Yes. Maar dan wel een heel klein beetje vetquote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Nou zoveel vet heeft zij op de fpto nou ook weer niet.
Gewoon klein buikje... maarja smaken verschillen.
Maar jij hebt dus een strak buikje met een heel klein beetje vet?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
Dit is een mooi voorbeeld van een klein buikje dames, dit is dus sexy imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel meer..quote:
nou...dit is gewoon niet sexy. Maar ze staat er echt als een zoutzak bij wil niet echt mee helpenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat nou? Is toch beter dan zo'n magere buik waar je de botten kunt tellen.
Dude, dat is gewoon een balg. En ik tel liever botten dan vetrollen (om maar eens net zo te overdrijven als jij)...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat nou? Is toch beter dan zo'n magere buik waar je de botten kunt tellen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef FokR het volgende:
Meer pics...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha vind je dat niet mooi, zwangere vrouwen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:05 schreef Klavertje_4 het volgende:
Persoonlijk vindt ik een platte buik (maar met heupen/borsten) het mooist. Zelf krijg ik de laatste tijd wat meer een buikje, en dat vind ik echt heel erg. Dit topic laat me weer wat beter over mijn buikje voelen, maar ik ben zeker van plan wat meer aan beweging te doen zodat 'ie weer mooi plat is. Ik was altijd heel erg tevreden over mijn figuurtje. Gelukkig is het nog niet zover dat mijn buik over mijn broek hangt :S Sommige foto's op dit topic vindt ik echt totaal niet mooi :S Overgens is plat niet altijd anorexia hoor! Vrouwen met een wasbordje vind ik ook erg lelijk. Maar maatje 36/38 vind ik gewoon het mooist bij een vrouw. Bij een man is teveel spier ook niet aantrekkelijk.. Overgens vind ik zwangere vrouwen met een buikje echt ontzettend lelijk. Dit is een van de redenen waarom ik op dit moment niet sta te springen om kinderen te krijgen
Wel heel opmerkelijk dit topic, aangezien (de meeste) vrouwen onzeker zijn over hun gewicht/buik. Terwijl dit dus eigenlijk niet nodig is, aan de reacties te lezen.
Maak je niet druk meid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:05 schreef Klavertje_4 het volgende:
Persoonlijk vindt ik een platte buik (maar met heupen/borsten) het mooist. Zelf krijg ik de laatste tijd wat meer een buikje, en dat vind ik echt heel erg. Dit topic laat me weer wat beter over mijn buikje voelen, maar ik ben zeker van plan wat meer aan beweging te doen zodat 'ie weer mooi plat is. Ik was altijd heel erg tevreden over mijn figuurtje. Gelukkig is het nog niet zover dat mijn buik over mijn broek hangt :S Sommige foto's op dit topic vindt ik echt totaal niet mooi :S Overgens is plat niet altijd anorexia hoor! Vrouwen met een wasbordje vind ik ook erg lelijk. Maar maatje 36/38 vind ik gewoon het mooist bij een vrouw. Bij een man is teveel spier ook niet aantrekkelijk.. Overgens vind ik zwangere vrouwen met een buikje echt ontzettend lelijk. Dit is een van de redenen waarom ik op dit moment niet sta te springen om kinderen te krijgen
Wel heel opmerkelijk dit topic, aangezien (de meeste) vrouwen onzeker zijn over hun gewicht/buik. Terwijl dit dus eigenlijk niet nodig is, aan de reacties te lezen.
Als ik zo je reacties lees hier op het forum word jij geil van alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha vind je dat niet mooi, zwangere vrouwen?
Ik vind dat juist echt supermooi (Even voor de duidelijkheid, op een non-sexuele manier, we posten hier tenslotte in sex) maar dat is toch juist prachtigstaat heel schattig vind ik.
Of is dat dan weer nietquote:een buik die over een boekrand uitpuilt
quote:niks
quote:afzichtelijk
quote:ranzig
en een risico wantquote:nietbepaald sexy
?quote:een klein buikje nu is over 10 jaar een puddingpens
Nee, totaal niet. Ik vind het iets weg hebben van een bierbuik. Mijn vader heeft net zo'n buik, en das ook totaal niet sexyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha vind je dat niet mooi, zwangere vrouwen?
Ik vind dat juist echt supermooi (Even voor de duidelijkheid, op een non-sexuele manier, we posten hier tenslotte in sex) maar dat is toch juist prachtigstaat heel schattig vind ik.
Ik wel, maar ik heb toch ook niet gezegd dat ik mezelf lekker vindquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:28 schreef mspoez het volgende:
Gelukkig hebben de heren hier natuurlijk geen last van
Sportief zijn is niet per definitie slank zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef Teteteterek het volgende:
Ik houd niet van onsportieve dames. Vandaar dat ik niet echt warm word van de (meeste) plaatjes in dit topic..
Moet ie posten van qwea.quote:
Helemaal mee eens, buikje = sexy, maar dan moeten de borsten ook groot zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:24 schreef Johnnn het volgende:
Buikjes!![]()
Zolang de formule borsten = minimaal buikje * 2 is vind ik het leuk!
Toch duidt de aanwezigheid van een buikje vaak op onsportiviteit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Sportief zijn is niet per definitie slank zijn natuurlijk.
Maar jij bent natuurlijk zo'n magere lat zonder vrouwelijke vormen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef Starr_003 het volgende:
Sorry maar ik vind een buikje bij een vrouw in het algemeen echt niet mooi. De meeste vrouwen met een buikje hebben sowieso iets meer vet. Ik hou er niet van..ieder zijn smaak natuurlijk. Maargoed, ik ben misschien wat streng daarin![]()
(ik=vrouw)
WTF zeg ik dat dan? Ik zeg alléén dat ik het niet mooi vind. Misschien heb ik zelf ook wel een flubberpens en vind ik mezelf gruwelijk lelijk. Wieweet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:38 schreef FokR het volgende:
[..]
Maar jij bent natuurlijk zo'n magere lat zonder vrouwelijke vormen.
Daar hou ik niet van en de meeste mannen denk ik ook niet.
Een vrouw hoort rondingen te hebben, en niet strak afgetraind.![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Toch duidt de aanwezigheid van een buikje vaak op onsportiviteit.
Hetgeen wat ik aantref op de meeste foto's in dit topic gaat verder dan een 'vetrandje'. Een vetrandje heeft iedereen en dat is ook gezond, maar het moet niet te ver gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Een vetrandje is heel normaal. Zelfs bij sportieve vrouwen
Wat is een normaal vetpercentage voor vrouwen? Ik geloof iets van 25% ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik aantref op de meeste foto's in dit topic gaat verder dan een 'vetrandje'. Een vetrandje heeft iedereen en dat is ook gezond, maar het moet niet te ver gaan.
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
WTF zeg ik dat dan? Ik zeg alléén dat ik het niet mooi vind. Misschien heb ik zelf ook wel een flubberpens en vind ik mezelf gruwelijk lelijk. Wieweet.
Dat kan best hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.
Triest dat ik er nog op reageerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.
Dus jij hebt een mooi strak buikje. Als je dat niet zou hebben.. zou je zeggen.. een klein buikje is helemaaaaal niet erg.
Dat is toch gewoon doodnormaal? Dat vind ik niet echt buikjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pciesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon doodnormaal? Dat vind ik niet echt buikjes.
Dit is normaal. Ik dacht dat we het hier hadden over een soort bierbuik. Dat is een no no. Dit is coolquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok misschien heb je wel gelijk. Maar hoe ziet jou buik er uit dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Triest dat ik er nog op reageermaargoed.
Dus ik kan niet iets anders mooi vinden dan ikzelf heb? Ik kan grote borsten niet mooi vinden als ik zelf kleine heb of andersom? Ik kan een strak buikje niet mooi vinden als ik zelf ribbels heb?![]()
![]()
Nou die 2e foto is echt wel een klein buikje hoor, je ziet gewoon een streep onder haar buik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Flyingdutchman het volgende:
Buikjes zijn oké!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft zij een klein onschuldig buikje danquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef MDMAtjuh het volgende:
een lief klein onschuldig buikje vind ik persoonlijk heel erg sexy... mja het moet dan ook wel egt lief en klein blijven
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gigiiii
Hoe noem jij dat danquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef FokR het volgende:
[..]
Heeft zij een klein onschuldig buikje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |