Idd een buikje is mooi, hebben de meeste vrouwen ook, maar moet natuurlijk niet té zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Ikke? Tot op zekere hoogte. Zodra er een buik over een boekrand uitpuilt hoeft het van mij niet zo. (hm, hoewel ik van die overhangende "heupen" erger vind..) maar goed, ik ben een vrouw
oopzquote:Op maandag 4 februari 2008 22:18 schreef FokR het volgende:
[..]
Yeah right!![]()
Kijk s links beneden op de foto wat d'r staat en kijk s wat de foto voor naam heeft.
Wel blijven opletten he.
Hoe ziet ie van jou d'r uit?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Ikke? Tot op zekere hoogte. Zodra er een buik over een boekrand uitpuilt hoeft het van mij niet zo. (hm, hoewel ik van die overhangende "heupen" erger vind..) maar goed, ik ben een vrouw
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
Dit is een mooi voorbeeld van een klein buikje dames, dit is dus sexy imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:29 schreef FokR het volgende:
Meer buikjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat nou? Is toch beter dan zo'n magere buik waar je de botten kunt tellen.quote:
Waarschijnlijk naar jouw zin wat te platquote:
iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat nou? Is toch beter dan zo'n magere buik waar je de botten kunt tellen.
* gateway mompelt iets over dat een foto meer zegt dan 1000 woordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar jouw zin wat te plat(geen afgetrained ding, maar nouja, vet komt er bij mij bij mn kont en bovenbenen bij en niet bij mn buik... komt nog wel later)
('t is net wat minder dan de eerste beachvolleyballster op deze pagina denk ik)
Ik kan er ook niet supergeil van worden hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
* Candaasje mompelts iets over dat een mobiele camera met camera, maar geen UBS-snoertje of BLue tooth nier echt ideaal is daarvoor wanneer je geen digitale camera hebt verderquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:16 schreef gateway het volgende:
[..]
* gateway mompelt iets over dat een foto meer zegt dan 1000 woorden
Hoeveel heb jij gezopen ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
* Candaasje mompelts iets over dat een mobiele camera met camera, maar geen UBS-snoertje of BLue tooth nier echt ideaal is daarvoor wanneer je geen digitale camera hebt verder*
Klein buikje is mooi, maar een plat buikje zoals die van jou blijkbaar heb ik ook niets op tegen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar jouw zin wat te plat(geen afgetrained ding, maar nouja, vet komt er bij mij bij mn kont en bovenbenen bij en niet bij mn buik... komt nog wel later)
('t is net wat minder dan de eerste beachvolleyballster op deze pagina denk ik)
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
* Candaasje mompelts iets over dat een mobiele camera met camera, maar geen UBS-snoertje of BLue tooth nier echt ideaal is daarvoor wanneer je geen digitale camera hebt verder*
Zo'n buikje is niks mis mee inderdaad. Een vrouw hoort zacht te zijn en rondingen te hebben. Een sixpack bij een vrouw...brrrrquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n buikje is niks mis mee inderdaad. Een vrouw hoort zacht te zijn en rondingen te hebben. Een sixpack bij een vrouw...brrrr.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:29 schreef FokR het volgende:
Meer buikjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben echt niet meer te houden als een vrouw zo'n buikje heeft
Als je de foto's hierboven al nijlpaarden vindt heb je vast een zwaar leven.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:51 schreef The_Forcer het volgende:
Jezus, wat ranzig. Je gaat toch geen nijlpaard rammen?
Die eerste foto, en dan het meisje in het rosequote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef FokR het volgende:
En nog een paar...
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nou nou hier zitten toch wel wat dikkertjes bij hoor...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef FokR het volgende:
En nog een paar...
Daar zit wel iets van logica in ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:17 schreef DaCobus het volgende:
Logisch, die wordt samengedrukt door het vet.
Dat is toch geen klein buikje....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef FokR het volgende:
Een klein buikje kan zo sexy zijn!
[ afbeelding ]
Noem jij dat klein.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een vent, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zoveel vet heeft zij op de fpto nou ook weer niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het niet zo mooi. Heb liever een strak buikje, met hoogstens een heeel klein beetje vetzacht maar strak dus
Yes. Maar dan wel een heel klein beetje vetquote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Nou zoveel vet heeft zij op de fpto nou ook weer niet.
Gewoon klein buikje... maarja smaken verschillen.
Maar jij hebt dus een strak buikje met een heel klein beetje vet?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel meer..quote:
nou...dit is gewoon niet sexy. Maar ze staat er echt als een zoutzak bij wil niet echt mee helpenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Dude, dat is gewoon een balg. En ik tel liever botten dan vetrollen (om maar eens net zo te overdrijven als jij)...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef FokR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef FokR het volgende:
Meer pics...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha vind je dat niet mooi, zwangere vrouwen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:05 schreef Klavertje_4 het volgende:
Persoonlijk vindt ik een platte buik (maar met heupen/borsten) het mooist. Zelf krijg ik de laatste tijd wat meer een buikje, en dat vind ik echt heel erg. Dit topic laat me weer wat beter over mijn buikje voelen, maar ik ben zeker van plan wat meer aan beweging te doen zodat 'ie weer mooi plat is. Ik was altijd heel erg tevreden over mijn figuurtje. Gelukkig is het nog niet zover dat mijn buik over mijn broek hangt :S Sommige foto's op dit topic vindt ik echt totaal niet mooi :S Overgens is plat niet altijd anorexia hoor! Vrouwen met een wasbordje vind ik ook erg lelijk. Maar maatje 36/38 vind ik gewoon het mooist bij een vrouw. Bij een man is teveel spier ook niet aantrekkelijk.. Overgens vind ik zwangere vrouwen met een buikje echt ontzettend lelijk. Dit is een van de redenen waarom ik op dit moment niet sta te springen om kinderen te krijgen
Wel heel opmerkelijk dit topic, aangezien (de meeste) vrouwen onzeker zijn over hun gewicht/buik. Terwijl dit dus eigenlijk niet nodig is, aan de reacties te lezen.
Maak je niet druk meid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:05 schreef Klavertje_4 het volgende:
Persoonlijk vindt ik een platte buik (maar met heupen/borsten) het mooist. Zelf krijg ik de laatste tijd wat meer een buikje, en dat vind ik echt heel erg. Dit topic laat me weer wat beter over mijn buikje voelen, maar ik ben zeker van plan wat meer aan beweging te doen zodat 'ie weer mooi plat is. Ik was altijd heel erg tevreden over mijn figuurtje. Gelukkig is het nog niet zover dat mijn buik over mijn broek hangt :S Sommige foto's op dit topic vindt ik echt totaal niet mooi :S Overgens is plat niet altijd anorexia hoor! Vrouwen met een wasbordje vind ik ook erg lelijk. Maar maatje 36/38 vind ik gewoon het mooist bij een vrouw. Bij een man is teveel spier ook niet aantrekkelijk.. Overgens vind ik zwangere vrouwen met een buikje echt ontzettend lelijk. Dit is een van de redenen waarom ik op dit moment niet sta te springen om kinderen te krijgen
Wel heel opmerkelijk dit topic, aangezien (de meeste) vrouwen onzeker zijn over hun gewicht/buik. Terwijl dit dus eigenlijk niet nodig is, aan de reacties te lezen.
Als ik zo je reacties lees hier op het forum word jij geil van alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha vind je dat niet mooi, zwangere vrouwen?
Ik vind dat juist echt supermooi (Even voor de duidelijkheid, op een non-sexuele manier, we posten hier tenslotte in sex) maar dat is toch juist prachtigstaat heel schattig vind ik.
Of is dat dan weer nietquote:een buik die over een boekrand uitpuilt
quote:niks
quote:afzichtelijk
quote:ranzig
en een risico wantquote:nietbepaald sexy
?quote:een klein buikje nu is over 10 jaar een puddingpens
Nee, totaal niet. Ik vind het iets weg hebben van een bierbuik. Mijn vader heeft net zo'n buik, en das ook totaal niet sexyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha vind je dat niet mooi, zwangere vrouwen?
Ik vind dat juist echt supermooi (Even voor de duidelijkheid, op een non-sexuele manier, we posten hier tenslotte in sex) maar dat is toch juist prachtigstaat heel schattig vind ik.
Ik wel, maar ik heb toch ook niet gezegd dat ik mezelf lekker vindquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:28 schreef mspoez het volgende:
Gelukkig hebben de heren hier natuurlijk geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |