Tongtopicsquote:
Ik snap hem nietquote:
Volgens tvgids.nl:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen '' The Day After'' Paul had erover dat het morgen om 22.50u begint. wel laat
dan zie je em toch maandag avond op NL3quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen '' The Day After'' Paul had erover dat het morgen om 22.50u begint. wel laat
Nee, ik kijk morgenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:19 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dan zie je em toch maandag avond op NL3
Volgens mijn VARA gids ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl:
21:50 - 22:45 Mooi! Weer De Leeuw: The day after Nederland 1
Zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
volgens mij vergist hij.
Dan zwaait Paul met de handjes en zegt "Cabaret!"quote:Op zondag 17 februari 2008 16:06 schreef Symer het volgende:
Ik hoorde dat Paul gisteren een paar kleine meisjes met nep-sperma bespoten heeft?
En vorige week had hij een gast in een berg glas geduwd?
En op hetvrijevolk.com lees ik dat Paul in de uitzending van 26 januari zong dat hij Geert Wilders graag dood zou zienterwijl hij een pedofiele clown speelde
't Moet toch niet gekker worden
Inderdaad, zo maakt die alles weer goedquote:Op zondag 17 februari 2008 16:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dan zwaait Paul met de handjes en zegt "Cabaret!"![]()
Tja.. ik vind er echt geen drol aan eigenlijkquote:
maar maart is nu ook uitverkocht.... binnen het uurquote:De kaarten voor februari zijn UITVERKOCHT!
Start kaartverkoop voor maart 2008:
De voorverkoop voor VARA-leden start op dinsdagochtend 19 februari
om 9.00 uur.
Er zijn exclusief voor VARA-leden een (beperkt) aantal kaarten beschikbaar voor:
* Zaterdag 1 maart 2008 van 14.30 tot 16.30 uur
* Zaterdag 8 maart 2008 van 14.30 tot 16.30 uur
* Zaterdag 15 maart 2008 van 14.30 tot 16.30 uur
Tevens zijn er nog onverwachts nog enkele kaarten beschikbaar voor aanstaande donderdag 21 februari van 14.30 tot 16.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is mijn wens niet uitgevoerd. Maar desondanks was het een geslaagde middag*poef* nu is het weg
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Het was erg gaaf... Ik ga niet te veel zeggen..
ok.. 1 ding in spoilertags dan maar:Ik was toch nieuwsgierig naar de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is mijn wens niet uitgevoerd. Maar desondanks was het een geslaagde middag![]()
Dat hebben wij al gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:32 schreef detulp050 het volgende:
Als dit lang duurt, dan zappen we hier vrolijk verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |