Idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Dat kapsel van die kerel ook. Verschrikkelijk.
Beaver is toch KUT in slang ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:19 schreef Aoristus het volgende:
how long you been in Europe now
I sweat like an otter, like a beaver
Die gaat nog ouw koeien uit de sloot halenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die streakerdoos zit er als een dood lammetje bij.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gaat nog ouw koeien uit de sloot halen
En erg lam.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:23 schreef weasel85 het volgende:
die vriendin van die streaker is wel erg lelijk_!
Ze zijn beide lelijk, dus opzich passen ze wel bij elkaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:23 schreef weasel85 het volgende:
die vriendin van die streaker is wel erg lelijk_!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:25 schreef Tism het volgende:
Als ik Paul was geweest, dan was ik lekker met de rijdende rechter gaan BBQ-en, of had ik een paar slagers uitgenodigt..
Jammer dat Frank z'n camper niet meehad, was dat een leuk decor geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:25 schreef Tism het volgende:
Als ik Paul was geweest, dan was ik lekker met de rijdende rechter gaan BBQ-en, of had ik een paar slagers uitgenodigt..
en een taalcursus, en ze deed nog wel mee in de show... maar op 't eind kijkt ze wel erg zuurquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En erg lam.
Een keer rood vlees eten zou haar goed doen.
Dat weet Lenny nietquote:
Daarom kijk ik nooit via internetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:34 schreef Sonja27 het volgende:
De server van mooi weer de leeuw is overbelast!
Hier werkt het wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:34 schreef Sonja27 het volgende:
De server van mooi weer de leeuw is overbelast!
Was leuker geweest als die streaker gewoon keihard 5 jaar cel had gekregen inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was trouwens niet echt een boeiende uitspraak.![]()
De uitzendingt horen we morgen pasquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:55 schreef Sonja27 het volgende:
Ik ben ook binnen geraakt maar heb de uitspraak gemist! Wat was het? Zet het anders als spoiler
Kost ze 0,0 euro. Hij is gewoon op promotour en de rec.comp wil 'm maar al te graag in 't meest bekeken programma van de week hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:18 schreef tong80 het volgende:
Lenny Kravitz. Hebben ze geld te veel mij de VARA ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |