Welk buikjequote:Op maandag 4 februari 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm je ziet 't niet echt
is 5kg geleden en geloof me ik had echt een buikje
foto van zijaanzicht waren beter denk ik
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dat allemaal zwangerschapsbuikjes.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hmmm nou ja die foto lijkt op hoe ik er nu uitzie zomaar dan wat meer spieren
buikje is wel mooi maar niet als je hem van de zijkant ziet
zo dus:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op maandag 4 februari 2008 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat allemaal zwangerschapsbuikjes.
Wie heeft jouw bezwangerd dan :Squote:Op maandag 4 februari 2008 17:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja kloptMaar je kan zegmaar een "bolle"buik hebben zonder echt een buikje
of een platte buik met vetjesaka buikje
lekker boeiend gezien het feit dat je geen buikje hebtquote:Op maandag 4 februari 2008 17:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kan vet op 2 manieren opslaan
onder je velletje of om je organen
bij het 1e krijg je een buikje wat hier iedereen leuk vind
bij het 2e zie je er zwanger uit
nevermindd ik zoek nog wel een foto waar je het WEL goed kan zienquote:Op maandag 4 februari 2008 17:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
lekker boeiend gezien het feit dat je geen buikje hebt
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nevermindd ik zoek nog wel een foto waar je het WEL goed kan zien
aangzien een buikje meestal niet als positief wordt gezien
probeer k die zoveel mogelijk te verhullen
Ik denk dat onderstaande foto's een vrij goed voorbeeld is van wat er wordt bedoeld. Geen strakke buik dus, maar een buik waarvan je weet dat het lekker zacht gaat aanvoelen.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is dan wel een buikje mesne! de definitie is niet helemaal duidelijk hier !
quote:
quote:
Lekker zacht zijn hier de keywordsquote:Op maandag 4 februari 2008 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat onderstaande foto's een vrij goed voorbeeld is van wat er wordt bedoeld. Geen strakke buik dus, maar een buik waarvan je weet dat het lekker zacht gaat aanvoelen.
-
[..]
[..]
Dat is bijna het schoolvoorbeeld van een perfect buikje.quote:
Mooie buik hoor.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm je ziet 't niet echt
is 5kg geleden en geloof me ik had echt een buikje
foto van zijaanzicht waren beter denk ik
[ afbeelding ]
en wat is :quote:Op maandag 4 februari 2008 21:49 schreef FokR het volgende:
[..]
Mooie buik hoor.![]()
Met 5 kilo d'r bij zou het nog een lekker buik(je) zijn geweest.
Jammer dat je daar geen foto's van hebt.
quote:
Yeah right!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:55 schreef gateway het volgende:
[..]
en wat is :
[..]
[ afbeelding ]
Dan?? dat is Principessa.Farfalla ook hoor
ehm, die vrouwen zijn zwanger (is aan de links te zien, sommige zelfs rond de 4 maanden).quote:Op maandag 4 februari 2008 17:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hmmm nou ja die foto lijkt op hoe ik er nu uitzie zomaar dan wat meer spieren
buikje is wel mooi maar niet als je hem van de zijkant ziet
zo dus:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is Martine McCutcheon, oa bekend van 'Love actually'.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:55 schreef gateway het volgende:
[..]
en wat is :
[..]
[ afbeelding ]
Dan?? dat is Principessa.Farfalla ook hoor
dat is mijn navel niet maar mijn navelpiercing.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:36 schreef FokR het volgende:
Zwangere buikjes vind ik niets sexy's aan, navel plopt helemaal uit enzo. Een klein buikje van nature daarentegen wel.
Normaal puilt je navel toch helemaal uit als je zwanger bent. Like this:quote:Op maandag 4 februari 2008 23:14 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
dat is mijn navel niet maar mijn navelpiercing.
Maar gaat er ook niet om of het sexy is of niet maar dat een zwanger buikje niet te vergelijken is met een gewoon buikje.
Cute!quote:Op maandag 4 februari 2008 22:25 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
ehm, die vrouwen zijn zwanger (is aan de links te zien, sommige zelfs rond de 4 maanden).
Uiteraard hebben ze dan een buikje.
dit is mijn buikje van 2 weken terug, ja ik ben ook zwanger.
[ afbeelding ]
Niet bij iedereen en ligt er ook aan hoe ver de zwangerschap is, ik heb bv nooit echt een uitpuilende navel gehad.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:28 schreef FokR het volgende:
[..]
Normaal puilt je navel toch helemaal uit als je zwanger bent. Like this:
[ afbeelding ]
Maar goed, een zwanger buikje is idd niet te vergelijken met een gewoon buikje.
Terwijl sommige mensen zwangere vrouwen juist wel sexy vinden.
Kan niet uitleggen wat ik er mooi of sexy aan vind.. k vind het gewoon wat hebben.. Zwangere vrouwen die stralen gewoon wat uitquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:27 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Niet bij iedereen en ligt er ook aan hoe ver de zwangerschap is, ik heb bv nooit echt een uitpuilende navel gehad.
Mijn man vind mij nu gelukkig ook sexy, andere zwangere vrouwen niet maar zo gek is het niet, het is denk ik iets instinctiefs, zwanger staat voor vruchtbaar.
CSI, thnx!
Ik heb geen plopnavel gehad, ligt er misschien aan hoe je navel is, als die al erg ondiep is of er zelfs al een beetje opligt plopt hij natuurlijk wel eruit als de buik op ten duur helemaal strak staat.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:59 schreef FokR het volgende:
Hmm... dacht dat iedere zwangere vrouw zo'n plop navel kreeg.
Maar blijkbaar niet...
Nou instinctief lijkt het me niet zo logisch om een zwangere vrouw sexy te vinden. Als er eentje is waar je geen nageslacht bij kunt verwekken dan is het wel een zwangere vrouw.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:27 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Niet bij iedereen en ligt er ook aan hoe ver de zwangerschap is, ik heb bv nooit echt een uitpuilende navel gehad.
Mijn man vind mij nu gelukkig ook sexy, andere zwangere vrouwen niet maar zo gek is het niet, het is denk ik iets instinctiefs, zwanger staat voor vruchtbaar.
Ja, stel je voor dat de discussie ietsje afwijkt van wat er in de OP wordt gesteld!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik denk dat de discussie over zwangerschapsbuiken zo wel lang genoeg heeft geduurd.
Die discussie duurt nou wel lang genoeg, en gaat onderhand over in wel of geen natuurlijke aandrang om een zwangere vrouw mooi te vinden en ploppende navels.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat de discussie ietsje afwijkt van wat er in de OP wordt gesteld!Dat moeten we niet hebben natuurlijk!
ja ze zijn allemaal 4-5-6 maanden zwangerquote:Op maandag 4 februari 2008 22:25 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
ehm, die vrouwen zijn zwanger (is aan de links te zien, sommige zelfs rond de 4 maanden).
Uiteraard hebben ze dan een buikje.
dit is mijn buikje van 2 weken terug, ja ik ben ook zwanger.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:28 schreef Candaasje het volgende:
*port in eigen navel....*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |