Geloof het of niet, dat was zónder google/andere sitesquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Alle gekheid op een stokje! moest je daar nou echt voor googlen?
coñoquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen we dan maar in het spaans gaan schelden?
Mijn Spaans is erg gelimiteerdquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, dat was zónder google/andere sites
Eet en rookt u smakelijk!quote:
* Sgele mompelt iets over je moeder...quote:
panne?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn Spaans is erg gelimiteerd
Dos panne por favor!
Vooral als je bezopen bent zijn die 'je moeder' grappen erg goed..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets over je moeder...
Twee broodquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik: "Je moeder, dát is een hete man"!
en realidad erres una gillipolasquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Cuidado puto, te pego duro idiota!
Ja hallo, zo ver gaat m'n Spaans nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en realidad erres una gillipolas
puta, cabron
Si Senor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en realidad erres una gillipolas
puta, cabron
ik heb een maat in spanjequote:Op woensdag 13 februari 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, zo ver gaat m'n Spaans nou ook weer niet
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb een maat in spanjeheb thuis een hele lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom sta ik er niet van te kijken dat jij zoiets zegtquote:
Woeiquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
En speciaal voor Bellerophon;
Cuidado puto, te pego duro idiota!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]overtreft niet je zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.droxz en ik zaten al op de fotos te wachten
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Omdat je waarschijnlijk zit...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet van te kijken dat jij zoiets zegt
Dat kan jij heeeulemaal niet goed zienquote:
En die laten nog steeds op zich wachtenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
overtreft niet je zusjedroxz en ik zaten al op de fotos te wachten
ik heb zon ding voor mn ps2. zat bij een spel wat ik ooit gekocht heb. maar zwaar klote joh.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, weet iemand of er van die headsets te krijgen zijn met slechts één oortje, één microfoon die via USB kunnen worden aangesloten?
Teamspeak opzich is best leuk, maar om nou meteen al het geluid via de headset te laten lopen is niet relaxed...
Dat werkt het beste jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zon ding voor mn ps2. zat bij een spel wat ik ooit gekocht heb. maar zwaar klote joh.
gewoon gamen over de boxen, en ts via een usb mic standaard![]()
ja idd. kon even niet meer op de titel komenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat werkt het beste ja
En die headset zat bij Socom
Maar had ik gelijk of wat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan jij heeeulemaal niet goed zien
Niet bepaald nee, gezien het feit dat ik daarnet stondquote:
Wel een leuk spel... voor even danquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. kon even niet meer op de titel komen
Nou vooruit dan..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet bepaald nee, gezien het feit dat ik daarnet stond
ik heb het alleen gekocht om online te spelen. dat was wel erg vetquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een leuk spel... voor even dan
Ja zoiets! Is dat ook met USB aansluiting?quote:
Ja klopt, dat was veel leuker dan single player het spel spelenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het alleen gekocht om online te spelen. dat was wel erg vet
Yeahquote:
met een usb mic heb je geen rondzoemend geluidquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja zoiets! Is dat ook met USB aansluiting?
Overigens kan een microfoon ook wel, maar ik vind het altijd leuk om te gamen met het geluid veeeeeeeel te hard... Dat komt het geluid van de mic niet ten goede
Die van mij was om 10:15 al doormiddenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:56 schreef MrHayo het volgende:
ennnn de week is weer door midden!
Huh? Hoe kan dat dan..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met een usb mic heb je geen rondzoemend geluid
ja weet ik veel, het is gewoon zo.quote:
Ja dat vraag ik me ook afquote:
Bedankt voor het bericht, ik had niet geweten wat ik zonder dat bericht had moeten doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:56 schreef MrHayo het volgende:
ennnn de week is weer door midden!
ja, check logitech...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, weet iemand of er van die headsets te krijgen zijn met slechts één oortje, één microfoon die via USB kunnen worden aangesloten?
Teamspeak opzich is best leuk, maar om nou meteen al het geluid via de headset te laten lopen is niet relaxed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |