tuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
Huub blijft toch wel !
OH ja, die zet ik nog ff in de OP, voor het geval de redaktie hier leest.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:02 schreef tipsch het volgende:
Huub denkt dat hij een boete krijgt of zo? Sorry hoor, maar Brian is toch ook nooit beboet toen hij een tik uitdeelde terwijl Huub al door de beveiliging werd afgevoerd?
Mee eens, mooie OP weer, bedankt !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:02 schreef petraa het volgende:
Palma is wel heel lief tegen Huub! En zegt ware dingen.
Hij is weer helemaalquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:01 schreef petraa het volgende:
Hehe OP is klaar.
ik 4 maanden terug..en ik weet het wel zeker!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie ooit die theorie erin gooide, maar het zou me steeds minder verbazen als het luchtje wat aan de kooi zit inderdaad iets hiermee te maken heeft.
Ik heb dat al verschillende keren gezegd in de COS, er klopt gewoon iets niet maar kan mijn vinger er niet opleggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet meer wie ooit die theorie erin gooide, maar het zou me steeds minder verbazen als het luchtje wat aan de kooi zit inderdaad iets hiermee te maken heeft.
Peetjequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:04 schreef petraa het volgende:
[..]
OH ja, die zet ik nog ff in de OP, voor het geval de redaktie hier leest.
het huub speciaal voor de treamers inrtrospectie momentjequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:39 schreef rooie3 het volgende:
Wel mooi hoe Huub alles ziet nu.Hij noemt zijn eigen een mongool en kansloos.Waar ben ik mee bezig zegt hij.
Als je ff nagaat: Natasia is een bekende van de redactie, Bwian, Hans evenals Carlos zijn "bekende" uit het prive leven van Natasia.... en zo zijn er nog een paar..quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Langer geleden toch, tijdens Nastasia, en een of andere crimineel in de kooi.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik 4 maanden terug..en ik weet het wel zeker!
ja toen dachten we er zo over klopt, maar sinds een maand of 4 is het meer dat J de MOL ( de man de met mensen speelt) zijn Family beschermt en bepaalde mensen...........quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Langer geleden toch, tijdens Nastasia, en een of andere crimineel in de kooi.
Niet voor het een of ander maar uit wat Huub net zei maakte ik op dat hij zelf op deze manier wilde spelen. Heb dat stukje in de vorige COS gepost...alleen nu blijkt dat hij het toch moeilijk vindt omdat hij zich laat provoceren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat de binnenkomst van die twee russen de druppel voor Huub is geweest..niet eens om die twee zelf, dat zijn nitwits, dombo's die wat geld binnen willen halen, maar dat de febo 2 mensen er in zet die meteen al gaan roepen dat Huub er uit moet..en dat zij dat gaan doen..
Dat weet ik wel zeker. Huub was pislink toen hij van de week terugkwam van het hokje. Ik neem aan dat hij toen gehoord heeft wat er ging gebeuren. Dat was vlak voordat de fakkels buiten stonden en die nitwitrussen binnenkwamen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat de binnenkomst van die twee russen de druppel voor Huub is geweest..niet eens om die twee zelf, dat zijn nitwits, dombo's die wat geld binnen willen halen, maar dat de febo 2 mensen er in zet die meteen al gaan roepen dat Huub er uit moet..en dat zij dat gaan doen..
En gelijk het einde van de kooi.... !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef Ning het volgende:
Bij de buren denken ze dat het een exit word. Ik ben benieuwd. Als de redactie echt van hem af wil is dit hun kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |