quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:52 schreef FSR het volgende:
Ik zie Amandrama nog wel in bed duiken met die 2 Chernobyl kindertjes....
De enige 'gastspeler' die daadwerkelijk wat inhoudelijks kan toevoegen is Eric, dus ik denk dat Eric als eerste vertrekt, namelijk morgen al.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sleentje is aan haar laatste week begonnen toch? Het zou me niet verbazen als ze tegelijkertijd weg moeten.
Njet!! ze is vrijwel onzichtbaar!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef noekje het volgende:
Maar die Cristina, heeft die al meer dan 2 zinnen gezegd?
Njet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef noekje het volgende:
zoiets?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook geluid en lucht dichte benches te koop. Die zijn ideaal voor deze situatie
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
De enige 'gastspeler' die daadwerkelijk wat inhoudelijks kan toevoegen is Eric, dus ik denk dat Eric als eerste vertrekt, namelijk morgen al.![]()
Selene heeft meen ik gezegd zondag te zullen vertrekken. Dan ben ik alleen nog benieuwd wanneer rat Mike vertrekt. Zijn vertrek is op het moment nog wel het meest urgent.
Dan nog die 2 kutrussen, hoe verzinnen ze dat toch achter.
Shit vergeten in de OP ff toevoegen!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:59 schreef avonne het volgende:
Wat een stilte aan tafel. Misschien kunnen ze even DE USB-STICK ter sprake brengen
Ja hoor, ze heeft gezegd dat ze een hekel heeft aan Huub. En dat ze wil dat die de poort uitgaat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef noekje het volgende:
Wie van de twee koters is Emin in zijn vorige lichaam?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:
duidelijk aristocraten... in hun doorzonwoninkje in landsmeer
[ afbeelding ]
Het waren "vroeger" aristocraten, tegenwoordig is het gewoon Russische olie-maffiaquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat wordt vanavond weer film kijken. Eén groep in de slaapkamer en de andere in de woonkamer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:59 schreef Leandra het volgende:
Huub en Eric zijn akelig stil, en als Mike langswandelt zijn ze helemaal stil, er wordt gezwegen en gekeken...
Daarna roept Huub even "Dilana, Dilana"
De meest rechtse. Ja, die met dat lange haar, zij.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie van de twee koters is Emin in zijn vorige lichaam?
Ja! die ken ik! Heet die bench niet 'koelkast'?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook geluid en lucht dichte benches te koop. Die zijn ideaal voor deze situatie
ja dat viel me ook op ja. maar ja, als die vader nederlander zou zijn zouden ze toch wel beter nederlands praten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het waren "vroeger" aristocraten, tegenwoordig is het gewoon Russische olie-maffia
Wat ziet die man er trouwens Nederlands uit... is Xtina d'r moeder niet gewoon geïmporteerd door iemand die een echtgenote nodig had??
Misschien d'r zus ook wel, en dan snappen we gelijk hoe neef en nicht in NL terechtgekomen zijn.
Die Mike is echt zo'n lamme mongool he. Jammer dat Brian en Amanda onschendbaar zijn. Als Brian Mike een keer afwijst pleegt ie zeker zelfmoord.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef mazaru het volgende:
Mike loopt de boel op te stoken dat die keffer in ZIJN bed mag slapen. En dat Huub niet aan de keffer mag komen. Anders bemoeit HIJ zich er ook wel even mee.
En het blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die Mike is echt zo'n lamme mongool he. Jammer dat Brian en Amanda onschendbaar zijn. Als Brian Mike een keer afwijst pleegt ie zeker zelfmoord.
Geinig hoe die jacuzzi een stukje omhoog lijkt te komenquote:
Als die man haar stiefvader is, en de moeder van Raspoetin ook geïmporteerd is door een Nederlander.. dan kunnen ze nog jaren een dramatisch accent hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja dat viel me ook op ja. maar ja, als die vader nederlander zou zijn zouden ze toch wel beter nederlands praten?
S p e l l e t j equote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Voor de zoveelste keer ...zal het niet eeens tijd worden dat de refdactie/FEBO nu eens niet als laffe stagaire optreed en nu eens echt maatregelen tegen Huub neemt?
Het aanraken/ slaan van Brian was toch helemaal uit den boze?
J. de Mol had dat toch persoonlijk verteld.
Waarom gelden de regels nooit voor Huub?
Altijd weer een laatste waarschuwing , waar Huub zich niks van aantrekt!
Wie bedenkt daar de regels ?
Huub soms?
Een langspeelplaat is lang! Een langspeelplaat is lang!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Voor de zoveelste keer ...zal het niet eeens tijd worden dat de refdactie/FEBO nu eens niet als laffe stagaire optreed en nu eens echt maatregelen tegen Huub neemt?
Huub soms?
o ja zo had ik het nog niet bekeken, maar dat lijkt me zeeer waarschijnlijk. das ook weer opgelost dan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die man haar stiefvader is, en de moeder van Raspoetin ook geïmporteerd is door een Nederlander.. dan kunnen ze nog jaren een dramatisch accent hebben.
Ik wil dat ze doorgaan met HARDE Aktie!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef Leandra het volgende:
Eric en Huub gaan richting Private waar Claire al zit... beetje plaatjes draaien en "vrolijk doen"
Dat was trouwens pure onzinquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Een langspeelplaat is lang! Een langspeelplaat is lang!
Ach gossie heb je dat stukje van Jeroenski in je achterhoofd!
Hondenkop komt binnen dus moeten Eric en Huub vertrekken. Ik denk dat Huub en Brian (weer) een tijdje niet in elkaars buurt mogen komen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef Leandra het volgende:
Eric en Huub gaan richting Private waar Claire al zit... beetje plaatjes draaien en "vrolijk doen"
....de naald.....en de groef....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Huub soms?
Het was zo ongeloofwaardig , echt een BS verhaal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:13 schreef mazaru het volgende:
Dat was trouwens pure onzin
Er was een reactie op Nowlive
Er staat nog een filmpje dat Huub afgevoerd word, en Bwian nog even een stomp geeft aan Huub....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Huub soms?
Nee, die moeten samen in de finale, en dan wint Brian door een ondoorzichtige formule vanwege zijn langere verblijf in dat hok, fuck de popo en de streamers, St.Brian moet en zal winnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hondenkop komt binnen dus moeten Eric en Huub vertrekken. Ik denk dat Huub en Brian (weer) een tijdje niet in elkaars buurt mogen komen.
Als brr die villa zou winnen, en de hekken zijn weg. Dan vliegt die villa gegarandeerd plotseling onverklaarbaar in de brand. Hopelijk met die rat en al zijn vriendjes en vriendinnetjes er bijquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, die moeten samen in de finale, en dan wint Brian door een ondoorzichtige formule vanwege zijn langere verblijf in dat hok, fuck de popo en de streamers, St.Brian moet en zal winnen.
En Hans corrigeerde vlgs mij; halfbroer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als brr die villa zou winnen, en de hekken zijn weg. Dan vliegt die villa gegarandeerd plotseling onverklaarbaar in de brand. Hopelijk met die rat en al zijn vriendjes en vriendinnetjes er bij
Hans verteld dat hij de vader van Amanda goed heeft gekend
Brian verteld dat het de broer van Brian Roy was.
Het is allemaal 1 grote criminele vriendenclub. Huub en Jaap zijn er gewoon per ongeluk tussen gekomen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef 2live het volgende:
[..]
En Hans corrigeerde vlgs mij; halfbroer.
Nou, dat is toch toevallig!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Hondenkop heeft de vader van Amanda goed gekend, da's nou ook toevallig?
Hetzelfde schimmige wereldje duikt wederom de kop op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Hondenkop heeft de vader van Amanda goed gekend, da's nou ook toevallig?
Glenn Talk??quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ken een Glenn met bijna dezelfde achternaam ... Het zou toch niet?
Oeh.. jij gangsterliefje, ik denk dat we even een poll moeten houden of we "jouw soort" hier nog wel willenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
Zoiets, maar dan anders.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:28 schreef noekje het volgende:
Glenn Talk??
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
Oeh.. jij gangsterliefje, ik denk dat we even een poll moeten houden of we "jouw soort" hier nog wel willen
Glenn Bal?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
daar woonde Nena toch ook???quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de overgebleven chihuahua?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan anders.
[..]![]()
Jonguh! Ik stuur straks m'n moeder op je af! En de mopshond van mijn schoonzus!
Oh jee ja, en the infamous Goldie (wiens vaders kledingontwerpen 'gestolen' zijn door topontwerper Jan.... die op zijn beurt weer het schitterende roze jurkje voor Amanda maakte).quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
daar woonde Nena toch ook???
We hebben de trainingen in de sportschool in beverwijk natuurlijk niet gezien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:35 schreef FSR het volgende:
Er klopt iets helemaal niet met dat trainen van Bwian....
Hij heeft maar een enkele sparringstrainingen gehad.. Dat naar mijn weten een beetje weiinig om een K1 gevecht te doen... In de tijd dat ik bokste en Judo wedstrijden deed, moest ik veel meer trainen... maar dan echt veel meer... en pijn.. zeuren.. dat was klappen krijgen....
Normaal moet je wel veel meer sparren om ervaring en techniek te ontwikkelen...
Ik heb zo'n vermoeden dat het een doorgestoken kaart is....
Versterk met het idee dat Hans de organisator in zin vriendenkring heeft.
Ik heb begrepen dat het geen echt K1 gevecht is maar een soort showgevecht. Brian staat ook niet op de affiches, de echte boksers wel. Correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:35 schreef FSR het volgende:
Er klopt iets helemaal niet met dat trainen van Bwian..
Ik heb zo'n vermoeden dat het een doorgestoken kaart is....
Versterk met het idee dat Hans de organisator in zin vriendenkring heeft.
..dan hoop ikwel dat zijn tegenstander "voor de show' even een paar RATtenbotjes kneust...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het geen echt K1 gevecht is maar een soort showgevecht. Brian staat ook niet op de affiches, de echte boksers wel. Correct me if I'm wrong.
de posterquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het geen echt K1 gevecht is maar een soort showgevecht. Brian staat ook niet op de affiches, de echte boksers wel. Correct me if I'm wrong.
Zeker, dat mag best beloond worden met een exit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef cobain94 het volgende:
Dus huub heeft brian een bloedneus geslagen vannacht...Mooi werk huub..
Nee goed, maar als je een K1 of uberbhaubt in de ring gaat staan, moet je wel meer ervaring hebben dan die 2x dat hij het nu heeft...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
We hebben de trainingen in de sportschool in beverwijk natuurlijk niet gezien.
Ik ben wel met je eens dat het niet lijkt op de voorbereiding voor een echte wedstrijd.
Het zal wel op het laatste moment afgelast gaan worden ben ik bang, een of andere kutreden, de rus is ziek, brian is opeens geblesseerd oid.
Ik heb wel vertrouwen in Yuri, check het filmpje. Je moet wel inloggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef -Blurk- het volgende:
..dan hoop ikwel dat zijn tegenstander "voor de show' even een paar RATtenbotjes kneust...
Dat denk ik al vanaf het begin. Het zal me 100, nee 1000% meevallen als Brian verliest.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef FSR het volgende:
Vandaar dat ik denk dat het doorgestoken kaart is...
Daar hoop ik wel op, ik zou het heel leuk vinden als Hans de handdoek in de ring moet gooien voordat het gevecht over is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik al vanaf het begin. Het zal me 100, nee 1000% meevallen als Brian verliest.
Ik noemde het showgevecht omdat ik niet weet hoe dat daar allemaal werkt, sorry voor het misverstand.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:51 schreef Madhouse1979 het volgende:
Brain vecht K1 Max, dat is een korte wedstrijd voor nieuwkomers binnen het K1. K1 zelf is veel groter en daar kom je zomaar niet tussen. Dus het is absoluut geen doorgestoken kaart.
Daarbij K1 is absoluut geen showgevecht. Tenminste ik zou niet voor de show meedoen want dan beland ik zeker in het ziekenhuis.
[edit] Brain gaat echt niet verliezen van die Yuri, die Yuri is namelijk niks! [/edit]
En Brian is wel iets?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:51 schreef Madhouse1979 het volgende:
[edit] Brain gaat echt niet verliezen van die Yuri, die Yuri is namelijk niks! [/edit]
Gezien BQ, en Brian heeft geen enkele kans, mooi!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Yuri, check het filmpje. Je moet wel inloggen.![]()
Yuri
Ja ik ken Yuri, als vechter....Yuri gaat echt neer tegen Brain...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik noemde het showgevecht omdat ik niet weet hoe dat daar allemaal werkt, sorry voor het misverstand.
Ken jij Yuri?
Bummer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ja ik ken Yuri, als vechter....Yuri gaat echt neer tegen Brain...
Dan zit je op het verkeerde forum, dat zijn VOLlers en Nolifers die zoiets doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef Realistisch het volgende:
Huub heeft dus weer fysiek geweld gebruikt, nu ook tegen Brian. Dat betekend dus een EXIT!
Btw: wat zijn de Huublovers ineens stil...als Huub zoiets zou hebben uitgesproken over Brian waren er allemaal petities geopend op het Internet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |