quote:
Pete Doherty is homo
Pete Doherty, de ex-vriend van Kate Moss, doet het tegenwoordig met mannen in plaats van vrouwen. De rocker is gespot toen hij in bed lag met een onbekende man en heftig ligt te zoenen met die gast.
Er gingen al eerder geruchten dat Pete Doherty bi is, maar er was nooit bewijs voor. Nu de zoenfoto's van Pete Doherty zijn opgedoken heeft de Babyshambles zanger ons overtuigd dat hij niet 100% hetero is.
Het lijkt een trend te worden in celebland om eens even lekker te tongen met iemand van je eigen geslacht. Paris Hilton is de afgelopen week ook al gespot toen ze helemaal los ging in een lesbische club.
he gaat er om het gevoel wat er bij het desbetreffende forum zit, alreeds uitgelegd en alreeds gezegd dat we daarin van mening verschillen. Maar als het jou niet uitmaakt waar je zit waarom wil je dan zo graag in onz blijven?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het gaat er toch gewoon om dat je een centraal topic hebt waar je met z'n allen kan praten over nutteloze dingen. Of dat nou in GC, ONZ of fucking GAM is.
bij mij was dat al geruime tijd bekend. Hij deed het namelijk al met mannen tijdens kate mossquote:
Het zal me aan m'n aars oxideren of we in ONZ zitten of niet. Ik snap gewoon niet dat jij en meer mensen er zo'n big deal van maken en het dan ook gelijk weer nodig vinden om Yvonne te gaan aanvallen en als kindje van 6 toch nog topics openen in GC enzo. De users van de SC blijven toch hetzelfde. Wat boeit het dan man?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
he gaat er om het gevoel wat er bij het desbetreffende forum zit, alreeds uitgelegd en alreeds gezegd dat we daarin van mening verschillen. Maar als het jou niet uitmaakt waar je zit waarom wil je dan zo graag in onz blijven?
Omdat (nieuwe) mensen het topic nu misschien minder makkelijk kunnen vinden in onzin?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n aars oxideren of we in ONZ zitten of niet. Ik snap gewoon niet dat jij en meer mensen er zo'n big deal van maken en het dan ook gelijk weer nodig vinden om Yvonne te gaan aanvallen en als kindje van 6 toch nog topics openen in GC enzo. De users van de SC blijven toch hetzelfde. Wat boeit het dan man?
Alsof ze ons in GC wel makkelijker hadden gevondenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Omdat (nieuwe) mensen het topic nu misschien minder makkelijk kunnen vinden in onzin?
heb ik toch alreeds uitgelegd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n aars oxideren of we in ONZ zitten of niet. Ik snap gewoon niet dat jij en meer mensen er zo'n big deal van maken en het dan ook gelijk weer nodig vinden om Yvonne te gaan aanvallen en als kindje van 6 toch nog topics openen in GC enzo. De users van de SC blijven toch hetzelfde. Wat boeit het dan man?
Mja ok, daar heb je een punt, ik vind het eerder oneerlijk dat Sam verwijdert is. Okay, wat hij postte was niet netjes, maar er werden wel meer 'vuile' posts gedaan( naar mijn mening dan) , waarom kreeg hij dan de ban vraag ik me af.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof ze ons in GC wel makkelijker hadden gevondenJe staat toch onderaan. En anders is het gewoon in de Actieve Topics list kijken, staan we ook vaak zat tussen.
Niet dat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
heb ik toch alreeds uitgelegd?
Dat zou gewoon een 48-uurs afkoelban zijn, lijkt me. Als ie mailt en sorry zegt, is ie zo weer terug.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:13 schreef Zakje het volgende:
Mja ok, daar heb je een punt, ik vind het eerder oneerlijk dat Sam verwijdert is. Okay, wat hij postte was niet netjes, maar er werden wel meer 'vuile' posts gedaan( naar mijn mening dan) , waarom kreeg hij dan de ban vraag ik me af.
Ja, dat moet je aan Yvonne vragen en niet aan mijquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mja ok, daar heb je een punt, ik vind het eerder oneerlijk dat Sam verwijdert is. Okay, wat hij postte was niet netjes, maar er werden wel meer 'vuile' posts gedaan( naar mijn mening dan) , waarom kreeg hij dan de ban vraag ik me af.
Ik vraag helemaal niets aan Yvonne, daar hou ik me mooi buitenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dat moet je aan Yvonne vragen en niet aan mij
Ooooooh werkt dat zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zou gewoon een 48-uurs afkoelban zijn, lijkt me. Als ie mailt en sorry zegt, is ie zo weer terug.
Breng hem nu niet op ideeënquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zou gewoon een 48-uurs afkoelban zijn, lijkt me. Als ie mailt en sorry zegt, is ie zo weer terug.
Heel heel heel veel heb ik ondertussen ervarenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
hoeveel zouden er nou mee lurken?
Denk jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn commentaar waarom ik wegwilis tweeledig:quote:
Voorgoed? Ja dan zou ik ook hier o zo lekker zittenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooooh werkt dat zo? Ik dacht dat hij voorgoed de deur gewezen was, in dat geval heb ik niks gezegd
.
Sorry, maar:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn commentaar waarom ik wegwilis tweeledig:
één: Het gaat mij meer om het gevoel dan om de inhoud. ONZ geeft mij niet het gevoel gerespecteerd of serieus genomen te worden. Natuurlijk kunnen we zeggen dat wij dit achterwege kunnen laten. Maar dan word ik telkens weer met de neus op de feiten gedrukt dat ik in ONZ zit omdat daat zoveel gebaggerd word. Er zit mij een te groot verschil qua kwaliteit in dit topic en die van de rest van ONZ.
Twee: Vind ik het behoorlijk onbeschoft, dat één dictator kan zeggen dat wij moeten verhuizen en dat het dan ook maar zo moet zijn. Ik vind het absoluut geen fijn gevoel als er over mij heen gewalst word. Ik wil dan op z'n minst geconsulteerd worden. Daarbij vind iik dat de betreffende dictator niet iedereen moet bannen die daar kritiek op heeft en een weerwoord bied (ik heb het over Sam)
vertelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heel heel heel veel heb ik ondertussen ervaren
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zat vaak meegemaakt dat meerdere mensen dezelfde post van mij omhoog halenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vertel
http://nl.youtube.com/watch?v=Wby9ntdYpEk&feature=related Das toch ook wel een lekker nummer
*zucht*quote:
Samenvatting: Iedereen die aan de kant van Yvonne staat heeft gelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat een aannames weer, hierrissie is nijdig om z'n terechte ban en kuurt dat uit, allerlei aannames over de persoon Yvonne van mensen die na tijden FOK! blijkbaar nooit buiten [HOMO] geweest zijn, Dennis heeft gelijk en Zakje zou eens de moeite moeten nemen de regeltjes van FOK! door te nemen.
Er zullen vast ergere dingen gezegd worden maar na 8 jaar voor FOK! te werken denk ik niet dat ik me maar coninue uit moet laten schelden
Dinges heeft een ban, mailt ie wordt ie unbanned, mailt ie niet is het zijn probleem verder.
In het kort
Zeg snoes, waarom kan ik niet meer met PhalanX posten?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat een aannames weer, hierrissie is nijdig om z'n terechte ban en kuurt dat uit, allerlei aannames over de persoon Yvonne van mensen die na tijden FOK! blijkbaar nooit buiten [HOMO] geweest zijn, Dennis heeft gelijk en Zakje zou eens de moeite moeten nemen de regeltjes van FOK! door te nemen.
Er zullen vast ergere dingen gezegd worden maar na 8 jaar voor FOK! te werken denk ik niet dat ik me maar coninue uit moet laten schelden
Dinges heeft een ban, mailt ie wordt ie unbanned, mailt ie niet is het zijn probleem verder.
In het kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |