Wishfull thinking?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef FSR het volgende:
[..]
Zal de redactie alles open gegooid hebben... geen bescherming meer
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Desii het volgende:
De hond moet eruit....... hehe, dat werd tijd
yupquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:
een SL op de raspoetins?
Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben blij voor de streamers, zou Dilana nog terug komen dan?
Ik vind Mongolen beter bij ze passenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef mazaru het volgende:
een SL op de raspoetins?
Jaaaa weg met die incestueuze nitwits!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:33 schreef Desii het volgende:
[..]
yup... en wat mij betreft, een permanente SL
En terecht...En dat is geen hond maar een genetisch gemanipuleerde muisquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:34 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft weer zitten zeiken zeker...die hond moet de villa uit.
Serieus?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Desii het volgende:
De hond moet eruit....... hehe, dat werd tijd
ik zou wel graag zien hoe hoog ze kunnen vliegenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa weg met die incestueuze nitwits!!!
Weet ik niet, ik heb wel geneukt. En Jij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:35 schreef avonne het volgende:
die hond is ook vervelend. Die russen ook.
Hebben Huub en Claire nog geneukt vannacht?
Was maar een vraagje, ik vind het zielig voor het beestje, jarenlang op de spullen van haar baasje gepast en nu moet ze weg omdat hij het beter heeft in dat hok dan daarbuiten.quote:
Oh God, daar gaat dat keffertje helemaal in te keer, ben ik bang.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef petraa het volgende:
Hond hoeft niet weg, ze gaan het nog één keer proberen, ze laten een bench komen.
tuurlijk niet, ik moet het hebben van de streams.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb wel geneukt. En Jij?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef petraa het volgende:
Palma zit een truitje van Amanda te maken! Kan die trut dat zelf niet.
ze hebben niet geneukt, wel gezoend zei Huub vanochtend tegen Jaap.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef avonne het volgende:
[..]
tuurlijk niet, ik moet het hebben van de streams.
Daar heb je personeel voor hé.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef petraa het volgende:
Palma zit een truitje van Amanda te maken! Kan die trut dat zelf niet.
Nou goed dan, na vannacht (slapeloze Brianquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, daar gaat dat keffertje helemaal in te keer, ben ik bang.
Er zijn tegenwoordig ook geluid en lucht dichte benches te koop. Die zijn ideaal voor deze situatiequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef petraa het volgende:
Hond hoeft niet weg, ze gaan het nog één keer proberen, ze laten een bench komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |