abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2008 @ 08:56:13 #1
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_56451173
Strijden voor je rechten is kennelijk iets dat je moet blijven doen, wij als Homo's hebben net zo goed recht op een plek binnen GC als binnen ONZ, maar als de meerderheid wil dat we in GC staan en de administrators verhinderen dit zijn zij in strijd met zowel
de Nederlandse grondwet artikel 1. Iedere discriminatie, met name op grond van geslacht, ras, kleur, etnische of sociale afkomst, genetische kenmerken, taal, godsdienst of overtuiging, politieke of andere denkbeelden, het behoren tot een nationale minderheid, vermogen, geboorte, een handicap, leeftijd of seksuele gerichtheid, is verboden.

Als ookk met hun eigen fok policy deze zchrijft namenlijk voor:Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt

Nu maakt het mij normaal niet uit waar we staan, maar de huidige gang van zaken stuit me toch erg tegen de borst.
Alsof we het niet waard zouden zijn om in GC, die gekke homo's die moet je niet serieus nemen stop ze maar in ONZ.
Juist door deze actie's de felheid ervan en de allertheid van de Mod's hierop, begin ik te twijfelen aan de homovriendelijkheid van Fok, ik was hier al eens eerder op gewezen , maar heb het toen als onzin afgedaan.
Maar nu, zo trots waren velen van ons dat we eindelijk een plek in de GC verdient hadden, wie had na al die tijd dit nog verwacht, alleen maar omdat 1 persoon vind dat we in ONZ horen worden we terug gestuurd.
Maar wij zullen blijven strijden, desnoods juridisch want dit is natuurlijk aan te vechten.
Volg mij in de strijd tegen minderwaardigheid.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_56451217
Serieuse , hier ben ik gestopt met lezen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:00:38 #3
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_56451235
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:59 schreef Tim21 het volgende:
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 februari 2008 @ 09:01:29 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56451247
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:59 schreef Tim21 het volgende:
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:08:01 #5
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_56451330
Volgens mij moet ik mij komend weekend hier eerst nog eens goed gaan inlezen voordat ik utitspraken ga doen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:08:10 #6
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56451334
Fok is homofoob.

en de homo-mods dat zijn gewoon zielige watjes die niet opkomen voor "hun" topic. De Turken mogen toch ook in GC staan, en de potten, waarom wij dan niet?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_56451366
jonge, zeur niet, Het is hun site niet die van jou, bevalt het niet, FUCK GVD OP NAAR JE HOMO VRIENDEN -> www.gay.com
doei
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:12:20 #8
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56451389
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef appelsjap het volgende:
jonge, zeur niet, Het is hun site niet die van jou, bevalt het niet, FUCK GVD OP NAAR JE HOMO VRIENDEN -> www.gay.com
doei
zeg je dat ook dan even tegen de Turken, en de potten?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  Admin vrijdag 1 februari 2008 @ 09:25:39 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56451571
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')