Het was dus gewoon een goede daad van mequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
Och, was niet een van samjustme's voornemens om minder op fok te gaan posten?
In de ogen der rechtschapenen, zeker.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:57 schreef yvonne het volgende:
Het was dus gewoon een goede daad van me
Grootgeschapenen ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In de ogen der rechtschapenen, zeker.
Ach, zolang 't nog in een HEMA-tasje past...quote:
Dat was ie vast van plan. Maar 5 minuten later bedacht ie zich weer.quote:Zou hij stiekem meelezen?
Hoe groot zijn die tasjes tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, zolang 't nog in een HEMA-tasje past...
[..]
Jezus, hij ziet er 10 jaar ouder uit dan ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En 17 jaar jong, zo bleek na klikken.
Da's zelfs te jong voor yvonne.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Jezus, hij ziet er 10 jaar ouder uit dan ik..
Hij heeft geen andere foto's, zo te zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is 't net die ene foto.
Hij doet me aan die kerel van Six Feet Under denken, David...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miss is het de baard die hem zo oud maakt?..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit eruit geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
SJM erin. Cahir eruit..
Nope.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
SJM erin. Cahir eruit..
Dan bedoelde ik. In de ban. Uit de ban.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nooit eruit geweestEnkel ban gehad.
IS SJM BANNED?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan bedoelde ik. In de ban. Uit de ban.
Beter dat dan je tegen die wind in moet fietsenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Volgende keer koop ik een huis met een aerodynamische gevel waar de wind niet keihard langs giert.
*"Doe effe normaal!" richting wind roep*
Fietsen is voor fietsersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef Cahir het volgende:
Beter dat dan je tegen die wind in moet fietsen
Koop z'n ding wat muziek maakt als er wind doorheen gaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Fietsen is voor fietsers.
'k Hoor mezelf bijna niet meer typen potdorie!
Carnavalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:jaaaaaaaaaaaaaaaaaah tís weer carnaval!!!
![]()
mijn thema is een fusion tussen soul en disco
Zoals gezegd... die heeft een ban...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:58 schreef Cahir het volgende:
Waar is SJM nou eigenlijk? Is dit een hint? Iran wil homo's in een ravijn gooien
Was die foto echt nodig?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
- knip -
ik ben nog nooit gebanned geweest
Newbie?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:08 schreef Coastertommm het volgende:
Hoooi.
Zo, morgen naar voorpremiere van The Mist! Zo'n gezellig horrorfilm naar een boek van Stephen King. Horrorfilms...
Ik hou je in de gatenquote:
nu je het zegt inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij doet me aan die kerel van Six Feet Under denken, David...
Yvonne?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een dame ver in de 80 incl rollator die zich uitkleed en je zelfs een shot van haar voorgevel EN flamoes krijgt.
Gat-verre-damme. En het is nog een SP spotje ook.
Euhm, daarom?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Cahir het volgende:
Yvonne, waarom heb je eigenlijk die zwartwitte douche foto gemaakt
Die foto is uit 2004 en persoonlijk hè, maar dat is persoonlijk, heb ik toch wat m'n twijfels over kleine jongetjes die foto's bewaren van 52-jarigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Meestal ben jij degene die mensen een preek geeft over foto's en nu doe je het zelf
Van dat accent word ik dan wel weer geil. Kea, talk dirty (maar dan in z'n achterhoeks he!quote:
tja...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als academicus pur sang voel ik me te verheven om hierop in te gaan
.
Zakje is denk geheel onthaardquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje voor (bijvoorbeeld, ik noem maar wat) Zakje.
Waar ik al een tijdje over loop te dubben is het volgende. Stel nou hè, hypothetisch gezien, dat je platjes hebt. Van die beestjes in je schaamhaar. Is het dan zo, dat als je ze *daar* hebt, dat je ze dan ook automatisch in je bipshaar krijgt en dat je dan de hele dag je scheur loopt te krabben? Dat lijkt me echt een heel raar gezicht! (:D!) Ik vroeg het me af. Bedankt alvast.
Groetjes,
Krea.
Nee hoor, ik heb nog haartjes op mijn benen, armen, ik heb mijn wenkbrauwen nog, en natuurlijk mijn hoofdhaarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zakje is denk geheel onthaard
sinds wanneer lieg jij?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:42 schreef DennisMoore het volgende:
yvonne is de zachtaardigheid zelve.
Soms moet je je verlies gewoon toegevenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:25 schreef Stroekie het volgende:
zo de opponenten zijn er ook weer
wel jammer dat dit topic nog lang niet bij 300 is
en als we nu eens geld inzamelen en je dan met een krat Leffe naar een zekere mevrouw toesturen ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Soms moet je je verlies gewoon toegeven, ik doe het dan wel niet graag en zeker niet vaak, maar het ziet ernaar uit dat er niets meer aan te doen is
.
Mijn nichtje heet brunhilde, tis wel zielig voor het kind. (durf haar ook nooit mee uit te nemen, bang dat ze dr naam zegt... Zit er ook in therapie voor!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ze zien er niet slecht uit hoor, het zijn geen gevalletjes Brunhilde. Netjes in proportie en geen overmatige haargroei...
de pakistani meisjes daarentegen... sommige hebben gewoon een snor.
Volgens mij moet ze niet veel van mij hebben, maar ik zou het gerust doen, lijkt me lolligquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als we nu eens geld inzamelen en je dan met een krat Leffe naar een zekere mevrouw toesturen ?
kan je wellicht ook eens kijken of er eventueel een toekomst is als mediator
IK HOU VAN BORSTHAAR, bij de gedachte eraan word ik al geil...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog haartjes op mijn benen, armen, ik heb mijn wenkbrauwen nog, en natuurlijk mijn hoofdhaar![]()
.
Ik heb een zichtbaar sternum , dan ziet borsthaar er niet goed uitquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
IK HOU VAN BORSTHAAR, bij de gedachte eraan word ik al geil...
Nee hij is gebanned omdat hij commentaar had op het dicatatuurschap van een fokkerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
Och, was niet een van samjustme's voornemens om minder op fok te gaan posten?
Leuke homo, met tatto's en beharing gezocht, graag ouder als 25!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer gaat dating.fok.nl nou 's geïmplementeerd worden?
je hebt me in Utrecht gezien, dus je weet dat ik fysiek niet zo veel indruk maakquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze niet veel van mij hebben, maar ik zou het gerust doen, lijkt me lollig, ga jij dan wel mee om me te beschermen tegen fysiek geweld
?
CAHIR BACK!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:40 schreef Cahir het volgende:
Jap, iederen die wat post over de huidige gang van zaken cq onderdrukking gaat in een banquote:
Ik weet het niet, Yvonne leek me nogal een opvliegend type, daarbij schat ik mijn kansen in een 1 vs 1 anything-goes gevecht tegen Yvonne erg laag inquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt me in Utrecht gezien, dus je weet dat ik fysiek niet zo veel indruk maak
ik ben niet het Sint Bernard type![]()
bovendien heb ik de gangen van Yvonne op Fok nooit zo gevolg, dus heb je ook niets aan mijn olifantengeheugen![]()
En daarnaast ben je best mans genoeg om zelfstandig te gaan en hoef ik je handje toch niet vast te houden
dat vind ik dan weer niet zo mooi, maar eerlijk gezegt ben je niet zo mijn typ, Maar dat wist je denk alquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een zichtbaar sternum , dan ziet borsthaar er niet goed uit.
en de rest danquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
CAHIR BACK!mijn steun en toevelaat in bange dagen!
ik wil wat dzeggen, maar krijg dan denk zeker een banquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Yvonne leek me nogal een opvliegend type, daarbij schat ik mijn kansen in een 1 vs 1 anything-goes gevecht tegen Yvonne erg laag in.
Jij bent dan ook een Os , we horen elkaar af te stotenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer niet zo mooi, maar eerlijk gezegt ben je niet zo mijn typ, Maar dat wist je denk al
wat is er in ene met die portie zelfvertrouwen van je gebeurt, die normaal gesproken volop aanwezig is?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Yvonne leek me nogal een opvliegend type, daarbij schat ik mijn kansen in een 1 vs 1 anything-goes gevecht tegen Yvonne erg laag in.
daar is toch PM voor uitgevondenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik wil wat dzeggen, maar krijg dan denk zeker een ban
Oh ik weet zeker dat ik veel slimmer ben, alleen fysiek.......quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is er in ene met die portie zelfvertrouwen van je gebeurt, die normaal gesproken volop aanwezig is?
wie niet sterk is moet slim zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh ik weet zeker dat ik veel slimmer ben, alleen fysiek.......![]()
Geboortedatum s.v.p. ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:54 schreef hierissieweer het volgende:
Zakje vertel eens wat over mijn chinese horoscoop!?
Osquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef hierissieweer het volgende:
23-02-1985
quote:[Positive Traits] Responsible, dependable, honest, caring, honourable, assertive, open-minded, industrious, practical, patient, strong-willed, powerful, fearless, skillful, eloquent, talented, confident, critical
[Negative Traits] Petty, inflexible, possessive, dogmatic, gullible, stubborn, critical, intolerant, unassuming, paranoid, melacholy, egotistical, over-critical, cold-hearted, mean, violent
Most Compatibility Snake, Rooster
Semi-Compatibility Ox, Rabbit, Pig, Horse, Monkey
Incompatibility Rat, Tiger, Dog, Sheep, Dragon
Ik herken mij er niet echt helemaal in... (wat ik overigens niet snel heb met horoscopen...)quote:
Ik vind occulte zaken altijd reuze interessantquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik herken mij er niet echt helemaal in... (wat ik overigens niet snel heb met horoscopen...)
echt, nu kom je in mijn straatje zakje. Je bent meteen 25 punten gestegen!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind occulte zaken altijd reuze interessant, ik heb dan ook een Ouija bord
.
os lieve schat, heeft ie al verteldquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:09 schreef Stroekie het volgende:
en 31-07-1968?
Jaar van de Aapquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:09 schreef Stroekie het volgende:
en 31-07-1968?
quote:[Positive Traits] Inventive, versatile, humorous, generous, intelligent, witty, lively, independent, strong-willed, diplomatic, loving, happy, faithful, flamboyant
[Negative Traits] Manipulative, opinionated, conceited, egotistical, capricious, superficial, meddling, careless, gullible, petty, immature
Most Compatibile Rat, Dragon
Semi-Compatibile Horse, Monkey, Rabbit, Dog,
Incompatibile Tiger, Ox, Snake, Pig, Sheep
Ik ben niet zo snel bang, en zeker niet van geestenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
echt, nu kom je in mijn straatje zakje. Je bent meteen 25 punten gestegen!
Maar vind je het niet eng om daarmee te pielen? Ik legde vroeger nog wel tarot kaarten, maar heb die het huis uit gedaan (verbrand) omdat dat ook niet helemaal goed ging
Tarot vind ik wel grappig, maar ik vraag me serieus af, hoe kan dat fout gaan ? Of ben ik nu te nieuwsgierig ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
echt, nu kom je in mijn straatje zakje. Je bent meteen 25 punten gestegen!
Maar vind je het niet eng om daarmee te pielen? Ik legde vroeger nog wel tarot kaarten, maar heb die het huis uit gedaan (verbrand) omdat dat ook niet helemaal goed ging
ik wil me eventueel wel een keer opofferen, maar vind dat wel spannend. Heb genoeg meegemaakt/gehoord om het met argusogen te bekijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel bang, en zeker niet van geesten. Alleen ik doe het noodgedwongen alleen, niemand die ik ken durft mee te doen, en ik heb nog nooit een noemenswaardige boodschap doorgekregen
.
die zin heb ik al eens eerder gelezen vandaag...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet geheel bezijden de waarheid
Ik ben dol op oesters en mosselen lust ik ook, kreeft en krab......mwa...maar een haring happen o.i.d. zul je me niet snel zien doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:24 schreef hierissieweer het volgende:
Stelling:
Vis dat lusten homo's niet, waar of niet waar?
Ik vind het hartstikke interessant en spannend, maar om nou te zeggen dat ik er bang voor ben, nee. Ik geloof geen snars van al die verhalen die de ronde doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik wil me eventueel wel een keer opofferen, maar vind dat wel spannend. Heb genoeg meegemaakt/gehoord om het met argusogen te bekijken
volgens mij de meerderheid wel, maar ja ik ben dan weer niet volgens de standaard normquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:24 schreef hierissieweer het volgende:
Stelling:
Vis dat lusten homo's niet, waar of niet waar?
oesers nooit op. Van mosselen word ik misseleijk qua geur. Garnalen vind ik oke zolang ik maar nit hoef te pellen, idem bij kreeft. Haringen, kibbeling(hoewel ik daarvan aan de race raak) lekkerbekjes tonijn, zalm!!!, allelijk witte vis paling vind ik lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben dol op oesters en mosselen lust ik ook, kreeft en krab......mwa...maar een haring happen o.i.d. zul je me niet snel zien doen. En andere soorten vis......met tegenzin, maar ik eet het wel op.
Wellicht moet je dat ook met eigen ogen zienquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke interessant en spannend, maar om nou te zeggen dat ik er bang voor ben, nee. Ik geloof geen snars van al die verhalen die de ronde doen.
de zeemeerman ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:35 schreef Zakje het volgende:
Nu we het over vis hebben, ik zag laatst op youtube een filmpje van een vreemd soort mensachtig-viswezen , het zag er heel echt en doodeng uit! Ik zal het even opzoeken.
vind ik ver gezochtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:37 schreef Zakje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6tfTMjYsS-U
Dit dus. Dat 'gezicht' !
ik mis nog de brandende kruizenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:37 schreef Zakje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6tfTMjYsS-U
Dit dus. Dat 'gezicht' !
moet dat niet goreng zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
dit krijgen wij maandag op school:
Babi Pangang
Nasi kuning
Kroepoek
Atjar tjampoer
Wat is in de naam van onze lieve heer Nasi kuning??
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis nog de brandende kruizen
het lijkt wel een aanhanger van KKK die vis
hier in ede is het relatief goed weer hoor, het waait wat maar niet substantieelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet weer helemaal waarom ik carnaval zo leuk vind
alleen als het morgen nog zo sneeuwt ga ik dus niet naar de optocht
Ang3l ik hoop dat je begrijpt waarom ik niet naar Eindhoven ben gekomen met dit weer
Ik ga lekker slapenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]:S
Trouwens, volgens mij is zakje dood neergevallen door een geest die hij heeft gezien?
weltrusten en als je ooit je bord met z'n 2 wil gebruiken dan wil ik wel mee doen. (als je dan maar niet te gay doet!!)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen, ben eraan toe
.
wat een onzin gay doen kan heel sexy zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
weltrusten en als je ooit je bord met z'n 2 wil gebruiken dan wil ik wel mee doen. (als je dan maar niet te gay doet!!)
mits tattoo's borsthaar en mannelijk overkomt wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een onzin gay doen kan heel sexy zijn
ik schuif nu pas het gordijn opzij en zie dat het buiten wit isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet weer helemaal waarom ik carnaval zo leuk vind
alleen als het morgen nog zo sneeuwt ga ik dus niet naar de optocht
Ang3l ik hoop dat je begrijpt waarom ik niet naar Eindhoven ben gekomen met dit weer
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen, ben eraan toe
.
ik dacht ik ga ook eens kijken, maar heb geen uitzicht meer. Mijn dakraam is dichtgesneeuwd...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schuif nu pas het gordijn opzij en zie dat het buiten wit is
toen ik om 20.00 uur thuis kwam was er nog niets aan de hand![]()
![]()
je neemt gewoon zo'n marker mee, teken je gewoon borstharen bij Zakje op z'n voorkantquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mits tattoo's borsthaar en mannelijk overkomt wel ja
Nou zakje, dat word dus lekkere zeg!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je neemt gewoon zo'n marker mee, teken je gewoon borstharen bij Zakje op z'n voorkant
Succesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga slapen, poging om morgen toch nog naar de optocht te kunnen
good luckquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga slapen, poging om morgen toch nog naar de optocht te kunnen
Doeg!quote:
mijn carnavalsopneing heeft een nare nasmaak gekregen , sommige mensen begrijpen kennelijk niet wat feestvieren is...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:29 schreef Ang3l het volgende:
De opening van Carnaval was echt BRILJANT!
Vooral het sneeuwballengevecht na afloopWie verwacht dat nou?!
Ik heb echt zo enorm gelachen (en een stel hetero's ingepeperd).
Ik kreeg trouwens enorm commentaar op mij outfit.... een echte pilotenoverall met rits tot aan het kruis (en niets er onder behalve een boxershort)Viel best wel in de smaak
Mja, onzin.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:04 schreef hierissieweer het volgende:
Ik herken mij er niet echt helemaal in... (wat ik overigens niet snel heb met horoscopen...)
What bollocksquote:WOOD TIGER Horoscope
Jan 26, 1914 to Feb 13, 1915
Jan 23, 1974 to Feb 10, 1975
Tiger people are sympathetic, kind, emotional, and sensitive. At movies, they can cry their eyes out! Despite their kindness, they can be extremely short-tempered. The rage of Tigers is terrible to behold but it also gives them the adrenaline needed for the sublimest of bravery. The Tiger is also a deep thinker and can make the most astonishing intellectual connections, with great mental agility. On the negative side, they tend to be suspicious and a bit self-centered, OK selfish, and indecisive. Above everything, however, the Tiger stands as a supreme emblem of protection over human life, admirable always.
Look no further than the Wood Tiger for true friendship. This compassionate human being is always ready to lend his or her shoulder for friends to lean on. Friends show a reciprocal spirit. When the Wood Tiger needs it, friendship and support are always there and indirectly help the Tiger's successful ascent up the career ladder. Once there, this Tiger experiences such prosperity, it's almost like winning the lottery, except it's earned good fortune. Wood Tigers are very creative in finding ways to make life exciting, never lacking inspiration to change what can be changed and to forge ahead with native wit and charm. When it comes to Love, the male Wood Tiger has to fight his fantasy of becoming a playboy. When he experiences that familiar lust-in-his-heart tickle, he has to give in instead to his ingrained gentility. When it's time for a Wood Tiger to marry, he nearly always attracts a very beautiful wife. Also gentle, the female Wood Tiger is very generous with love and kisses and is always good to her husband. Wood Tigers in general have a very fulfilling and happy family life, with no regrets.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
FOTO!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg trouwens enorm commentaar op mij outfit.... een echte pilotenoverall met rits tot aan het kruis (en niets er onder behalve een boxershort)Viel best wel in de smaak
sneeuwquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:29 schreef Ang3l het volgende:
Baggeren doe je maar in bagger topicsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mijn carnavalsopneing heeft een nare nasmaak gekregen , sommige mensen begrijpen kennelijk niet wat feestvieren is...
Gisterenavond nadat de muziek was gestopt en de gewone lampen al aan sta ik met een vriend (laat ik hem even X noemen)
nog te hossen op het podium, en nog wat na te lallen.
Nee we waren niet dronken, hooguit aangeschoten.
Toen er uit de zaal van iemand die onder aan het podium staat, PEDO wordt geroepen naar mij.
ik ben intussen al gewent dat ik geregeld HOMO naar mijn kop geslingerd krijg, ook als ik gewoon door het dorp fiets, ach het is zo, en het zij zo.
Pedo vind ik dan minder prettig, maar ik maak me er niet druk om op dat moment.
X wel, hij loopt op het groepje af en gaat de dialoog aan, ik roep nog een aantal keer dat de sop de kool niet waard is, maar kennelijk zijn voor hem de rapen wel gaar om in de groentensfeer te blijven.
Ik zie vanaf het podium het gesprek steeds verhitter worden .
Ik er naar toe en het blijkt dat X het echt niet pikt dat men mij voor pedo uitmaakt, X komt als een van de jongeren in mijn jongerengroep al zeker 6 jaar bij mij en hij staat mijn reputatie vurig te verdediggen.
Vol vuur verkondigt hij dat ik in al die jaren al die jongeren die bij me komen met geen vinger heb aangeraakt, nou zou ik natuurlijk gecharmeerd kunnen zijn voor zo een stoere verdedigger, maar ik zie de zaak escaleren en wil X weg uit deze hoek, die jongens zijn kennelijk uit op ruzie.
X is echter niet te kalmeren en ik krijg hem daar niet weg, ik snel zijn broer er bij gehaalt omdat ik bang ben dat er anders echt gevochten gaat worden.
In eerste instantie weet X te kalmeren door zijn broer, maar de jongens weten van geen ophouden en blijven opmerkingen roepen in de aard van "dan laten jullie, zich zeker ook naaien door die pedo". nu zijn echt beide jongens link.
En hoewel BRANDX het zo opneemt voor boxers en dat ze zo vredelievend zijn, heb ik het er niet op in deze situatie, X en zijn broer lijken nu beiden ieder moment op de vuist te gaan.
Gelukkig is tegen deze tijd de security aanwezig, de jongens worden naar buiten afgevoerd.
Langzaam aan loopt de feestzaal leeg en 15 minuten later staan wij ook buiten in de sneeuw.
X en nog een groep anderen gaan nog mee wat drinken bij mij thuis, zijn broer fiets alvast naar huis.
Vannochtend om 6 uur word ik gebeld door de broer van X, op zijn terugweg naar huis is X kennelijk op gewacht door die jongens, die hem van zijn fiets hebben afgetrapt, X is zoals ik al zei een boxer dus hij was zo weer op de been en klaar om zich te verdediggen, maar niet tegen een mes!!!
Nadat ze X hebben neergestoken trappen ze hem helemaal in elkaar.
Ik kom net van het ziekenhuis af, X heeft een gebroken kaak 3 gekneusde ribben, een rib door zijn rechterlong, die dus geperforeerd was, een steekwond in de rug waarbij de milt geraakt is, verder ziet ie bont en blauw, maar dat zal de komende dagen nog wel erger worden.
Verder is hij buiten levensgevaar, maar hij moet nog wel een tijd in het ziekenhuis blijven.
Conclusie einde Carnaval voor hem.
En dat allemaal omdat hij opkwam voor mijn eer, ik weet dat ik me niet schuldig hoef te voelen maar doe dat toch, vooral ook omdat ik het ook zo te doen heb met zijn ouders, die ken ik na al die jaren heel goed en die moeder was zo geschrokken....logisch ook natuurlijk.
Vol vuur betoogde ze ook tegen mij dat zij haar zoons zo heeft opgevoed dat zij op komen voor hun vrienden, niet met de vuist maar altijd met het woord.
Nu willen die vrienden vanavond dus wraak en daar ben ik het dus niet mee eens dus als een soort vredesonderhandelaar, letterlijke buffer ( heb er genoeg massa voor) zal ik mij tussen de strijdende partijen werpen.
Ook al willen zij opkomen voor vrienden, ik wil niet nog meer slachtoffers, en zeker niet in mijn naam.
Lekker begin van zo'n feest, maar ik hoop dat we ondanks alles het toch gezellig kunnen houden en het feestelijk af kunnen sluiten.
En nu ga ik dus wel naar bed, weltrusten.
Alaaf
Kut man, sommige mensen zijn ook gewoon niet slimmer dan het achtereinde van een ezel!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
HUH!? Yvonne praat niet al een viswijf, of is ze nagesynchroniseerd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kijk dan: http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762.
Ze rookt shagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
HUH!? Yvonne praat niet al een viswijf, of is ze nagesynchroniseerd?
os ik heb gewoon de verkeerde gezien...quote:
Ze komt nog een keertje voor verderopquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
os ik heb gewoon de verkeerde gezien...
Geen idee, ik vind het een raar idee, dat er mensen anoniem meelezen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
hoeveel zouden er nou mee lurken?
Maar vraag me nou af he. Op fok komt Yvonne over als een olifant in een porseleinkast, terwijl je in die docu nog enigszins geciviliceerd over, vanwaar die discrepantie?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ze komt nog een keertje voor verderop, en daar zit ze gewoon shag te roken tijdens een interview
.
Who gives a fuck. Het gaat er toch gewoon om dat je een centraal topic hebt waar je met z'n allen kan praten over nutteloze dingen. Of dat nou in GC, ONZ of fucking GAM is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:45 schreef Cairon het volgende:
het is gewoon stom, de potten en turken mogen wel in GC staan, maar wij niet.
quote:
Pete Doherty is homo
Pete Doherty, de ex-vriend van Kate Moss, doet het tegenwoordig met mannen in plaats van vrouwen. De rocker is gespot toen hij in bed lag met een onbekende man en heftig ligt te zoenen met die gast.
Er gingen al eerder geruchten dat Pete Doherty bi is, maar er was nooit bewijs voor. Nu de zoenfoto's van Pete Doherty zijn opgedoken heeft de Babyshambles zanger ons overtuigd dat hij niet 100% hetero is.
Het lijkt een trend te worden in celebland om eens even lekker te tongen met iemand van je eigen geslacht. Paris Hilton is de afgelopen week ook al gespot toen ze helemaal los ging in een lesbische club.
he gaat er om het gevoel wat er bij het desbetreffende forum zit, alreeds uitgelegd en alreeds gezegd dat we daarin van mening verschillen. Maar als het jou niet uitmaakt waar je zit waarom wil je dan zo graag in onz blijven?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het gaat er toch gewoon om dat je een centraal topic hebt waar je met z'n allen kan praten over nutteloze dingen. Of dat nou in GC, ONZ of fucking GAM is.
bij mij was dat al geruime tijd bekend. Hij deed het namelijk al met mannen tijdens kate mossquote:
Het zal me aan m'n aars oxideren of we in ONZ zitten of niet. Ik snap gewoon niet dat jij en meer mensen er zo'n big deal van maken en het dan ook gelijk weer nodig vinden om Yvonne te gaan aanvallen en als kindje van 6 toch nog topics openen in GC enzo. De users van de SC blijven toch hetzelfde. Wat boeit het dan man?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
he gaat er om het gevoel wat er bij het desbetreffende forum zit, alreeds uitgelegd en alreeds gezegd dat we daarin van mening verschillen. Maar als het jou niet uitmaakt waar je zit waarom wil je dan zo graag in onz blijven?
Omdat (nieuwe) mensen het topic nu misschien minder makkelijk kunnen vinden in onzin?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n aars oxideren of we in ONZ zitten of niet. Ik snap gewoon niet dat jij en meer mensen er zo'n big deal van maken en het dan ook gelijk weer nodig vinden om Yvonne te gaan aanvallen en als kindje van 6 toch nog topics openen in GC enzo. De users van de SC blijven toch hetzelfde. Wat boeit het dan man?
Alsof ze ons in GC wel makkelijker hadden gevondenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Omdat (nieuwe) mensen het topic nu misschien minder makkelijk kunnen vinden in onzin?
heb ik toch alreeds uitgelegd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n aars oxideren of we in ONZ zitten of niet. Ik snap gewoon niet dat jij en meer mensen er zo'n big deal van maken en het dan ook gelijk weer nodig vinden om Yvonne te gaan aanvallen en als kindje van 6 toch nog topics openen in GC enzo. De users van de SC blijven toch hetzelfde. Wat boeit het dan man?
Mja ok, daar heb je een punt, ik vind het eerder oneerlijk dat Sam verwijdert is. Okay, wat hij postte was niet netjes, maar er werden wel meer 'vuile' posts gedaan( naar mijn mening dan) , waarom kreeg hij dan de ban vraag ik me af.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof ze ons in GC wel makkelijker hadden gevondenJe staat toch onderaan. En anders is het gewoon in de Actieve Topics list kijken, staan we ook vaak zat tussen.
Niet dat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
heb ik toch alreeds uitgelegd?
Dat zou gewoon een 48-uurs afkoelban zijn, lijkt me. Als ie mailt en sorry zegt, is ie zo weer terug.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:13 schreef Zakje het volgende:
Mja ok, daar heb je een punt, ik vind het eerder oneerlijk dat Sam verwijdert is. Okay, wat hij postte was niet netjes, maar er werden wel meer 'vuile' posts gedaan( naar mijn mening dan) , waarom kreeg hij dan de ban vraag ik me af.
Ja, dat moet je aan Yvonne vragen en niet aan mijquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mja ok, daar heb je een punt, ik vind het eerder oneerlijk dat Sam verwijdert is. Okay, wat hij postte was niet netjes, maar er werden wel meer 'vuile' posts gedaan( naar mijn mening dan) , waarom kreeg hij dan de ban vraag ik me af.
Ik vraag helemaal niets aan Yvonne, daar hou ik me mooi buitenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dat moet je aan Yvonne vragen en niet aan mij
Ooooooh werkt dat zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zou gewoon een 48-uurs afkoelban zijn, lijkt me. Als ie mailt en sorry zegt, is ie zo weer terug.
Breng hem nu niet op ideeënquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zou gewoon een 48-uurs afkoelban zijn, lijkt me. Als ie mailt en sorry zegt, is ie zo weer terug.
Heel heel heel veel heb ik ondertussen ervarenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
hoeveel zouden er nou mee lurken?
Denk jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn commentaar waarom ik wegwilis tweeledig:quote:
Voorgoed? Ja dan zou ik ook hier o zo lekker zittenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooooh werkt dat zo? Ik dacht dat hij voorgoed de deur gewezen was, in dat geval heb ik niks gezegd
.
Sorry, maar:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn commentaar waarom ik wegwilis tweeledig:
één: Het gaat mij meer om het gevoel dan om de inhoud. ONZ geeft mij niet het gevoel gerespecteerd of serieus genomen te worden. Natuurlijk kunnen we zeggen dat wij dit achterwege kunnen laten. Maar dan word ik telkens weer met de neus op de feiten gedrukt dat ik in ONZ zit omdat daat zoveel gebaggerd word. Er zit mij een te groot verschil qua kwaliteit in dit topic en die van de rest van ONZ.
Twee: Vind ik het behoorlijk onbeschoft, dat één dictator kan zeggen dat wij moeten verhuizen en dat het dan ook maar zo moet zijn. Ik vind het absoluut geen fijn gevoel als er over mij heen gewalst word. Ik wil dan op z'n minst geconsulteerd worden. Daarbij vind iik dat de betreffende dictator niet iedereen moet bannen die daar kritiek op heeft en een weerwoord bied (ik heb het over Sam)
vertelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heel heel heel veel heb ik ondertussen ervaren
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zat vaak meegemaakt dat meerdere mensen dezelfde post van mij omhoog halenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vertel
http://nl.youtube.com/watch?v=Wby9ntdYpEk&feature=related Das toch ook wel een lekker nummer
*zucht*quote:
Samenvatting: Iedereen die aan de kant van Yvonne staat heeft gelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat een aannames weer, hierrissie is nijdig om z'n terechte ban en kuurt dat uit, allerlei aannames over de persoon Yvonne van mensen die na tijden FOK! blijkbaar nooit buiten [HOMO] geweest zijn, Dennis heeft gelijk en Zakje zou eens de moeite moeten nemen de regeltjes van FOK! door te nemen.
Er zullen vast ergere dingen gezegd worden maar na 8 jaar voor FOK! te werken denk ik niet dat ik me maar coninue uit moet laten schelden
Dinges heeft een ban, mailt ie wordt ie unbanned, mailt ie niet is het zijn probleem verder.
In het kort
Zeg snoes, waarom kan ik niet meer met PhalanX posten?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat een aannames weer, hierrissie is nijdig om z'n terechte ban en kuurt dat uit, allerlei aannames over de persoon Yvonne van mensen die na tijden FOK! blijkbaar nooit buiten [HOMO] geweest zijn, Dennis heeft gelijk en Zakje zou eens de moeite moeten nemen de regeltjes van FOK! door te nemen.
Er zullen vast ergere dingen gezegd worden maar na 8 jaar voor FOK! te werken denk ik niet dat ik me maar coninue uit moet laten schelden
Dinges heeft een ban, mailt ie wordt ie unbanned, mailt ie niet is het zijn probleem verder.
In het kort
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zeg snoes, waarom kan ik niet meer met PhalanX posten?
Mwoach, ik denk dat niemand dit volgt hoor, FOK! heeft ook maar 3 miljoen pageviews per dagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het een raar idee, dat er mensen anoniem meelezen.
Bullshit, gelukkig weten mensen die hier al langer zitten beter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Samenvatting: Iedereen die aan de kant van Yvonne staat heeft gelijk.
Neuh, gewoon normaal doen en niet de relnicht uithangen en dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Samenvatting: Iedereen die aan de kant van Yvonne staat heeft gelijk.
Tja, als je hier een jaar zit weet je ook niet beter he. Dan basseer je alles op je ervaring in die tijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, gelukkig weten mensen die hier al langer zitten beter.
Ik zou echt bijna uit deze SC weggaan met zulk soort mensen. Schaam me kapot man.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:46 schreef Cahir het volgende:
oooo mijn god [Serieuse Homo's] 1 komen op voor hun rechten
echt z'n TMM actie
slotje is op zijn plaats![]()
Volgens mij moeten gewoon met heel HOMO eens een keertje bij jou op de koffie/thee/cola vieux komen. Volgens mij word het dan veel gezelliger als dat gebitch waar we nu mee bezig zijn....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het kort
Relnicht? Bedoel je het topic van TMM?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, gewoon normaal doen en niet de relnicht uithangen en dan is er niets aan de hand.
Ik geef je hier gelijk inquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou echt bijna uit deze SC weggaan met zulk soort mensen. Schaam me kapot man.
U heeft gelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het kort
Ja, en hierissieweer/hierbenikweer of wat z'n nick ook maar is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Relnicht? Bedoel je het topic van TMM?
Zou gewoon moeten kunnen, niets mee aan de hand, geen ban niks.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zeg snoes, waarom kan ik niet meer met PhalanX posten?
We? Nee, het gebitsj waar jij mee bezig bent.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij moeten gewoon met heel HOMO eens een keertje bij jou op de koffie/thee/cola vieux komen. Volgens mij word het dan veel gezelliger als dat gebitch waar we nu mee bezig zijn....
Daarbij hebben we dan meteen onze meet geregeld!
Onthoud: Er zit een relnicht in ons allemaalquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, gewoon normaal doen en niet de relnicht uithangen en dan is er niets aan de hand.
Je hebt verschillende soorten relnichten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onthoud: Er zit een relnicht in ons allemaal
Oke kasteelbier en malibu!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We? Nee, het gebitsj waar jij mee bezig bent.
En wat nou cola vieux? Bier. Anders rum
Oud, jong, belegen, extra belegen, gepasteuriseerd, gedestilleerd en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten relnichten.
Ik kom dan ook al vanaf het begin in deze reeksquote:
Nee bedankt, we hebben momenteel geen behoefte aan een zwembadquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:55 schreef Zakje het volgende:
Anders wil ik wel cocktails shaken, ik heb een workshop gehad.
Welke ken je en hoe maak je ze?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:55 schreef Zakje het volgende:
mojito!!!! YAM!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:55 schreef Zakje het volgende:
We delen dezelfde hobbyquote:
Ik heb je in die 500 topics die ik heb gevolgd niet erg vaak gezien moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom dan ook al vanaf het begin in deze reeks
Klopt, ik zoek ze ook rond de 18-20 jaar.quote:
Imho was er geen strijdbijl en hoeft er ook niks begraven te worden, zie het eens van de andere kant, jullie horen al jaren bij "ons" we misten jullie en nu is alles weer goedquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mojito!!!! YAM!
Maar gaan we de strijdbijl begraven, want we vallen allemaal in herhaling en we komen er toch niet uit.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt, ik zoek ze ook rond de 18-20 jaar.
Nee, door die onderaan bungelende centrale topics ben ik meer lui uit het oog verloren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb je in die 500 topics die ik heb gevolgd niet erg vaak gezien moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt, ik zoek ze ook rond de 18-20 jaar.
1 strawberry Daiquiri aub.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:55 schreef Zakje het volgende:
Waarom staan ze eigenlijk onderaan? Bovenaan lijkt me juist logischer. Of hebben we daarvoor teveel centrale topics?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, door die onderaan bungelende centrale topics ben ik meer lui uit het oog verloren.
wanneer gaan we mojito's bij je drinken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Imho was er geen strijdbijl en hoeft er ook niks begraven te worden, zie het eens van de andere kant, jullie horen al jaren bij "ons" we misten jullie en nu is alles weer goed
Ik mis alleen de aardbeien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 strawberry Daiquiri aub.
Maar verder kan ik hem voor je maken.quote:
Eigenlijk herinner ik me niet meer zoveel van de workshop na de 3e cocktailquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke ken je en hoe maak je ze?
Mijn mojito's!
Loser.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Baggeren doe je maar in bagger topics
Als het een beetje mooier weer wordtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wanneer gaan we mojito's bij je drinken?
hijs wel goedquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Eigenlijk herinner ik me niet meer zoveel van de workshop na de 3e cocktail, maar ik heb de manual nog ergens!
Ja, dan moet de gewone bezoeker eerst door een hele rij centralen heenscrollen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom staan ze eigenlijk onderaan? Bovenaan lijkt me juist logischer. Of hebben we daarvoor teveel centrale topics?
Ok, nemen we BrandX ook mee! Word gezellig!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het een beetje mooier weer wordt
Het was op de sociëteit van RSG (één van mijn vriendinnen is lid, en ik mocht mee) , en het was ontzettend leuk, na een tijdje lukte het niet meer mijn aandacht erbij te houden en ben ik maar gewoon wat bij elkaar gaan gooienquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Wat werd er gedaan op die workshop?
RSG wat? Je hebt zoveel RSG-gevallen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was op de sociëteit van RSG (één van mijn vriendinnen is lid, en ik mocht mee) , en het was ontzettend leuk, na een tijdje lukte het niet meer mijn aandacht erbij te houden en ben ik maar gewoon wat bij elkaar gaan gooien, maar ik kan wel een gewone mojito maken !
RSG de studentenvereningingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
RSG wat? Je hebt zoveel RSG-gevallen.
Mja, de mojito is ook niet de moeilijkste. Sowieso zijn cocktails niet zo moeilijk, het gaat er gewoon om dat je de juiste maten aanhoudt. Dus niet 2,5 oz witte rum in een Mojitoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was op de sociëteit van RSG (één van mijn vriendinnen is lid, en ik mocht mee) , en het was ontzettend leuk, na een tijdje lukte het niet meer mijn aandacht erbij te houden en ben ik maar gewoon wat bij elkaar gaan gooien, maar ik kan wel een gewone mojito maken !
Skaterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
*kijkt in FOBO voor woonplaats*
*ziet skater-foto's*
wtf?
dat hadden we laatst, dat was zelfs voor Annalies niet te drinken. (terwijl zij gewoon bestaat uit pure alcohol volgens mij...)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, de mojito is ook niet de moeilijkste. Sowieso zijn cocktails niet zo moeilijk, het gaat er gewoon om dat je de juiste maten aanhoudt. Dus niet 2,5 oz witte rum in een Mojito
Fashionistoquote:
emoquote:
quote:
thanx mam!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:41 schreef yvonne het volgende:
Tip van Mamma bij dit koude weer:
Tracteer je op een fles Amaretto, stook het heet, klop wat slagroom en knip een rietje in 2
Warme amaretto in glaasje, slagroom erop, kort rietje erin en drinken maar
WTF? Nou moet ik helemaal gaan zoeken waar [HOMO] staat..quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
WTF? Nou moet ik helemaal gaan zoeken waar [HOMO] staat..
Yvonne, je bent leuk en aardig maar dit was toch wel even te overleggen met de users?
Volgens mij wil heel hetero-FOK! jou stiekem wel eens serieus nemen maar krijgen ze de kans er niet toe door je rode voorkomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:46 schreef yvonne het volgende:
Net alsof ik in ONZ-FB serieus genomen wordt
*opraapt, afstoft, brilletje opzet*quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Niet meer centraal?!
*klimt op de barricade*
Oeh, glad. *bots*
quote:
Hoe zie jij dat ik nu mijn bril opheb en niet mijn lenzen in?!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
*opraapt, afstoft, brilletje opzet*
Allang weer centraal joh
Ik zag de foto ja...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik ben heul stoer hoor (zie foto van gisteravond). Ik kan best vallen en opstaan!
Aww, alle sneeuw is al weer weg. Gisteravond was echt alles wit. ENORM wit! En heerlijke plaksneeuw. We hebben buiten op straat sneeuwballengevecht gehouden. Eerst met een stel homo's, daarna tegen de hetero'sSuper leuk!
iedere kans op geile sex voor mij is nu afgedaan. \door deze opmerking ben ik de komende 3 weken niet meer is staat geil te worden. Bedankt!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij wil heel hetero-FOK! jou stiekem wel eens serieus nemen maar krijgen ze de kans er niet toe door je rode voorkomen.
Jealousy! Turning Saints into the seaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:35 schreef MrBrightside het volgende:
Ach, dat probleem schuift nu toch nog 3 weken op, dus je hebt nog even om er over na te denken.
graag gedaan!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:29 schreef hierissieweer het volgende:
iedere kans op geile sex voor mij is nu afgedaan. \door deze opmerking ben ik de komende 3 weken niet meer is staat geil te worden. Bedankt!
quote:
Zien!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ben heul stoer hoor (zie foto van gisteravond). Ik kan best vallen en opstaan!
Een of twee pagina's terugquote:
Beetje jammer van t shirtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Een of twee pagina's terug
Nou ja, oke dan:
Was een strak shirt zonder mouwen en de overall stond ver genoeg open om nog wa skin te zien hoorquote:
Maar voor mijn genot wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Was een strak shirt zonder mouwen en de overall stond ver genoeg open om nog wa skin te zien hoorIk ken mijn lijf en da's echt niet goed genoeg om er geen shirt onder aan te doen
Ja, da's het punt toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een of twee pagina's terug
Nou ja, oke dan:
[ afbeelding ]
EN wonderer... was maar goed dta ik er een boxer onderaan had hoor! Di's een echte piloten overall met een rits tot onder je kruis. En er waren er zat die het wel noig vonden om die rits open te trekken om te kijken wat er onder zat.
Gekocht in een winkel in Eindhoven waar ze bedrijfskleding en zo hebben. Is voor de danschool geweest (staat ook Tra-Nox op het linkerbeen geprint, onze groep)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's het punt toch?
Waar had je die overall vandaan?
Awesome huh?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:30 schreef Cybart het volgende:
@CDP: Fucking Matt Damon is chill....
i want it on single !!!
Ah, iemand met een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jealousy! Turning Saints into the sea
Turning to sick lullabies, choking on your allibies
But it's just the eprice I pay, destiny is calling me
Open up my eager eyes... I'm mister Brightside!
quote:
Ugh.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:38 schreef Cybart het volgende:
ik ga zo niet origineel zijn, en het net als jij in mn nick gebruiken
Ik denk dat ik dit allemaal even goed ga onthouden...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gekocht in een winkel in Eindhoven waar ze bedrijfskleding en zo hebben. Is voor de danschool geweest (staat ook Tra-Nox op het linkerbeen geprint, onze groep)
Nee. Het zijn special effects. Allemaal CGI.quote:
Nee...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Het zijn special effects. Allemaal CGI.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zat vaak meegemaakt dat meerdere mensen dezelfde post van mij omhoog halenEn laat staan dat maar 10% van de lurkers erop ingaat ofzo. Dus 2 personen = 20 personen die lurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |