Wat is geproportioneerd bij jou?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:19 schreef mr.digitus het volgende:
Absoluut waar. Ik vind dat zelf wel sexy mits geproportioneerd...
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:28 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik moest meteen aan Theo Maassen denken toen ik dit topic zag.
Je hele leven heb je het gewoon over je buik en als je dan wat dikker wordt, dan is het opeens buikje.
Maar ontopic, een buik(je) is niet zo erg, maar strak is toch beter.
Mensen die andersom beweren hebben waarschijnlijk zelf een buikje denk ik.
Zo, ook weer geregeldquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit geldt trouwens ook niet voor mannen, want... *bla bla*
Er staat een nee-schuddende smiley achter! Ik ben het daar dus niet mee eens. Mannenbuiken moeten ook plat zijnquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 01:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Buikje, geen tweede buik en niet te strak.
Oh en Jeller; weleens zo`n vrouw gezien met een buik over haar broek? Kopen ze nou expres van die korte truitjes, zijn er geen grotere maten of zien ze gewoon niet in dat ze te dik zijn?
Jij zal dus wel een plat buikje hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:27 schreef Ms.Poes het volgende:
Platte buikjes zijn mooier. Een bolle buik mooier noemen is net zoiets als een blubberkont mooier noemen dan een strakke. Neemt natuurlijk niet weg dat de bezitster van een klein bollinkje toch sexy kan zijn maar dat is vaak ondanks het buikje. Imho, dus.
dit is weer net iets teveelquote:
Mwa, nog 5 kilo eraf en het is best lekker om te zienquote:
Jep.. dat vind ik dus ook erg mooiquote:
Dat is dus best wel onzin wat je zegt. Platte buikjes zijn mooier in jouw ogen omdat je dat is aangepraat.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:27 schreef Ms.Poes het volgende:
Platte buikjes zijn mooier. Een bolle buik mooier noemen is net zoiets als een blubberkont mooier noemen dan een strakke.
Lees de rest van mijn post ook even aub. De bezitster van een buikje kan echt wel sexy zijn, maar dat heeft dan met proportie te maken, lees dikkere tieten en kont, zoals de dame op de foto met dat witte rokje. Die heeft een behoorlijke voorgevel, en een nice ass, maar doe jij maar alsof het dat buikje is wat het sexy maakt hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus best wel onzin wat je zegt. Platte buikjes zijn mooier in jouw ogen omdat je dat is aangepraat.
Marilyn Monroe werd heel lang de mooiste vrouw ter wereld genoemd en die was echt niet superslank.
Komt nog bij dat een bol buikje echt niet hoeft te blubberen, dus daar gaat jouw opmerking ook al niet op. Het is juist mijn ervaring dat de boel wat strakker is bij een beetje vollere vrouwen.
Wat je verder in je post zei is hetzelfde. Dat iemand met een buikje wel sexy kan zijn, maar dat dat vaak ondanks het buikje is. In het begin van je post schrijf je dat een bol buikje eigenlijk net zoiets is als een blubberkont. Dat slaat wat mij betreft echt helemaal nergens op. In vind een beetje bol buikje ten alle tijde mooier dan een platte buik. Ik hou erg van rondingen, dus een beetje bol buikje mag ik bij een vrouw ook graag zien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:50 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Lees de rest van mijn post ook even aub.
Het is natuurlijk gewoon mijn mening, die ik wel iets genuanceerder had kunnen brengen. Ik hou niet van vet, ook niet een klein beetje, niet bij mezelf, niet bij een vent.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat je verder in je post zei is hetzelfde. Dat iemand met een buikje wel sexy kan zijn, maar dat dat vaak ondanks het buikje is. In het begin van je post schrijf je dat een bol buikje eigenlijk net zoiets is als een blubberkont. Dat slaat wat mij betreft echt helemaal nergens op. In vind een beetje bol buikje ten alle tijde mooier dan een platte buik. Ik hou erg van rondingen, dus een beetje bol buikje mag ik bij een vrouw ook graag zien.
Nee, daar ben ik het echt niet mee eens. Het zijn wat mij betreft álle rondingen die het mooi maken. Die eis van een strakke, platte buik is volgens mij echt een gevolg van de media en wat daar te zien is. We worden gewoon gehersenspoeld dat een buik plat moet zijn, terwijl de smaak vroeger dus echt heel anders was. Maar gelukkig blijft het een kwestie van smaak. Je zult altijd mensen houden die vallen op strak en plat.. en mensen die een beetje bol buikje heel erg kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:41 schreef Ms.Poes het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, de dame op de foto, had je die ook zo mooi gevonden met cup a, platte kont en dezelfde buik? Denk dat het voornamelijk de overige rondingen zijn die het sexy maken...
nooit ende nimmerquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
door de vele aandacht op tv voor superslanke vrouwen en strakke buikjes is het beeld veranderd volgens mij.
Rondingen maken de vrouw!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. dat vind ik dus ook erg mooiBeetje bol staand buikje is prachtig. Mannen houden toch van mooie ronde vormen (billen en borsten). Dus waarom een buikje dan opeens niet? Vroeger vonden mannen ook een beetje bol buikje erg mooi, maar door de vele aandacht op tv voor superslanke vrouwen en strakke buikjes is het beeld veranderd volgens mij.
Dat vind ik wel zo'n ontiegelijke bullshit dat ik er toch even op wil reageren,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:02 schreef nagel72 het volgende:
het gaat niet om het uiterlijk maar het innerlijk
denk daar ff heel goed aan
..
beter een lieve vrouw dan een mooie vrouw![]()
of anders om
Heb 't filmpje net ff bekeken. Zonder geluid, want lama's, lol. En dat is idd een sexy buikjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:08 schreef JMarsden het volgende:
Goed voorbeeld van een sexy buikje, is Yolanthe toen ze bij de Lama's te gast was.. filmpje zal ook nog wel op YouTube staan.. Maar goed, smaken verschillen ook dan weerIk vind dat in ieder geval een sexy buikje
Dan heb je wel een heel verknipt beeld van het menselijk lichaam en de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Almere-Dude het volgende:
Zeggen dat Yolanthe een buikje heeft.![]()
Bij een buikje denk ik aan overhangend vet, niet aan vrouwelijke vormen.
Duidelijk niet dat optreden @ De Lama's niet gezien. Ah well, I like itquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Almere-Dude het volgende:
Zeggen dat Yolanthe een buikje heeft.![]()
Bij een buikje denk ik aan overhangend vet, niet aan vrouwelijke vormen.
Ja klopt, wij willen anorexia patientenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:06 schreef discovertje het volgende:
Gaat het om t uiterlijk dan van iemand??:|
Kijk je hebt mensen met n buikje boeiend beter dan zoown anorexia figuur..
of jah dat wille de meeste manne he:S
pff soms denk ik waar gaat t toch heen met deze wereld:|:|
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja klopt, wij willen anorexia patientenIk kan wel 1 ding zeggen, wij willen vrouwen die normaal kunnen typen
Aap, Noot, Mies.... iemand??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja klopt, wij willen anorexia patientenIk kan wel 1 ding zeggen, wij willen vrouwen die normaal kunnen typen
Jij ook zo'n buik(je)?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:06 schreef cemeteryslut het volgende:
..... ik hou er wel van.....
godsamme, kijk nou!![]()
[ afbeelding ]
Beetje is sexy!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
uhm... nee?
nouja, misschien een beetje
Laat's zien!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:44 schreef Miss.J het volgende:
Ik vind die vrouwen met een laag vet over hun broek hangen echt verschrikkelijk!
Maar ik vind een zacht buikje wel sexy, wel met rondingen dan... Heb ik zelf ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |