quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zeg snoes, waarom kan ik niet meer met PhalanX posten?
Mwoach, ik denk dat niemand dit volgt hoor, FOK! heeft ook maar 3 miljoen pageviews per dagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het een raar idee, dat er mensen anoniem meelezen.
Bullshit, gelukkig weten mensen die hier al langer zitten beter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Samenvatting: Iedereen die aan de kant van Yvonne staat heeft gelijk.
Neuh, gewoon normaal doen en niet de relnicht uithangen en dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Samenvatting: Iedereen die aan de kant van Yvonne staat heeft gelijk.
Tja, als je hier een jaar zit weet je ook niet beter he. Dan basseer je alles op je ervaring in die tijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, gelukkig weten mensen die hier al langer zitten beter.
Ik zou echt bijna uit deze SC weggaan met zulk soort mensen. Schaam me kapot man.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:46 schreef Cahir het volgende:
oooo mijn god [Serieuse Homo's] 1 komen op voor hun rechten
echt z'n TMM actie
slotje is op zijn plaats![]()
Volgens mij moeten gewoon met heel HOMO eens een keertje bij jou op de koffie/thee/cola vieux komen. Volgens mij word het dan veel gezelliger als dat gebitch waar we nu mee bezig zijn....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat een aannames weer, hierrissie is nijdig om z'n terechte ban en kuurt dat uit, allerlei aannames over de persoon Yvonne van mensen die na tijden FOK! blijkbaar nooit buiten [HOMO] geweest zijn, Dennis heeft gelijk en Zakje zou eens de moeite moeten nemen de regeltjes van FOK! door te nemen.
Er zullen vast ergere dingen gezegd worden maar na 8 jaar voor FOK! te werken denk ik niet dat ik me maar coninue uit moet laten schelden
Dinges heeft een ban, mailt ie wordt ie unbanned, mailt ie niet is het zijn probleem verder.
In het kort
Relnicht? Bedoel je het topic van TMM?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, gewoon normaal doen en niet de relnicht uithangen en dan is er niets aan de hand.
Ik geef je hier gelijk inquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou echt bijna uit deze SC weggaan met zulk soort mensen. Schaam me kapot man.
U heeft gelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat een aannames weer, hierrissie is nijdig om z'n terechte ban en kuurt dat uit, allerlei aannames over de persoon Yvonne van mensen die na tijden FOK! blijkbaar nooit buiten [HOMO] geweest zijn, Dennis heeft gelijk en Zakje zou eens de moeite moeten nemen de regeltjes van FOK! door te nemen.
Er zullen vast ergere dingen gezegd worden maar na 8 jaar voor FOK! te werken denk ik niet dat ik me maar coninue uit moet laten schelden
Dinges heeft een ban, mailt ie wordt ie unbanned, mailt ie niet is het zijn probleem verder.
In het kort
Ja, en hierissieweer/hierbenikweer of wat z'n nick ook maar is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Relnicht? Bedoel je het topic van TMM?
Zou gewoon moeten kunnen, niets mee aan de hand, geen ban niks.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zeg snoes, waarom kan ik niet meer met PhalanX posten?
We? Nee, het gebitsj waar jij mee bezig bent.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij moeten gewoon met heel HOMO eens een keertje bij jou op de koffie/thee/cola vieux komen. Volgens mij word het dan veel gezelliger als dat gebitch waar we nu mee bezig zijn....
Daarbij hebben we dan meteen onze meet geregeld!
Onthoud: Er zit een relnicht in ons allemaalquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, gewoon normaal doen en niet de relnicht uithangen en dan is er niets aan de hand.
Je hebt verschillende soorten relnichten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onthoud: Er zit een relnicht in ons allemaal
Oke kasteelbier en malibu!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We? Nee, het gebitsj waar jij mee bezig bent.
En wat nou cola vieux? Bier. Anders rum
Oud, jong, belegen, extra belegen, gepasteuriseerd, gedestilleerd en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten relnichten.
Ik kom dan ook al vanaf het begin in deze reeksquote:
Nee bedankt, we hebben momenteel geen behoefte aan een zwembadquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:55 schreef Zakje het volgende:
Anders wil ik wel cocktails shaken, ik heb een workshop gehad.
Welke ken je en hoe maak je ze?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:55 schreef Zakje het volgende:
Anders wil ik wel cocktails shaken, ik heb een workshop gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |