quote:In een interview klaagt de 36-jarige Dannii over de enorme omvang van haar voorgevel. Volgens de zangeres kan ze sindsdien niet goed meer sporten
Nee Danni is zo beroemd geworden vanwege haar uitstekende zangkwaliteitenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:29 schreef Roellie80 het volgende:
kennelijk geen voordeel in haar geval...
is dat "beroemd worden" dan het uitgangspunt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee Danni is zo beroemd geworden vanwege haar uitstekende zangkwaliteiten. All I wanna do is touch youhou... Diepgaande tekst ook.
Ik kan me best voorstellen dat vrouwen met grote borsten klagen als het gaat om sporten. Op dat moment zitten grote tieten altijd in de weg, no matter wat voor goeie sport bh je ook aan hebt. Maar helpen doet het allicht welquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ze moet gewoon een goeie sportbh kopen
Ja klopt, maar opzich vallen die van Dannii nog wel mee vind ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat vrouwen met grote borsten klagen als het gaat om sporten. Op dat moment zitten grote tieten altijd in de weg, no matter wat voor goeie sport bh je ook aan hebt. Maar helpen doet het allicht wel
Volgens mij was er ook een keer een nieuwsbericht over Jessica Alba ofzo die 2 sportbh's over elkaar droeg om een beetje normaal te kunnen sporten.. En die heeft niet overdreven grote borsten ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat vrouwen met grote borsten klagen als het gaat om sporten. Op dat moment zitten grote tieten altijd in de weg, no matter wat voor goeie sport bh je ook aan hebt. Maar helpen doet het allicht wel
Wat is er "voordeel" aan plastic?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrouwen die over een voordeel klagen.
Zijn die van jouw groter..danquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar opzich vallen die van Dannii nog wel mee vind ik
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is er "voordeel" aan plastic?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, heb wel eens erger gezien..
[ afbeelding ]
www.forumammo.comquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:03 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Waar staan zulke plaatjes? Niet perse van vrouwen metdikke tieten
maar meer dat soort plaatjes in het algemeen, je ziet ze wel eens vaker (zwarte rand met witte tekst onderaan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |