Denk Mister Valentine..quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft snel het grootste kado gepakt.
Egoist.
Die hadden ze van???
Ik mag hopen dat het geurtje niet lekker ruikt bij haar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Egoist.
En dan Lieke voor "hebbert" uitmaken!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Egoist.
Die hadden ze van???
huub heeft toch ook gekregen wat hij wilde ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef Desii het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet dat ze die twee russen erbij gooiden
Eindelijk hadden we weer leuke streams (Claire, Huub en Eric met af en toe Japie erbij)...... humorterror en eindelijk ballen op Brian en Amanda....
Las net ook dat Huub ermee akkoord ging, maar het hokje moet toch ook weten dat Huub al vanaf december op een smal strookje van zelfbeheersing balanceert...
en als je dan vergelijk met wat Brian allemaal mag om hem rustig en bezig te houden
Geurtje rook naar Natasia zei ze, die rook ook altijd sow...quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het geurtje niet lekker ruikt bij haar.
waarom zou hij dat niet mogen ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:
Die nitwitrus loopt weer lekker te stoken. Hij wil dat Huub een boete krijgt. Waar bemoeit die idioot zich mee?
Ooooo, en Claire is een eigenwijs kreng volgens Raspoetin.
Ah gossie, wat schattig....quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Geurtje rook naar Natasia zei ze, die rook ook altijd sow...
Hij wilde idd zijn vader bellen. Dat zei hij toen hij samen met Claire uit kantoor kwam.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef tipsch het volgende:
Ging Huub bellen? Mogen we dat niet zien?
Ik hoop dat dit een retorische vraag is.quote:
Was van die gast van de Playseats...quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
Egoist.
Die hadden ze van???
Die Mongoolsequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:16 schreef Desii het volgende:
Wat zijn die 2 van de russische brigade nu aan het doen
ze gooien allemaal kleren uit een kast en SL op stream 3 en 4
En dat is toch ook de bedoelingquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef FSR het volgende:
[..]
En gelijk het einde van de kooi.... !!
Ze vinden zichzelf ws erg belangrijk en nemen nu gewoon ruimte in.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:16 schreef Desii het volgende:
Wat zijn die 2 van de russische brigade nu aan het doen
ze gooien allemaal kleren uit een kast en SL op stream 3 en 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |