uit het vorige deel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik een beetje een klein buikje heb (geen dikke pens, gewoon klein buikje). Daar zeur ik weleens over tegen mijn vriend, die zegt dan "vrouwen met een buikje zijn sexy".
Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Nee, ik ga geen foto neerzetten
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Nee.
Een vrouwenbuik hoort niet over haar broek uit te steken, gewoon plat dus.
Echter zijn blokjes, zoals bij een man, niet gewenst.. het moet natuurlijk wel zacht en vrouwelijk zijn.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Nee.
Een vrouwenbuik hoort niet over haar broek uit te steken, gewoon plat dus.
Echter zijn blokjes, zoals bij een man, niet gewenst.. het moet natuurlijk wel zacht en vrouwelijk zijn.
hier kan je op piano spelenquote:Op woensdag 19 december 2007 01:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tara Reid, geil toch
[ afbeelding ]
Idd, een gezond laagje is prima.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hier kan je op piano spelen![]()
dr moet wel n laagje aan zittenmaar ook weer niet té veel:
als je lekker in bed bezig bent, je maakt een beweging en t blijft bewegen...
gezond laagje is![]()
Absoluut nietquote:Op woensdag 19 december 2007 08:20 schreef BestBefore het volgende:
[..]
Wat ook weer erg sexy kan zijn is de buik van een zwangere vrouw.
Hoeft helemaal niet, dat ligt aan je bouw. Ik ken genoeg dunne meiden die totaal geen buikje hebben, maar wel van die vetkwabben aan de zijkant. Ikzelf ben ook niet heel dun of zo, maar ik heb die kwabben dan weer niet. Heeft meer met je bouw te maken dan met je gewicht volgens mij.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:59 schreef RRRoeltje het volgende:
Vrouwen met een klein buikje hebben vaak toch ook van die "love handles" en dat is dan ook wel erg sexy en makkelijk.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:39 schreef Liquidootje het volgende:
dat hele kleine beetje zacht net boven de broek uit aan de zijkanten is hemels!
Dat komt omdat ze al blij zijn dat ze kunnen neuken.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef freddievtb het volgende:
ik heb zelfs het idee gezien mijn ervaringen dat vooral de dames met een pondje meer een hoger libido hebben.
Sad but truequote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze al blij zijn dat ze kunnen neuken.
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef IamLegend het volgende:
Ik hou van mannen met een (bier)buikje
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef IamLegend het volgende:
Doe mij de hele dame maarquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef marcel-o het volgende:
doe maar zo'n buikje:
[ afbeelding ]
Iga A.
de host had t plaatje verwijderd
Dat is leuk. Open er een topic over, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef IamLegend het volgende:
Shakira's buikje is zó mooi dat het gewoon moeilijk wordt om haar te beffen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef roburt het volgende:
zo'n buikje?
niet heel strak maar opzich wel mooi
maar ik heb toch liever een strak buikje
edit. deze is beter![]()
[ afbeelding ]
oh zulke tieten heb ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef marcel-o het volgende:
doe maar zo'n buikje:
[ afbeelding ]
Iga A.
Uitlenen??quote:
Definieer hangtieten. Borsten hangen altijd, tenzij ze zo klein zijn dat er niks te hangen valt.quote:Op zondag 23 december 2007 12:01 schreef Ice_Tea het volgende:
Vrouwen met een buikje is opzich niet zo'n punt. Ze hebben echter ook hangtieten, wat het niet bepaald sexy maakt. ...Ach wat scheelt het, als ze maar 'n cute gezichtje heeft, dat is het belangrijkste!!!
Wat nu?? Oh, nou als je het dan toch vraagt stel ik voor dat je even naar mij komt.quote:
topic=buikjequote:
ligt eraan waar ze je hand legt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:55 schreef boomaapje het volgende:
strak buikje vind ik wel leuk
maar me vriendin heeft ook een klein buikje en ik moet zeggen, het stoort me helemaal niet. zij is er wel zo'n beetje geobsedeerd door, ze vind het absoluut niet mooi, soms als we in bed liggen in lepeltjes houding en men hand op haar buikje leg (wat best wel aangenaam is), pakt ze soms men hand en legt ze het ergens anders. is wel spijtig
mja, heb al genoeg tegen haar gezegd dat het mij en veel andere echt niet stoort, maar zij wil er absoluut vanaf
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:19 schreef marcel-o het volgende:
doe maar zo'n buikje:
[ afbeelding ]
Iga A.
idd, meestal legt ze het ergens waar et nog gezelliger is, dus ik ga er niet over klagenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef Eamon het volgende:
[..]
ligt eraan waar ze je hand legt natuurlijk
Borsten met tepels die naar beneden of schuin naar onder/buiten staan, dus niet mooi vooruit staan, zijn hangtieten imo.quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Definieer hangtieten. Borsten hangen altijd, tenzij ze zo klein zijn dat er niks te hangen valt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:06 schreef Paracelsus het volgende:
vrouwen met een buikje: schattig en lekker zacht [afbeelding]
Zie alleen een kikker.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:59 schreef Johan. het volgende:
http://img219.imageshack.us/img219/2334/afb112ar6.jpg
of zoiets![]()
dat zijn geen kleine buikjes maar dikke vet rollenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Meiden met een KLEIN BUIKJE is gewoon mega SEXY!!!
Als dit dikke vetrollen zijn, moet je wel van heel mager houden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef roburt het volgende:
[..]
dat zijn geen kleine buikjes maar dikke vet rollen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Zo'n naveltruitje erbij moet dan weer net niet natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Vind 't wel sexyquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zo'n naveltruitje erbij moet dan weer net niet natuurlijk
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Natuurlijk wel. Wat is anders het nut van een klein, mooi, sexy buikje hebben?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zo'n naveltruitje erbij moet dan weer net niet natuurlijk
Dat is toch ook wel te zien met een normaal strak truitje? Ik vind naveltruitjes vaak al ordinair bij slanke meisjes, maar als ze een buikje hebben ziet het er helemaal niet uit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Wat is anders het nut van een klein, mooi, sexy buikje hebben?
idd... anders kun je nog niet zien of het buikje wel of niet sexy is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Wat is anders het nut van een klein, mooi, sexy buikje hebben?
Ligt ook een beetje aan de gelegenheid, misschienquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel te zien met een normaal strak truitje? Ik vind naveltruitjes vaak al ordinair bij slanke meisjes, maar als ze een buikje hebben ziet het er helemaal niet uit.
Zo'n opkruipend synthetisch ding waar dan een buikje onder vandaan komt springen
Het ging er over of naveltruitjes ordinair waren.. dit is zeker niet ordinair.quote:
is dat een naveltruitje dan? lijkt mij meer een shirt dat omhooggetrokken isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |