Goh, waarom zou hij dat nou zeggenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
die zegt dan "vrouwen met een buikje zijn sexy".
Om van het gezeur af te zijn, zegt ie dat het sexy is. Hij bedoelt, maar durft niet te zeggen:quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Daar zeur ik weleens over tegen mijn vriend,
Ik kan het niet beter verwoorden.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om van het gezeur af te zijn, zegt ie dat het sexy is. Hij bedoelt, maar durft niet te zeggen:
Nee dikke zeug, dat is lelijk en je bent alleen maar vadsiger geworden sinds we een relatie hebben. Doe er es wat aan, want ik word er impotent van..
Maar goed. dan zeur je 3 maanden.
Een mooi lief buikje waar je lekker op kan slapen is een droom man! Niet zeuren over je buikje en je vent gewoon regelmatig jouw buikje laten liefkozen!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om van het gezeur af te zijn, zegt ie dat het sexy is. Hij bedoelt, maar durft niet te zeggen:
Nee dikke zeug, dat is lelijk en je bent alleen maar vadsiger geworden sinds we een relatie hebben. Doe er es wat aan, want ik word er impotent van..
Maar goed. dan zeur je 3 maanden.
Lul niet slap. Wie dat een vette pens noemt mag een vette vuist in het gezicht krijgen. Een graad verder en je zit bij ongezonde graatspoken die meer dood dan levend zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef wonko het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/showpicture.fok?location=http://fotoboek.fok.nl/userpics/9859_ookmalediven.jpg
Ziet er niet als een buikje...meer als een buik of vette pens...hoe je het ook noemt.
Niet dat ik naar complimentjes zat te vissen, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef sampoo het volgende:
[..]
Lul niet slap. Wie dat een vette pens noemt mag een vette vuist in het gezicht krijgen. Een graad verder en je zit bij ongezonde graatspoken die meer dood dan levend zijn.![]()
Als die plaatjes een goede indruk geven dan zie ik geen problemen wellicht kan er een paar kilo bij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |