Ja, wat een control freak haha. Hele tijd vloeken en zuchten. Wel leuk om te bekijken,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
Kijken jullie ook Ned1 nu?
Ja echt welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, wat een control freak haha. Hele tijd vloeken en zuchten. Wel leuk om te bekijken,
Dat is niet lullig, dat is meesterlijk haha. Volgens mij had ze het niet eens door..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:21 schreef Arjann87 het volgende:
Weet je wat wel lullig was
Haha oke. Maar volgens mij wel had zij het wel door. Zij trok een gezicht van "Huh? Dit snap ik niet..." of "oeps, hij heeft het gezien...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is niet lullig, dat is meesterlijk haha. Volgens mij had ze het niet eens door..
Ja idd.. en haar verloofd stond er ook maar wat bij geloof ik. Als iemand dat toch zou flikken bij je vriendin/vrouw dan help je haar toch en controleer je of alles goed is? Of je ramt Paul op z'n bek natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:23 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond het uitermate vreemd dat hij die vrouw in die glazen duwde... ze zou zomaar verkeerd neer kunnen komen..
zwaar belachelijke actie.
Ook belachelijk trouwens dat niemand er echt iets van zeiAchterlijk klapvee...
Paul is leuk en kan echt leuke groffe grappen maken maar dit ging echt te ver vond ik.
Even teruggekeken. Zal wel niet de bedoeling zijn geweest, meer om haar uit balans te brengen, maar ondoordacht was het wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:03 schreef DaFrenk het volgende:
Tja.. ik vond die actie met die meid in het glas gooien toch wel vreemd.
En daar gaat ie weerquote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef golfer het volgende:
Tranen in mijn ogen van het lachen om die trompettist met z'n loep.
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef golfer het volgende:
Tranen in mijn ogen van het lachen om die trompettist met z'n loep.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond neem ik the day after op
Ben benieuwd, als ik het hier lees is het zeker de moeite waard.
Ik ben benieuwd, ga vanavond even kijken denk ikquote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja het was dubbel waard zeg maar
je weet maar nooitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zou me niks verbazen als die Louis dalijk ook een acteur blijkt te zijn en vanaf nu iedere week komt ala Adje
Neijmanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:36 schreef Aoristus het volgende:
Ha, een nieuw dieptepunt, een huisvrouw op leeftijd is boos omdat Paul de Leeuw vorige week niets had gezegd over het verscheiden van Benny Nijman
Echt te ergquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:06 schreef Remzz het volgende:
Echt twee van die uber ranzige kereltjes
Tongtopicsquote:
Ik snap hem nietquote:
Volgens tvgids.nl:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen '' The Day After'' Paul had erover dat het morgen om 22.50u begint. wel laat
dan zie je em toch maandag avond op NL3quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen '' The Day After'' Paul had erover dat het morgen om 22.50u begint. wel laat
Nee, ik kijk morgenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:19 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dan zie je em toch maandag avond op NL3
Volgens mijn VARA gids ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl:
21:50 - 22:45 Mooi! Weer De Leeuw: The day after Nederland 1
Zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
volgens mij vergist hij.
Dan zwaait Paul met de handjes en zegt "Cabaret!"quote:Op zondag 17 februari 2008 16:06 schreef Symer het volgende:
Ik hoorde dat Paul gisteren een paar kleine meisjes met nep-sperma bespoten heeft?
En vorige week had hij een gast in een berg glas geduwd?
En op hetvrijevolk.com lees ik dat Paul in de uitzending van 26 januari zong dat hij Geert Wilders graag dood zou zienterwijl hij een pedofiele clown speelde
't Moet toch niet gekker worden
Inderdaad, zo maakt die alles weer goedquote:Op zondag 17 februari 2008 16:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dan zwaait Paul met de handjes en zegt "Cabaret!"![]()
Tja.. ik vind er echt geen drol aan eigenlijkquote:
maar maart is nu ook uitverkocht.... binnen het uurquote:De kaarten voor februari zijn UITVERKOCHT!
Start kaartverkoop voor maart 2008:
De voorverkoop voor VARA-leden start op dinsdagochtend 19 februari
om 9.00 uur.
Er zijn exclusief voor VARA-leden een (beperkt) aantal kaarten beschikbaar voor:
* Zaterdag 1 maart 2008 van 14.30 tot 16.30 uur
* Zaterdag 8 maart 2008 van 14.30 tot 16.30 uur
* Zaterdag 15 maart 2008 van 14.30 tot 16.30 uur
Tevens zijn er nog onverwachts nog enkele kaarten beschikbaar voor aanstaande donderdag 21 februari van 14.30 tot 16.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is mijn wens niet uitgevoerd. Maar desondanks was het een geslaagde middag*poef* nu is het weg
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Het was erg gaaf... Ik ga niet te veel zeggen..
ok.. 1 ding in spoilertags dan maar:Ik was toch nieuwsgierig naar de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is mijn wens niet uitgevoerd. Maar desondanks was het een geslaagde middag![]()
Dat hebben wij al gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:32 schreef detulp050 het volgende:
Als dit lang duurt, dan zappen we hier vrolijk verder
die mensen gingen ook zo ongeveer rennend naar binnen....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
En blij dat ze op de eerste rij zaten.
Zat jij ook vooraanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
die mensen gingen ook zo ongeveer rennend naar binnen....
ze hadden er best spijt van
Nee gelukkig niet. We zaten schuin achter die man die helemaal vies geworden was. Het was in de studio ook een stuk leuker als zo op tv. Ben wel benieuwd naar morgen. Dan gaat ie als zichzelf de serieuzere wensen doen. Mooi en ontroerend.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zat jij ook vooraanIk vond de uitzending vanavond tegenvallen.
Dat klopt, ik heb al op internet gekekenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:45 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. We zaten schuin achter die man die helemaal vies geworden was. Het was in de studio ook een stuk leuker als zo op tv. Ben wel benieuwd naar morgen. Dan gaat ie als zichzelf de serieuzere wensen doen. Mooi en ontroerend.
Die mensen hadden gewoon spijt dat ze vooraan zaten. Voor de opnames kwam Paul gewoon als Paul nog even. En toen nam hij ze al in de zeik. Ook tijdens de opnames moest ie ze steeds hebben.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:34 schreef Rnnz het volgende:
Dat Tippi gedoe is leuk voor een keer maar om daar nou een hele uitzending mee te vullen. Viel een beetje tegen.
Wat een zeikers trouwens zeg na dat slagroomtaartgevecht.
'Fijn, Paul de Leeuw' en nadat Paul zegt dat het er wel uitgaat 'dat is te hopen voor je ja'. Kansloos :x
Je weet toch naar welke show je gaat, kom op zegquote:Op zondag 24 februari 2008 07:18 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die mensen hadden gewoon spijt dat ze vooraan zaten. Voor de opnames kwam Paul gewoon als Paul nog even. En toen nam hij ze al in de zeik. Ook tijdens de opnames moest ie ze steeds hebben.
Inderdaad, dan kun je dat verwachten.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet toch naar welke show je gaat, kom op zeg
Och 1 typetje af en toe kan nog wel. Maar zodra het teveel gaat worden dan merk je dat hij het waarschijnlijk doet om het programma te redden ofzo, of om variatie aan te brengen. In het begin deed hij geloof ik nooit typetjes. Toen was hij het gewoon. De grappen opzich beginnen trouwens ook lichtelijk voorspelbaar te worden. Moet het nou áltijd over seks gaan? Soms echt flauw hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
De laatste paar weken gaat het inderdaad hard achteruit.
Met als absoluut dieptepunt de uitzending van gisteravond.
Ik hoop dat de day after leuk is, maar ik vrees het ergste.
Zodra Paul typetjes gaat doen is de lol er sowieso snel vanaf..
In de day after geen typetjes meer. Dan doet ie de serieuzere dingen...quote:Op zondag 24 februari 2008 17:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
De laatste paar weken gaat het inderdaad hard achteruit.
Met als absoluut dieptepunt de uitzending van gisteravond.
Ik hoop dat de day after leuk is, maar ik vrees het ergste.
Zodra Paul typetjes gaat doen is de lol er sowieso snel vanaf..
Ik heb Paul weer aanstaan.... hij fietste net met die meid achteropquote:Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
In de day after geen typetjes meer. Dan doet ie de serieuzere dingen...
Waren jullie erbij!!! Toen Paul met die mevr die ziek is, ging praten over haar leven ?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
In de day after geen typetjes meer. Dan doet ie de serieuzere dingen...
Moet jij daar om lachen? Die mevr is wel ziekquote:Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Haha!
Ze zakt door de stoel heen.
The Day After is echt een stuk beter dan de normale uitzending.
Nee het overviel haar dat ze gelijk kon. Ze gaan een afspraak maken om het een keer apart te doen. Paul heeft nog wel een liedje gezongen voor jip. Erg emotioneelquote:Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waren jullie erbij!!! Toen Paul met die mevr die ziek is, ging praten over haar leven ?
Dus dan mag je helemaal niet meer lachen?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet jij daar om lachen? Die mevr is wel ziekVerders ben ik met jou eens '' The Day After'' is leuker.
Maar dan zei ik gisteren al..
Ik lach haar toch niet uit omdat ze ziek is?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet jij daar om lachen? Die mevr is wel ziekVerders ben ik met jou eens '' The Day After'' is leuker.
Maar dan zei ik gisteren al..
Oké, bedankt, dat kan ik me voorstellen dat 't haar overviel dat ze gelijk kon..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee het overviel haar dat ze gelijk kon. Ze gaan een afspraak maken om het een keer apart te doen. Paul heeft nog wel een liedje gezongen voor jip. Erg emotioneel
nee, en als ie een grap over moslims maakt moet je stil zijn en een beetje tegen de buurman fluisteren. als ie een grap over sex maakt moet de helft "ooh" roepen en met een vieze lag op het gezicht zitten, en de andere helft moet geshokeerd omzich heen kijken.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus dan mag je helemaal niet meer lachen?
Nee joh dat zei ik nietquote:Op zondag 24 februari 2008 22:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik lach haar toch niet uit omdat ze ziek is?
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
wordt van te voren allemaal uitgelegd
Ja zeg, inderdaad hehe. Hoe kut kan je overkomen op tv, wat een genante vertoning van die gast.quote:
Tuurlijk wel. Zo'n show daar duurt 'iets' langer en kleinere gedeeltes worden er wel uit geknipt of creatief gemonteerd. Maar grotendeels semi-live ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
MAar ze knippen enzo er toch niet in?
Hmm... lijkt me sterk. Zou wel erg knap gemonteerd zijn dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo'n show daar duurt 'iets' langer en kleinere gedeeltes worden er wel uit geknipt of creatief gemonteerd. Maar grotendeels semi-live ja.
Maar soms gaat 't niet goed met wensen waar veel dingen voor verplaatst/geregeld moeten worden of iets anders en dan wordt er wel geknipt maar dat merk je door 't monteren bijna niet.
Ze hadden dit er dus tussenuit kunnen knippen maar nu was 't veels te leuk [afbeelding]
Ga erheen en je merkt het vanzelfquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef pekel het volgende:
[..]
Hmm... lijkt me sterk. Zou wel erg knap gemonteerd zijn dan. [ afbeelding ].
En de show duurt 2 uur. Echt kort is dat niet lijkt me.
kun je met de fok prijsvraag ook winnen hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Het was meeeeeeesterlijk met die streaker! En wat krijgen die gasten vette dingen zeg. Dat huis in Bonaire (ik herkende Henny meteen aan zijn neus al op die boot haha) en kaartjes voor Lenny Kravitz. Super!
TH (tokyo hotel)quote:Via via
Heeeyy paul,
Ik heb gehoort via via dat TH binnekort weer bij u in de uitzending komt, als dat waar is.. Warneer dan ongeveer?? zodat ik het weer kan opnemen zoals de vorige keer, ik weet dat dit miss wel als gezeur klinkt om TH maar sommige fans gaan gewoon te ver met zeuren enal. Wacht gewoon tot ze komen enzo, of vraag het als je het heb gehoord via via en niet hele gastenboeken vol spammen van ze moeten komen blaballaba
Maja genoeg gezeur daar over! Ik hoop dat ik snel wat van u hoor!!
Angelica
Niet zo moeilijk. Allemaal gesponsord door platenmaatschappijen e.d.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Het was meeeeeeesterlijk met die streaker! En wat krijgen die gasten vette dingen zeg. Dat huis in Bonaire (ik herkende Henny meteen aan zijn neus al op die boot haha) en kaartjes voor Lenny Kravitz. Super!
Idd, dat word gesponsordquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Allemaal gesponsord door platenmaatschappijen e.d.
Ja zeker is het semi live...ik heb de day after op internet gekeken ! Dus is het niet live maar semi live zodat ze toch iets kunnen knippen als 't moet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo'n show daar duurt 'iets' langer en kleinere gedeeltes worden er wel uit geknipt of creatief gemonteerd. Maar grotendeels semi-live ja.
Maar soms gaat 't niet goed met wensen waar veel dingen voor verplaatst/geregeld moeten worden of iets anders en dan wordt er wel geknipt maar dat merk je door 't monteren bijna niet.
Ze hadden dit er dus tussenuit kunnen knippen maar nu was 't veels te leuk
Ja he, dat moet je ook niet bij Paul flikken zo'n kunstje, kan je dit verwachten hequote:Op zondag 2 maart 2008 09:37 schreef Xrenity het volgende:
Die streaker
Briljant hoe ze daarmee omgingen
Nee, normaal op zaterdagmiddag. Afhankelijk van de gasten kan het soms op en andere dag worden opgenomen.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:26 schreef vw_caddy het volgende:
MWDL werd altijd op donderdag opgenomen dacht ik?
En dattie in de hoek moest gaan staanquote:Op zondag 2 maart 2008 13:10 schreef Attitude het volgende:
Vond het ook leuk toen Paul van die boot afsprong die drummer een 'boink' geluid maakte. Lag in een deuk.
geniaal was datquote:Op zondag 2 maart 2008 09:37 schreef Xrenity het volgende:
Die streaker
Briljant hoe ze daarmee omgingen
Zeker, dat 'stinkt het daar?' kwam echt te geforceerd nep overquote:Op zondag 2 maart 2008 13:40 schreef Symer het volgende:
[..]
En dattie in de hoek moest gaan staan
Die a-romantische vrouw vond ik wat minder. Had een beetje het idee alsof ze een verhaal hadden verzonnen om een gratis reis te scoren.
Dat was ongeveer 1 minuutquote:Op zondag 2 maart 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, niks gemist, zie ik... Thomas Berge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ah, ik zat net dat stukje van die streaker te kijken en daar kwam die arrogante kutkop net in beeldquote:Op zondag 2 maart 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was ongeveer 1 minuut![]()
Zit vooral in de Afterparty vrees ik
Vorige week was het op donderdag opgenomen, omdat Paul met vakantie was naar LA World Disney. Dús toen wij zaterdag zaten te kijken zat hij in Amerika..quote:Op zondag 2 maart 2008 12:26 schreef vw_caddy het volgende:
MWDL werd altijd op donderdag opgenomen dacht ik?
Beetje laat hèquote:Op zondag 2 maart 2008 15:20 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ker_word_geownt.html
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:41 schreef Xrenity het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ker_word_geownt.html
Zoooo, toe maar.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vorige week was het op donderdag opgenomen, omdat Paul met vakantie was naar LA World Disney. Dús toen wij zaterdag zaten te kijken zat hij in Amerika..
Nee, het was idd donderdag opgenomen, maar hij is daarvoor al naar Disney World geweest. Zijn blog (met foto's uit disneyworld) is donderdag online gekomen, vandaarquote:Op zondag 2 maart 2008 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vorige week was het op donderdag opgenomen, omdat Paul met vakantie was naar LA World Disney. Dús toen wij zaterdag zaten te kijken zat hij in Amerika..
Paul neemt zijn laptop mee hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, het was idd donderdag opgenomen, maar hij is daarvoor al naar Disney World geweest. Zijn blog (met foto's uit disneyworld) is donderdag online gekomen, vandaar
hij vertelde bij de opnames voor het begon zeg maar dat ie de dag daarna in het vliegtuig zou stappen...quote:Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, het was idd donderdag opgenomen, maar hij is daarvoor al naar Disney World geweest. Zijn blog (met foto's uit disneyworld) is donderdag online gekomen, vandaar
Die kwal straalt sws geen aardigheid uit. Alleen maar arrogantie. Thomas Bergequote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef Taurus het volgende:
Wat lijkt die thomas bergen vijandig jegens paul de leeuw?Of ben ik de enige die dat zo ziet?
Paul: Oke, we hebben nog 1 wens!
Thomas: Over dat concert?
Paul: Wat? Welk concert?
Thomas: ja ik dacht over dat concert
Paul: oh ja nee daar gaan we heel erg veel publiciteit voor maken zometeen
Thomas: Oh ja dat dacht ik.. ?![]()
Zoiets, ging dat nou daadwerkelijk weer over zoiets dat de Leeuw per se reclame moet maken voor zijn concert?
Dit was trouwens niet het enige, ik vond 'm sowieso niet erg 'aardig' doen
Zijn we het er unaniem over eens dat die jongen gewoon een schop onder zijn reet verdient ?quote:‘Vegan streaker’ wil excuses Paul de Leeuw
Maud Effting
De ‘vegan streaker’ die zaterdag de uitzending van Paul de Leeuw wist binnen te dringen, wil excuses van de tvpresentator.
Hij zegt mogelijk aangifte te gaan doen omdat De Leeuw hem in beeld de onderbroek van zijn lijf rukte.
‘Dat deed hij tegen mijn wil’, aldus de ‘vegan streaker’. ‘Ik vond het niet netjes. Het is een vorm van aanranding. Natuurlijk kun je bij Paul de Leeuw een grapje verwachten, maar niet dat hij iets doet wat jij niet wilt. Ik heb met mijn advocaat gesproken en als hij geen verdere actie onderneemt, ga ik misschien aangifte doen. Het is aan Paul de Leeuw om mij excuses aan te bieden.’
Het gaat om Peter Janssen, een 22-jarige hardloper die geen werk heeft. ‘Ik ben tegen het kapitalisme.’
Hij was een tijd serieus bezig met hardlopen en liep op nationaal niveau. In 2004 zei hij ‘licht autistisch’ te zijn tegen de regionale krant Het Kontakt. Nu zegt hij daarover: ‘Ik vind dat het niet waar is; ik merk er niets van, en anderen ook niet.’
Afgelopen zaterdag wist Janssen de studio van Mooi!
Weer de Leeuw in te komen. ‘Ik had op internet gelezen waar de studio was. Ik heb geen kaartje gekocht, maar ik ben via de artiesteningang naar binnen gegaan.
Ik ben niet gecontroleerd.
Uiteindelijk heb ik me op de wc omgekleed en een badjas en slippers aangetrokken.’
Een beveiliger vroeg wat hij kwam doen. Janssen: ‘Ik zei dat ik een gast was. Ik sprak Engels, zodat het echt zou lijken.’ Vervol - gens trok hij zijn badjas uit en liep hij, in zijn zwarte tanga, door het gordijn zo het programma in.
Hij schreeuwde leuzen als ‘stop dierenleed’ en ‘vlees is moord’.
Janssen: ‘Ik wilde eigenlijk weggaan, toen Paul de Leeuw zei: blijf maar staan. Ik dacht dat hij me wilde interviewen.’ De Leeuw trok hem echter op schoot en zei: ‘Nee, ik wil het zien. Jij bent begonnen. Nou moet je ook echt streaken’ en scheurde vervolgens de tanga van zijn lijf.
De dierenactivist zegt sinds januari van dit jaar bezig te zijn met streaken. Hij wist eerder al door te dringen tot paardenevenement Jumping Amsterdam en het ABN Amro World Tennis Tournament. ‘Bij Jumping Amsterdam ben ik nogal mishandeld’, zegt hij. ‘Ik werd door een paar mensen omsingeld, en ik ben geslagen en geschopt.’ Bij ABN Amro slaagde hij er wel in om in beeld te komen, maar niet op het veld.
Janssen zegt niet aangesloten te zijn bij een organisatie. Hij zegt aandacht te willen vragen voor ‘alle dierenleed’. ‘Het dierenactivisme staat de laatste tijd in een kwaad daglicht. Ik wil laten zien dat het ook op een ludieke manier kan. Dat iedereen straks denkt: een dierenactivist, oh ja dat is zo’n streaker, leuk.’
Dat hij zijn zwarte tanga niet uittrekt, heeft een reden. ‘Op zich ben ik daar niet tegen, maar ik wil niet dat mensen gefocust zijn op één onderdeel van mijn lichaam.
Ik wil dat ze de spreuken zien die ik erop heb geschilderd.’
Janssen wil niets kwijt over zijn atletiekcarrière. ‘Dat zijn gescheiden werelden.’ In Het Kontakt zei hij in 2004 te hopen op de Olympische Spelen in 2012.
‘Hij zoekt steeds iets waar hij zich helemaal in vast kan bijten’, zegt Dick Aanen, de journalist die hem destijds interviewde en hem al sinds zijn 15de zegt te kennen.
‘Toen hij jong was, was het allemaal nog wel te plaatsen. Nu wordt het allemaal wat extremer.
Op een gegeven moment werd hardlopen zijn obsessie. Maar dat ging slechter.’ Volgens hem heeft Janssen zich daarom op iets anders gericht: het dierenactivisme.
‘Hij is pas de laatste maanden die kant op gegaan.’
Eindredacteur Marco Versluis van Mooi! Weer de Leeuw zei maandagmiddag dat er nog geen verzoek om een excuus was binnengekomen van Janssen. Tijdens het incident zegt hij heel even te zijn geschrokken. ‘Je weet nooit helemaal wat iemand van plan is.
Maar ik zag al snel dat er nergens een mes te verstoppen was. Het had op zich door ons in scène gezet kunnen zijn –wij zijn zo absurdistisch – maar dat was niet zo.
Maar Paul leek achteraf niet echt van slag.’ Volgens Versluis wordt de beveiliging aangescherpt.
Werkloos zijn, omdat je tegen het kapitalisme bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:28 schreef Aoristus het volgende:
Zijn we het er unaniem over eens dat die jongen gewoon een schop onder zijn reet verdient ?
Daar heb ik niets op tegen dat mag best. Maar ben dan wel consequent en weiger ook alle hulp van het kapitalistisch systeem. Dus geen ziektekosten geen enkele vorm van uitkering nu en later.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Werkloos zijn, omdat je tegen het kapitalisme bent.op dat soort mensen
quote:Rijdende Rechter oordeelt over conflict veganstreaker vs Paul de Leeuw
De actievoerder die vorige week door Paul de Leeuw werd uitgekleed komt vanavond terug in Mooi Weer De Leeuw. Niemand minder dan mr. Frank, Rijdende Rechter, Visser zal de klacht van de veganstreaker in behandeling nemen. Deze eist excuses van Paul de Leeuw maar volgens advocaat Gerard Spong maakt de actievoerder geen enkele kans.
Actievoerder Peter Janssen is uiteraard blij met de extra aandacht. Over de 'zitting' in het VARA-programma zegt hij bij de GPD: Het is serieus. Er is publiek bij en ik neem mijn advocaat mee. Ik mag mijn verhaal doen, dat is het belangrijkste. Er is geen hoger beroep mogelijk, maar dat is niet erg. Ook niet als ík excuses moet maken. Ik ben maar een activist, heb niks te vrezen. Maar Paul de Leeuw is een bekende Nederlander. Voor hem ligt het anders als hij door het slijk moet.
In ieder geval zal mr Visser weer eindigen met: Dat is mijn uitspraak, daar moet u het mee doen.
Eens. Vond hem ook niet echt vriendelijk en sympathiek. Misschien wist hij niet goed hoe hij tegenover Paul moest reageren. Hij wilde wel gevat zijn maar het kwam niet helemaal over geloof ik. Thomas is gewoon geen partij voor Paul.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef Taurus het volgende:
Wat lijkt die thomas bergen vijandig jegens paul de leeuw?Of ben ik de enige die dat zo ziet?
Paul: Oke, we hebben nog 1 wens!
Thomas: Over dat concert?
Paul: Wat? Welk concert?
Thomas: ja ik dacht over dat concert
Paul: oh ja nee daar gaan we heel erg veel publiciteit voor maken zometeen
Thomas: Oh ja dat dacht ik.. ?![]()
Zoiets, ging dat nou daadwerkelijk weer over zoiets dat de Leeuw per se reclame moet maken voor zijn concert?
Dit was trouwens niet het enige, ik vond 'm sowieso niet erg 'aardig' doen
Helaasquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:27 schreef snellejelle het volgende:
Ik mag hopen dat de streaker vandaag gewoon naakt binnen komt....
Geweldig iddquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:51 schreef Silenus het volgende:
Jezus hehe, Dracula slaat ook met elke opmerking weer de plank mis.
Hij wil zo graag met z'n kop op tv, laat 'm maar effe lekker voor lul stana.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor die manalsof die überhaupt enige winst hiermee kan behalen.
Hooguit 4 of 5 misschienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:57 schreef tong80 het volgende:
Zoudenj er4 nu mensen minder5 vlees gtaan eten ?
Ikquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
Publiekelijke afmaking voor Peter Janssen en z'n lelijke vriendin, wie stemt voor?
Rokjes en laarzen, dat ken ik uit een ander topicquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, ze hebben wel weer wat mensen weten te vinden hoor. Tering
.
Volgens mij is het Arjan Ederveenquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Rokjes en laarzen, dat ken ik uit een ander topic
Misschien wil hij ook een keer bankgast zijn
Idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Dat kapsel van die kerel ook. Verschrikkelijk.
Beaver is toch KUT in slang ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:19 schreef Aoristus het volgende:
how long you been in Europe now
I sweat like an otter, like a beaver
Die gaat nog ouw koeien uit de sloot halenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die streakerdoos zit er als een dood lammetje bij.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gaat nog ouw koeien uit de sloot halen
En erg lam.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:23 schreef weasel85 het volgende:
die vriendin van die streaker is wel erg lelijk_!
Ze zijn beide lelijk, dus opzich passen ze wel bij elkaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:23 schreef weasel85 het volgende:
die vriendin van die streaker is wel erg lelijk_!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:25 schreef Tism het volgende:
Als ik Paul was geweest, dan was ik lekker met de rijdende rechter gaan BBQ-en, of had ik een paar slagers uitgenodigt..
Jammer dat Frank z'n camper niet meehad, was dat een leuk decor geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:25 schreef Tism het volgende:
Als ik Paul was geweest, dan was ik lekker met de rijdende rechter gaan BBQ-en, of had ik een paar slagers uitgenodigt..
en een taalcursus, en ze deed nog wel mee in de show... maar op 't eind kijkt ze wel erg zuurquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En erg lam.
Een keer rood vlees eten zou haar goed doen.
Dat weet Lenny nietquote:
Daarom kijk ik nooit via internetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:34 schreef Sonja27 het volgende:
De server van mooi weer de leeuw is overbelast!
Hier werkt het wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:34 schreef Sonja27 het volgende:
De server van mooi weer de leeuw is overbelast!
Was leuker geweest als die streaker gewoon keihard 5 jaar cel had gekregen inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was trouwens niet echt een boeiende uitspraak.![]()
De uitzendingt horen we morgen pasquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:55 schreef Sonja27 het volgende:
Ik ben ook binnen geraakt maar heb de uitspraak gemist! Wat was het? Zet het anders als spoiler
Kost ze 0,0 euro. Hij is gewoon op promotour en de rec.comp wil 'm maar al te graag in 't meest bekeken programma van de week hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:18 schreef tong80 het volgende:
Lenny Kravitz. Hebben ze geld te veel mij de VARA ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |