helemaal mee eens... dit is gewoon supermooi!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ook een pic van de rest van het lichaam dan?quote:
Nee heb ik niet... hoezo fetisjistisch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Heb je ook een pic van de rest van het lichaam dan?
Als je alleen op die buik valt ben je wel erg fetisjistisch
Van zo'n upclose plaatje kan je toch niet zien of dat sexy is of niet. Je kan totaal niet de verhoudingen zien van het lichaam. Vandaar dat het nogal fetisjistisch over kwam, geen offence verderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[..]
Nee heb ik niet... hoezo fetisjistisch?
Het gaat er hier toch om of een buikje wel of niet sexy is?
Dies welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef FokR het volgende:
Deze vind ik trouwens een perfect voorbeeld van een klein buikje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een ongelofelijke bullshit. Sinds wanneer bepaalt de buik de sex appeal van een vrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:
Vrouwen met een buikje, of zelfs buik zijn gewoon sexy.
Ik wil van iedereen die in dit topic afgeven op een vrouw met een buikje(of buik)
1)Een foto zien van hun eigen vriendin
2)Een foto van hoe fatsig ze zelf zijn.
Wanneer je rond je heen kijkt, is zeker 60% van de mannen en vrouwen te dik. En raad eens, ze hebben allemaal een partner.
Ten eerste... ik heb geen pens!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:44 schreef Walejya het volgende:
[..]
Volgens mij scheer jij je pens of niet?
Dit kan nog wel, maar is het wel het maximale. Ik vind een buikje toch echt een afknapper. Ik probeer zelf ook te zorgen dat ik geen buik heb. Een sixpack vind ik overigens ook niet mooi. Gewoon een gezonde tussenweg. Overgewicht ziet er uit als een ziekte en ik vind het onsmakelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat heeft te maken met je zelfvertrouwen, ik kijk iedere dag veel te vaak in de spiegel met mijn rondingen (voor sommige mensen iets te) en het verveelt me niet, en bij andere is het ook schattig, ook bij mannenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef xalo het volgende:
zelf vind ik een buikje niet mooi, misschien komt dat omdat ik zelf ook (in lichte) mate last heb van 'n (volgens sommige gezond) buikje en mezelf elke dag in de spiegel zie, dan begin je er snel een hekel aan te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |