Ga er nou maar vanuit dat dat helemaal verdraaid wordt door dat tuig.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:50 schreef akveor het volgende:
Slaan en janken van Huub... ik begrijp het niet zo.
Hij schijnt gezegd te hebben tegen de beveiliging 6 tegen 2 is toch gvd niet normaal en dat zien de 6 als janken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:50 schreef akveor het volgende:
Slaan en janken van Huub... ik begrijp het niet zo.
Van mij mag Huub de eer aan zichzelf houden en opstappen, want dit red geen mens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:51 schreef rooie3 het volgende:
Pffffffffffffff weer streamlock.vind het nu ook wel genoeg geweest hoor,Huub krijgt iedereen tegen hem opgezet en Brian alle hulp.En dat al maandenlang.Houd ook geen mens vol.
Is het ook niet.Kijk een dagje kan een keer,maar dit gaat nu al maandenlang door voor Huub.Word echt tijd dat het eens andersom word.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij schijnt gezegd te hebben tegen de beveiliging 6 tegen 2 is toch gvd niet normaal en dat zien de 6 als janken.
Precies, belachelijk ditquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Van mij mag Huub de eer aan zichzelf houden en opstappen, want dit red geen mens.
blablablabla dat is erg stoer en geweldig van Brian.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
Huub zit zich aardig op te vreten op het keukenblok.
Eric moet zich er ook weer ff tegenaan bemoeien, maar krijgt Brian echt niet over de schreef.
Owww okay....quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij schijnt gezegd te hebben tegen de beveiliging 6 tegen 2 is toch gvd niet normaal en dat zien de 6 als janken.
Mmm toch 1ste klasquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef petraa het volgende:
B: Pijpslet eerste klas.
Hij is toch niet doof! Hij zit in fitness kan alles horen, dan moet ie maar naar beneden komen. Heeft hij ook zijn tv momentje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:03 schreef rooie3 het volgende:
En Japie mist weer alles.
(SPECULATIES ????)quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:54 schreef tipsch het volgende:
Eric zegt tegen Brian"Jij hebt hier al lang verloren!"
Ik denk dat mijn eerdere anaylse echt klopt, die van de zenuwinzinking.
Hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |