uit het vorige deel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik een beetje een klein buikje heb (geen dikke pens, gewoon klein buikje). Daar zeur ik weleens over tegen mijn vriend, die zegt dan "vrouwen met een buikje zijn sexy".
Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Nee, ik ga geen foto neerzetten
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Nee.
Een vrouwenbuik hoort niet over haar broek uit te steken, gewoon plat dus.
Echter zijn blokjes, zoals bij een man, niet gewenst.. het moet natuurlijk wel zacht en vrouwelijk zijn.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Nee.
Een vrouwenbuik hoort niet over haar broek uit te steken, gewoon plat dus.
Echter zijn blokjes, zoals bij een man, niet gewenst.. het moet natuurlijk wel zacht en vrouwelijk zijn.
hier kan je op piano spelenquote:Op woensdag 19 december 2007 01:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tara Reid, geil toch
[ afbeelding ]
Idd, een gezond laagje is prima.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hier kan je op piano spelen![]()
dr moet wel n laagje aan zittenmaar ook weer niet té veel:
als je lekker in bed bezig bent, je maakt een beweging en t blijft bewegen...
gezond laagje is![]()
Absoluut nietquote:Op woensdag 19 december 2007 08:20 schreef BestBefore het volgende:
[..]
Wat ook weer erg sexy kan zijn is de buik van een zwangere vrouw.
Hoeft helemaal niet, dat ligt aan je bouw. Ik ken genoeg dunne meiden die totaal geen buikje hebben, maar wel van die vetkwabben aan de zijkant. Ikzelf ben ook niet heel dun of zo, maar ik heb die kwabben dan weer niet. Heeft meer met je bouw te maken dan met je gewicht volgens mij.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:59 schreef RRRoeltje het volgende:
Vrouwen met een klein buikje hebben vaak toch ook van die "love handles" en dat is dan ook wel erg sexy en makkelijk.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:39 schreef Liquidootje het volgende:
dat hele kleine beetje zacht net boven de broek uit aan de zijkanten is hemels!
Dat komt omdat ze al blij zijn dat ze kunnen neuken.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef freddievtb het volgende:
ik heb zelfs het idee gezien mijn ervaringen dat vooral de dames met een pondje meer een hoger libido hebben.
Sad but truequote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze al blij zijn dat ze kunnen neuken.
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef IamLegend het volgende:
Ik hou van mannen met een (bier)buikje
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef IamLegend het volgende:
Doe mij de hele dame maarquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef marcel-o het volgende:
doe maar zo'n buikje:
[ afbeelding ]
Iga A.
de host had t plaatje verwijderd
Dat is leuk. Open er een topic over, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef IamLegend het volgende:
Shakira's buikje is zó mooi dat het gewoon moeilijk wordt om haar te beffen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef roburt het volgende:
zo'n buikje?
niet heel strak maar opzich wel mooi
maar ik heb toch liever een strak buikje
edit. deze is beter![]()
[ afbeelding ]
oh zulke tieten heb ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef marcel-o het volgende:
doe maar zo'n buikje:
[ afbeelding ]
Iga A.
Uitlenen??quote:
Definieer hangtieten. Borsten hangen altijd, tenzij ze zo klein zijn dat er niks te hangen valt.quote:Op zondag 23 december 2007 12:01 schreef Ice_Tea het volgende:
Vrouwen met een buikje is opzich niet zo'n punt. Ze hebben echter ook hangtieten, wat het niet bepaald sexy maakt. ...Ach wat scheelt het, als ze maar 'n cute gezichtje heeft, dat is het belangrijkste!!!
Wat nu?? Oh, nou als je het dan toch vraagt stel ik voor dat je even naar mij komt.quote:
topic=buikjequote:
ligt eraan waar ze je hand legt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:55 schreef boomaapje het volgende:
strak buikje vind ik wel leuk
maar me vriendin heeft ook een klein buikje en ik moet zeggen, het stoort me helemaal niet. zij is er wel zo'n beetje geobsedeerd door, ze vind het absoluut niet mooi, soms als we in bed liggen in lepeltjes houding en men hand op haar buikje leg (wat best wel aangenaam is), pakt ze soms men hand en legt ze het ergens anders. is wel spijtig
mja, heb al genoeg tegen haar gezegd dat het mij en veel andere echt niet stoort, maar zij wil er absoluut vanaf
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef marcel-o het volgende:
doe maar zo'n buikje:
[ afbeelding ]
Iga A.
idd, meestal legt ze het ergens waar et nog gezelliger is, dus ik ga er niet over klagenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef Eamon het volgende:
[..]
ligt eraan waar ze je hand legt natuurlijk
Borsten met tepels die naar beneden of schuin naar onder/buiten staan, dus niet mooi vooruit staan, zijn hangtieten imo.quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Definieer hangtieten. Borsten hangen altijd, tenzij ze zo klein zijn dat er niks te hangen valt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:06 schreef Paracelsus het volgende:
vrouwen met een buikje: schattig en lekker zacht [afbeelding]
Zie alleen een kikker.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:59 schreef Johan. het volgende:
http://img219.imageshack.us/img219/2334/afb112ar6.jpg
of zoiets![]()
dat zijn geen kleine buikjes maar dikke vet rollenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Meiden met een KLEIN BUIKJE is gewoon mega SEXY!!!
Als dit dikke vetrollen zijn, moet je wel van heel mager houden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef roburt het volgende:
[..]
dat zijn geen kleine buikjes maar dikke vet rollen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Zo'n naveltruitje erbij moet dan weer net niet natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Vind 't wel sexyquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zo'n naveltruitje erbij moet dan weer net niet natuurlijk
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Natuurlijk wel. Wat is anders het nut van een klein, mooi, sexy buikje hebben?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zo'n naveltruitje erbij moet dan weer net niet natuurlijk
Dat is toch ook wel te zien met een normaal strak truitje? Ik vind naveltruitjes vaak al ordinair bij slanke meisjes, maar als ze een buikje hebben ziet het er helemaal niet uit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Wat is anders het nut van een klein, mooi, sexy buikje hebben?
idd... anders kun je nog niet zien of het buikje wel of niet sexy is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Wat is anders het nut van een klein, mooi, sexy buikje hebben?
Ligt ook een beetje aan de gelegenheid, misschienquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel te zien met een normaal strak truitje? Ik vind naveltruitjes vaak al ordinair bij slanke meisjes, maar als ze een buikje hebben ziet het er helemaal niet uit.
Zo'n opkruipend synthetisch ding waar dan een buikje onder vandaan komt springen
Het ging er over of naveltruitjes ordinair waren.. dit is zeker niet ordinair.quote:
is dat een naveltruitje dan? lijkt mij meer een shirt dat omhooggetrokken isquote:
las dat dikke zwarte zonder de rest van je post te lezen en ik denk wat ik dat voor iets bekends....quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dit topic doet me trouwens denken aan een dialoog uit Pulp Fiction:
Fabienne - Butch conversatie
FapfapfapfapfapfapFapfapfapfapfapfapFapfapfapfapfapfapFapfapfapfapfapfapquote:
OMG!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:32 schreef marcel-o het volgende:
[afbeelding]
Omg [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ook niet slecht! Brunettequote:Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef marcel-o het volgende:
de link in mn sig iga is ook [afbeelding]
als je dr naam in die zoekfunctie zet zie je nog meer van haar [afbeelding]
Ik zie alleen maar platte buikjesquote:
Hallo! Dit zijn vrouwen van 50 ofzo met een buik, zeker niet sexy!quote:
whehequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar platte buikjes
Ging het over vrouwen of meiden?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:38 schreef FokR het volgende:
[..]
Hallo! Dit zijn vrouwen van 50 ofzo met een buik, zeker niet sexy!
Een meid van 25 met een klein buikje daarentegen kan zeker wel sexy zijn.
Vrouwen/meiden... is toch hetzelfde!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ging het over vrouwen of meiden?
Sorry... maar die buik is toch iets te veel van het goede en NOT sexy!quote:
Volgens mij kun je daar wel iets van leeftijdsverschil in zien..quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef FokR het volgende:
[..]
Vrouwen/meiden... is toch hetzelfde!
Ieder zo z'n smaak.. ik hou wel van een beetje houvastquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef FokR het volgende:
Sorry... maar die buik is toch iets te veel van het goede en NOT sexy!
Jij hebt iig GEEN hangbuikje aan je fobo te zien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:53 schreef Salsagrill het volgende:
bah nee, vrouwen met een hangbuikje zijn echt ranzig.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:34 schreef FokR het volgende:
[..]
Jij hebt iig GEEN hangbuikje aan je fobo te zien.![]()
En mannen met een hangbuikje?
die heeft gewoon een lelijk lichaam, buikje of nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:47 schreef FokR het volgende:
Zacht buikje.![]()
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ze is al wat ouder volgens mij.. maar vind dit wel een mooie buik, niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:53 schreef starla het volgende:
[..]
die heeft gewoon een lelijk lichaam, buikje of niet
Dat buikje na de zwangerschap (mits met mate) maakt je imo. net dat beetje meer vrouw, en aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:27 schreef Mejoon het volgende:
Nou na mijn zwangerschap is mijn strakke buik nooit meer terug gekomen. Heb mijn best gedaan. Mijn vriend is er wel blij mee ik minder....
Als ik naar vrouwen kijk ligt het er echt aan hoeveel stijl een vrouw heeft. Als ik kijk naar een meisje met een spijkerbroek van de markt en een buikje die erover heen hangt tja dat vind ik niet mooi...een goed geklede dame met een buikje kan heel mooi zijn...
De reacties hier zeggen toch genoeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:27 schreef Mejoon het volgende:
Nou na mijn zwangerschap is mijn strakke buik nooit meer terug gekomen. Heb mijn best gedaan. Mijn vriend is er wel blij mee ik minder....
Als ik naar vrouwen kijk ligt het er echt aan hoeveel stijl een vrouw heeft. Als ik kijk naar een meisje met een spijkerbroek van de markt en een buikje die erover heen hangt tja dat vind ik niet mooi...een goed geklede dame met een buikje kan heel mooi zijn...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:50 schreef FokR het volgende:
Vrouwen met een six-pack, sexy?
Doe mij maar een buikje dan!![]()
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef katerwater het volgende:
Meid op foto hierboven heeft een lichaam van een 16jarige.
Een klein buikje is heel vrouwelijk en volwassen. Dat vind ik dan ook mooier. Toen ik 16 was vond ik het maar niets. Een mens evolueert in zijn smaak, en mensen die kleine schoonheidsfoutjes mooi vinden, getuigen voor mij van een gezond en volwassen lichaamsbeeld.
Niet mee zitten... volgens mij heeft bijna iedere vrouw een buikje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:14 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ik zit er na 2 zwangerschappen toch wel redelijk mee ja. En het is verdomde moeilijk dat weg te krijgen
Prima ja maar ik mis een paar mooie heupen ....quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Wat is geproportioneerd bij jou?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:19 schreef mr.digitus het volgende:
Absoluut waar. Ik vind dat zelf wel sexy mits geproportioneerd...
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:28 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik moest meteen aan Theo Maassen denken toen ik dit topic zag.
Je hele leven heb je het gewoon over je buik en als je dan wat dikker wordt, dan is het opeens buikje.
Maar ontopic, een buik(je) is niet zo erg, maar strak is toch beter.
Mensen die andersom beweren hebben waarschijnlijk zelf een buikje denk ik.
Zo, ook weer geregeldquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit geldt trouwens ook niet voor mannen, want... *bla bla*
Er staat een nee-schuddende smiley achter! Ik ben het daar dus niet mee eens. Mannenbuiken moeten ook plat zijnquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 01:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Buikje, geen tweede buik en niet te strak.
Oh en Jeller; weleens zo`n vrouw gezien met een buik over haar broek? Kopen ze nou expres van die korte truitjes, zijn er geen grotere maten of zien ze gewoon niet in dat ze te dik zijn?
Jij zal dus wel een plat buikje hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:27 schreef Ms.Poes het volgende:
Platte buikjes zijn mooier. Een bolle buik mooier noemen is net zoiets als een blubberkont mooier noemen dan een strakke. Neemt natuurlijk niet weg dat de bezitster van een klein bollinkje toch sexy kan zijn maar dat is vaak ondanks het buikje. Imho, dus.
dit is weer net iets teveelquote:
Mwa, nog 5 kilo eraf en het is best lekker om te zienquote:
Jep.. dat vind ik dus ook erg mooiquote:
Dat is dus best wel onzin wat je zegt. Platte buikjes zijn mooier in jouw ogen omdat je dat is aangepraat.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:27 schreef Ms.Poes het volgende:
Platte buikjes zijn mooier. Een bolle buik mooier noemen is net zoiets als een blubberkont mooier noemen dan een strakke.
Lees de rest van mijn post ook even aub. De bezitster van een buikje kan echt wel sexy zijn, maar dat heeft dan met proportie te maken, lees dikkere tieten en kont, zoals de dame op de foto met dat witte rokje. Die heeft een behoorlijke voorgevel, en een nice ass, maar doe jij maar alsof het dat buikje is wat het sexy maakt hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus best wel onzin wat je zegt. Platte buikjes zijn mooier in jouw ogen omdat je dat is aangepraat.
Marilyn Monroe werd heel lang de mooiste vrouw ter wereld genoemd en die was echt niet superslank.
Komt nog bij dat een bol buikje echt niet hoeft te blubberen, dus daar gaat jouw opmerking ook al niet op. Het is juist mijn ervaring dat de boel wat strakker is bij een beetje vollere vrouwen.
Wat je verder in je post zei is hetzelfde. Dat iemand met een buikje wel sexy kan zijn, maar dat dat vaak ondanks het buikje is. In het begin van je post schrijf je dat een bol buikje eigenlijk net zoiets is als een blubberkont. Dat slaat wat mij betreft echt helemaal nergens op. In vind een beetje bol buikje ten alle tijde mooier dan een platte buik. Ik hou erg van rondingen, dus een beetje bol buikje mag ik bij een vrouw ook graag zien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:50 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Lees de rest van mijn post ook even aub.
Het is natuurlijk gewoon mijn mening, die ik wel iets genuanceerder had kunnen brengen. Ik hou niet van vet, ook niet een klein beetje, niet bij mezelf, niet bij een vent.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat je verder in je post zei is hetzelfde. Dat iemand met een buikje wel sexy kan zijn, maar dat dat vaak ondanks het buikje is. In het begin van je post schrijf je dat een bol buikje eigenlijk net zoiets is als een blubberkont. Dat slaat wat mij betreft echt helemaal nergens op. In vind een beetje bol buikje ten alle tijde mooier dan een platte buik. Ik hou erg van rondingen, dus een beetje bol buikje mag ik bij een vrouw ook graag zien.
Nee, daar ben ik het echt niet mee eens. Het zijn wat mij betreft álle rondingen die het mooi maken. Die eis van een strakke, platte buik is volgens mij echt een gevolg van de media en wat daar te zien is. We worden gewoon gehersenspoeld dat een buik plat moet zijn, terwijl de smaak vroeger dus echt heel anders was. Maar gelukkig blijft het een kwestie van smaak. Je zult altijd mensen houden die vallen op strak en plat.. en mensen die een beetje bol buikje heel erg kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:41 schreef Ms.Poes het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, de dame op de foto, had je die ook zo mooi gevonden met cup a, platte kont en dezelfde buik? Denk dat het voornamelijk de overige rondingen zijn die het sexy maken...
nooit ende nimmerquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
door de vele aandacht op tv voor superslanke vrouwen en strakke buikjes is het beeld veranderd volgens mij.
Rondingen maken de vrouw!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. dat vind ik dus ook erg mooiBeetje bol staand buikje is prachtig. Mannen houden toch van mooie ronde vormen (billen en borsten). Dus waarom een buikje dan opeens niet? Vroeger vonden mannen ook een beetje bol buikje erg mooi, maar door de vele aandacht op tv voor superslanke vrouwen en strakke buikjes is het beeld veranderd volgens mij.
Dat vind ik wel zo'n ontiegelijke bullshit dat ik er toch even op wil reageren,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:02 schreef nagel72 het volgende:
het gaat niet om het uiterlijk maar het innerlijk
denk daar ff heel goed aan
..
beter een lieve vrouw dan een mooie vrouw![]()
of anders om
Heb 't filmpje net ff bekeken. Zonder geluid, want lama's, lol. En dat is idd een sexy buikjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:08 schreef JMarsden het volgende:
Goed voorbeeld van een sexy buikje, is Yolanthe toen ze bij de Lama's te gast was.. filmpje zal ook nog wel op YouTube staan.. Maar goed, smaken verschillen ook dan weerIk vind dat in ieder geval een sexy buikje
Dan heb je wel een heel verknipt beeld van het menselijk lichaam en de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Almere-Dude het volgende:
Zeggen dat Yolanthe een buikje heeft.![]()
Bij een buikje denk ik aan overhangend vet, niet aan vrouwelijke vormen.
Duidelijk niet dat optreden @ De Lama's niet gezien. Ah well, I like itquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Almere-Dude het volgende:
Zeggen dat Yolanthe een buikje heeft.![]()
Bij een buikje denk ik aan overhangend vet, niet aan vrouwelijke vormen.
Ja klopt, wij willen anorexia patientenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:06 schreef discovertje het volgende:
Gaat het om t uiterlijk dan van iemand??:|
Kijk je hebt mensen met n buikje boeiend beter dan zoown anorexia figuur..
of jah dat wille de meeste manne he:S
pff soms denk ik waar gaat t toch heen met deze wereld:|:|
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja klopt, wij willen anorexia patientenIk kan wel 1 ding zeggen, wij willen vrouwen die normaal kunnen typen
Aap, Noot, Mies.... iemand??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja klopt, wij willen anorexia patientenIk kan wel 1 ding zeggen, wij willen vrouwen die normaal kunnen typen
Jij ook zo'n buik(je)?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:06 schreef cemeteryslut het volgende:
..... ik hou er wel van.....
godsamme, kijk nou!![]()
[ afbeelding ]
Beetje is sexy!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
uhm... nee?
nouja, misschien een beetje
Laat's zien!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:44 schreef Miss.J het volgende:
Ik vind die vrouwen met een laag vet over hun broek hangen echt verschrikkelijk!
Maar ik vind een zacht buikje wel sexy, wel met rondingen dan... Heb ik zelf ook
Dat is nou een perfect buikje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:31 schreef thaleia het volgende:
Op groot scherm blubberde het meer. En ik heb denk ik ook wel een tamelijk eenzijdige vriendenkring van sporters, dat beinvloedt ongetwijfeld m'n wereldbeeld. Wel tof om weer eens terug te zien trouwens. Die muziek ook
Ik vind zo'n buikje leuker:
[ afbeelding ] even los van de persoon eromheen en het metaal in de navel![]()
Die van jou is ook mooi hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:50 schreef Lips het volgende:
Ik hou niet van metaal in navels.
Buik van Britney op deze foto is wel mooi.
Nou dat is mijn ervaring niet, degenen die je op mijn werk hoort kreunen en steunen elke keer als er gebak wordt getrakteerd, die praten over dieten en roepen dat ze echt meer moeten gaan sporten, zijn nooit degenen met het "perfecte" figuur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:57 schreef KD-fotografie het volgende:
Overigens merk ik in mijn omgeving wel dat juist de meiden met de voor de maatschappij vastgestelde "perfecte" figuur ook altijd bezig zij met hun lichaam, en dan niet op een gezonde manier.
Dan zijn onze ervaringen verschillend....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nou dat is mijn ervaring niet, degenen die je op mijn werk hoort kreunen en steunen elke keer als er gebak wordt getrakteerd, die praten over dieten en roepen dat ze echt meer moeten gaan sporten, zijn nooit degenen met het "perfecte" figuur.
Of ze zijn realistisch en willen hun kinderen niet meegeven dat uiterlijk het belangrijkste is, zoals jij schijnbaar wel vindt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef thaleia het volgende:
Die hebben het opgegeven
Nee, ik zou mijn eventuele kinderen graag meegeven dat relaxed zijn en melige grapjes maken over je bepaald-niet-perfecte lichaam mij aangenamer lijkt dan uberserieus in de verdediging schieten en je storten op de site van Sunny Bergman.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:45 schreef KD-fotografie het volgende:
Of ze zijn realistisch en willen hun kinderen niet meegeven dat uiterlijk het belangrijkste is, zoals jij schijnbaar wel vindt.
haha, vind jij dit uberserieus ? Nee sorry en verdedigend was het ook niet bedoeld, gewoon een simpele uitleg over hoe ik er tegenover sta, that's all!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, ik zou mijn eventuele kinderen graag meegeven dat relaxed zijn en melige grapjes maken over je bepaald-niet-perfecte lichaam mij aangenamer lijkt dan uberserieus in de verdediging schieten en je storten op de site van Sunny Bergman.
aah.. congrats!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:36 schreef KD-fotografie het volgende:
Toen ik mijn man leerde kennen had ik geen buik, was eigenlijk maar een mager ding, na 1 kind had ik een wat voller lichaam (nog niet dik maar ook niet mager meer) en ik kan je vertellen, ons sexleven is er op vooruit gegaan.
Nu heb ik helemaal een dikke buik maar ja, daar groeit zijn 2de kindje in.
Dat vind ik hier een hele rare vraag...quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:16 schreef nagel72 het volgende:
ziet er niet verkeerd uit ..... ziet de rest er ook zo uit .?
Heeft maar 1 navel zo te zien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat vind ik hier een hele rare vraag...
Wil je nou weten of ze meer onderbroeken aanheeft met hartjes of wil je weten of ze meer navels heeft?
Weird of niet weird, who cares. Ik blijf Britney echt een lekker wijf vinden. Inclusief dat buikjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:31 schreef thaleia het volgende:
Op groot scherm blubberde het meer. En ik heb denk ik ook wel een tamelijk eenzijdige vriendenkring van sporters, dat beinvloedt ongetwijfeld m'n wereldbeeld. Wel tof om weer eens terug te zien trouwens. Die muziek ook
Ik vind zo'n buikje leuker:
[ afbeelding ] even los van de persoon eromheen en het metaal in de navel![]()
Sorry hoor, maar als DAT al een buikje genoemd wordt...quote:
Ja!quote:Op zondag 3 februari 2008 11:35 schreef Anubis1984 het volgende:
Ik vind platte buiken mooier, hoewel ik zelf ook wel een buikje heb. 's Morgens vind ik mn buikje wel perfect, gewoon een klein rond bolletje. Echter als ik wat eet zet hij wat uit en dan lijk ik ineens dik of zwanger![]()
Terwijl ik dat niet echt ben, 1.74 en 65 kilo. Niet heel mager maar ook niet dik imho.
De enige tip die werkt volgens mij vriend: Sit ups. Zo maak je de spieren in je buik strakker waardoor het minder uitzet als je eet of drinkt. Nu alleen nog de moed verzamelen om dat structureel elke dag te doenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:49 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja!
Dat heb ik dus ook!
Heel vervelend.
Iemand tips?
Nou ja, als we nu beginnen is het met de zomer misschien al een stuk beter.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:11 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
De enige tip die werkt volgens mij vriend: Sit ups. Zo maak je de spieren in je buik strakker waardoor het minder uitzet als je eet of drinkt. Nu alleen nog de moed verzamelen om dat structureel elke dag te doen
'quote:Op zondag 3 februari 2008 12:11 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
De enige tip die werkt volgens mij vriend: Sit ups. Zo maak je de spieren in je buik strakker waardoor het minder uitzet als je eet of drinkt. Nu alleen nog de moed verzamelen om dat structureel elke dag te doen
Andere buikoefeningen ook wel. Sit ups is alleen het makkelijkste. En tja, heb net ook een chococroissantje achter de kiezenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:15 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
'
Trouwens - alleen situps of ook andere buikoefeningen?
Ow beter!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:28 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Andere buikoefeningen ook wel. Sit ups is alleen het makkelijkste. En tja, heb net ook een chococroissantje achter de kiezen
Een beetje buikje is het toch wel, check onderkant dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als DAT al een buikje genoemd wordt...
Ja het is een buik omdat dat deel van het lichaam gewoon zo genoemd wordt, maar er zit geen babyvetje op, is gewoon een aardig strak buikje..
Je gaat echt naar mager toe als je minder wil, of echt strak afgetraind, dat de vormen er wat beter inkomen, maar dit is gewoon een slanke buik hoor...
Dat is de doodnormale curve die ieder mens heeft daar, is de overgang tussen buik en dat stukje net boven de venusheuvel, dat is geen vetje hoor!!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:02 schreef FokR het volgende:
[..]
Een beetje buikje is het toch wel, check onderkant dan.
Zelfde buik.
[ afbeelding ]
Dus jij vindt iemand met een buikje dik? Dat is namelijk wat je zegt. Dat meisje op die foto heeft wel iets een buikje en dat heeft niet iedereen. Die slanke, altijd lijnende meiden hebben geen grammetje vet meer en zeker geen buikje. Afschuwelijk, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:43 schreef erodome het volgende:
Als dat een buikje is, als dat babyvet is al dan is zo goed als iedereen dik.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat dit is wat een hoop mensen in dit topic met 'een buikje' bedoelen.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is de doodnormale curve die ieder mens heeft daar, is de overgang tussen buik en dat stukje net boven de venusheuvel, dat is geen vetje hoor!!!!
Dat heeft zo'n beetje iedere vrouw namelijk, ook de gewoon slanke vrouwen, of je moet echt heel goed afgetraind zijn in de lagere buikspieren.
Zeker een vrouw die al kinderen heeft gehad kan niet meer om die curve heen daar, heeft niets met vetjes te maken...
Zie je haar taille, die gewoon over de heupen iets inloopt?
Als dat een buikje is, als dat babyvet is al dan is zo goed als iedereen dik.
Moah.. is niet echt een buikje qua onderhuids vet.. Vooral om je organen dan oog je breeder dan echt "dik"quote:
Maar een buikje is het wel en die zie je lang niet bij alle vrouwen. Iemand die zo'n buikje erg mooi vindt (zoals ik) let op zoiets en weet dus ook dat er genoeg vrouwen zijn die dat níet hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Moah.. is niet echt een buikje qua onderhuids vet.. Vooral om je organen dan oog je breeder dan echt "dik"
volgens mij heb ik evenveel vet op mn buik zelf maar binnen in minderquote:Op maandag 4 februari 2008 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar een buikje is het wel en die zie je lang niet bij alle vrouwen. Iemand die zo'n buikje erg mooi vindt (zoals ik) let op zoiets en weet dus ook dat er genoeg vrouwen zijn die dat níet hebben.
Doe maar.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
volgens mij heb ik evenveel vet op mn buik zelf maar binnen in minder
zal zo wel ff een foto zoeken
Nou, dit is gewoon een buikje dat de meeste mensen in dit topic voor ogen hebben denk ik hoor. Het is niet het Sexy Overgewicht topic...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als DAT al een buikje genoemd wordt...
Ja het is een buik omdat dat deel van het lichaam gewoon zo genoemd wordt, maar er zit geen babyvetje op, is gewoon een aardig strak buikje..
Je gaat echt naar mager toe als je minder wil, of echt strak afgetraind, dat de vormen er wat beter inkomen, maar dit is gewoon een slanke buik hoor...
tvpquote:Op maandag 4 februari 2008 16:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
volgens mij heb ik evenveel vet op mn buik zelf maar binnen in minder
zal zo wel ff een foto zoeken
hmm je ziet 't niet echtquote:
Dus je bent nu 5kg lichter? Jammer... Je vindt het zelf dus niet mooi, een beetje buikje?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm je ziet 't niet echt
is 5kg geleden en geloof me ik had echt een buikje
foto van zijaanzicht waren beter denk ik
[ afbeelding ]
Hmmm nou ja die foto lijkt op hoe ik er nu uitzie zoquote:Op maandag 4 februari 2008 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus je bent nu 5kg lichter? Jammer... Je vind het zelf dus niet mooi, een beetje buikje?
Welk buikjequote:Op maandag 4 februari 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm je ziet 't niet echt
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dat allemaal zwangerschapsbuikjes.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hmmm nou ja die foto lijkt op hoe ik er nu uitzie zomaar dan wat meer spieren
buikje is wel mooi maar niet als je hem van de zijkant ziet
zo dus:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op maandag 4 februari 2008 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat allemaal zwangerschapsbuikjes.
Wie heeft jouw bezwangerd dan :Squote:Op maandag 4 februari 2008 17:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja kloptMaar je kan zegmaar een "bolle"buik hebben zonder echt een buikje
of een platte buik met vetjesaka buikje
lekker boeiend gezien het feit dat je geen buikje hebtquote:Op maandag 4 februari 2008 17:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kan vet op 2 manieren opslaan
onder je velletje of om je organen
bij het 1e krijg je een buikje wat hier iedereen leuk vind
bij het 2e zie je er zwanger uit
nevermindd ik zoek nog wel een foto waar je het WEL goed kan zienquote:Op maandag 4 februari 2008 17:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
lekker boeiend gezien het feit dat je geen buikje hebt
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nevermindd ik zoek nog wel een foto waar je het WEL goed kan zien
aangzien een buikje meestal niet als positief wordt gezien
probeer k die zoveel mogelijk te verhullen
Ik denk dat onderstaande foto's een vrij goed voorbeeld is van wat er wordt bedoeld. Geen strakke buik dus, maar een buik waarvan je weet dat het lekker zacht gaat aanvoelen.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is dan wel een buikje mesne! de definitie is niet helemaal duidelijk hier !
quote:
quote:
Lekker zacht zijn hier de keywordsquote:Op maandag 4 februari 2008 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat onderstaande foto's een vrij goed voorbeeld is van wat er wordt bedoeld. Geen strakke buik dus, maar een buik waarvan je weet dat het lekker zacht gaat aanvoelen.
-
[..]
[..]
Dat is bijna het schoolvoorbeeld van een perfect buikje.quote:
Mooie buik hoor.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm je ziet 't niet echt
[ afbeelding ]
en wat is :quote:Op maandag 4 februari 2008 21:49 schreef FokR het volgende:
[..]
Mooie buik hoor.![]()
Met 5 kilo d'r bij zou het nog een lekker buik(je) zijn geweest.
Jammer dat je daar geen foto's van hebt.
quote:
Yeah right!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:55 schreef gateway het volgende:
[..]
en wat is :
[..]
[ afbeelding ]
Dan?? dat is Principessa.Farfalla ook hoor
ehm, die vrouwen zijn zwanger (is aan de links te zien, sommige zelfs rond de 4 maanden).quote:Op maandag 4 februari 2008 17:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hmmm nou ja die foto lijkt op hoe ik er nu uitzie zomaar dan wat meer spieren
buikje is wel mooi maar niet als je hem van de zijkant ziet
zo dus:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is Martine McCutcheon, oa bekend van 'Love actually'.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:55 schreef gateway het volgende:
[..]
en wat is :
[..]
[ afbeelding ]
Dan?? dat is Principessa.Farfalla ook hoor
dat is mijn navel niet maar mijn navelpiercing.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:36 schreef FokR het volgende:
Zwangere buikjes vind ik niets sexy's aan, navel plopt helemaal uit enzo. Een klein buikje van nature daarentegen wel.
Normaal puilt je navel toch helemaal uit als je zwanger bent. Like this:quote:Op maandag 4 februari 2008 23:14 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
dat is mijn navel niet maar mijn navelpiercing.
Maar gaat er ook niet om of het sexy is of niet maar dat een zwanger buikje niet te vergelijken is met een gewoon buikje.
Cute!quote:Op maandag 4 februari 2008 22:25 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
ehm, die vrouwen zijn zwanger (is aan de links te zien, sommige zelfs rond de 4 maanden).
Uiteraard hebben ze dan een buikje.
dit is mijn buikje van 2 weken terug, ja ik ben ook zwanger.
[ afbeelding ]
Niet bij iedereen en ligt er ook aan hoe ver de zwangerschap is, ik heb bv nooit echt een uitpuilende navel gehad.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:28 schreef FokR het volgende:
[..]
Normaal puilt je navel toch helemaal uit als je zwanger bent. Like this:
[ afbeelding ]
Maar goed, een zwanger buikje is idd niet te vergelijken met een gewoon buikje.
Terwijl sommige mensen zwangere vrouwen juist wel sexy vinden.
Kan niet uitleggen wat ik er mooi of sexy aan vind.. k vind het gewoon wat hebben.. Zwangere vrouwen die stralen gewoon wat uitquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:27 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Niet bij iedereen en ligt er ook aan hoe ver de zwangerschap is, ik heb bv nooit echt een uitpuilende navel gehad.
Mijn man vind mij nu gelukkig ook sexy, andere zwangere vrouwen niet maar zo gek is het niet, het is denk ik iets instinctiefs, zwanger staat voor vruchtbaar.
CSI, thnx!
Ik heb geen plopnavel gehad, ligt er misschien aan hoe je navel is, als die al erg ondiep is of er zelfs al een beetje opligt plopt hij natuurlijk wel eruit als de buik op ten duur helemaal strak staat.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:59 schreef FokR het volgende:
Hmm... dacht dat iedere zwangere vrouw zo'n plop navel kreeg.
Maar blijkbaar niet...
Nou instinctief lijkt het me niet zo logisch om een zwangere vrouw sexy te vinden. Als er eentje is waar je geen nageslacht bij kunt verwekken dan is het wel een zwangere vrouw.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:27 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Niet bij iedereen en ligt er ook aan hoe ver de zwangerschap is, ik heb bv nooit echt een uitpuilende navel gehad.
Mijn man vind mij nu gelukkig ook sexy, andere zwangere vrouwen niet maar zo gek is het niet, het is denk ik iets instinctiefs, zwanger staat voor vruchtbaar.
Ja, stel je voor dat de discussie ietsje afwijkt van wat er in de OP wordt gesteld!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik denk dat de discussie over zwangerschapsbuiken zo wel lang genoeg heeft geduurd.
Die discussie duurt nou wel lang genoeg, en gaat onderhand over in wel of geen natuurlijke aandrang om een zwangere vrouw mooi te vinden en ploppende navels.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat de discussie ietsje afwijkt van wat er in de OP wordt gesteld!Dat moeten we niet hebben natuurlijk!
ja ze zijn allemaal 4-5-6 maanden zwangerquote:Op maandag 4 februari 2008 22:25 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
ehm, die vrouwen zijn zwanger (is aan de links te zien, sommige zelfs rond de 4 maanden).
Uiteraard hebben ze dan een buikje.
dit is mijn buikje van 2 weken terug, ja ik ben ook zwanger.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:28 schreef Candaasje het volgende:
*port in eigen navel....*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |