abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 februari 2008 @ 13:59:28 #176
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56478681
Van de tmf website:
quote:

Pete Doherty is homo

Pete Doherty, de ex-vriend van Kate Moss, doet het tegenwoordig met mannen in plaats van vrouwen. De rocker is gespot toen hij in bed lag met een onbekende man en heftig ligt te zoenen met die gast.

Er gingen al eerder geruchten dat Pete Doherty bi is, maar er was nooit bewijs voor. Nu de zoenfoto's van Pete Doherty zijn opgedoken heeft de Babyshambles zanger ons overtuigd dat hij niet 100% hetero is.

Het lijkt een trend te worden in celebland om eens even lekker te tongen met iemand van je eigen geslacht. Paris Hilton is de afgelopen week ook al gespot toen ze helemaal los ging in een lesbische club.
Gardez votre sang froid s'il vous plaît.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:02:56 #177
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56478732
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 13:59 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Who gives a fuck. Het gaat er toch gewoon om dat je een centraal topic hebt waar je met z'n allen kan praten over nutteloze dingen. Of dat nou in GC, ONZ of fucking GAM is.
he gaat er om het gevoel wat er bij het desbetreffende forum zit, alreeds uitgelegd en alreeds gezegd dat we daarin van mening verschillen. Maar als het jou niet uitmaakt waar je zit waarom wil je dan zo graag in onz blijven?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:03:55 #178
190186 hierissieweer
pi_56478750
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 13:59 schreef Zakje het volgende:
Van de tmf website:
[..]
bij mij was dat al geruime tijd bekend. Hij deed het namelijk al met mannen tijdens kate moss
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:05:36 #179
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56478785
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:02 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

he gaat er om het gevoel wat er bij het desbetreffende forum zit, alreeds uitgelegd en alreeds gezegd dat we daarin van mening verschillen. Maar als het jou niet uitmaakt waar je zit waarom wil je dan zo graag in onz blijven?
Het zal me aan m'n aars oxideren of we in ONZ zitten of niet. Ik snap gewoon niet dat jij en meer mensen er zo'n big deal van maken en het dan ook gelijk weer nodig vinden om Yvonne te gaan aanvallen en als kindje van 6 toch nog topics openen in GC enzo. De users van de SC blijven toch hetzelfde. Wat boeit het dan man?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:07:27 #180
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56478811
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het zal me aan m'n aars oxideren of we in ONZ zitten of niet. Ik snap gewoon niet dat jij en meer mensen er zo'n big deal van maken en het dan ook gelijk weer nodig vinden om Yvonne te gaan aanvallen en als kindje van 6 toch nog topics openen in GC enzo. De users van de SC blijven toch hetzelfde. Wat boeit het dan man?
Omdat (nieuwe) mensen het topic nu misschien minder makkelijk kunnen vinden in onzin?
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:10:19 #181
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56478863
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:07 schreef Zakje het volgende:

[..]

Omdat (nieuwe) mensen het topic nu misschien minder makkelijk kunnen vinden in onzin?
Alsof ze ons in GC wel makkelijker hadden gevonden Je staat toch onderaan. En anders is het gewoon in de Actieve Topics list kijken, staan we ook vaak zat tussen.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:10:26 #182
190186 hierissieweer
pi_56478868
quote:

[..]

heb ik toch alreeds uitgelegd?
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:13:19 #183
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56478908
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Alsof ze ons in GC wel makkelijker hadden gevonden Je staat toch onderaan. En anders is het gewoon in de Actieve Topics list kijken, staan we ook vaak zat tussen.
Mja ok, daar heb je een punt, ik vind het eerder oneerlijk dat Sam verwijdert is. Okay, wat hij postte was niet netjes, maar er werden wel meer 'vuile' posts gedaan( naar mijn mening dan) , waarom kreeg hij dan de ban vraag ik me af.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:15:24 #184
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56478952
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:10 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

heb ik toch alreeds uitgelegd?
Niet dat ik gezien heb.
pi_56478969
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:13 schreef Zakje het volgende:

Mja ok, daar heb je een punt, ik vind het eerder oneerlijk dat Sam verwijdert is. Okay, wat hij postte was niet netjes, maar er werden wel meer 'vuile' posts gedaan( naar mijn mening dan) , waarom kreeg hij dan de ban vraag ik me af.
Dat zou gewoon een 48-uurs afkoelban zijn, lijkt me. Als ie mailt en sorry zegt, is ie zo weer terug.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:16:29 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56478971
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:13 schreef Zakje het volgende:

[..]

Ja, dat moet je aan Yvonne vragen en niet aan mij

En wat Dennis zegt.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:17:45 #187
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56478988
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, dat moet je aan Yvonne vragen en niet aan mij
Ik vraag helemaal niets aan Yvonne, daar hou ik me mooi buiten .
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:19:18 #188
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56479011
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat zou gewoon een 48-uurs afkoelban zijn, lijkt me. Als ie mailt en sorry zegt, is ie zo weer terug.
Ooooooh werkt dat zo ? Ik dacht dat hij voorgoed de deur gewezen was, in dat geval heb ik niks gezegd .
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:29:34 #189
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56479170
quote:
Breng hem nu niet op ideeën
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_56479295
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
hoeveel zouden er nou mee lurken?
Heel heel heel veel heb ik ondertussen ervaren
pi_56479335
quote:

[..]

Denk je
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:39:26 #192
190186 hierissieweer
pi_56479339
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:15 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Niet dat ik gezien heb.
Mijn commentaar waarom ik wegwilis tweeledig:
één: Het gaat mij meer om het gevoel dan om de inhoud. ONZ geeft mij niet het gevoel gerespecteerd of serieus genomen te worden. Natuurlijk kunnen we zeggen dat wij dit achterwege kunnen laten. Maar dan word ik telkens weer met de neus op de feiten gedrukt dat ik in ONZ zit omdat daat zoveel gebaggerd word. Er zit mij een te groot verschil qua kwaliteit in dit topic en die van de rest van ONZ.
Twee: Vind ik het behoorlijk onbeschoft, dat één dictator kan zeggen dat wij moeten verhuizen en dat het dan ook maar zo moet zijn. Ik vind het absoluut geen fijn gevoel als er over mij heen gewalst word. Ik wil dan op z'n minst geconsulteerd worden. Daarbij vind iik dat de betreffende dictator niet iedereen moet bannen die daar kritiek op heeft en een weerwoord bied (ik heb het over Sam)
pi_56479345
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:19 schreef Zakje het volgende:

[..]

Ooooooh werkt dat zo ? Ik dacht dat hij voorgoed de deur gewezen was, in dat geval heb ik niks gezegd .
Voorgoed? Ja dan zou ik ook hier o zo lekker zitten

Ze worden wel langer naarmater je vaker geband word;
48 uur -> 1 week -> 1 maand -> 3 maanden, wat daarna komt zou ik niet weten..
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:40:54 #194
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56479361
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:39 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Mijn commentaar waarom ik wegwilis tweeledig:
één: Het gaat mij meer om het gevoel dan om de inhoud. ONZ geeft mij niet het gevoel gerespecteerd of serieus genomen te worden. Natuurlijk kunnen we zeggen dat wij dit achterwege kunnen laten. Maar dan word ik telkens weer met de neus op de feiten gedrukt dat ik in ONZ zit omdat daat zoveel gebaggerd word. Er zit mij een te groot verschil qua kwaliteit in dit topic en die van de rest van ONZ.
Twee: Vind ik het behoorlijk onbeschoft, dat één dictator kan zeggen dat wij moeten verhuizen en dat het dan ook maar zo moet zijn. Ik vind het absoluut geen fijn gevoel als er over mij heen gewalst word. Ik wil dan op z'n minst geconsulteerd worden. Daarbij vind iik dat de betreffende dictator niet iedereen moet bannen die daar kritiek op heeft en een weerwoord bied (ik heb het over Sam)
Sorry, maar: !

Zoek een hobby
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:41:04 #195
190186 hierissieweer
pi_56479365
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:37 schreef Cahir het volgende:

[..]

Heel heel heel veel heb ik ondertussen ervaren
vertel

http://nl.youtube.com/watch?v=Wby9ntdYpEk&feature=related Das toch ook wel een lekker nummer
  Admin zaterdag 2 februari 2008 @ 14:42:00 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56479379
quote:

[..]

En wat een aannames weer, hierrissie is nijdig om z'n terechte ban en kuurt dat uit, allerlei aannames over de persoon Yvonne van mensen die na tijden FOK! blijkbaar nooit buiten [HOMO] geweest zijn, Dennis heeft gelijk en Zakje zou eens de moeite moeten nemen de regeltjes van FOK! door te nemen.
Er zullen vast ergere dingen gezegd worden maar na 8 jaar voor FOK! te werken denk ik niet dat ik me maar coninue uit moet laten schelden
Dinges heeft een ban, mailt ie wordt ie unbanned, mailt ie niet is het zijn probleem verder.
In het kort
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_56479386
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:41 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

vertel

http://nl.youtube.com/watch?v=Wby9ntdYpEk&feature=related Das toch ook wel een lekker nummer
Zat vaak meegemaakt dat meerdere mensen dezelfde post van mij omhoog halen En laat staan dat maar 10% van de lurkers erop ingaat ofzo. Dus 2 personen = 20 personen die lurken.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:42:42 #198
190186 hierissieweer
pi_56479394
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:40 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Sorry, maar: !

Zoek een hobby
*zucht*
pi_56479404
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

En wat een aannames weer, hierrissie is nijdig om z'n terechte ban en kuurt dat uit, allerlei aannames over de persoon Yvonne van mensen die na tijden FOK! blijkbaar nooit buiten [HOMO] geweest zijn, Dennis heeft gelijk en Zakje zou eens de moeite moeten nemen de regeltjes van FOK! door te nemen.
Er zullen vast ergere dingen gezegd worden maar na 8 jaar voor FOK! te werken denk ik niet dat ik me maar coninue uit moet laten schelden
Dinges heeft een ban, mailt ie wordt ie unbanned, mailt ie niet is het zijn probleem verder.
In het kort
Samenvatting: Iedereen die aan de kant van Yvonne staat heeft gelijk.

Persoonlijk zie ik HOMO ook liever in ONZ meer bagger enzulks
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:44:19 #200
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56479407
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

In het kort
Zeg snoes, waarom kan ik niet meer met PhalanX posten?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')