Idd een buikje is mooi, hebben de meeste vrouwen ook, maar moet natuurlijk niet té zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Ikke? Tot op zekere hoogte. Zodra er een buik over een boekrand uitpuilt hoeft het van mij niet zo. (hm, hoewel ik van die overhangende "heupen" erger vind..) maar goed, ik ben een vrouw
oopzquote:Op maandag 4 februari 2008 22:18 schreef FokR het volgende:
[..]
Yeah right!![]()
Kijk s links beneden op de foto wat d'r staat en kijk s wat de foto voor naam heeft.
Wel blijven opletten he.
Hoe ziet ie van jou d'r uit?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Ikke? Tot op zekere hoogte. Zodra er een buik over een boekrand uitpuilt hoeft het van mij niet zo. (hm, hoewel ik van die overhangende "heupen" erger vind..) maar goed, ik ben een vrouw
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
Dit is een mooi voorbeeld van een klein buikje dames, dit is dus sexy imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:29 schreef FokR het volgende:
Meer buikjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat nou? Is toch beter dan zo'n magere buik waar je de botten kunt tellen.quote:
Waarschijnlijk naar jouw zin wat te platquote:
iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat nou? Is toch beter dan zo'n magere buik waar je de botten kunt tellen.
* gateway mompelt iets over dat een foto meer zegt dan 1000 woordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar jouw zin wat te plat(geen afgetrained ding, maar nouja, vet komt er bij mij bij mn kont en bovenbenen bij en niet bij mn buik... komt nog wel later)
('t is net wat minder dan de eerste beachvolleyballster op deze pagina denk ik)
Ik kan er ook niet supergeil van worden hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat nou? Is toch beter dan zo'n magere buik waar je de botten kunt tellen.
* Candaasje mompelts iets over dat een mobiele camera met camera, maar geen UBS-snoertje of BLue tooth nier echt ideaal is daarvoor wanneer je geen digitale camera hebt verderquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:16 schreef gateway het volgende:
[..]
* gateway mompelt iets over dat een foto meer zegt dan 1000 woorden
Hoeveel heb jij gezopen ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
* Candaasje mompelts iets over dat een mobiele camera met camera, maar geen UBS-snoertje of BLue tooth nier echt ideaal is daarvoor wanneer je geen digitale camera hebt verder*
Klein buikje is mooi, maar een plat buikje zoals die van jou blijkbaar heb ik ook niets op tegen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar jouw zin wat te plat(geen afgetrained ding, maar nouja, vet komt er bij mij bij mn kont en bovenbenen bij en niet bij mn buik... komt nog wel later)
('t is net wat minder dan de eerste beachvolleyballster op deze pagina denk ik)
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
* Candaasje mompelts iets over dat een mobiele camera met camera, maar geen UBS-snoertje of BLue tooth nier echt ideaal is daarvoor wanneer je geen digitale camera hebt verder*
Zo'n buikje is niks mis mee inderdaad. Een vrouw hoort zacht te zijn en rondingen te hebben. Een sixpack bij een vrouw...brrrrquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n buikje is niks mis mee inderdaad. Een vrouw hoort zacht te zijn en rondingen te hebben. Een sixpack bij een vrouw...brrrr.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:29 schreef FokR het volgende:
Meer buikjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben echt niet meer te houden als een vrouw zo'n buikje heeft
Als je de foto's hierboven al nijlpaarden vindt heb je vast een zwaar leven.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:51 schreef The_Forcer het volgende:
Jezus, wat ranzig. Je gaat toch geen nijlpaard rammen?
Die eerste foto, en dan het meisje in het rosequote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef FokR het volgende:
En nog een paar...
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nou nou hier zitten toch wel wat dikkertjes bij hoor...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef FokR het volgende:
En nog een paar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |