Nee, normaal op zaterdagmiddag. Afhankelijk van de gasten kan het soms op en andere dag worden opgenomen.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:26 schreef vw_caddy het volgende:
MWDL werd altijd op donderdag opgenomen dacht ik?
En dattie in de hoek moest gaan staanquote:Op zondag 2 maart 2008 13:10 schreef Attitude het volgende:
Vond het ook leuk toen Paul van die boot afsprong die drummer een 'boink' geluid maakte. Lag in een deuk.
geniaal was datquote:Op zondag 2 maart 2008 09:37 schreef Xrenity het volgende:
Die streaker
Briljant hoe ze daarmee omgingen
Zeker, dat 'stinkt het daar?' kwam echt te geforceerd nep overquote:Op zondag 2 maart 2008 13:40 schreef Symer het volgende:
[..]
En dattie in de hoek moest gaan staan
Die a-romantische vrouw vond ik wat minder. Had een beetje het idee alsof ze een verhaal hadden verzonnen om een gratis reis te scoren.
Dat was ongeveer 1 minuutquote:Op zondag 2 maart 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, niks gemist, zie ik... Thomas Berge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ah, ik zat net dat stukje van die streaker te kijken en daar kwam die arrogante kutkop net in beeldquote:Op zondag 2 maart 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was ongeveer 1 minuut![]()
Zit vooral in de Afterparty vrees ik
Vorige week was het op donderdag opgenomen, omdat Paul met vakantie was naar LA World Disney. Dús toen wij zaterdag zaten te kijken zat hij in Amerika..quote:Op zondag 2 maart 2008 12:26 schreef vw_caddy het volgende:
MWDL werd altijd op donderdag opgenomen dacht ik?
Beetje laat hèquote:Op zondag 2 maart 2008 15:20 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ker_word_geownt.html
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:41 schreef Xrenity het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ker_word_geownt.html
Zoooo, toe maar.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vorige week was het op donderdag opgenomen, omdat Paul met vakantie was naar LA World Disney. Dús toen wij zaterdag zaten te kijken zat hij in Amerika..
Nee, het was idd donderdag opgenomen, maar hij is daarvoor al naar Disney World geweest. Zijn blog (met foto's uit disneyworld) is donderdag online gekomen, vandaarquote:Op zondag 2 maart 2008 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vorige week was het op donderdag opgenomen, omdat Paul met vakantie was naar LA World Disney. Dús toen wij zaterdag zaten te kijken zat hij in Amerika..
Paul neemt zijn laptop mee hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, het was idd donderdag opgenomen, maar hij is daarvoor al naar Disney World geweest. Zijn blog (met foto's uit disneyworld) is donderdag online gekomen, vandaar
hij vertelde bij de opnames voor het begon zeg maar dat ie de dag daarna in het vliegtuig zou stappen...quote:Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, het was idd donderdag opgenomen, maar hij is daarvoor al naar Disney World geweest. Zijn blog (met foto's uit disneyworld) is donderdag online gekomen, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |