abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62877015
Als het buikje (met nadruk op je) er stevig uitziet (dus niet als een bips met cellulitis) is het erg sexy.

Geen gortpens dus.
pi_62877634
Wat is er zo mooi aan?
pi_62883691
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en dan is dit nog een heel kleintje...
Dit is voor mij echt de grens. En dan hoop ik maar dat haar buik nu iets groter is omdat het in de zomer is en dat ze daarna weer begint met sporten.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_62910249
in de winter heb ik ook altijd iets meer spek dan in de zomer, anders heb ik t zo koud
  maandag 3 november 2008 @ 17:38:33 #230
27929 piere
doe mij maar bier
pi_62912843
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Errug sexy!
fok you ja!
pi_62913015
Buikjes!
pi_62931359
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:46 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat is er zo mooi aan?
Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.
pi_62931918
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Helemaal niks. De vriendinnetjes van de 'buikjes-aanhangers' hebben allemaal een dikke pens, en met dit topic proberen ze support te krijgen zodat ze kunnen denken dat hun vriendin toch best een lekker lichaam heeft.
Zoiets dacht ik al.
pi_62932102
quote:

[..]

Is maar goed dat smaken verschillen iig.
Ik zwaai naar dieren.
pi_62932885
quote:

[..]

"Maar je moet toch iets hebben om aan vast te houden?"

pi_62933443
pi_62933946
Een heel klein buikje is best mooi, zolang ze er maar voor zorgt dat het niet over de broekriem heen valt.

En wees gerust, op een bepaald moment in je leven komt dat buikje vanzelf.

pi_62952793
Sjezus..dacht dat ik een buikje had :S
Maar als dit onder het begrip ''buikje'' valt, wat je hier allemaal ziet...dan weet ik dat zo net nog niet.
Vind van wat je hier ziet dat je het geen buikjes meer kan noemen grotendeels... vieze dikke flubberige vetrollen noem ik het. EN ik maar twijfelen of ik niet eens zou gaan trainen
pi_62978084
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Chickiewickie het volgende:
Maar als dit onder het begrip ''buikje'' valt, wat je hier allemaal ziet...dan weet ik dat zo net nog niet.
Vind van wat je hier ziet dat je het geen buikjes meer kan noemen grotendeels... vieze dikke flubberige vetrollen noem ik het. EN ik maar twijfelen of ik niet eens zou gaan trainen
haha wat schattig

Beetje sporten is nooit verkeerd trouwens
pi_62978934
quote:
Pics.
Praatjes vullen geen gaatjes.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:51:35 #241
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_62979171
quote:
Ik begrijp je punt, ik ben ook veel blijer met mijn kleine buikje sinds ik dit topic gezien heb .
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_63062507
Voelen vrouwen met een buikje zich nog wel op hun gemak bij afgetrainde jongens ? vraag ik me af..
pi_63062572
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

noem je dit een klein buikje
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:48:48 #244
224371 Gunther_de_Schavuit
Pragmatisch statt trendy
pi_63062689
Er is niets sexier dan een meid met een klein buikje Een klein buikje dus he... er zijn helaas nogal wat meiden die heel wat meer hebben en denken dat dat ook sexy is. Die vervolgens met korte truitjes gaan lopen waarna er allerlei kwabben over de broek etc gaan hangen... Dat is dus een absolute afknapper!

[ Bericht 8% gewijzigd door Gunther_de_Schavuit op 08-11-2008 21:56:29 ]
pi_63062718
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:41 schreef bloep123 het volgende:
Voelen vrouwen met een buikje zich nog wel op hun gemak bij afgetrainde jongens ? vraag ik me af..
Ja ... ben bezig met aftrainen en m'n vriendin houdt nog van me en ik van haar .

Mij valt trouwens op dat er een helehoop gozers of stevigere vrouwen vallen alleen niemand durft het toe te geven . Buikje is dus niet erg. Rond denderen in een sexy outfit terwijl je zwanger bent geeft mij dan weer wel kotsneigingen
pi_63062821
Ga mij nou niet vertellen dat je het aantrekkelijker vind dan dezelfde meisjes wanneer ze geen buikje hebben. Sorry voor mij een no-go qua looks.

Wat diegene boven mij ook zegt: "klein?"
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_63072775
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef MDMAtjuh het volgende:
een lief klein onschuldig buikje vind ik persoonlijk heel erg sexy... mja het moet dan ook wel egt lief en klein blijven

[ afbeelding ]

Gigiiii
In combinatie met een lief klein onschuldig gezichtje is het natuurlijk helemaal om op te vreten.
pi_63072959
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:54 schreef ssebass het volgende:
Ga mij nou niet vertellen dat je het aantrekkelijker vind dan dezelfde meisjes wanneer ze geen buikje hebben. Sorry voor mij een no-go qua looks.

Wat diegene boven mij ook zegt: "klein?"
Klein nee niet bepaald. Soms klikt het zo goed dat uiterlijk minder speelt. Natuurlijk speelt uiterlijk mee.
Ik heb een lekker ongecompliceerd wijf :-).

Als je alleen met een lekker wijf wat kan hebben is je relatie gedoemt te falen.
  zondag 9 november 2008 @ 17:57:10 #249
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_63079746
Oeeh, goed voor m'n zelfvertrouwen, dit topic!
Het meisje op de eerste drie foto's heeft een gewoon postuur, vind ik. Zwangere vrouwen zijn prachtig, gewoon om dat wereldwonder wat ze met zich meedragen.

Een keer in de klas zei een vriendin tegen me over een meisje dat zich en profil in ons gezichtsveld bevond:
"Nu moet toch écht iemand tegen haar zeggen dat ze haar tieten náást elkaar moet dragen en niet bóven elkaar."
En ze had ook gelijk: het ging ook te ver. Als je een flinke cup E hebt zitten en buik heeft vanaf de zijkant bekeken dezelfde vorm..

Afijn. Ik ben wel tevreden met mijn 'subtiele glooïng'
pi_63104106
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Poem het volgende:
Zwangere vrouwen zijn prachtig, gewoon om dat wereldwonder wat ze met zich meedragen.
Offtopic reactie:
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')