Ja zeg, inderdaad hehe. Hoe kut kan je overkomen op tv, wat een genante vertoning van die gast.quote:
Tuurlijk wel. Zo'n show daar duurt 'iets' langer en kleinere gedeeltes worden er wel uit geknipt of creatief gemonteerd. Maar grotendeels semi-live ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
MAar ze knippen enzo er toch niet in?
Hmm... lijkt me sterk. Zou wel erg knap gemonteerd zijn dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo'n show daar duurt 'iets' langer en kleinere gedeeltes worden er wel uit geknipt of creatief gemonteerd. Maar grotendeels semi-live ja.
Maar soms gaat 't niet goed met wensen waar veel dingen voor verplaatst/geregeld moeten worden of iets anders en dan wordt er wel geknipt maar dat merk je door 't monteren bijna niet.
Ze hadden dit er dus tussenuit kunnen knippen maar nu was 't veels te leuk [afbeelding]
Ga erheen en je merkt het vanzelfquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef pekel het volgende:
[..]
Hmm... lijkt me sterk. Zou wel erg knap gemonteerd zijn dan. [ afbeelding ].
En de show duurt 2 uur. Echt kort is dat niet lijkt me.
kun je met de fok prijsvraag ook winnen hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Het was meeeeeeesterlijk met die streaker! En wat krijgen die gasten vette dingen zeg. Dat huis in Bonaire (ik herkende Henny meteen aan zijn neus al op die boot haha) en kaartjes voor Lenny Kravitz. Super!
TH (tokyo hotel)quote:Via via
Heeeyy paul,
Ik heb gehoort via via dat TH binnekort weer bij u in de uitzending komt, als dat waar is.. Warneer dan ongeveer?? zodat ik het weer kan opnemen zoals de vorige keer, ik weet dat dit miss wel als gezeur klinkt om TH maar sommige fans gaan gewoon te ver met zeuren enal. Wacht gewoon tot ze komen enzo, of vraag het als je het heb gehoord via via en niet hele gastenboeken vol spammen van ze moeten komen blaballaba
Maja genoeg gezeur daar over! Ik hoop dat ik snel wat van u hoor!!
Angelica
Niet zo moeilijk. Allemaal gesponsord door platenmaatschappijen e.d.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Het was meeeeeeesterlijk met die streaker! En wat krijgen die gasten vette dingen zeg. Dat huis in Bonaire (ik herkende Henny meteen aan zijn neus al op die boot haha) en kaartjes voor Lenny Kravitz. Super!
Idd, dat word gesponsordquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Allemaal gesponsord door platenmaatschappijen e.d.
Ja zeker is het semi live...ik heb de day after op internet gekeken ! Dus is het niet live maar semi live zodat ze toch iets kunnen knippen als 't moet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo'n show daar duurt 'iets' langer en kleinere gedeeltes worden er wel uit geknipt of creatief gemonteerd. Maar grotendeels semi-live ja.
Maar soms gaat 't niet goed met wensen waar veel dingen voor verplaatst/geregeld moeten worden of iets anders en dan wordt er wel geknipt maar dat merk je door 't monteren bijna niet.
Ze hadden dit er dus tussenuit kunnen knippen maar nu was 't veels te leuk
Ja he, dat moet je ook niet bij Paul flikken zo'n kunstje, kan je dit verwachten hequote:Op zondag 2 maart 2008 09:37 schreef Xrenity het volgende:
Die streaker
Briljant hoe ze daarmee omgingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |