Alleen toch als Brian het doorgebeld heeft?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef petraa het volgende:
Huub ging boven op Brian zitten en gaf hem een tik op zijn hoofd. Daar zal hij wel een boete voor krijgen.
Hij is Huub?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:12 schreef petraa het volgende:
Hij heeft plasma kapot geslagen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij, hij, hij, hij, hij, hij, hij!!!!
Zit ik er ver naast?
En terecht. "ja wat moet ik zeggen, ik liet me provoceren", als je niet tegen dat 'hoer' van Amanda kan zit je wel op je top van frustratie hoor. Wat 'n idioot zeg, hij werd niet geprovoceerd. Op dat filmpje althans niet, hij doet het net zo erg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef petraa het volgende:
Huub ging boven op Brian zitten en gaf hem een tik op zijn hoofd. Daar zal hij wel een boete voor krijgen.
Dat geldt niet voor Brian.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:12 schreef Verida het volgende:
Alleen toch als Brian het doorgebeld heeft?
Vind ik ook. Huub moet gewoon opstappen, einde DGK.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:16 schreef Copycat het volgende:
Laat Huub lekker de eer aan zichzelf houden, nu het nog enigszins kan. Huub weg, programma weg. Want hoe je het ook bekijkt, dát is wel een feit.
en wat moeten wij dan????quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind ik ook. Huub moet gewoon opstappen, einde DGK.
Dt gaan we toch ooit, we kunnen het mar gehad hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:19 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en wat moeten wij dan????
in een zwart gat vallen???
En Huub zal hetzelfde vermoeden hebben als velen hier, namelijk dat er sprake is van een voorgekookte winnaar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub krijgt er gewoon genoeg van.Het hoeft zo niet meer voor hem.Kan het me ook goed voorstellen,maandenlang vechten tegen iedereen kost je energie.
Idd, mooi om naar te luisteren...gezond verstand heet dit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie zelfreflectie bij Huub ...... goedemorgen allen.
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Idd, mooi om naar te luisteren...gezond verstand heet dit.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:24 schreef Katewalker het volgende:
Het gaat Huub niet om de consequenties maar hij weet niet of hij onder deze omstandigheden "hier" nog wel wil zitten.."dat meent ik uit de grond van mijn hart.."
Hij heeft teveel last van stress, woede...
Ik vind dat Huub te veel op zijn bordje krijgt in die kooi..hij krijgt het meest te verduren daar..de programmamakers zijn daar debet aan..die zorgen steeds weer voor situaties die Huub op de proef te stellen..
Het begon in december...met z'n allen tegen Huub...en dat is nog steeds zo..dat houdt toch geen mens vol..![]()
Aan Jaap heeft hij niet veel...aan Claire ook niet...en Eric gaat weer weg...
Laat die Amanda lekker flippen . . . . . .zou ik zo zeggen . . . . . . .quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:25 schreef petraa het volgende:
J: Wij zitten altijd op te passen dat Amanda niet doorflipt zodat ze niet de villa uithoeft en jij krijgt steeds de boetes.
Ik snap achter ook niet. Waarom bv die russen er in?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:26 schreef blomst het volgende:
Als Huub op zou stappen dan heeft achter eindelijk hun zin, want je kan mij niet wijsmaken dat dat niet de bedoeling is, daarom al die gastspelers die tegen Huub zijn.
omdat het niet overduidelijk te laten blijken zetten ze eric er voor Huub in, maar altijd zullen ze zorgen dat Huub in de minderheid is.
Het zat er toch aan te komen, al die gastspelers tegen en je dan ook nog moeten inhouden. KUTFEBO.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
Als ik het allemaal zo lees hier, heb ik het echt te doen met Huub. Vechten tegen de bierkaai.
Het is ook niet zo raar dat hij zo reageerd....quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
Als ik het allemaal zo lees hier, heb ik het echt te doen met Huub. Vechten tegen de bierkaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |