Als je der niet van houd wtf doe je dan hierquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klopt. Die heeft ze er gelukkig af getraind!
Er wordt gevraagd of je het sexy vind of niet, en gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je der niet van houd wtf doe je dan hier
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:49 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd of je het sexy vind of niet, en gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld.
Dit topic heet niet: kom hier fappen op vadsige wijven deel 3
misschien eens uitleggen wat een buikje is, vele begrijpen het nog steeds nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij was het een buik(je)s topic ik zie geen buikje hoor.
Post eensch een foto van wat jij een buikje vind dan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
misschien eens uitleggen wat een buikje is, vele begrijpen het nog steeds niet![]()
de foto hierboven is dus ook geen buikje, wel mooie tetten
Daar gaat het hier niet om, post is dan een pic wat je zelf vind wat een buikje is??quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:34 schreef Teteteterek het volgende:
Dat snap ik nou eigenlijk nog steeds niet, een verkleinwoord gebruiken voor iets wat proportioneel groot is.
Wat doe jij er dan mee?quote:Op zondag 2 november 2008 01:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Een buikje bij een vrouw is bepaald niet verkeerd
quote:Op zondag 2 november 2008 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
...stel men neme een stofzuiger een fles jonge geneverbrandert
en dit gooi je over je buik
je snijdt een knife in je pensje en zet de stofzuiger derop
wat dan?
Wat zuigt ie en wat nie?
Nou daarna naai je alles netjes dicht
gooit er nog wat jonge overheen klaar toch???????
Of ben ik nu abuis?
Ofzoow?
Pciesquote:Op zondag 2 november 2008 01:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Een buikje bij een vrouw is bepaald niet verkeerd
Alsof een vrouw zonder drank niet zo kan typen!quote:
Gwoon, genieten ...quote:Op zondag 2 november 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat doe jij er dan mee?
Zuigen ofzo of ermee knuffelen of erop slapie doen?
Kneden????????
Waarom ben je er zo op tegen eigenljikquote:Op zondag 2 november 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alsof een vrouw zonder drank niet zo kan typen!
Duhuh!!!!!!!Nee valt me van je tegen hoor
Ow vrouwen denken altijd dat mannen dat niet geil vinden oidquote:Op zondag 2 november 2008 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo op tegen eigenljik
Een buikje bij een vrouw?
[ afbeelding ]quote:Op zondag 2 november 2008 01:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Post eensch een foto van wat jij een buikje vind dan.
Dit is voor mij echt de grens. En dan hoop ik maar dat haar buik nu iets groter is omdat het in de zomer is en dat ze daarna weer begint met sporten.quote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan is dit nog een heel kleintje...
quote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.
Is maar goed dat smaken verschillen iig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.
"Maar je moet toch iets hebben om aan vast te houden?"quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
haha wat schattigquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Sjezus..dacht dat ik een buikje had :S
Maar als dit onder het begrip ''buikje'' valt, wat je hier allemaal ziet...dan weet ik dat zo net nog niet.
Vind van wat je hier ziet dat je het geen buikjes meer kan noemen grotendeels... vieze dikke flubberige vetrollen noem ik het. EN ik maar twijfelen of ik niet eens zou gaan trainen
Pics.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Maar als dit onder het begrip ''buikje'' valt, wat je hier allemaal ziet...dan weet ik dat zo net nog niet.
Vind van wat je hier ziet dat je het geen buikjes meer kan noemen grotendeels... vieze dikke flubberige vetrollen noem ik het. EN ik maar twijfelen of ik niet eens zou gaan trainen
Ik begrijp je punt, ik ben ook veel blijer met mijn kleine buikje sinds ik dit topic gezien hebquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
noem je dit een klein buikjequote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ... ben bezig met aftrainen en m'n vriendin houdt nog van me en ik van haarquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:41 schreef bloep123 het volgende:
Voelen vrouwen met een buikje zich nog wel op hun gemak bij afgetrainde jongens ? vraag ik me af..
In combinatie met een lief klein onschuldig gezichtje is het natuurlijk helemaal om op te vreten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef MDMAtjuh het volgende:
een lief klein onschuldig buikje vind ik persoonlijk heel erg sexy... mja het moet dan ook wel egt lief en klein blijven
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gigiiii
Klein nee niet bepaald. Soms klikt het zo goed dat uiterlijk minder speelt. Natuurlijk speelt uiterlijk mee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:54 schreef ssebass het volgende:
Ga mij nou niet vertellen dat je het aantrekkelijker vind dan dezelfde meisjes wanneer ze geen buikje hebben. Sorry voor mij een no-go qua looks.
Wat diegene boven mij ook zegt: "klein?"
Offtopic reactie:quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Zwangere vrouwen zijn prachtig, gewoon om dat wereldwonder wat ze met zich meedragen.
Een 24 jaar durende nachtmerrie is geen wereldwonder. Kan je beter die ton ofzo op ICESave zetten dan heb je je vrijheid nogquote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Zwangere vrouwen zijn prachtig, gewoon om dat wereldwonder wat ze met zich meedragen.
Huh? Hoezo '24 jaar durende nachtmerrie'? Ben even niet mee, hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Een 24 jaar durende nachtmerrie is geen wereldwonder. Kan je beter die ton ofzo op ICESave zetten dan heb je je vrijheid nog
Oh nee he, vast zo'n kinder-hater die vergeten is dat hij er zelf vroeger ook 1 is geweestquote:Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Een 24 jaar durende nachtmerrie is geen wereldwonder. Kan je beter die ton ofzo op ICESave zetten dan heb je je vrijheid nog
Maar je nu dit allemaal ziet ram je nog effe een pizzapunt achterin je mik en ga je lekker op de bank liggen meuren?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Dat vraagt om pics natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Puuuuhleaaaaase!!quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Ik ben een realist.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee he, vast zo'n kinder-hater die vergeten is dat hij er zelf vroeger ook 1 is geweest
Dat daar op die foto's is me toch teveel van het goede, nee.. dat is 'toch' iets te veel : /quote:Op zondag 2 november 2008 15:44 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dit is voor mij echt de grens. En dan hoop ik maar dat haar buik nu iets groter is omdat het in de zomer is en dat ze daarna weer begint met sporten.
Dat is natuurlijk heel betrekkelijk. Als een knappe vrouw zwanger is, dan is ze nog steeds knap (maar dan is ze milf, en voor sommige maakt dat haar dan extra aantrekkelijkquote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Slecht nieuws voor de liefhebbers van dit topic?quote:Extra vet rond de taille vergroot de kans op een vroege dood, ook bij mensen die verder slank zijn. Dat blijkt uit onderzoek onder 360.000 vijftigers uit negen Europese landen.
Het was bekend dat buikvet gevaarlijker is dan ander vet, maar nu blijkt dat ook dunne mensen met een klein buikje al risico lopen. De risico's zijn algauw aanzienlijk. Zo is de sterftekans bij mannen bij een taille rond 90 cm 20% hoger dan bij een taille tot 80 cm.
In buikvet zitten schadelijke stoffen die in de lever terechtkomen. Veel onderzochte mensen overleden aan hart- en vaatziekten, kanker en longkwalen.
Als 'n vrouw zichtbaar zwanger is, kijk ik eigenlijk alleen maar naar die buik.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel betrekkelijk. Als een knappe vrouw zwanger is, dan is ze nog steeds knap (maar dan is ze milf, en voor sommige maakt dat haar dan extra aantrekkelijk). En als een lelijke vrouw zwanger is, is ze nog steeds lelijk. Maar als een dikke vrouw zwanger wordt is wordt het alleen maar erger.
conclusie: Dikke vrouwen zouden nooit zwanger mogen worden, knappe vrouwen wel, maar niet te lang.
En lelijke vrouwen blijven lelijk, ongeacht ze zwanger zijn of niet.
Geldt dit niet alleen voor mannen?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:06 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor de liefhebbers van dit topic?
Dat noem ik nou eens een goede ingreep van een mod huldequote:Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Teteteterek het volgende:
-nergens voor nodig..
Ik heb ook totaal geen problemen met stevigere meiden. Mijn vrouw was altijd vrij slank, maar na 2 kinderen is ze gegroeid naar maatje 38/40. En dan eerder richting 40.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:49 schreef cyberstalker het volgende:
Buikjes.
* cyberstalker valt op stevige meisjes!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef Gierewiet het volgende:
nou, geef mij maar vrouwen zonder buikje. Zo'n vetschort krijgt mij niet warm.
Ach, gelukkig past op iedere pot een deksel.
welke van de 15 foto's ? op een reclame site van interpolis ?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:06 schreef Frank88 het volgende:
deze is pas sexy
http://www.goedvoorjeweerstand.nl/?iid=22
idd !!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
Twijfel gevalletje, maar toch leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal geen twijfel gevalletje!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
jongen zeur nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef ssebass het volgende:
Dat ziet er toch ongezond uit. Vallen jullie soms ook op mensen met puistjes enzo?
Sauce!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat de opzet van het topic was.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
jongen zeur nietieder zo zijn voorkeur. Men zeurt toch ook niet over jou voorkeuren ofzo of wel soms ?
lijkt me van nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de opzet van het topic was.
Vind je?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:50 schreef DeRuphelman het volgende:buik danseressen die hebben pas een lekker soepel buikje
Dat zijn zelfs meisjes waar ik op val.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
nicequote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
[ afbeelding ]
die lijkt wel wat op deze:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |