Sportief zijn is niet per definitie slank zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef Teteteterek het volgende:
Ik houd niet van onsportieve dames. Vandaar dat ik niet echt warm word van de (meeste) plaatjes in dit topic..
Moet ie posten van qwea.quote:
Helemaal mee eens, buikje = sexy, maar dan moeten de borsten ook groot zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:24 schreef Johnnn het volgende:
Buikjes!![]()
Zolang de formule borsten = minimaal buikje * 2 is vind ik het leuk!
Toch duidt de aanwezigheid van een buikje vaak op onsportiviteit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Sportief zijn is niet per definitie slank zijn natuurlijk.
Maar jij bent natuurlijk zo'n magere lat zonder vrouwelijke vormen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef Starr_003 het volgende:
Sorry maar ik vind een buikje bij een vrouw in het algemeen echt niet mooi. De meeste vrouwen met een buikje hebben sowieso iets meer vet. Ik hou er niet van..ieder zijn smaak natuurlijk. Maargoed, ik ben misschien wat streng daarin![]()
(ik=vrouw)
WTF zeg ik dat dan? Ik zeg alléén dat ik het niet mooi vind. Misschien heb ik zelf ook wel een flubberpens en vind ik mezelf gruwelijk lelijk. Wieweet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:38 schreef FokR het volgende:
[..]
Maar jij bent natuurlijk zo'n magere lat zonder vrouwelijke vormen.
Daar hou ik niet van en de meeste mannen denk ik ook niet.
Een vrouw hoort rondingen te hebben, en niet strak afgetraind.![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Toch duidt de aanwezigheid van een buikje vaak op onsportiviteit.
Hetgeen wat ik aantref op de meeste foto's in dit topic gaat verder dan een 'vetrandje'. Een vetrandje heeft iedereen en dat is ook gezond, maar het moet niet te ver gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Een vetrandje is heel normaal. Zelfs bij sportieve vrouwen
Wat is een normaal vetpercentage voor vrouwen? Ik geloof iets van 25% ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:17 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik aantref op de meeste foto's in dit topic gaat verder dan een 'vetrandje'. Een vetrandje heeft iedereen en dat is ook gezond, maar het moet niet te ver gaan.
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
WTF zeg ik dat dan? Ik zeg alléén dat ik het niet mooi vind. Misschien heb ik zelf ook wel een flubberpens en vind ik mezelf gruwelijk lelijk. Wieweet.
Dat kan best hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.
Triest dat ik er nog op reageerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Als jij een flubberpens zou hebben zou je niet zeggen dat het lelijk was.
Dus jij hebt een mooi strak buikje. Als je dat niet zou hebben.. zou je zeggen.. een klein buikje is helemaaaaal niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |