Zie alleen een kikker.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:59 schreef Johan. het volgende:
http://img219.imageshack.us/img219/2334/afb112ar6.jpg
of zoiets![]()
dat zijn geen kleine buikjes maar dikke vet rollenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Meiden met een KLEIN BUIKJE is gewoon mega SEXY!!!
Als dit dikke vetrollen zijn, moet je wel van heel mager houden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef roburt het volgende:
[..]
dat zijn geen kleine buikjes maar dikke vet rollen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Zo'n naveltruitje erbij moet dan weer net niet natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Vind 't wel sexyquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zo'n naveltruitje erbij moet dan weer net niet natuurlijk
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
Natuurlijk wel. Wat is anders het nut van een klein, mooi, sexy buikje hebben?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zo'n naveltruitje erbij moet dan weer net niet natuurlijk
Dat is toch ook wel te zien met een normaal strak truitje? Ik vind naveltruitjes vaak al ordinair bij slanke meisjes, maar als ze een buikje hebben ziet het er helemaal niet uit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Wat is anders het nut van een klein, mooi, sexy buikje hebben?
idd... anders kun je nog niet zien of het buikje wel of niet sexy is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Wat is anders het nut van een klein, mooi, sexy buikje hebben?
Ligt ook een beetje aan de gelegenheid, misschienquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel te zien met een normaal strak truitje? Ik vind naveltruitjes vaak al ordinair bij slanke meisjes, maar als ze een buikje hebben ziet het er helemaal niet uit.
Zo'n opkruipend synthetisch ding waar dan een buikje onder vandaan komt springen
Het ging er over of naveltruitjes ordinair waren.. dit is zeker niet ordinair.quote:
is dat een naveltruitje dan? lijkt mij meer een shirt dat omhooggetrokken isquote:
las dat dikke zwarte zonder de rest van je post te lezen en ik denk wat ik dat voor iets bekends....quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dit topic doet me trouwens denken aan een dialoog uit Pulp Fiction:
Fabienne - Butch conversatie
FapfapfapfapfapfapFapfapfapfapfapfapFapfapfapfapfapfapFapfapfapfapfapfapquote:
OMG!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:32 schreef marcel-o het volgende:
[afbeelding]
Omg [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ook niet slecht! Brunettequote:Op donderdag 3 januari 2008 09:44 schreef marcel-o het volgende:
de link in mn sig iga is ook [afbeelding]
als je dr naam in die zoekfunctie zet zie je nog meer van haar [afbeelding]
Ik zie alleen maar platte buikjesquote:
Hallo! Dit zijn vrouwen van 50 ofzo met een buik, zeker niet sexy!quote:
whehequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar platte buikjes
Ging het over vrouwen of meiden?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:38 schreef FokR het volgende:
[..]
Hallo! Dit zijn vrouwen van 50 ofzo met een buik, zeker niet sexy!
Een meid van 25 met een klein buikje daarentegen kan zeker wel sexy zijn.
Vrouwen/meiden... is toch hetzelfde!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ging het over vrouwen of meiden?
Sorry... maar die buik is toch iets te veel van het goede en NOT sexy!quote:
Volgens mij kun je daar wel iets van leeftijdsverschil in zien..quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef FokR het volgende:
[..]
Vrouwen/meiden... is toch hetzelfde!
Ieder zo z'n smaak.. ik hou wel van een beetje houvastquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef FokR het volgende:
Sorry... maar die buik is toch iets te veel van het goede en NOT sexy!
Jij hebt iig GEEN hangbuikje aan je fobo te zien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:53 schreef Salsagrill het volgende:
bah nee, vrouwen met een hangbuikje zijn echt ranzig.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:34 schreef FokR het volgende:
[..]
Jij hebt iig GEEN hangbuikje aan je fobo te zien.![]()
En mannen met een hangbuikje?
die heeft gewoon een lelijk lichaam, buikje of nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:47 schreef FokR het volgende:
Zacht buikje.![]()
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ze is al wat ouder volgens mij.. maar vind dit wel een mooie buik, niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:53 schreef starla het volgende:
[..]
die heeft gewoon een lelijk lichaam, buikje of niet
Dat buikje na de zwangerschap (mits met mate) maakt je imo. net dat beetje meer vrouw, en aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:27 schreef Mejoon het volgende:
Nou na mijn zwangerschap is mijn strakke buik nooit meer terug gekomen. Heb mijn best gedaan. Mijn vriend is er wel blij mee ik minder....
Als ik naar vrouwen kijk ligt het er echt aan hoeveel stijl een vrouw heeft. Als ik kijk naar een meisje met een spijkerbroek van de markt en een buikje die erover heen hangt tja dat vind ik niet mooi...een goed geklede dame met een buikje kan heel mooi zijn...
De reacties hier zeggen toch genoeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 03:27 schreef Mejoon het volgende:
Nou na mijn zwangerschap is mijn strakke buik nooit meer terug gekomen. Heb mijn best gedaan. Mijn vriend is er wel blij mee ik minder....
Als ik naar vrouwen kijk ligt het er echt aan hoeveel stijl een vrouw heeft. Als ik kijk naar een meisje met een spijkerbroek van de markt en een buikje die erover heen hangt tja dat vind ik niet mooi...een goed geklede dame met een buikje kan heel mooi zijn...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:50 schreef FokR het volgende:
Vrouwen met een six-pack, sexy?
Doe mij maar een buikje dan!![]()
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef katerwater het volgende:
Meid op foto hierboven heeft een lichaam van een 16jarige.
Een klein buikje is heel vrouwelijk en volwassen. Dat vind ik dan ook mooier. Toen ik 16 was vond ik het maar niets. Een mens evolueert in zijn smaak, en mensen die kleine schoonheidsfoutjes mooi vinden, getuigen voor mij van een gezond en volwassen lichaamsbeeld.
Niet mee zitten... volgens mij heeft bijna iedere vrouw een buikje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:14 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ik zit er na 2 zwangerschappen toch wel redelijk mee ja. En het is verdomde moeilijk dat weg te krijgen
Prima ja maar ik mis een paar mooie heupen ....quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef FokR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |