Geloof het of niet, dat was zónder google/andere sitesquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Alle gekheid op een stokje! moest je daar nou echt voor googlen?
coñoquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen we dan maar in het spaans gaan schelden?
Mijn Spaans is erg gelimiteerdquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, dat was zónder google/andere sites
Eet en rookt u smakelijk!quote:
* Sgele mompelt iets over je moeder...quote:
panne?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn Spaans is erg gelimiteerd
Dos panne por favor!
Vooral als je bezopen bent zijn die 'je moeder' grappen erg goed..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets over je moeder...
Twee broodquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik: "Je moeder, dát is een hete man"!
en realidad erres una gillipolasquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Cuidado puto, te pego duro idiota!
Ja hallo, zo ver gaat m'n Spaans nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en realidad erres una gillipolas
puta, cabron
Si Senor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en realidad erres una gillipolas
puta, cabron
ik heb een maat in spanjequote:Op woensdag 13 februari 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, zo ver gaat m'n Spaans nou ook weer niet
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb een maat in spanjeheb thuis een hele lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom sta ik er niet van te kijken dat jij zoiets zegtquote:
Woeiquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
En speciaal voor Bellerophon;
Cuidado puto, te pego duro idiota!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]overtreft niet je zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.droxz en ik zaten al op de fotos te wachten
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Omdat je waarschijnlijk zit...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet van te kijken dat jij zoiets zegt
Dat kan jij heeeulemaal niet goed zienquote:
En die laten nog steeds op zich wachtenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
overtreft niet je zusjedroxz en ik zaten al op de fotos te wachten
ik heb zon ding voor mn ps2. zat bij een spel wat ik ooit gekocht heb. maar zwaar klote joh.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, weet iemand of er van die headsets te krijgen zijn met slechts één oortje, één microfoon die via USB kunnen worden aangesloten?
Teamspeak opzich is best leuk, maar om nou meteen al het geluid via de headset te laten lopen is niet relaxed...
Dat werkt het beste jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zon ding voor mn ps2. zat bij een spel wat ik ooit gekocht heb. maar zwaar klote joh.
gewoon gamen over de boxen, en ts via een usb mic standaard![]()
ja idd. kon even niet meer op de titel komenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat werkt het beste ja
En die headset zat bij Socom
Maar had ik gelijk of wat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan jij heeeulemaal niet goed zien
Niet bepaald nee, gezien het feit dat ik daarnet stondquote:
Wel een leuk spel... voor even danquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. kon even niet meer op de titel komen
Nou vooruit dan..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet bepaald nee, gezien het feit dat ik daarnet stond
ik heb het alleen gekocht om online te spelen. dat was wel erg vetquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een leuk spel... voor even dan
Ja zoiets! Is dat ook met USB aansluiting?quote:
Ja klopt, dat was veel leuker dan single player het spel spelenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het alleen gekocht om online te spelen. dat was wel erg vet
Yeahquote:
met een usb mic heb je geen rondzoemend geluidquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja zoiets! Is dat ook met USB aansluiting?
Overigens kan een microfoon ook wel, maar ik vind het altijd leuk om te gamen met het geluid veeeeeeeel te hard... Dat komt het geluid van de mic niet ten goede
Die van mij was om 10:15 al doormiddenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:56 schreef MrHayo het volgende:
ennnn de week is weer door midden!
Huh? Hoe kan dat dan..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een usb mic heb je geen rondzoemend geluid
ja weet ik veel, het is gewoon zo.quote:
Ja dat vraag ik me ook afquote:
Bedankt voor het bericht, ik had niet geweten wat ik zonder dat bericht had moeten doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:56 schreef MrHayo het volgende:
ennnn de week is weer door midden!
ja, check logitech...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, weet iemand of er van die headsets te krijgen zijn met slechts één oortje, één microfoon die via USB kunnen worden aangesloten?
Teamspeak opzich is best leuk, maar om nou meteen al het geluid via de headset te laten lopen is niet relaxed...
FTW!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Meneer zaagmans heeft gewoon een pagina!
Hahahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
haha check die fotoquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hm.. okeequote:Op woensdag 13 februari 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Technical Details
* Advanced digital USB microphone for PC desktop use
* Single plug-and-play connection, no drivers required
* Noise-canceling microphone cancels background noise and interference
* Pivots on weighted, stable base into preferred position
* 8-foot shielded cord; mute switch on base; 1-year warranty
Kom bin'nquote:
Dat is dus ECHT iemand die geen hol te doen heeft hequote:Op woensdag 13 februari 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
DUDE!!!! WOW!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm.. okee
Nu nog maar even kijken of een losse microfoon dan makkelijker is. Ik vind het nogal comfortabel om languit op de bank te gaan liggen WoW'en, maar dan is een losse microfoon met statief en al niet zo handig volgens mij
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
DUDE!!!! WOW!!!!
Droxz praat jij die gozer eens wat verstand aan
Sommige mensen hebben nou eenmaal geen verstand/hobby/vriendenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
DUDE!!!! WOW!!!!
ja je kan nou nog zo lullen, maar volgens mij lig jij gewoon met zon kostuum op de bankquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik ben géén WoW-addict, ik weet nog hoe het er buiten uit ziet, en geloof het of niet, ik heb ook nog een leven
WoWquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
DUDE!!!! WOW!!!!
Prachtigquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
"Deze raad kent iedere man: er is niets wat niet doormidden kan."
"Vergeet het geklaag, met iedere woensdag wat gezaag."
" Zonder kalender aan het behang, duurt de week tweemaal zo lang."
"Ben je het spoort even zoek, staat de woensdag weer om de hoek."
"Waar men in de oorlog al naar uitkeek: woensdag breekt zo lekker de week."
"Zo gezegd, zo gezaagd."
"Als men het Zaagmans zou vragen, had de weken maar twee dagen."
"Het maakt niet uit wat ik vraag, Toine zie je nooit zonder zaag."
"Zoals het zaagje thuis zaagt, zaagt het nergens."
"Als de boeren niet meer zagen, zal de wereld vergaan."
"Men moet met een zaag kunnen boren en met een boor kunnen zagen."
"Van dik hout zaagt men planken."
"Beter één zaag in het hout, dan één de hand."
"Waar zaag is, is hout."
En z'n zusje dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kan nou nog zo lullen, maar volgens mij lig jij gewoon met zon kostuum op de bank![]()
![]()
[ afbeelding ]
mja dat hangt ervan af , wanneer de bukake heeft plaatsgevondnequote:
Die mensen zijn echt niet helemaal lekker ofzo hahahahquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kan nou nog zo lullen, maar volgens mij lig jij gewoon met zon kostuum op de bank![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als het maar niet in de WoW wereld gebeurdquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dat hangt ervan af , wanneer de bukake heeft plaatsgevondne
Dus Smokez heeft een bukkake feest met het zusje van WL?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het maar niet in de WoW wereld gebeurd
Heftuuuugquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus Smokez heeft een bukkake feest met het zusje van WL?
LOLquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik heb geen eens een zusquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In Jerry Springer? Een hereniging met je verloren zus?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen eens een zusalthans, niet dat ik weet haha
Jawel, da's mijn dochter, maar toch ben ik je vader niet... Rara hoe kan datquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen eens een zusalthans, niet dat ik weet haha
ik kom alleen als ze een beetje rijk is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In Jerry Springer? Een hereniging met je verloren zus?
jij Hoerrrrrr!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, da's mijn dochter, maar toch ben ik je vader niet... Rara hoe kan dat
Ik niet,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik niet,je lijkt net silvie meiss nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Smokez heeft dus tieten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je lijkt net silvie meiss nou![]()
![]()
Ja... en er dan ook nog even flink palen zeker?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kom alleen als ze een beetje rijk is.
Dat is wel minder ja dat rood staanquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
zo gebadderd, lunch gegeten, met mn zoessie gebeld, rekeningen betaald en alweer tot de conclussie gekomen dat we weer rood gaan staan
best al een drukke dag toch
iiiieeeeewquote:
ach ja hoort er ook weer bij, tis gelukkig niet zoveelquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja dat rood staan
Voor de rest valt het toch wel mee hoe druk?
je zus palen. hmmm.................quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja... en er dan ook nog even flink palen zeker?
Hahahahaquote:
hitsig?!? Man... mijn lunch komt omhoogquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij vindt kerels met tieten hitsig?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hitsig?!? Man... mijn leuter komt omhoog
En ja... dat is vanwege hitsigheid![]()
Sociaal van jequote:
quote:
Niemand van ons hier zal dus ooit een MOD wordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sociaal van je![]()
Men, als jij een mod was dan had je nu alle berichten hier op die manier aangepast
ik durf het bijna niet te vragen, maar waar bestaat jouw lunch uit ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hitsig?!? Man... mijn lunch komt omhoog![]()
En nee... dat is niet vanwege hitsigheid
Pak je prijs!!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*tromgeroffel* En de edit van de dag gaat naar........ *tromgeroffel* SMOKEZ!!!!!
Broodje... jeweetschquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen, maar waar bestaat jouw lunch uit ?
Niet?!?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niemand van ons hier zal dus ooit een MOD worden
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
Het niveau hier... het is wel duidelijk dat het woensdag is
Die afbeelding zie ik dus niet, photobucket komt niet door de proxy heenquote:
Aan de andere kant:quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet?!?
Ja... bagger-modjes dat kan nog
Het vervelende is dan alleen dat we anderen in de gaten moeten gaan houden, en dat is zo jammer hequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aan de andere kant:
1) We zijn zo goed als de hele dag op fok! te vinden
2) ....
uh...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die afbeelding zie ik dus niet, photobucket komt niet door de proxy heen
Daar kan ik nog mee leven,quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het vervelende is dan alleen dat we anderen in de gaten moeten gaan houden, en dat is zo jammer he
Hahaha hij is goedquote:
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de top 10 halen we vandaag wel ja haha
Daarom is modjes zijn niet aan ons besteed, we zitten teveel hierquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kan ik nog mee leven,
alleen we zitten eigenlijk zo goed als altijd alleen in dit topic
Heb er nu 7249, hoe ergquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
wow ik zit over de 7000 posts , had ik dus echt nooit gedacht
met dank aan jullie allemaal heh ?
[ afbeelding ]
ik ga je inhalen zeg ik jequote:
Feest! Nog meer taartquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga je inhalen zeg ik je
ik ben nu richting de 10.000quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga je inhalen zeg ik je
Wow, dat is pas heftigquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben nu richting de 10.000
ga ik vandaag nog wel over heen denk
Ben hier sinds 2002, maar post de laatste twee jaar pas echt meequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ben dan sinds 2004? dacht ik lid,
gemiddeld 6 of 7 per dag dan valt het wel weer mee toch?
ach de laatste maanden doe ik pas actief hier meequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben hier sinds 2002, maar post de laatste twee jaar pas echt mee
Taart eten? Neuh, doe ik practisch nooitquote:
nou vlaai dan maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Taart eten? Neuh, doe ik practisch nooit![]()
Word er altijd misselijk van
Graaag gedaan hoor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
wow ik zit over de 7000 posts , had ik dus echt nooit gedacht
met dank aan jullie allemaal heh ?
[ afbeelding ]
Ik post eigenlijk pas redelijk door sinds dit topicquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben hier sinds 2002, maar post de laatste twee jaar pas echt mee
Jij post het meeste van ons allemaal volgens mijquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ben dan sinds 2004? dacht ik lid,
gemiddeld 6 of 7 per dag dan valt het wel weer mee toch?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk zijn we met elkaar gezellig en best erg dan....
Ben niet zo'n snoeperd... Sportfreak enzoquote:
eigenlijk statisch gezien ook pas sinds ik niet goed slaapquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij post het meeste van ons allemaal volgens mij
Hoe erg is dat, dat we onze gemiddeldes door dit topic omhoog hebben geschoptquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk pas redelijk door sinds dit topic
Mooi tochquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk zijn we met elkaar gezellig en best erg dan....
die had ik toevallig vorige week bij de hema gehaaldquote:
je mag best een stukje extra vd taart pakken. bell, lust nietquote:
Blabla moraalridder enzo, daar is de deur. Doehoeg!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef MrHayo het volgende:
allemaal verborgen werkloosheid dit
prachtige analyse, vertel even waarop je dit baseert ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef MrHayo het volgende:
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
prachtige analyse, vertel even waarop je dit baseert ?
Ik lust het wel, neem het alleen nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag best een stukje extra vd taart pakken. bell, lust niet
I'd say; "YES"quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:43 schreef draculettetje het volgende:
hey kunnen jullie me misschien helpen, ben zowaar echt nuttig bezig, cv aanpassen
moet van reintegratie begeleider taken omschrijven van mn werk
Het begeleiden van mensen met een verstandelijke beperking en
gedrag gestoorden, in een voor hen zinvolle dagbesteding. Daarbij horende
rapportages en verslagen schrijven evenals client en werk vergaderingen
bijwonen en/of notuleren.
denken jullie dat dit de lading denkt
wow, ik zou dat echt nooit kunnen. ik bedoel , snoep echt niet veel ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik lust het wel, neem het alleen niet
Ik vind het gewoon een correcte tekst die zeker de lading dekt... in mijn optiek danquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank en zo niet dan hoor ik het vast wel, het klinkt zo simpel zo
Tjah ben gewoon ontzettend streng voor mijzelfquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow, ik zou dat echt nooit kunnen. ik bedoel , snoep echt niet veel ofzo.
vroeger wel megeveel gedaan , vreetkick enzo, maar tegenwoordig niet meer.
en om dan af en toe iets lekkers neit te nemen, nee , niet voor mij besteed
evt ingrijpen bij verbaal en fysieke agressie de moeite waard om te noemen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een correcte tekst die zeker de lading dekt... in mijn optiek dan
dat vind ik wel knap. met taartjes vind ik dat heeeel moeilijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ben gewoon ontzettend streng voor mijzelf
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ben gewoon ontzettend streng voor mijzelf
Ja denk van wel, in ieder geval het feit dat je er ervaring mee hebt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
evt ingrijpen bij verbaal en fysieke agressie de moeite waard om te noemen?
Ik vind het niet zo bijzonder meer, weet niet beterquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vind ik wel knap. met taartjes vind ik dat heeeel moeilijk
kan je geen functie omschrijving ergens zoeken in het cao boekje ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
evt ingrijpen bij verbaal en fysieke agressie de moeite waard om te noemen?
Kan ik ook weer niet zien... maar gezien de titel van het plaatje zal het een ontzettend serieus iets zijnquote:
da's wel een idee natuurlijk, alleen zal die wel op het werk liggenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je geen functie omschrijving ergens zoeken in het cao boekje ?
jij hebt vanavond heel wat bij te lezen van al die plaatjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik ook weer niet zien... maar gezien de titel van het plaatje zal het een ontzettend serieus iets zijn
m@zzelquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
Hahaha I know WL
Trouwens, ik ben er vandoor! Tot vanmiddag![]()
![]()
Nee hoor, mijn baas weet alles hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef MrHayo het volgende:
Tot morgen !quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
Hahaha I know WL
Trouwens, ik ben er vandoor! Tot vanmiddag![]()
![]()
Mij!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik heb gewoon weer wat gedaan!
heb ik nog wat gemist?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:54 schreef lynda het volgende:
Zo schoolweek (ja die twee hele dagen) zit er weer op!
WEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDDDDD tot dinsdagochtend kwart over 9
jij bent goed bezig vandaag! ik heb de noodzakelijke telefoontjes gedaan vandaagquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik heb gewoon weer wat gedaan!
heb ik nog wat gemist?
Ej Lyndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Vanochtend redelijk rustig gehad, maar hoe later op de dag... hoe drukkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent goed bezig vandaag! ik heb de noodzakelijke telefoontjes gedaan vandaag
droxzieeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Lyndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Geen station "x" meer
Maaaaaaaar, je zit op school = tijd zat![]()
ow da's minderquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend redelijk rustig gehad, maar hoe later op de dag... hoe drukker
dan gaan we gewoon doorquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
sorry ik heb weer zo'n dag
ik ken dat probleem. tis weer rennen nu.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend redelijk rustig gehad, maar hoe later op de dag... hoe drukker
hadden we dan toch niet de kersenvlaai en de warme choco met slagroom en rum moeten doen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken dat probleem. tis weer rennen nu.
doet me denken vanavond hardlopen met dit weer, bahnou ja moet maar
Nee want ik voel me eigenlijk wel heel ergquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we kunnen er ook een combi van maken
![]()
![]()
![]()
![]()
ow dan houden we het op dezequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee want ik voel me eigenlijk wel heel ergen die
is zo zielig
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dan houden we het op deze
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nou sta je niet in de top 10 morgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
Ik ben eindelijk van de drukte afWat een dag zeg...
nog een half uurtje!
Heb ik daar ooit ingestaan dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou sta je niet in de top 10 morgen
ik heb werkelijk geen ideequote:
Volgens mij nog nooitquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
ik ook niet en heb ook geen zin om te kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
ja ja xou ik ook zeggen ha haquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit
Ik zit hier veel, maar moet stiekem toch best veel doen gedurende de dag...haal het nooit bij jullie posts (en dat bedoel ik niet zo, dat jullie de hele dag werkelijk geen flikker uitvoeren)
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:28 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
we nemen het topic een beetje over
hahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit
Ik zit hier veel, maar moet stiekem toch best veel doen gedurende de dag...haal het nooit bij jullie posts (en dat bedoel ik niet zo, dat jullie de hele dag werkelijk geen flikker uitvoeren)
jij ook heh , mazzelquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Maar goed, ik ben er vantussen. Prettige avond allemaal en tot morgen![]()
Tot morgen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Maar goed, ik ben er vantussen. Prettige avond allemaal en tot morgen![]()
hmm da's minderquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ziet er naar uit dat ik niet op tijd naar huis kan
ok doeiquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:50 schreef draculettetje het volgende:
owkee ik ga maar eens aan het eten beginnen!
wie weet tot later.....
ow nee da's dan ook weer zoquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
dat wordt geen hardlopen vanavond
mja vindt het niet zo erg hoor, zo vaak hoef ik niet over te werken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow nee da's dan ook weer zo
maar toch
Dat dacht ik ook op sommige dagen op stage hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit
Zo voelt het al wel helaas ben moeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en het is niet een s'nachts
tot aan dinsdag kwart voor negen ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Zo voelt het al wel helaas ben moeeeeeeeeee![]()
vannacht pas tegen 3 uur gaan slapen en half 7 ging wekker weer AUW!
Maarja morgen vrij![]()
![]()
krijg je dan zo nog wel wat etenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik pak intussen maar een banaan. heb inmiddels ook honger gekregen haha
tja mn eten zal ik zelf moeten bereiden, dus weet wel zeker dat ik wat krijg hahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
krijg je dan zo nog wel wat eten
ow vriendje thuis
aan tafel!!!!
quote:
Wie ik?!? Ik doe ontzettend veel!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit
Oei! Alles bedorven?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd de vriezer stond op een kiertje
Hmm vervelend man, gelukkig maar dat alles niet bedorven is, dat was helemaal klote geweestquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
nee dat niet gelukkig, maar heb wel gelijk alles schoon moeten maken.
mn pc stond ook nog nutteloos te pruttelen
ah je bent wel al thuisquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:07 schreef WhiteLightning het volgende:
nog wel
zo de wereld draait door kijken, en daarna koken
ja dat dan weer wel! moet hier ook eens gebeurenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef WhiteLightning het volgende:
ja iddnou aan de ander kant is de vriezer wel gelijk schoon
ow is het terecht?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:17 schreef Bellerophon het volgende:
Hmm krijg even de wind van voren van mijn vriendin...
die er graag bij inspringenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:18 schreef WhiteLightning het volgende:
typisch van die leuke klusjes
In mijn optiek niet echt... weet nu niet echt wat ik ervan moet denken, zeker omdat ze zegt dat ik alles maar moet laten, haar, het samenwonen, allesquote:
dat zijn nooit leuke uitspraken neequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In mijn optiek niet echt... weet nu niet echt wat ik ervan moet denken, zeker omdat ze zegt dat ik alles maar moet laten, haar, het samenwonen, alles
Ik ga maar even op bed liggen, tot morgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zijn nooit leuke uitspraken nee
al kan ik ze er ook uitflappen wanneer ik kwaad ben
maar ik haar niet natuurlijk
oke tot morgen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga maar even op bed liggen, tot morgen
daar ben ik goed inquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oke tot morgen!
Probeer je hoofd niet al te gek te maken!
dat idee had ik al.....quote:
snap ik, doe mijn bestquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat idee had ik al.....
ik hoop alleen dat je er ook in mee neemt dat ze boos is om wat voor reden ook
het hoeft niet meteen precies dat te betekenen wat ze zegt
als je begrijpt wat ik bedoel
maar gevoel en verstand gaan nou eenmaal niet altijd even goed samenquote:
moet je nog werken van het weekendquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef lynda het volgende:
[..]
En het is elke week zo![]()
![]()
Bellervoor jou
heb niet alles gelezen. Maar eenquote:
moet 22 februari toch naar school voor herkansingen dus dan ff kijken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:46 schreef draculettetje het volgende:
Hey diertjuh
fijn van je verslag! eindelijk, zo komt het einde steeds meer in zicht
hopelijk belt die leraar snel terug! kan je hem niet mailen?
kan natuurlijk niet voor de andere antwoorden maar hier gaat het redelijk
de laatste twee of drie nachten ja met nadeel dat ik meteen door mn wekker slaapquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
moet 22 februari toch naar school voor herkansingen dus dan ff kijken.
Naja redelijk is beter dan slecht. Kun je al beetje beter slapen dan?
ik sta alleen voor de vrijdagquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet je nog werken van het weekend
Lekker joh van je verslag!! Hoelang moet je nog stage lopen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb niet alles gelezen. Maar eenvoor jou.
Oja goedeavond mensen. Goed nieuws. Mn stageverslag is zo goed als af. Nog ff de puntjes op de i en dan klaar. Minder goed nieuws. Krijg mn leraar van school niet te pakken. Paar keer naar school gebeld maar hij belt me niet terug. Dus ik wacht nog ff af.
Hoe gaat het verder met jullie?
hey crazy leuk dat je toch altijd weer even komt posten al is het dan s'ochtends heeel vroeg of s'avonds heel laat!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
en was weer een dagje
Diertjuh, succes met je herkansing
Draculletje, succes met het oppakken van je ritme
de rest: tjah, topic totaal niet meer gevolg, ben voortaan te hard aan het werken
vandaag de laatste 10 min hadden we zoiets van: Nog 1 storing open, Helaas. (moet nog een mailtje krijgen anders kunnen we die storing niet oplossen) maar anders hadden we morgen gewoon lekker rustig (en dan ben je nog de hele dag bezig)
we zullen zienquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
@lynda heerlijk dat je weinig ingepland staat en je zo goed als lekker weekend kan houden, gaan de stoepranden weer scheef staan?
wat goed om te horen! Kan je vast ook veel beter slapen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:49 schreef Bellerophon het volgende:
Nog even snel voordat ik mijn bedje inkruip, mijn vriendin vond dat ik heel goed daarnet met haar gepraat heb, voel me opgelucht![]()
Tot morgen iedereen, gaan we het weer op een spammen werken zetten
tot 20 maart bij genoeg uren. Anders mss wat langer. Dus binnenkort even uurtjes berekenenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Lekker joh van je verslag!! Hoelang moet je nog stage lopen?
dit is toch vroeg!quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
Zwaai zwaai
Ik post nooit vroeg draculletje
maar goed, moet wel wil ik om 7:30 in de auto zitten.
Iedereen ee nfijne werkdag alvast
Als een blok, ik ging liggen en was wegquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
@beller hoest nou? beetje kunnen slapen?
gezien onze post hoeveelheidquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
en vandaag maar wat minder achter de pc
dat is in ieder geval goed nieuws! niet tot laat achter fok en op tijd wakkerquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
in ieder geval niet meer aan fok! gezeten
wel veel gedraaid, maar ik ben in ieder geval weer wakker op tijd, terwijl ik vandaag nog niet om 07.15 hoef op te staan!
Hahaha over de 300quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
ik had wel verwacht dat ik veel had , maar dit is echt te erg voor woorden!
Hmm klote, dus je hebt nu in ieder geval iets te doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh
nou dag begint weer goed. weer een geheugen module naar de klote
haha ja dat biedt in ieder geval perspectiefquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
gelukkig wel een lachende smiliy bij mogguh!
De hoeveelste dag op rij is dit nou al dat je op #1 staat?quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
ik had wel verwacht dat ik veel had , maar dit is echt te erg voor woorden!
3e volgens mij... mogguh smokezquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De hoeveelste dag op rij is dit nou al dat je op #1 staat?
Ah joh doe maar meteen 4 GBquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
vandaag maar even op tweakers neuzen voor neiuew 4gb set![]()
nee laat me dag niet verpesten door zoiets, dus vandaar de smiley
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De hoeveelste dag op rij is dit nou al dat je op #1 staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
hoezo ? ik draai vista 64bitquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh doe maar meteen 4 GBWat maakt het ook uit hahaha
Kom ik aan met mijn 2 GBquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? ik draai vista 64bit
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Heeuh gaan we weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |