abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57089566
MAar ze knippen enzo er toch niet in?
pi_57089574
Semi-live inderdaad
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:52:04 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57089672
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef jmac het volgende:

Wat een nerd ook
Ja zeg, inderdaad hehe. Hoe kut kan je overkomen op tv, wat een genante vertoning van die gast.

Krijg er bijna sympathie voor dierenleed voor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_57089721
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
MAar ze knippen enzo er toch niet in?
Tuurlijk wel. Zo'n show daar duurt 'iets' langer en kleinere gedeeltes worden er wel uit geknipt of creatief gemonteerd. Maar grotendeels semi-live ja.

Maar soms gaat 't niet goed met wensen waar veel dingen voor verplaatst/geregeld moeten worden of iets anders en dan wordt er wel geknipt maar dat merk je door 't monteren bijna niet.

Ze hadden dit er dus tussenuit kunnen knippen maar nu was 't veels te leuk
pi_57089945
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef jmac het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Zo'n show daar duurt 'iets' langer en kleinere gedeeltes worden er wel uit geknipt of creatief gemonteerd. Maar grotendeels semi-live ja.

Maar soms gaat 't niet goed met wensen waar veel dingen voor verplaatst/geregeld moeten worden of iets anders en dan wordt er wel geknipt maar dat merk je door 't monteren bijna niet.

Ze hadden dit er dus tussenuit kunnen knippen maar nu was 't veels te leuk [afbeelding]
Hmm... lijkt me sterk. Zou wel erg knap gemonteerd zijn dan. .

En de show duurt 2 uur. Echt kort is dat niet lijkt me.
Hoi.
pi_57090438
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef pekel het volgende:

[..]

Hmm... lijkt me sterk. Zou wel erg knap gemonteerd zijn dan. [ afbeelding ].

En de show duurt 2 uur. Echt kort is dat niet lijkt me.
Ga erheen en je merkt het vanzelf Welkom in de wondere wereld van tv. Het is ook niet elke show waarin geknipt wordt maar het gebeurd wel.
pi_57090524
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef Frumzel het volgende:
Live?
je zag de pielemans van de streaker... iets met natuur en dieren
I pwn u!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:25:02 #161
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57090723
Het was meeeeeeesterlijk met die streaker! En wat krijgen die gasten vette dingen zeg. Dat huis in Bonaire (ik herkende Henny meteen aan zijn neus al op die boot haha) en kaartjes voor Lenny Kravitz. Super!
pi_57090785
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Het was meeeeeeesterlijk met die streaker! En wat krijgen die gasten vette dingen zeg. Dat huis in Bonaire (ik herkende Henny meteen aan zijn neus al op die boot haha) en kaartjes voor Lenny Kravitz. Super!
kun je met de fok prijsvraag ook winnen hoor!
You dream it, I live it.
pi_57091264
UIt het gastenboek
quote:
Via via

Heeeyy paul,

Ik heb gehoort via via dat TH binnekort weer bij u in de uitzending komt, als dat waar is.. Warneer dan ongeveer?? zodat ik het weer kan opnemen zoals de vorige keer, ik weet dat dit miss wel als gezeur klinkt om TH maar sommige fans gaan gewoon te ver met zeuren enal. Wacht gewoon tot ze komen enzo, of vraag het als je het heb gehoord via via en niet hele gastenboeken vol spammen van ze moeten komen blaballaba

Maja genoeg gezeur daar over! Ik hoop dat ik snel wat van u hoor!!

Angelica
TH (tokyo hotel)
You dream it, I live it.
pi_57091501
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Niet zo moeilijk. Allemaal gesponsord door platenmaatschappijen e.d.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:34:29 #165
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57093303
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef jmac het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk. Allemaal gesponsord door platenmaatschappijen e.d.
Idd, dat word gesponsord dat betaald de VARA echt niet.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:37:41 #166
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57093414
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef jmac het volgende:

[..]

Ze hadden dit er dus tussenuit kunnen knippen maar nu was 't veels te leuk
Ja zeker is het semi live...ik heb de day after op internet gekeken ! Dus is het niet live maar semi live zodat ze toch iets kunnen knippen als 't moet.
pi_57099475
Die streaker
Briljant hoe ze daarmee omgingen
pi_57099647
quote:
Op zondag 2 maart 2008 09:37 schreef Xrenity het volgende:
Die streaker
Ja he, dat moet je ook niet bij Paul flikken zo'n kunstje, kan je dit verwachten he
pi_57099942
Die streaker gepwnd
  zondag 2 maart 2008 @ 11:46:41 #171
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57100886
'Echt een komkommerlul', hahaha.
pi_57100889
Ik lees best veel commentaar op de vorige pagina, maar dit vond ik wel weer een van de leukste uitzendingen gisteren eigenlijk
  zondag 2 maart 2008 @ 11:56:51 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57101082
Deze uitzending en de uitzending van vanavond is een stuk mooier dan vorige week.
pi_57101581
Echt live is het meestal niet want vaak is het nog gewoon licht buiten
............................
pi_57101605
MWDL werd altijd op donderdag opgenomen dacht ik?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_57101636
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:26 schreef vw_caddy het volgende:
Nee, normaal op zaterdagmiddag. Afhankelijk van de gasten kan het soms op en andere dag worden opgenomen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57102423
Vond het ook leuk toen Paul van die boot afsprong die drummer een 'boink' geluid maakte. Lag in een deuk.
pi_57103031
quote:
Op zondag 2 maart 2008 13:10 schreef Attitude het volgende:
Vond het ook leuk toen Paul van die boot afsprong die drummer een 'boink' geluid maakte. Lag in een deuk.
En dattie in de hoek moest gaan staan

Die a-romantische vrouw vond ik wat minder. Had een beetje het idee alsof ze een verhaal hadden verzonnen om een gratis reis te scoren.
  zondag 2 maart 2008 @ 13:42:09 #179
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_57103078
quote:
Op zondag 2 maart 2008 09:37 schreef Xrenity het volgende:
Die streaker
geniaal was dat
pi_57103122
quote:
Op zondag 2 maart 2008 13:40 schreef Symer het volgende:

[..]

En dattie in de hoek moest gaan staan

Die a-romantische vrouw vond ik wat minder. Had een beetje het idee alsof ze een verhaal hadden verzonnen om een gratis reis te scoren.
Zeker, dat 'stinkt het daar?' kwam echt te geforceerd nep over
  zondag 2 maart 2008 @ 14:11:37 #181
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_57103731
Ah, niks gemist, zie ik... Thomas Berge .
pi_57103760
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, niks gemist, zie ik... Thomas Berge .
Dat was ongeveer 1 minuut
Zit vooral in de Afterparty vrees ik
  zondag 2 maart 2008 @ 14:15:35 #183
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_57103815
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:13 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat was ongeveer 1 minuut
Zit vooral in de Afterparty vrees ik
Ah, ik zat net dat stukje van die streaker te kijken en daar kwam die arrogante kutkop net in beeld . Dan sla ik de Afterparty iig over .
pi_57103962
Die streaker .
  zondag 2 maart 2008 @ 15:18:11 #185
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57105213
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:26 schreef vw_caddy het volgende:
Vorige week was het op donderdag opgenomen, omdat Paul met vakantie was naar LA World Disney. Dús toen wij zaterdag zaten te kijken zat hij in Amerika..
  zondag 2 maart 2008 @ 15:20:28 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 2 maart 2008 @ 15:30:06 #188
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57105738
Ik kijk nu

Die streaker !
  zondag 2 maart 2008 @ 15:54:56 #190
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_57106014
Ik werk nu lekker veel vlees naar binnen...
Drink ik.
pi_57113883
Vragen om aandacht voor dieren bij Paul de Leeuw is nooit leuk
4 8 15 16 23 42
pi_57127503
quote:
in het kwadraat! If you can't stand the heat, stay out of the kitchen
pi_57129500
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Vorige week was het op donderdag opgenomen, omdat Paul met vakantie was naar LA World Disney. Dús toen wij zaterdag zaten te kijken zat hij in Amerika..
Zoooo, toe maar. Dat zou ik ook wel willen.
pi_57130657
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee, het was idd donderdag opgenomen, maar hij is daarvoor al naar Disney World geweest. Zijn blog (met foto's uit disneyworld) is donderdag online gekomen, vandaar
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 3 maart 2008 @ 20:16:20 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57134442
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Nee, het was idd donderdag opgenomen, maar hij is daarvoor al naar Disney World geweest. Zijn blog (met foto's uit disneyworld) is donderdag online gekomen, vandaar
Paul neemt zijn laptop mee hoor
pi_57135249
HAHAHA staat die streaker ff letterlijk voor lul! En hij dacht nog wel ff stoer te zijn HAHAHA.
Superactie van Paul!
pi_57135833
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

hij vertelde bij de opnames voor het begon zeg maar dat ie de dag daarna in het vliegtuig zou stappen...
*poef* nu is het weg
pi_57136648
Tijd voor de Afterparty
pi_57137194
Wat lijkt die thomas bergen vijandig jegens paul de leeuw? Of ben ik de enige die dat zo ziet?

Paul: Oke, we hebben nog 1 wens!
Thomas: Over dat concert?
Paul: Wat? Welk concert?
Thomas: ja ik dacht over dat concert
Paul: oh ja nee daar gaan we heel erg veel publiciteit voor maken zometeen
Thomas: Oh ja dat dacht ik.. ?

Zoiets, ging dat nou daadwerkelijk weer over zoiets dat de Leeuw per se reclame moet maken voor zijn concert?

Dit was trouwens niet het enige, ik vond 'm sowieso niet erg 'aardig' doen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:04:26 #201
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57144728
Nee dat vond ik niet dat die Thomas vijandig deed tegen Paul !
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:34:44 #202
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_57145173
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef Taurus het volgende:
Wat lijkt die thomas bergen vijandig jegens paul de leeuw? Of ben ik de enige die dat zo ziet?

Paul: Oke, we hebben nog 1 wens!
Thomas: Over dat concert?
Paul: Wat? Welk concert?
Thomas: ja ik dacht over dat concert
Paul: oh ja nee daar gaan we heel erg veel publiciteit voor maken zometeen
Thomas: Oh ja dat dacht ik.. ?

Zoiets, ging dat nou daadwerkelijk weer over zoiets dat de Leeuw per se reclame moet maken voor zijn concert?

Dit was trouwens niet het enige, ik vond 'm sowieso niet erg 'aardig' doen
Die kwal straalt sws geen aardigheid uit. Alleen maar arrogantie. Thomas Berge .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:28:37 #203
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57146097
quote:
‘Vegan streaker’ wil excuses Paul de Leeuw
Maud Effting

De ‘vegan streaker’ die zaterdag de uitzending van Paul de Leeuw wist binnen te dringen, wil excuses van de tvpresentator.

Hij zegt mogelijk aangifte te gaan doen omdat De Leeuw hem in beeld de onderbroek van zijn lijf rukte.

‘Dat deed hij tegen mijn wil’, aldus de ‘vegan streaker’. ‘Ik vond het niet netjes. Het is een vorm van aanranding. Natuurlijk kun je bij Paul de Leeuw een grapje verwachten, maar niet dat hij iets doet wat jij niet wilt. Ik heb met mijn advocaat gesproken en als hij geen verdere actie onderneemt, ga ik misschien aangifte doen. Het is aan Paul de Leeuw om mij excuses aan te bieden.’

Het gaat om Peter Janssen, een 22-jarige hardloper die geen werk heeft. ‘Ik ben tegen het kapitalisme.’

Hij was een tijd serieus bezig met hardlopen en liep op nationaal niveau. In 2004 zei hij ‘licht autistisch’ te zijn tegen de regionale krant Het Kontakt. Nu zegt hij daarover: ‘Ik vind dat het niet waar is; ik merk er niets van, en anderen ook niet.’

Afgelopen zaterdag wist Janssen de studio van Mooi!

Weer de Leeuw in te komen. ‘Ik had op internet gelezen waar de studio was. Ik heb geen kaartje gekocht, maar ik ben via de artiesteningang naar binnen gegaan.

Ik ben niet gecontroleerd.

Uiteindelijk heb ik me op de wc omgekleed en een badjas en slippers aangetrokken.’

Een beveiliger vroeg wat hij kwam doen. Janssen: ‘Ik zei dat ik een gast was. Ik sprak Engels, zodat het echt zou lijken.’ Vervol - gens trok hij zijn badjas uit en liep hij, in zijn zwarte tanga, door het gordijn zo het programma in.

Hij schreeuwde leuzen als ‘stop dierenleed’ en ‘vlees is moord’.

Janssen: ‘Ik wilde eigenlijk weggaan, toen Paul de Leeuw zei: blijf maar staan. Ik dacht dat hij me wilde interviewen.’ De Leeuw trok hem echter op schoot en zei: ‘Nee, ik wil het zien. Jij bent begonnen. Nou moet je ook echt streaken’ en scheurde vervolgens de tanga van zijn lijf.

De dierenactivist zegt sinds januari van dit jaar bezig te zijn met streaken. Hij wist eerder al door te dringen tot paardenevenement Jumping Amsterdam en het ABN Amro World Tennis Tournament. ‘Bij Jumping Amsterdam ben ik nogal mishandeld’, zegt hij. ‘Ik werd door een paar mensen omsingeld, en ik ben geslagen en geschopt.’ Bij ABN Amro slaagde hij er wel in om in beeld te komen, maar niet op het veld.

Janssen zegt niet aangesloten te zijn bij een organisatie. Hij zegt aandacht te willen vragen voor ‘alle dierenleed’. ‘Het dierenactivisme staat de laatste tijd in een kwaad daglicht. Ik wil laten zien dat het ook op een ludieke manier kan. Dat iedereen straks denkt: een dierenactivist, oh ja dat is zo’n streaker, leuk.’

Dat hij zijn zwarte tanga niet uittrekt, heeft een reden. ‘Op zich ben ik daar niet tegen, maar ik wil niet dat mensen gefocust zijn op één onderdeel van mijn lichaam.

Ik wil dat ze de spreuken zien die ik erop heb geschilderd.’

Janssen wil niets kwijt over zijn atletiekcarrière. ‘Dat zijn gescheiden werelden.’ In Het Kontakt zei hij in 2004 te hopen op de Olympische Spelen in 2012.

‘Hij zoekt steeds iets waar hij zich helemaal in vast kan bijten’, zegt Dick Aanen, de journalist die hem destijds interviewde en hem al sinds zijn 15de zegt te kennen.

‘Toen hij jong was, was het allemaal nog wel te plaatsen. Nu wordt het allemaal wat extremer.

Op een gegeven moment werd hardlopen zijn obsessie. Maar dat ging slechter.’ Volgens hem heeft Janssen zich daarom op iets anders gericht: het dierenactivisme.

‘Hij is pas de laatste maanden die kant op gegaan.’

Eindredacteur Marco Versluis van Mooi! Weer de Leeuw zei maandagmiddag dat er nog geen verzoek om een excuus was binnengekomen van Janssen. Tijdens het incident zegt hij heel even te zijn geschrokken. ‘Je weet nooit helemaal wat iemand van plan is.

Maar ik zag al snel dat er nergens een mes te verstoppen was. Het had op zich door ons in scène gezet kunnen zijn –wij zijn zo absurdistisch – maar dat was niet zo.

Maar Paul leek achteraf niet echt van slag.’ Volgens Versluis wordt de beveiliging aangescherpt.
Zijn we het er unaniem over eens dat die jongen gewoon een schop onder zijn reet verdient ?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_57146120
Thomas Berge B-artiest met alleen maar minderjarige fans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')