quote:1. Never quit the game while on a winning streak
If you quit the game while you're winning, the game will automatically make you lose the next one. In order to make the game only accessable to those who have 10 hours a day to dedicate to the game, SI deliberately make it easier to win if you keep playing. So, the reason wwfan et al have great success isn't because they know what they're doing, it's simply because they never turn their computer off. Do the same. Even if you only can play two or three matches an evening, leave the game on overnight until you next need to use it. It really is the only way.
quote:3. FM responds to gravity
Always, I repeat, always turn your monitor 90 degrees so that the opposition's goal is on your desk. If you do this, the ball will fall more towards that goal. It is possible if you do this right to win by many, many goals. Clearly, this option works only about a sixth as well on the moon, but the chances of you playing the game on the moon are slim to none.
It is most important that you remember to turn the monitor 180 degrees at half time. Otherwise the effect will be reversed.
Dordrecht heeft helemaal geen pauperselectie.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:00 schreef stefmans het volgende:
Was begonnen bij Roda daar werd ik in de winter ontslagen omdat alles totaal niet liep toen ging ik naar FC Dordrecht en ook daar begon ik niet goed en werd ik 11 in de 2de helft van het seizoen.Maar ik heb het toch met mijn pauper selectie voor elkaar gekregen om bovenin mee te draaien na 12 wedstrijden. Ook was ik 2 keer op 1 punt na periode kampioen
De stand
[ afbeelding ]
De selectie
[ afbeelding ]
De topspeler
[ afbeelding ]
Van deze spelers kan denk ik alleen Ax mischien mee op eredivisie niveau, en aangezien ik toen ik de baan aan nam al 5 miljoen in de min stond is er nog geen geld om iets redelijks mee te kopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Dordrecht heeft helemaal geen pauperselectie.
Je zit in de Eerste Divisie, dus waarom zou je je druk maken om de Eredivisie. Dat komt wel, zodra je gepromoveerd bent.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Van deze spelers kan denk ik alleen Ax mischien mee op eredivisie niveau, en aangezien ik toen ik de baan aan nam al 5 miljoen in de min stond is er nog geen geld om iets redelijks mee te kopen.
Ja dat is waar maar proberen niet direct te degraden als ik eventueel promoveer zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Je zit in de Eerste Divisie, dus waarom zou je je druk maken om de Eredivisie. Dat komt wel, zodra je gepromoveerd bent.
Sorry, ik ben er weerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat ging het vorige topic opeens snel
ALWEER een nieuwe game?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Was zo goed bezig met barca game. van de 15 wedstrijden 13 gewonnen ofzo, instal ik een update voor norton, gaat die opnieuw opstarten, weg game
Zaten Landzaat en Podolski niet bij Barca?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Was zo goed bezig met barca game. van de 15 wedstrijden 13 gewonnen ofzo, instal ik een update voor norton, gaat die opnieuw opstarten, weg game
Je bent toch gestopt bij Feyenoord omdat er geen uitdaging meer inzatquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:12 schreef jorienvdherik het volgende:
club hoerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er weer
[..]
ALWEER een nieuwe game?
Je wisselt nog sneller van club dan Christian Vieri
thug's training, zie manutd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:52 schreef RayMania het volgende:
Jongens, help mij. Ik ben nu eindelijk een serieus spel gestart, maar ik zoek nog een goede training. Ik vind het zonde van de tijd om zelf serieus aandacht te besteden aan de training, dus misschien dat iemand hier bewezen trainingen (dus dat ze zeker resultaat boeken) weet voor elke positie apart (doelman, verdedigers, vleugelverdedigers, verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelders en aanvallers).
Omdat je niet de juiste trainers hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:59 schreef RayMania het volgende:
En waarom zijn Balaanname en Vrije Trappen zo moeilijk om op zeven sterren te krijgen?.
[ afbeelding ]
quote:Duelkracht
Conditie 18
Fitheid
Conditie 18
Doelman
Trainen doelmannen 18
Tactiek
Tactiek 18
Balaanname
Techniek 20 en mentaal 10
Techniek 19 en mentaal 14
Techniek 18 en mentaal 18
Verdedigen
Verdedigen 20 en tactiek 10
Verdedigen 19 en tactiek 14
Verdedigen 18 en tactiek 18
Aanvallen
Aanvallen 20 en tactiek 10
Aanvallen 19 en tactiek 14
Aanvallen 18 en tactiek 18
Afwerken
Techniek 20 en aanvallen 10
Techniek 19 en aanvallen 14
Techniek 18 en aanvallen 18
Vrije trappen
Techniek 20 en mentaal + aanvallen = 30
Techniek 19 en mentaal + aanvallen = 33
Techniek 18 en mentaal + aanvallen = 37
Techniek 17 en mentaal + aanvallen = 39
Probeer het nu eens duidelijk uit te leggen, door middel van bijvoorbeeld een screen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe kan het dat als ik 43 miljoen bied op iemand, en hij heeft een clausule van 49 miljoen, en het wordt door bestuur van de andere club geaccepteerd dat ik nog 63 miljoen euro moet betalen :S
Is volgens ook een "feature" van de gedownloade versies (net als dat EK met al die kutlanden), dat je altijd 1.5 keer het transferbedrag betaalt. Anders: geen ideequote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe kan het dat als ik 43 miljoen bied op iemand, en hij heeft een clausule van 49 miljoen, en het wordt door bestuur van de andere club geaccepteerd dat ik nog 63 miljoen euro moet betalen :S
heb hem gewoon gekocht, maar denk dat het jeugd opleiding kosten zijn, omdat die 19 is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is volgens ook een "feature" van de gedownloade versies (net als dat EK met al die kutlanden), dat je altijd 1.5 keer het transferbedrag betaalt. Anders: geen idee
Die opleidingskosten kunnen nooit zo zijn omdat je dat volgens mij alleen hebt als een speler transfervrij vertrekt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb hem gewoon gekocht, maar denk dat het jeugd opleiding kosten zijn, omdat die 19 is.
ging om augerro
Hij komt niet in mijn database voor, regen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:10 schreef andre347 het volgende:
[..]
Iemand FM open voor een screentje?
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=55262quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij komt niet in mijn database voor, regen?
Hij zit bij mij in het spel, ik ga hem even scouten voor zijn stats.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:10 schreef andre347 het volgende:
[..]
Iemand FM open voor een screentje?
Vergeet niet dat hij pas 15 jaar is, dus hij kan nog wel wat groeien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Stelt dus niet zo heel veel voor
Goed elftal, voorin lopen genoeg goalgetters rondquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net als sjimz en donroyco, ben ik begonnen met de Free Transfer Database. En ook met PSG. Gewoon om te kijken wat er mogelijk is, én om de tijd te doden tot de patch uitkomt. Mijn streven was een team vol Fransen. En dat is, op één Brusselaar (oftewel een halve Fransman) en een Marokkaan met een Frans paspoort na, gelukt. En er staat zeker geen misselijk elftal. Bovendien heb ik enkele (grote) talenten, die bij mij weinig aan speeltijd zouden toekomen, uitgeleend. Mijn doel is het Franse voetbal in handen te krijgen, en een positief aandeel te leveren aan de toekomst van het voetbal in dat land door de talenten te verzamelen en op te leiden.
Ik werk met een vaste kern, het eerste elftal, maar mocht er een gaatje ontstaan, dan zitten de jongens van het 2e er dicht genoeg tegen het niveau aan om dit te kunnen dichten. Dat is op de screens op het moment aan de hand met Costil, die als keeper van de reserves bij het 1e op de bank zit ivm een blessure.
Het eerste elftal:
[ afbeelding ]
De reserves:
[ afbeelding ]
Klopt. Ik moet het alleen achterin ook wat beter op orde krijgen. En voorin mogen ze die kansen wel afmaken, ik heb nu al twee keer gelijk gespeeld door tegengoals in de laatste 5 minuten omdat voorin al die kansen werden gemistquote:Op zondag 10 februari 2008 00:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed elftal, voorin lopen genoeg goalgetters rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |