Idd een buikje is mooi, hebben de meeste vrouwen ook, maar moet natuurlijk niet té zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Ikke? Tot op zekere hoogte. Zodra er een buik over een boekrand uitpuilt hoeft het van mij niet zo. (hm, hoewel ik van die overhangende "heupen" erger vind..) maar goed, ik ben een vrouw
oopzquote:Op maandag 4 februari 2008 22:18 schreef FokR het volgende:
[..]
Yeah right!![]()
Kijk s links beneden op de foto wat d'r staat en kijk s wat de foto voor naam heeft.
Wel blijven opletten he.
Hoe ziet ie van jou d'r uit?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Ikke? Tot op zekere hoogte. Zodra er een buik over een boekrand uitpuilt hoeft het van mij niet zo. (hm, hoewel ik van die overhangende "heupen" erger vind..) maar goed, ik ben een vrouw
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
Dit is een mooi voorbeeld van een klein buikje dames, dit is dus sexy imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:29 schreef FokR het volgende:
Meer buikjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat nou? Is toch beter dan zo'n magere buik waar je de botten kunt tellen.quote:
Waarschijnlijk naar jouw zin wat te platquote:
iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat nou? Is toch beter dan zo'n magere buik waar je de botten kunt tellen.
* gateway mompelt iets over dat een foto meer zegt dan 1000 woordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar jouw zin wat te plat(geen afgetrained ding, maar nouja, vet komt er bij mij bij mn kont en bovenbenen bij en niet bij mn buik... komt nog wel later)
('t is net wat minder dan de eerste beachvolleyballster op deze pagina denk ik)
Ik kan er ook niet supergeil van worden hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
* Candaasje mompelts iets over dat een mobiele camera met camera, maar geen UBS-snoertje of BLue tooth nier echt ideaal is daarvoor wanneer je geen digitale camera hebt verderquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:16 schreef gateway het volgende:
[..]
* gateway mompelt iets over dat een foto meer zegt dan 1000 woorden
Hoeveel heb jij gezopen ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
* Candaasje mompelts iets over dat een mobiele camera met camera, maar geen UBS-snoertje of BLue tooth nier echt ideaal is daarvoor wanneer je geen digitale camera hebt verder*
Klein buikje is mooi, maar een plat buikje zoals die van jou blijkbaar heb ik ook niets op tegen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar jouw zin wat te plat(geen afgetrained ding, maar nouja, vet komt er bij mij bij mn kont en bovenbenen bij en niet bij mn buik... komt nog wel later)
('t is net wat minder dan de eerste beachvolleyballster op deze pagina denk ik)
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
* Candaasje mompelts iets over dat een mobiele camera met camera, maar geen UBS-snoertje of BLue tooth nier echt ideaal is daarvoor wanneer je geen digitale camera hebt verder*
Zo'n buikje is niks mis mee inderdaad. Een vrouw hoort zacht te zijn en rondingen te hebben. Een sixpack bij een vrouw...brrrrquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n buikje is niks mis mee inderdaad. Een vrouw hoort zacht te zijn en rondingen te hebben. Een sixpack bij een vrouw...brrrr.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:29 schreef FokR het volgende:
Meer buikjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben echt niet meer te houden als een vrouw zo'n buikje heeft
Als je de foto's hierboven al nijlpaarden vindt heb je vast een zwaar leven.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:51 schreef The_Forcer het volgende:
Jezus, wat ranzig. Je gaat toch geen nijlpaard rammen?
Die eerste foto, en dan het meisje in het rosequote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef FokR het volgende:
En nog een paar...
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nou nou hier zitten toch wel wat dikkertjes bij hoor...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef FokR het volgende:
En nog een paar...
Daar zit wel iets van logica in ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:17 schreef DaCobus het volgende:
Logisch, die wordt samengedrukt door het vet.
Dat is toch geen klein buikje....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef FokR het volgende:
Een klein buikje kan zo sexy zijn!
[ afbeelding ]
Noem jij dat klein.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een vent, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zoveel vet heeft zij op de fpto nou ook weer niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het niet zo mooi. Heb liever een strak buikje, met hoogstens een heeel klein beetje vetzacht maar strak dus
Yes. Maar dan wel een heel klein beetje vetquote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Nou zoveel vet heeft zij op de fpto nou ook weer niet.
Gewoon klein buikje... maarja smaken verschillen.
Maar jij hebt dus een strak buikje met een heel klein beetje vet?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel meer..quote:
nou...dit is gewoon niet sexy. Maar ze staat er echt als een zoutzak bij wil niet echt mee helpenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Dude, dat is gewoon een balg. En ik tel liever botten dan vetrollen (om maar eens net zo te overdrijven als jij)...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef FokR het volgende:
Meer pics...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha vind je dat niet mooi, zwangere vrouwen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:05 schreef Klavertje_4 het volgende:
Persoonlijk vindt ik een platte buik (maar met heupen/borsten) het mooist. Zelf krijg ik de laatste tijd wat meer een buikje, en dat vind ik echt heel erg. Dit topic laat me weer wat beter over mijn buikje voelen, maar ik ben zeker van plan wat meer aan beweging te doen zodat 'ie weer mooi plat is. Ik was altijd heel erg tevreden over mijn figuurtje. Gelukkig is het nog niet zover dat mijn buik over mijn broek hangt :S Sommige foto's op dit topic vindt ik echt totaal niet mooi :S Overgens is plat niet altijd anorexia hoor! Vrouwen met een wasbordje vind ik ook erg lelijk. Maar maatje 36/38 vind ik gewoon het mooist bij een vrouw. Bij een man is teveel spier ook niet aantrekkelijk.. Overgens vind ik zwangere vrouwen met een buikje echt ontzettend lelijk. Dit is een van de redenen waarom ik op dit moment niet sta te springen om kinderen te krijgen
Wel heel opmerkelijk dit topic, aangezien (de meeste) vrouwen onzeker zijn over hun gewicht/buik. Terwijl dit dus eigenlijk niet nodig is, aan de reacties te lezen.
Maak je niet druk meid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:05 schreef Klavertje_4 het volgende:
Persoonlijk vindt ik een platte buik (maar met heupen/borsten) het mooist. Zelf krijg ik de laatste tijd wat meer een buikje, en dat vind ik echt heel erg. Dit topic laat me weer wat beter over mijn buikje voelen, maar ik ben zeker van plan wat meer aan beweging te doen zodat 'ie weer mooi plat is. Ik was altijd heel erg tevreden over mijn figuurtje. Gelukkig is het nog niet zover dat mijn buik over mijn broek hangt :S Sommige foto's op dit topic vindt ik echt totaal niet mooi :S Overgens is plat niet altijd anorexia hoor! Vrouwen met een wasbordje vind ik ook erg lelijk. Maar maatje 36/38 vind ik gewoon het mooist bij een vrouw. Bij een man is teveel spier ook niet aantrekkelijk.. Overgens vind ik zwangere vrouwen met een buikje echt ontzettend lelijk. Dit is een van de redenen waarom ik op dit moment niet sta te springen om kinderen te krijgen
Wel heel opmerkelijk dit topic, aangezien (de meeste) vrouwen onzeker zijn over hun gewicht/buik. Terwijl dit dus eigenlijk niet nodig is, aan de reacties te lezen.
Als ik zo je reacties lees hier op het forum word jij geil van alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha vind je dat niet mooi, zwangere vrouwen?
Ik vind dat juist echt supermooi (Even voor de duidelijkheid, op een non-sexuele manier, we posten hier tenslotte in sex) maar dat is toch juist prachtigstaat heel schattig vind ik.
Of is dat dan weer nietquote:een buik die over een boekrand uitpuilt
quote:niks
quote:afzichtelijk
quote:ranzig
en een risico wantquote:nietbepaald sexy
?quote:een klein buikje nu is over 10 jaar een puddingpens
Nee, totaal niet. Ik vind het iets weg hebben van een bierbuik. Mijn vader heeft net zo'n buik, en das ook totaal niet sexyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha vind je dat niet mooi, zwangere vrouwen?
Ik vind dat juist echt supermooi (Even voor de duidelijkheid, op een non-sexuele manier, we posten hier tenslotte in sex) maar dat is toch juist prachtigstaat heel schattig vind ik.
Ik wel, maar ik heb toch ook niet gezegd dat ik mezelf lekker vindquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:28 schreef mspoez het volgende:
Gelukkig hebben de heren hier natuurlijk geen last van
Sportief zijn is niet per definitie slank zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef Teteteterek het volgende:
Ik houd niet van onsportieve dames. Vandaar dat ik niet echt warm word van de (meeste) plaatjes in dit topic..
Moet ie posten van qwea.quote:
Helemaal mee eens, buikje = sexy, maar dan moeten de borsten ook groot zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:24 schreef Johnnn het volgende:
Buikjes!![]()
Zolang de formule borsten = minimaal buikje * 2 is vind ik het leuk!
Toch duidt de aanwezigheid van een buikje vaak op onsportiviteit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Sportief zijn is niet per definitie slank zijn natuurlijk.
Maar jij bent natuurlijk zo'n magere lat zonder vrouwelijke vormen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef Starr_003 het volgende:
Sorry maar ik vind een buikje bij een vrouw in het algemeen echt niet mooi. De meeste vrouwen met een buikje hebben sowieso iets meer vet. Ik hou er niet van..ieder zijn smaak natuurlijk. Maargoed, ik ben misschien wat streng daarin![]()
(ik=vrouw)
WTF zeg ik dat dan? Ik zeg alléén dat ik het niet mooi vind. Misschien heb ik zelf ook wel een flubberpens en vind ik mezelf gruwelijk lelijk. Wieweet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:38 schreef FokR het volgende:
[..]
Maar jij bent natuurlijk zo'n magere lat zonder vrouwelijke vormen.
Daar hou ik niet van en de meeste mannen denk ik ook niet.
Een vrouw hoort rondingen te hebben, en niet strak afgetraind.![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Toch duidt de aanwezigheid van een buikje vaak op onsportiviteit.
Hetgeen wat ik aantref op de meeste foto's in dit topic gaat verder dan een 'vetrandje'. Een vetrandje heeft iedereen en dat is ook gezond, maar het moet niet te ver gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Een vetrandje is heel normaal. Zelfs bij sportieve vrouwen
Wat is een normaal vetpercentage voor vrouwen? Ik geloof iets van 25% ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik aantref op de meeste foto's in dit topic gaat verder dan een 'vetrandje'. Een vetrandje heeft iedereen en dat is ook gezond, maar het moet niet te ver gaan.
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
WTF zeg ik dat dan? Ik zeg alléén dat ik het niet mooi vind. Misschien heb ik zelf ook wel een flubberpens en vind ik mezelf gruwelijk lelijk. Wieweet.
Dat kan best hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.
Triest dat ik er nog op reageerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.
Dus jij hebt een mooi strak buikje. Als je dat niet zou hebben.. zou je zeggen.. een klein buikje is helemaaaaal niet erg.
Dat is toch gewoon doodnormaal? Dat vind ik niet echt buikjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pciesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon doodnormaal? Dat vind ik niet echt buikjes.
Dit is normaal. Ik dacht dat we het hier hadden over een soort bierbuik. Dat is een no no. Dit is coolquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok misschien heb je wel gelijk. Maar hoe ziet jou buik er uit dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Triest dat ik er nog op reageermaargoed.
Dus ik kan niet iets anders mooi vinden dan ikzelf heb? Ik kan grote borsten niet mooi vinden als ik zelf kleine heb of andersom? Ik kan een strak buikje niet mooi vinden als ik zelf ribbels heb?![]()
![]()
Nou die 2e foto is echt wel een klein buikje hoor, je ziet gewoon een streep onder haar buik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft zij een klein onschuldig buikje danquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef MDMAtjuh het volgende:
een lief klein onschuldig buikje vind ik persoonlijk heel erg sexy... mja het moet dan ook wel egt lief en klein blijven
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gigiiii
Hoe noem jij dat danquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef FokR het volgende:
[..]
Heeft zij een klein onschuldig buikje dan
Vind buikje geen kutwoord, klinkt wel lief.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Teteteterek het volgende:
gigi heeft ook geen buikje ( wat een kutwoord trouwens) [ afbeelding ]
Ze heeft gewoon een strakke buik maar geen telraam .... just perfect
ach houd toch op met al die benamingen. ze heeft gewoon een onwijs geil lichaam, klaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Vind buikje geen kutwoord, klinkt wel lief.
Ze heeft een zacht buikje daar... dus geen buikje en ook geen strakke buik.
Hahaha geilerd die je bentquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:47 schreef FokR het volgende:
[..]
Ok misschien heb je wel gelijk. Maar hoe ziet jou buik er uit dan?
Klein buikje of strak? Ben gewoon benieuwd.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Teteteterek het volgende:
gigi heeft ook geen buikje ( wat een kutwoord trouwens) [ afbeelding ]
Ze heeft gewoon een strakke buik maar geen telraam .... just perfect
Geilerd? Haha!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:43 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hahaha geilerd die je bent![]()
Ik heb gewoon een normale buik
helemaal mee eens... dit is gewoon supermooi!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ook een pic van de rest van het lichaam dan?quote:
Nee heb ik niet... hoezo fetisjistisch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Heb je ook een pic van de rest van het lichaam dan?
Als je alleen op die buik valt ben je wel erg fetisjistisch
Van zo'n upclose plaatje kan je toch niet zien of dat sexy is of niet. Je kan totaal niet de verhoudingen zien van het lichaam. Vandaar dat het nogal fetisjistisch over kwam, geen offence verderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[..]
Nee heb ik niet... hoezo fetisjistisch?
Het gaat er hier toch om of een buikje wel of niet sexy is?
Dies welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef FokR het volgende:
Deze vind ik trouwens een perfect voorbeeld van een klein buikje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een ongelofelijke bullshit. Sinds wanneer bepaalt de buik de sex appeal van een vrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:
Vrouwen met een buikje, of zelfs buik zijn gewoon sexy.
Ik wil van iedereen die in dit topic afgeven op een vrouw met een buikje(of buik)
1)Een foto zien van hun eigen vriendin
2)Een foto van hoe fatsig ze zelf zijn.
Wanneer je rond je heen kijkt, is zeker 60% van de mannen en vrouwen te dik. En raad eens, ze hebben allemaal een partner.
Ten eerste... ik heb geen pens!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:44 schreef Walejya het volgende:
[..]
Volgens mij scheer jij je pens of niet?
Dit kan nog wel, maar is het wel het maximale. Ik vind een buikje toch echt een afknapper. Ik probeer zelf ook te zorgen dat ik geen buik heb. Een sixpack vind ik overigens ook niet mooi. Gewoon een gezonde tussenweg. Overgewicht ziet er uit als een ziekte en ik vind het onsmakelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat heeft te maken met je zelfvertrouwen, ik kijk iedere dag veel te vaak in de spiegel met mijn rondingen (voor sommige mensen iets te) en het verveelt me niet, en bij andere is het ook schattig, ook bij mannenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef xalo het volgende:
zelf vind ik een buikje niet mooi, misschien komt dat omdat ik zelf ook (in lichte) mate last heb van 'n (volgens sommige gezond) buikje en mezelf elke dag in de spiegel zie, dan begin je er snel een hekel aan te krijgen
hoort die niet thuis in het topic MegaLovehandles?quote:
Weg uit dit topic gratenpakhuis.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
http://www.foto-uploaden.(...)4df9dc35714c2817.jpg
Ja het is een buikje maar niet zoals bedoeld.Bottenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
Ah kijk dat is een stuk beter.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
Ik sport inderdaad, en het Junkfood, daar begeef ik me eigenlijk best vaak aan. Puur omdat ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef ssebass het volgende:
Ik vind het er wel gezond uitzien, kijk maar naar haar armen en benen. Gewoon een persoon die wel sport en zich niet volvreet met junkfood. Daarbij ligt ze op haar rug. Als je dan nog een buikje hebt dan doe je echt iets fout.
Een stevige buik is niet hetzelfde als een buikje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:19 schreef Hel1tjeh het volgende:
[..]
Ik sport inderdaad, en het Junkfood, daar begeef ik me eigenlijk best vaak aan. Puur omdat ik
het moeilijk kan laten om niet eventjes snel een hamburgertje te halen.. Hihi tja studenten...![]()
Valt me wel op dat er hier meer mannen zijn die een buik(je) mooier vinden, terwijl ik in real life
vaak hoor dat kerels het enorm smerig vinden. Vetranden over de broek, stevige buiken enz.
Ach, ze zeggen wel eens: "soort zoekt soort" dat zal hier ook wel opgaan.....
Nou, het meeste wat ik hier zie zijn toch echt STEVIGE buiken, en dus geen buikJES....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Een stevige buik is niet hetzelfde als een buikje.
Nja oke, daar heb je wel gelijk in jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Hel1tjeh het volgende:
[..]
Nou, het meeste wat ik hier zie zijn toch echt STEVIGE buiken, en dus geen buikJES....
Sluit ik me volledig bij aan. Ook mijn vriendin heeft een klein buikje en vind het helemaal niet erg.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:23 schreef Szura het volgende:
mijn vriendin heeft ook een klein buikje en ik heb er niks op tegen.
Doe mij maar zo'n buikje, heb ik veel liever dan zo'n graatjesfiguur
Een liggende foto zegt niet zoveel, bij heel veel mensen die liggen zie je hun ribben, maar wanneer ze gaan staan niet meer. Overigens vind ik het vaak jammer dat meiden zonder buikje vaak ook zo weinig tiet + heupen hebben, beetje onvrouwelijk. Een taille is trouwens ook vaak ver te zoeken dan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
waar blijven de pics van jouw buikjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Smart_ass het volgende:
Overigens vind ik het vaak jammer dat meiden zonder buikje vaak ook zo weinig tiet + heupen hebben, beetje onvrouwelijk. Een taille is trouwens ook vaak ver te zoeken dan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man die komt net uit het kampspareribs
Hahah jaaaaaaaa.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:54 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
waar blijven de pics van jouw buikje
So fucking truequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
OMG. Verkapt mijn-vriendin-is-vadsig-dus-elke-slanke-vrouw-die-wordt-gepost-bombardeer-ik-tot-gratenpakhuis post...
Klopt. Die heeft ze er gelukkig af getraind!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij was het een buik(je)s topic ik zie geen buikje hoor.
Als je der niet van houd wtf doe je dan hierquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klopt. Die heeft ze er gelukkig af getraind!
Er wordt gevraagd of je het sexy vind of niet, en gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je der niet van houd wtf doe je dan hier
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:49 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd of je het sexy vind of niet, en gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld.
Dit topic heet niet: kom hier fappen op vadsige wijven deel 3
misschien eens uitleggen wat een buikje is, vele begrijpen het nog steeds nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij was het een buik(je)s topic ik zie geen buikje hoor.
Post eensch een foto van wat jij een buikje vind dan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
misschien eens uitleggen wat een buikje is, vele begrijpen het nog steeds niet![]()
de foto hierboven is dus ook geen buikje, wel mooie tetten
Daar gaat het hier niet om, post is dan een pic wat je zelf vind wat een buikje is??quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:34 schreef Teteteterek het volgende:
Dat snap ik nou eigenlijk nog steeds niet, een verkleinwoord gebruiken voor iets wat proportioneel groot is.
Wat doe jij er dan mee?quote:Op zondag 2 november 2008 01:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Een buikje bij een vrouw is bepaald niet verkeerd
quote:Op zondag 2 november 2008 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
...stel men neme een stofzuiger een fles jonge geneverbrandert
en dit gooi je over je buik
je snijdt een knife in je pensje en zet de stofzuiger derop
wat dan?
Wat zuigt ie en wat nie?
Nou daarna naai je alles netjes dicht
gooit er nog wat jonge overheen klaar toch???????
Of ben ik nu abuis?
Ofzoow?
Pciesquote:Op zondag 2 november 2008 01:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Een buikje bij een vrouw is bepaald niet verkeerd
Alsof een vrouw zonder drank niet zo kan typen!quote:
Gwoon, genieten ...quote:Op zondag 2 november 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat doe jij er dan mee?
Zuigen ofzo of ermee knuffelen of erop slapie doen?
Kneden????????
Waarom ben je er zo op tegen eigenljikquote:Op zondag 2 november 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alsof een vrouw zonder drank niet zo kan typen!
Duhuh!!!!!!!Nee valt me van je tegen hoor
Ow vrouwen denken altijd dat mannen dat niet geil vinden oidquote:Op zondag 2 november 2008 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo op tegen eigenljik
Een buikje bij een vrouw?
[ afbeelding ]quote:Op zondag 2 november 2008 01:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Post eensch een foto van wat jij een buikje vind dan.
Dit is voor mij echt de grens. En dan hoop ik maar dat haar buik nu iets groter is omdat het in de zomer is en dat ze daarna weer begint met sporten.quote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan is dit nog een heel kleintje...
quote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.
Is maar goed dat smaken verschillen iig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.
"Maar je moet toch iets hebben om aan vast te houden?"quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
haha wat schattigquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Sjezus..dacht dat ik een buikje had :S
Maar als dit onder het begrip ''buikje'' valt, wat je hier allemaal ziet...dan weet ik dat zo net nog niet.
Vind van wat je hier ziet dat je het geen buikjes meer kan noemen grotendeels... vieze dikke flubberige vetrollen noem ik het. EN ik maar twijfelen of ik niet eens zou gaan trainen
Pics.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Maar als dit onder het begrip ''buikje'' valt, wat je hier allemaal ziet...dan weet ik dat zo net nog niet.
Vind van wat je hier ziet dat je het geen buikjes meer kan noemen grotendeels... vieze dikke flubberige vetrollen noem ik het. EN ik maar twijfelen of ik niet eens zou gaan trainen
Ik begrijp je punt, ik ben ook veel blijer met mijn kleine buikje sinds ik dit topic gezien hebquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
noem je dit een klein buikjequote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ... ben bezig met aftrainen en m'n vriendin houdt nog van me en ik van haarquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:41 schreef bloep123 het volgende:
Voelen vrouwen met een buikje zich nog wel op hun gemak bij afgetrainde jongens ? vraag ik me af..
In combinatie met een lief klein onschuldig gezichtje is het natuurlijk helemaal om op te vreten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef MDMAtjuh het volgende:
een lief klein onschuldig buikje vind ik persoonlijk heel erg sexy... mja het moet dan ook wel egt lief en klein blijven
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gigiiii
Klein nee niet bepaald. Soms klikt het zo goed dat uiterlijk minder speelt. Natuurlijk speelt uiterlijk mee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:54 schreef ssebass het volgende:
Ga mij nou niet vertellen dat je het aantrekkelijker vind dan dezelfde meisjes wanneer ze geen buikje hebben. Sorry voor mij een no-go qua looks.
Wat diegene boven mij ook zegt: "klein?"
Offtopic reactie:quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Zwangere vrouwen zijn prachtig, gewoon om dat wereldwonder wat ze met zich meedragen.
Een 24 jaar durende nachtmerrie is geen wereldwonder. Kan je beter die ton ofzo op ICESave zetten dan heb je je vrijheid nogquote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Zwangere vrouwen zijn prachtig, gewoon om dat wereldwonder wat ze met zich meedragen.
Huh? Hoezo '24 jaar durende nachtmerrie'? Ben even niet mee, hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Een 24 jaar durende nachtmerrie is geen wereldwonder. Kan je beter die ton ofzo op ICESave zetten dan heb je je vrijheid nog
Oh nee he, vast zo'n kinder-hater die vergeten is dat hij er zelf vroeger ook 1 is geweestquote:Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Een 24 jaar durende nachtmerrie is geen wereldwonder. Kan je beter die ton ofzo op ICESave zetten dan heb je je vrijheid nog
Maar je nu dit allemaal ziet ram je nog effe een pizzapunt achterin je mik en ga je lekker op de bank liggen meuren?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Dat vraagt om pics natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Puuuuhleaaaaase!!quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Ik ben een realist.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee he, vast zo'n kinder-hater die vergeten is dat hij er zelf vroeger ook 1 is geweest
Dat daar op die foto's is me toch teveel van het goede, nee.. dat is 'toch' iets te veel : /quote:Op zondag 2 november 2008 15:44 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dit is voor mij echt de grens. En dan hoop ik maar dat haar buik nu iets groter is omdat het in de zomer is en dat ze daarna weer begint met sporten.
Dat is natuurlijk heel betrekkelijk. Als een knappe vrouw zwanger is, dan is ze nog steeds knap (maar dan is ze milf, en voor sommige maakt dat haar dan extra aantrekkelijkquote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Slecht nieuws voor de liefhebbers van dit topic?quote:Extra vet rond de taille vergroot de kans op een vroege dood, ook bij mensen die verder slank zijn. Dat blijkt uit onderzoek onder 360.000 vijftigers uit negen Europese landen.
Het was bekend dat buikvet gevaarlijker is dan ander vet, maar nu blijkt dat ook dunne mensen met een klein buikje al risico lopen. De risico's zijn algauw aanzienlijk. Zo is de sterftekans bij mannen bij een taille rond 90 cm 20% hoger dan bij een taille tot 80 cm.
In buikvet zitten schadelijke stoffen die in de lever terechtkomen. Veel onderzochte mensen overleden aan hart- en vaatziekten, kanker en longkwalen.
Als 'n vrouw zichtbaar zwanger is, kijk ik eigenlijk alleen maar naar die buik.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel betrekkelijk. Als een knappe vrouw zwanger is, dan is ze nog steeds knap (maar dan is ze milf, en voor sommige maakt dat haar dan extra aantrekkelijk). En als een lelijke vrouw zwanger is, is ze nog steeds lelijk. Maar als een dikke vrouw zwanger wordt is wordt het alleen maar erger.
conclusie: Dikke vrouwen zouden nooit zwanger mogen worden, knappe vrouwen wel, maar niet te lang.
En lelijke vrouwen blijven lelijk, ongeacht ze zwanger zijn of niet.
Geldt dit niet alleen voor mannen?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:06 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor de liefhebbers van dit topic?
Dat noem ik nou eens een goede ingreep van een mod huldequote:Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Teteteterek het volgende:
-nergens voor nodig..
Ik heb ook totaal geen problemen met stevigere meiden. Mijn vrouw was altijd vrij slank, maar na 2 kinderen is ze gegroeid naar maatje 38/40. En dan eerder richting 40.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:49 schreef cyberstalker het volgende:
Buikjes.
* cyberstalker valt op stevige meisjes!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef Gierewiet het volgende:
nou, geef mij maar vrouwen zonder buikje. Zo'n vetschort krijgt mij niet warm.
Ach, gelukkig past op iedere pot een deksel.
welke van de 15 foto's ? op een reclame site van interpolis ?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:06 schreef Frank88 het volgende:
deze is pas sexy
http://www.goedvoorjeweerstand.nl/?iid=22
idd !!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
Twijfel gevalletje, maar toch leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal geen twijfel gevalletje!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
jongen zeur nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef ssebass het volgende:
Dat ziet er toch ongezond uit. Vallen jullie soms ook op mensen met puistjes enzo?
Sauce!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat de opzet van het topic was.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
jongen zeur nietieder zo zijn voorkeur. Men zeurt toch ook niet over jou voorkeuren ofzo of wel soms ?
lijkt me van nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de opzet van het topic was.
Vind je?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:50 schreef DeRuphelman het volgende:buik danseressen die hebben pas een lekker soepel buikje
Dat zijn zelfs meisjes waar ik op val.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
nicequote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
die lijkt wel wat op deze:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |