Zat jij ook vooraanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:19 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
die mensen gingen ook zo ongeveer rennend naar binnen....
ze hadden er best spijt van
Nee gelukkig niet. We zaten schuin achter die man die helemaal vies geworden was. Het was in de studio ook een stuk leuker als zo op tv. Ben wel benieuwd naar morgen. Dan gaat ie als zichzelf de serieuzere wensen doen. Mooi en ontroerend.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zat jij ook vooraanIk vond de uitzending vanavond tegenvallen.
Dat klopt, ik heb al op internet gekekenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:45 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. We zaten schuin achter die man die helemaal vies geworden was. Het was in de studio ook een stuk leuker als zo op tv. Ben wel benieuwd naar morgen. Dan gaat ie als zichzelf de serieuzere wensen doen. Mooi en ontroerend.
Die mensen hadden gewoon spijt dat ze vooraan zaten. Voor de opnames kwam Paul gewoon als Paul nog even. En toen nam hij ze al in de zeik. Ook tijdens de opnames moest ie ze steeds hebben.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:34 schreef Rnnz het volgende:
Dat Tippi gedoe is leuk voor een keer maar om daar nou een hele uitzending mee te vullen. Viel een beetje tegen.
Wat een zeikers trouwens zeg na dat slagroomtaartgevecht.
'Fijn, Paul de Leeuw' en nadat Paul zegt dat het er wel uitgaat 'dat is te hopen voor je ja'. Kansloos :x
Je weet toch naar welke show je gaat, kom op zegquote:Op zondag 24 februari 2008 07:18 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die mensen hadden gewoon spijt dat ze vooraan zaten. Voor de opnames kwam Paul gewoon als Paul nog even. En toen nam hij ze al in de zeik. Ook tijdens de opnames moest ie ze steeds hebben.
Inderdaad, dan kun je dat verwachten.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet toch naar welke show je gaat, kom op zeg
Och 1 typetje af en toe kan nog wel. Maar zodra het teveel gaat worden dan merk je dat hij het waarschijnlijk doet om het programma te redden ofzo, of om variatie aan te brengen. In het begin deed hij geloof ik nooit typetjes. Toen was hij het gewoon. De grappen opzich beginnen trouwens ook lichtelijk voorspelbaar te worden. Moet het nou áltijd over seks gaan? Soms echt flauw hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
De laatste paar weken gaat het inderdaad hard achteruit.
Met als absoluut dieptepunt de uitzending van gisteravond.
Ik hoop dat de day after leuk is, maar ik vrees het ergste.
Zodra Paul typetjes gaat doen is de lol er sowieso snel vanaf..
In de day after geen typetjes meer. Dan doet ie de serieuzere dingen...quote:Op zondag 24 februari 2008 17:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
De laatste paar weken gaat het inderdaad hard achteruit.
Met als absoluut dieptepunt de uitzending van gisteravond.
Ik hoop dat de day after leuk is, maar ik vrees het ergste.
Zodra Paul typetjes gaat doen is de lol er sowieso snel vanaf..
Ik heb Paul weer aanstaan.... hij fietste net met die meid achteropquote:Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
In de day after geen typetjes meer. Dan doet ie de serieuzere dingen...
Waren jullie erbij!!! Toen Paul met die mevr die ziek is, ging praten over haar leven ?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
In de day after geen typetjes meer. Dan doet ie de serieuzere dingen...
Moet jij daar om lachen? Die mevr is wel ziekquote:Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Haha!
Ze zakt door de stoel heen.
The Day After is echt een stuk beter dan de normale uitzending.
Nee het overviel haar dat ze gelijk kon. Ze gaan een afspraak maken om het een keer apart te doen. Paul heeft nog wel een liedje gezongen voor jip. Erg emotioneelquote:Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waren jullie erbij!!! Toen Paul met die mevr die ziek is, ging praten over haar leven ?
Dus dan mag je helemaal niet meer lachen?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet jij daar om lachen? Die mevr is wel ziekVerders ben ik met jou eens '' The Day After'' is leuker.
Maar dan zei ik gisteren al..
Ik lach haar toch niet uit omdat ze ziek is?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet jij daar om lachen? Die mevr is wel ziekVerders ben ik met jou eens '' The Day After'' is leuker.
Maar dan zei ik gisteren al..
Oké, bedankt, dat kan ik me voorstellen dat 't haar overviel dat ze gelijk kon..quote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee het overviel haar dat ze gelijk kon. Ze gaan een afspraak maken om het een keer apart te doen. Paul heeft nog wel een liedje gezongen voor jip. Erg emotioneel
nee, en als ie een grap over moslims maakt moet je stil zijn en een beetje tegen de buurman fluisteren. als ie een grap over sex maakt moet de helft "ooh" roepen en met een vieze lag op het gezicht zitten, en de andere helft moet geshokeerd omzich heen kijken.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus dan mag je helemaal niet meer lachen?
Nee joh dat zei ik nietquote:Op zondag 24 februari 2008 22:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik lach haar toch niet uit omdat ze ziek is?
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
wordt van te voren allemaal uitgelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |