Sportief zijn is niet per definitie slank zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef Teteteterek het volgende:
Ik houd niet van onsportieve dames. Vandaar dat ik niet echt warm word van de (meeste) plaatjes in dit topic..
Moet ie posten van qwea.quote:
Helemaal mee eens, buikje = sexy, maar dan moeten de borsten ook groot zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:24 schreef Johnnn het volgende:
Buikjes!![]()
Zolang de formule borsten = minimaal buikje * 2 is vind ik het leuk!
Toch duidt de aanwezigheid van een buikje vaak op onsportiviteit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Sportief zijn is niet per definitie slank zijn natuurlijk.
Maar jij bent natuurlijk zo'n magere lat zonder vrouwelijke vormen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef Starr_003 het volgende:
Sorry maar ik vind een buikje bij een vrouw in het algemeen echt niet mooi. De meeste vrouwen met een buikje hebben sowieso iets meer vet. Ik hou er niet van..ieder zijn smaak natuurlijk. Maargoed, ik ben misschien wat streng daarin![]()
(ik=vrouw)
WTF zeg ik dat dan? Ik zeg alléén dat ik het niet mooi vind. Misschien heb ik zelf ook wel een flubberpens en vind ik mezelf gruwelijk lelijk. Wieweet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:38 schreef FokR het volgende:
[..]
Maar jij bent natuurlijk zo'n magere lat zonder vrouwelijke vormen.
Daar hou ik niet van en de meeste mannen denk ik ook niet.
Een vrouw hoort rondingen te hebben, en niet strak afgetraind.![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Toch duidt de aanwezigheid van een buikje vaak op onsportiviteit.
Hetgeen wat ik aantref op de meeste foto's in dit topic gaat verder dan een 'vetrandje'. Een vetrandje heeft iedereen en dat is ook gezond, maar het moet niet te ver gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Een vetrandje is heel normaal. Zelfs bij sportieve vrouwen
Wat is een normaal vetpercentage voor vrouwen? Ik geloof iets van 25% ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik aantref op de meeste foto's in dit topic gaat verder dan een 'vetrandje'. Een vetrandje heeft iedereen en dat is ook gezond, maar het moet niet te ver gaan.
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
WTF zeg ik dat dan? Ik zeg alléén dat ik het niet mooi vind. Misschien heb ik zelf ook wel een flubberpens en vind ik mezelf gruwelijk lelijk. Wieweet.
Dat kan best hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.
Triest dat ik er nog op reageerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.
Dus jij hebt een mooi strak buikje. Als je dat niet zou hebben.. zou je zeggen.. een klein buikje is helemaaaaal niet erg.
Dat is toch gewoon doodnormaal? Dat vind ik niet echt buikjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pciesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon doodnormaal? Dat vind ik niet echt buikjes.
Dit is normaal. Ik dacht dat we het hier hadden over een soort bierbuik. Dat is een no no. Dit is coolquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok misschien heb je wel gelijk. Maar hoe ziet jou buik er uit dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Triest dat ik er nog op reageermaargoed.
Dus ik kan niet iets anders mooi vinden dan ikzelf heb? Ik kan grote borsten niet mooi vinden als ik zelf kleine heb of andersom? Ik kan een strak buikje niet mooi vinden als ik zelf ribbels heb?![]()
![]()
Nou die 2e foto is echt wel een klein buikje hoor, je ziet gewoon een streep onder haar buik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft zij een klein onschuldig buikje danquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef MDMAtjuh het volgende:
een lief klein onschuldig buikje vind ik persoonlijk heel erg sexy... mja het moet dan ook wel egt lief en klein blijven
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gigiiii
Hoe noem jij dat danquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef FokR het volgende:
[..]
Heeft zij een klein onschuldig buikje dan
Vind buikje geen kutwoord, klinkt wel lief.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Teteteterek het volgende:
gigi heeft ook geen buikje ( wat een kutwoord trouwens) [ afbeelding ]
Ze heeft gewoon een strakke buik maar geen telraam .... just perfect
ach houd toch op met al die benamingen. ze heeft gewoon een onwijs geil lichaam, klaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Vind buikje geen kutwoord, klinkt wel lief.
Ze heeft een zacht buikje daar... dus geen buikje en ook geen strakke buik.
Hahaha geilerd die je bentquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:47 schreef FokR het volgende:
[..]
Ok misschien heb je wel gelijk. Maar hoe ziet jou buik er uit dan?
Klein buikje of strak? Ben gewoon benieuwd.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Teteteterek het volgende:
gigi heeft ook geen buikje ( wat een kutwoord trouwens) [ afbeelding ]
Ze heeft gewoon een strakke buik maar geen telraam .... just perfect
Geilerd? Haha!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:43 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hahaha geilerd die je bent![]()
Ik heb gewoon een normale buik
helemaal mee eens... dit is gewoon supermooi!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ook een pic van de rest van het lichaam dan?quote:
Nee heb ik niet... hoezo fetisjistisch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Heb je ook een pic van de rest van het lichaam dan?
Als je alleen op die buik valt ben je wel erg fetisjistisch
Van zo'n upclose plaatje kan je toch niet zien of dat sexy is of niet. Je kan totaal niet de verhoudingen zien van het lichaam. Vandaar dat het nogal fetisjistisch over kwam, geen offence verderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[..]
Nee heb ik niet... hoezo fetisjistisch?
Het gaat er hier toch om of een buikje wel of niet sexy is?
Dies welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef FokR het volgende:
Deze vind ik trouwens een perfect voorbeeld van een klein buikje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een ongelofelijke bullshit. Sinds wanneer bepaalt de buik de sex appeal van een vrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:
Vrouwen met een buikje, of zelfs buik zijn gewoon sexy.
Ik wil van iedereen die in dit topic afgeven op een vrouw met een buikje(of buik)
1)Een foto zien van hun eigen vriendin
2)Een foto van hoe fatsig ze zelf zijn.
Wanneer je rond je heen kijkt, is zeker 60% van de mannen en vrouwen te dik. En raad eens, ze hebben allemaal een partner.
Ten eerste... ik heb geen pens!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:44 schreef Walejya het volgende:
[..]
Volgens mij scheer jij je pens of niet?
Dit kan nog wel, maar is het wel het maximale. Ik vind een buikje toch echt een afknapper. Ik probeer zelf ook te zorgen dat ik geen buik heb. Een sixpack vind ik overigens ook niet mooi. Gewoon een gezonde tussenweg. Overgewicht ziet er uit als een ziekte en ik vind het onsmakelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat heeft te maken met je zelfvertrouwen, ik kijk iedere dag veel te vaak in de spiegel met mijn rondingen (voor sommige mensen iets te) en het verveelt me niet, en bij andere is het ook schattig, ook bij mannenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef xalo het volgende:
zelf vind ik een buikje niet mooi, misschien komt dat omdat ik zelf ook (in lichte) mate last heb van 'n (volgens sommige gezond) buikje en mezelf elke dag in de spiegel zie, dan begin je er snel een hekel aan te krijgen
hoort die niet thuis in het topic MegaLovehandles?quote:
Weg uit dit topic gratenpakhuis.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
http://www.foto-uploaden.(...)4df9dc35714c2817.jpg
Ja het is een buikje maar niet zoals bedoeld.Bottenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
Ah kijk dat is een stuk beter.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
Ik sport inderdaad, en het Junkfood, daar begeef ik me eigenlijk best vaak aan. Puur omdat ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:18 schreef ssebass het volgende:
Ik vind het er wel gezond uitzien, kijk maar naar haar armen en benen. Gewoon een persoon die wel sport en zich niet volvreet met junkfood. Daarbij ligt ze op haar rug. Als je dan nog een buikje hebt dan doe je echt iets fout.
Een stevige buik is niet hetzelfde als een buikje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:19 schreef Hel1tjeh het volgende:
[..]
Ik sport inderdaad, en het Junkfood, daar begeef ik me eigenlijk best vaak aan. Puur omdat ik
het moeilijk kan laten om niet eventjes snel een hamburgertje te halen.. Hihi tja studenten...![]()
Valt me wel op dat er hier meer mannen zijn die een buik(je) mooier vinden, terwijl ik in real life
vaak hoor dat kerels het enorm smerig vinden. Vetranden over de broek, stevige buiken enz.
Ach, ze zeggen wel eens: "soort zoekt soort" dat zal hier ook wel opgaan.....
Nou, het meeste wat ik hier zie zijn toch echt STEVIGE buiken, en dus geen buikJES....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Een stevige buik is niet hetzelfde als een buikje.
Nja oke, daar heb je wel gelijk in jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Hel1tjeh het volgende:
[..]
Nou, het meeste wat ik hier zie zijn toch echt STEVIGE buiken, en dus geen buikJES....
Sluit ik me volledig bij aan. Ook mijn vriendin heeft een klein buikje en vind het helemaal niet erg.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:23 schreef Szura het volgende:
mijn vriendin heeft ook een klein buikje en ik heb er niks op tegen.
Doe mij maar zo'n buikje, heb ik veel liever dan zo'n graatjesfiguur
Een liggende foto zegt niet zoveel, bij heel veel mensen die liggen zie je hun ribben, maar wanneer ze gaan staan niet meer. Overigens vind ik het vaak jammer dat meiden zonder buikje vaak ook zo weinig tiet + heupen hebben, beetje onvrouwelijk. Een taille is trouwens ook vaak ver te zoeken dan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Hel1tjeh het volgende:
waar blijven de pics van jouw buikjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Smart_ass het volgende:
Overigens vind ik het vaak jammer dat meiden zonder buikje vaak ook zo weinig tiet + heupen hebben, beetje onvrouwelijk. Een taille is trouwens ook vaak ver te zoeken dan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man die komt net uit het kampspareribs
Hahah jaaaaaaaa.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:54 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
waar blijven de pics van jouw buikje
So fucking truequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
OMG. Verkapt mijn-vriendin-is-vadsig-dus-elke-slanke-vrouw-die-wordt-gepost-bombardeer-ik-tot-gratenpakhuis post...
Klopt. Die heeft ze er gelukkig af getraind!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij was het een buik(je)s topic ik zie geen buikje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |