quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
De enige 'gastspeler' die daadwerkelijk wat inhoudelijks kan toevoegen is Eric, dus ik denk dat Eric als eerste vertrekt, namelijk morgen al.![]()
Selene heeft meen ik gezegd zondag te zullen vertrekken. Dan ben ik alleen nog benieuwd wanneer rat Mike vertrekt. Zijn vertrek is op het moment nog wel het meest urgent.
Dan nog die 2 kutrussen, hoe verzinnen ze dat toch achter.
Shit vergeten in de OP ff toevoegen!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:59 schreef avonne het volgende:
Wat een stilte aan tafel. Misschien kunnen ze even DE USB-STICK ter sprake brengen
Ja hoor, ze heeft gezegd dat ze een hekel heeft aan Huub. En dat ze wil dat die de poort uitgaat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef noekje het volgende:
Maar die Cristina, heeft die al meer dan 2 zinnen gezegd?
Wie van de twee koters is Emin in zijn vorige lichaam?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:
duidelijk aristocraten... in hun doorzonwoninkje in landsmeer
[ afbeelding ]
Het waren "vroeger" aristocraten, tegenwoordig is het gewoon Russische olie-maffiaquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:
duidelijk aristocraten... in hun doorzonwoninkje in landsmeer
[ afbeelding ]
Nou, dat wordt vanavond weer film kijken. Eén groep in de slaapkamer en de andere in de woonkamer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:59 schreef Leandra het volgende:
Huub en Eric zijn akelig stil, en als Mike langswandelt zijn ze helemaal stil, er wordt gezwegen en gekeken...
Daarna roept Huub even "Dilana, Dilana"
De meest rechtse. Ja, die met dat lange haar, zij.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie van de twee koters is Emin in zijn vorige lichaam?
Ja! die ken ik! Heet die bench niet 'koelkast'?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook geluid en lucht dichte benches te koop. Die zijn ideaal voor deze situatie
ja dat viel me ook op ja. maar ja, als die vader nederlander zou zijn zouden ze toch wel beter nederlands praten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het waren "vroeger" aristocraten, tegenwoordig is het gewoon Russische olie-maffia
Wat ziet die man er trouwens Nederlands uit... is Xtina d'r moeder niet gewoon geïmporteerd door iemand die een echtgenote nodig had??
Misschien d'r zus ook wel, en dan snappen we gelijk hoe neef en nicht in NL terechtgekomen zijn.
Die Mike is echt zo'n lamme mongool he. Jammer dat Brian en Amanda onschendbaar zijn. Als Brian Mike een keer afwijst pleegt ie zeker zelfmoord.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef mazaru het volgende:
Mike loopt de boel op te stoken dat die keffer in ZIJN bed mag slapen. En dat Huub niet aan de keffer mag komen. Anders bemoeit HIJ zich er ook wel even mee.
En het blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die Mike is echt zo'n lamme mongool he. Jammer dat Brian en Amanda onschendbaar zijn. Als Brian Mike een keer afwijst pleegt ie zeker zelfmoord.
Geinig hoe die jacuzzi een stukje omhoog lijkt te komenquote:
Als die man haar stiefvader is, en de moeder van Raspoetin ook geïmporteerd is door een Nederlander.. dan kunnen ze nog jaren een dramatisch accent hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja dat viel me ook op ja. maar ja, als die vader nederlander zou zijn zouden ze toch wel beter nederlands praten?
S p e l l e t j equote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Voor de zoveelste keer ...zal het niet eeens tijd worden dat de refdactie/FEBO nu eens niet als laffe stagaire optreed en nu eens echt maatregelen tegen Huub neemt?
Het aanraken/ slaan van Brian was toch helemaal uit den boze?
J. de Mol had dat toch persoonlijk verteld.
Waarom gelden de regels nooit voor Huub?
Altijd weer een laatste waarschuwing , waar Huub zich niks van aantrekt!
Wie bedenkt daar de regels ?
Huub soms?
Een langspeelplaat is lang! Een langspeelplaat is lang!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef diedirk het volgende:
Voor de zoveelste keer ...zal het niet eeens tijd worden dat de refdactie/FEBO nu eens niet als laffe stagaire optreed en nu eens echt maatregelen tegen Huub neemt?
Het aanraken/ slaan van Brian was toch helemaal uit den boze?
J. de Mol had dat toch persoonlijk verteld.
Waarom gelden de regels nooit voor Huub?
Altijd weer een laatste waarschuwing , waar Huub zich niks van aantrekt!
Wie bedenkt daar de regels ?
Huub soms?
o ja zo had ik het nog niet bekeken, maar dat lijkt me zeeer waarschijnlijk. das ook weer opgelost dan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die man haar stiefvader is, en de moeder van Raspoetin ook geïmporteerd is door een Nederlander.. dan kunnen ze nog jaren een dramatisch accent hebben.
Ik wil dat ze doorgaan met HARDE Aktie!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef Leandra het volgende:
Eric en Huub gaan richting Private waar Claire al zit... beetje plaatjes draaien en "vrolijk doen"
Dat was trouwens pure onzinquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Een langspeelplaat is lang! Een langspeelplaat is lang!
Ach gossie heb je dat stukje van Jeroenski in je achterhoofd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |