Dat is toch gewoon doodnormaal? Dat vind ik niet echt buikjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pciesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon doodnormaal? Dat vind ik niet echt buikjes.
Dit is normaal. Ik dacht dat we het hier hadden over een soort bierbuik. Dat is een no no. Dit is coolquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok misschien heb je wel gelijk. Maar hoe ziet jou buik er uit dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Triest dat ik er nog op reageermaargoed.
Dus ik kan niet iets anders mooi vinden dan ikzelf heb? Ik kan grote borsten niet mooi vinden als ik zelf kleine heb of andersom? Ik kan een strak buikje niet mooi vinden als ik zelf ribbels heb?![]()
![]()
Nou die 2e foto is echt wel een klein buikje hoor, je ziet gewoon een streep onder haar buik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft zij een klein onschuldig buikje danquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef MDMAtjuh het volgende:
een lief klein onschuldig buikje vind ik persoonlijk heel erg sexy... mja het moet dan ook wel egt lief en klein blijven
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gigiiii
Hoe noem jij dat danquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef FokR het volgende:
[..]
Heeft zij een klein onschuldig buikje dan
Vind buikje geen kutwoord, klinkt wel lief.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Teteteterek het volgende:
gigi heeft ook geen buikje ( wat een kutwoord trouwens) [ afbeelding ]
Ze heeft gewoon een strakke buik maar geen telraam .... just perfect
ach houd toch op met al die benamingen. ze heeft gewoon een onwijs geil lichaam, klaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Vind buikje geen kutwoord, klinkt wel lief.
Ze heeft een zacht buikje daar... dus geen buikje en ook geen strakke buik.
Hahaha geilerd die je bentquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:47 schreef FokR het volgende:
[..]
Ok misschien heb je wel gelijk. Maar hoe ziet jou buik er uit dan?
Klein buikje of strak? Ben gewoon benieuwd.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Teteteterek het volgende:
gigi heeft ook geen buikje ( wat een kutwoord trouwens) [ afbeelding ]
Ze heeft gewoon een strakke buik maar geen telraam .... just perfect
Geilerd? Haha!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:43 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hahaha geilerd die je bent![]()
Ik heb gewoon een normale buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |