Dit is voor mij echt de grens. En dan hoop ik maar dat haar buik nu iets groter is omdat het in de zomer is en dat ze daarna weer begint met sporten.quote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan is dit nog een heel kleintje...
quote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.
Is maar goed dat smaken verschillen iig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.
"Maar je moet toch iets hebben om aan vast te houden?"quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
haha wat schattigquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Sjezus..dacht dat ik een buikje had :S
Maar als dit onder het begrip ''buikje'' valt, wat je hier allemaal ziet...dan weet ik dat zo net nog niet.
Vind van wat je hier ziet dat je het geen buikjes meer kan noemen grotendeels... vieze dikke flubberige vetrollen noem ik het. EN ik maar twijfelen of ik niet eens zou gaan trainen
Pics.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Maar als dit onder het begrip ''buikje'' valt, wat je hier allemaal ziet...dan weet ik dat zo net nog niet.
Vind van wat je hier ziet dat je het geen buikjes meer kan noemen grotendeels... vieze dikke flubberige vetrollen noem ik het. EN ik maar twijfelen of ik niet eens zou gaan trainen
Ik begrijp je punt, ik ben ook veel blijer met mijn kleine buikje sinds ik dit topic gezien hebquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
noem je dit een klein buikjequote:Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ... ben bezig met aftrainen en m'n vriendin houdt nog van me en ik van haarquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:41 schreef bloep123 het volgende:
Voelen vrouwen met een buikje zich nog wel op hun gemak bij afgetrainde jongens ? vraag ik me af..
In combinatie met een lief klein onschuldig gezichtje is het natuurlijk helemaal om op te vreten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef MDMAtjuh het volgende:
een lief klein onschuldig buikje vind ik persoonlijk heel erg sexy... mja het moet dan ook wel egt lief en klein blijven
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gigiiii
Klein nee niet bepaald. Soms klikt het zo goed dat uiterlijk minder speelt. Natuurlijk speelt uiterlijk mee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:54 schreef ssebass het volgende:
Ga mij nou niet vertellen dat je het aantrekkelijker vind dan dezelfde meisjes wanneer ze geen buikje hebben. Sorry voor mij een no-go qua looks.
Wat diegene boven mij ook zegt: "klein?"
Offtopic reactie:quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Zwangere vrouwen zijn prachtig, gewoon om dat wereldwonder wat ze met zich meedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |