uit het vorige deel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik een beetje een klein buikje heb (geen dikke pens, gewoon klein buikje). Daar zeur ik weleens over tegen mijn vriend, die zegt dan "vrouwen met een buikje zijn sexy".
Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Nee, ik ga geen foto neerzetten
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Nee.
Een vrouwenbuik hoort niet over haar broek uit te steken, gewoon plat dus.
Echter zijn blokjes, zoals bij een man, niet gewenst.. het moet natuurlijk wel zacht en vrouwelijk zijn.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Nee.
Een vrouwenbuik hoort niet over haar broek uit te steken, gewoon plat dus.
Echter zijn blokjes, zoals bij een man, niet gewenst.. het moet natuurlijk wel zacht en vrouwelijk zijn.
hier kan je op piano spelenquote:Op woensdag 19 december 2007 01:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tara Reid, geil toch
[ afbeelding ]
Idd, een gezond laagje is prima.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hier kan je op piano spelen![]()
dr moet wel n laagje aan zittenmaar ook weer niet té veel:
als je lekker in bed bezig bent, je maakt een beweging en t blijft bewegen...
gezond laagje is![]()
Absoluut nietquote:Op woensdag 19 december 2007 08:20 schreef BestBefore het volgende:
[..]
Wat ook weer erg sexy kan zijn is de buik van een zwangere vrouw.
Hoeft helemaal niet, dat ligt aan je bouw. Ik ken genoeg dunne meiden die totaal geen buikje hebben, maar wel van die vetkwabben aan de zijkant. Ikzelf ben ook niet heel dun of zo, maar ik heb die kwabben dan weer niet. Heeft meer met je bouw te maken dan met je gewicht volgens mij.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:59 schreef RRRoeltje het volgende:
Vrouwen met een klein buikje hebben vaak toch ook van die "love handles" en dat is dan ook wel erg sexy en makkelijk.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:39 schreef Liquidootje het volgende:
dat hele kleine beetje zacht net boven de broek uit aan de zijkanten is hemels!
Dat komt omdat ze al blij zijn dat ze kunnen neuken.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef freddievtb het volgende:
ik heb zelfs het idee gezien mijn ervaringen dat vooral de dames met een pondje meer een hoger libido hebben.
Sad but truequote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze al blij zijn dat ze kunnen neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |