Ja het is een buikje maar niet zoals bedoeld.Bottenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
http://www.foto-uploaden.(...)4df9dc35714c2817.jpg
Ah kijk dat is een stuk beter.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
Ik sport inderdaad, en het Junkfood, daar begeef ik me eigenlijk best vaak aan. Puur omdat ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef ssebass het volgende:
Ik vind het er wel gezond uitzien, kijk maar naar haar armen en benen. Gewoon een persoon die wel sport en zich niet volvreet met junkfood. Daarbij ligt ze op haar rug. Als je dan nog een buikje hebt dan doe je echt iets fout.
Een stevige buik is niet hetzelfde als een buikje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:19 schreef Hel1tjeh het volgende:
[..]
Ik sport inderdaad, en het Junkfood, daar begeef ik me eigenlijk best vaak aan. Puur omdat ik
het moeilijk kan laten om niet eventjes snel een hamburgertje te halen.. Hihi tja studenten...![]()
Valt me wel op dat er hier meer mannen zijn die een buik(je) mooier vinden, terwijl ik in real life
vaak hoor dat kerels het enorm smerig vinden. Vetranden over de broek, stevige buiken enz.
Ach, ze zeggen wel eens: "soort zoekt soort" dat zal hier ook wel opgaan.....
Nou, het meeste wat ik hier zie zijn toch echt STEVIGE buiken, en dus geen buikJES....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Een stevige buik is niet hetzelfde als een buikje.
Nja oke, daar heb je wel gelijk in jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Hel1tjeh het volgende:
[..]
Nou, het meeste wat ik hier zie zijn toch echt STEVIGE buiken, en dus geen buikJES....
Sluit ik me volledig bij aan. Ook mijn vriendin heeft een klein buikje en vind het helemaal niet erg.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:23 schreef Szura het volgende:
mijn vriendin heeft ook een klein buikje en ik heb er niks op tegen.
Doe mij maar zo'n buikje, heb ik veel liever dan zo'n graatjesfiguur
Een liggende foto zegt niet zoveel, bij heel veel mensen die liggen zie je hun ribben, maar wanneer ze gaan staan niet meer. Overigens vind ik het vaak jammer dat meiden zonder buikje vaak ook zo weinig tiet + heupen hebben, beetje onvrouwelijk. Een taille is trouwens ook vaak ver te zoeken dan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
waar blijven de pics van jouw buikjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Smart_ass het volgende:
Overigens vind ik het vaak jammer dat meiden zonder buikje vaak ook zo weinig tiet + heupen hebben, beetje onvrouwelijk. Een taille is trouwens ook vaak ver te zoeken dan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man die komt net uit het kampspareribs
Hahah jaaaaaaaa.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:54 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
waar blijven de pics van jouw buikje
So fucking truequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
OMG. Verkapt mijn-vriendin-is-vadsig-dus-elke-slanke-vrouw-die-wordt-gepost-bombardeer-ik-tot-gratenpakhuis post...
Klopt. Die heeft ze er gelukkig af getraind!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij was het een buik(je)s topic ik zie geen buikje hoor.
Als je der niet van houd wtf doe je dan hierquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klopt. Die heeft ze er gelukkig af getraind!
Er wordt gevraagd of je het sexy vind of niet, en gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je der niet van houd wtf doe je dan hier
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:49 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd of je het sexy vind of niet, en gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld.
Dit topic heet niet: kom hier fappen op vadsige wijven deel 3
misschien eens uitleggen wat een buikje is, vele begrijpen het nog steeds nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij was het een buik(je)s topic ik zie geen buikje hoor.
Post eensch een foto van wat jij een buikje vind dan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
misschien eens uitleggen wat een buikje is, vele begrijpen het nog steeds niet![]()
de foto hierboven is dus ook geen buikje, wel mooie tetten
Daar gaat het hier niet om, post is dan een pic wat je zelf vind wat een buikje is??quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:34 schreef Teteteterek het volgende:
Dat snap ik nou eigenlijk nog steeds niet, een verkleinwoord gebruiken voor iets wat proportioneel groot is.
Wat doe jij er dan mee?quote:Op zondag 2 november 2008 01:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Een buikje bij een vrouw is bepaald niet verkeerd
quote:Op zondag 2 november 2008 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
...stel men neme een stofzuiger een fles jonge geneverbrandert
en dit gooi je over je buik
je snijdt een knife in je pensje en zet de stofzuiger derop
wat dan?
Wat zuigt ie en wat nie?
Nou daarna naai je alles netjes dicht
gooit er nog wat jonge overheen klaar toch???????
Of ben ik nu abuis?
Ofzoow?
Pciesquote:Op zondag 2 november 2008 01:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Een buikje bij een vrouw is bepaald niet verkeerd
Alsof een vrouw zonder drank niet zo kan typen!quote:
Gwoon, genieten ...quote:Op zondag 2 november 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat doe jij er dan mee?
Zuigen ofzo of ermee knuffelen of erop slapie doen?
Kneden????????
Waarom ben je er zo op tegen eigenljikquote:Op zondag 2 november 2008 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alsof een vrouw zonder drank niet zo kan typen!
Duhuh!!!!!!!Nee valt me van je tegen hoor
Ow vrouwen denken altijd dat mannen dat niet geil vinden oidquote:Op zondag 2 november 2008 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo op tegen eigenljik
Een buikje bij een vrouw?
[ afbeelding ]quote:Op zondag 2 november 2008 01:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Post eensch een foto van wat jij een buikje vind dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |