Werkloos zijn, omdat je tegen het kapitalisme bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:28 schreef Aoristus het volgende:
Zijn we het er unaniem over eens dat die jongen gewoon een schop onder zijn reet verdient ?
Daar heb ik niets op tegen dat mag best. Maar ben dan wel consequent en weiger ook alle hulp van het kapitalistisch systeem. Dus geen ziektekosten geen enkele vorm van uitkering nu en later.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Werkloos zijn, omdat je tegen het kapitalisme bent.op dat soort mensen
quote:Rijdende Rechter oordeelt over conflict veganstreaker vs Paul de Leeuw
De actievoerder die vorige week door Paul de Leeuw werd uitgekleed komt vanavond terug in Mooi Weer De Leeuw. Niemand minder dan mr. Frank, Rijdende Rechter, Visser zal de klacht van de veganstreaker in behandeling nemen. Deze eist excuses van Paul de Leeuw maar volgens advocaat Gerard Spong maakt de actievoerder geen enkele kans.
Actievoerder Peter Janssen is uiteraard blij met de extra aandacht. Over de 'zitting' in het VARA-programma zegt hij bij de GPD: Het is serieus. Er is publiek bij en ik neem mijn advocaat mee. Ik mag mijn verhaal doen, dat is het belangrijkste. Er is geen hoger beroep mogelijk, maar dat is niet erg. Ook niet als ík excuses moet maken. Ik ben maar een activist, heb niks te vrezen. Maar Paul de Leeuw is een bekende Nederlander. Voor hem ligt het anders als hij door het slijk moet.
In ieder geval zal mr Visser weer eindigen met: Dat is mijn uitspraak, daar moet u het mee doen.
Eens. Vond hem ook niet echt vriendelijk en sympathiek. Misschien wist hij niet goed hoe hij tegenover Paul moest reageren. Hij wilde wel gevat zijn maar het kwam niet helemaal over geloof ik. Thomas is gewoon geen partij voor Paul.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef Taurus het volgende:
Wat lijkt die thomas bergen vijandig jegens paul de leeuw?Of ben ik de enige die dat zo ziet?
Paul: Oke, we hebben nog 1 wens!
Thomas: Over dat concert?
Paul: Wat? Welk concert?
Thomas: ja ik dacht over dat concert
Paul: oh ja nee daar gaan we heel erg veel publiciteit voor maken zometeen
Thomas: Oh ja dat dacht ik.. ?![]()
Zoiets, ging dat nou daadwerkelijk weer over zoiets dat de Leeuw per se reclame moet maken voor zijn concert?
Dit was trouwens niet het enige, ik vond 'm sowieso niet erg 'aardig' doen
Helaasquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:27 schreef snellejelle het volgende:
Ik mag hopen dat de streaker vandaag gewoon naakt binnen komt....
Geweldig iddquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:51 schreef Silenus het volgende:
Jezus hehe, Dracula slaat ook met elke opmerking weer de plank mis.
Hij wil zo graag met z'n kop op tv, laat 'm maar effe lekker voor lul stana.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor die manalsof die überhaupt enige winst hiermee kan behalen.
Hooguit 4 of 5 misschienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:57 schreef tong80 het volgende:
Zoudenj er4 nu mensen minder5 vlees gtaan eten ?
Ikquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
Publiekelijke afmaking voor Peter Janssen en z'n lelijke vriendin, wie stemt voor?
Rokjes en laarzen, dat ken ik uit een ander topicquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, ze hebben wel weer wat mensen weten te vinden hoor. Tering
.
Volgens mij is het Arjan Ederveenquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Rokjes en laarzen, dat ken ik uit een ander topic
Misschien wil hij ook een keer bankgast zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |