daar is toch PM voor uitgevondenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik wil wat dzeggen, maar krijg dan denk zeker een ban
Oh ik weet zeker dat ik veel slimmer ben, alleen fysiek.......quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is er in ene met die portie zelfvertrouwen van je gebeurt, die normaal gesproken volop aanwezig is?
wie niet sterk is moet slim zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh ik weet zeker dat ik veel slimmer ben, alleen fysiek.......![]()
Geboortedatum s.v.p. ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:54 schreef hierissieweer het volgende:
Zakje vertel eens wat over mijn chinese horoscoop!?
Osquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef hierissieweer het volgende:
23-02-1985
quote:[Positive Traits] Responsible, dependable, honest, caring, honourable, assertive, open-minded, industrious, practical, patient, strong-willed, powerful, fearless, skillful, eloquent, talented, confident, critical
[Negative Traits] Petty, inflexible, possessive, dogmatic, gullible, stubborn, critical, intolerant, unassuming, paranoid, melacholy, egotistical, over-critical, cold-hearted, mean, violent
Most Compatibility Snake, Rooster
Semi-Compatibility Ox, Rabbit, Pig, Horse, Monkey
Incompatibility Rat, Tiger, Dog, Sheep, Dragon
Ik herken mij er niet echt helemaal in... (wat ik overigens niet snel heb met horoscopen...)quote:
Ik vind occulte zaken altijd reuze interessantquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik herken mij er niet echt helemaal in... (wat ik overigens niet snel heb met horoscopen...)
echt, nu kom je in mijn straatje zakje. Je bent meteen 25 punten gestegen!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind occulte zaken altijd reuze interessant, ik heb dan ook een Ouija bord
.
os lieve schat, heeft ie al verteldquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:09 schreef Stroekie het volgende:
en 31-07-1968?
Jaar van de Aapquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:09 schreef Stroekie het volgende:
en 31-07-1968?
quote:[Positive Traits] Inventive, versatile, humorous, generous, intelligent, witty, lively, independent, strong-willed, diplomatic, loving, happy, faithful, flamboyant
[Negative Traits] Manipulative, opinionated, conceited, egotistical, capricious, superficial, meddling, careless, gullible, petty, immature
Most Compatibile Rat, Dragon
Semi-Compatibile Horse, Monkey, Rabbit, Dog,
Incompatibile Tiger, Ox, Snake, Pig, Sheep
Ik ben niet zo snel bang, en zeker niet van geestenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
echt, nu kom je in mijn straatje zakje. Je bent meteen 25 punten gestegen!
Maar vind je het niet eng om daarmee te pielen? Ik legde vroeger nog wel tarot kaarten, maar heb die het huis uit gedaan (verbrand) omdat dat ook niet helemaal goed ging
Tarot vind ik wel grappig, maar ik vraag me serieus af, hoe kan dat fout gaan ? Of ben ik nu te nieuwsgierig ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
echt, nu kom je in mijn straatje zakje. Je bent meteen 25 punten gestegen!
Maar vind je het niet eng om daarmee te pielen? Ik legde vroeger nog wel tarot kaarten, maar heb die het huis uit gedaan (verbrand) omdat dat ook niet helemaal goed ging
ik wil me eventueel wel een keer opofferen, maar vind dat wel spannend. Heb genoeg meegemaakt/gehoord om het met argusogen te bekijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel bang, en zeker niet van geesten. Alleen ik doe het noodgedwongen alleen, niemand die ik ken durft mee te doen, en ik heb nog nooit een noemenswaardige boodschap doorgekregen
.
die zin heb ik al eens eerder gelezen vandaag...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet geheel bezijden de waarheid
Ik ben dol op oesters en mosselen lust ik ook, kreeft en krab......mwa...maar een haring happen o.i.d. zul je me niet snel zien doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:24 schreef hierissieweer het volgende:
Stelling:
Vis dat lusten homo's niet, waar of niet waar?
Ik vind het hartstikke interessant en spannend, maar om nou te zeggen dat ik er bang voor ben, nee. Ik geloof geen snars van al die verhalen die de ronde doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik wil me eventueel wel een keer opofferen, maar vind dat wel spannend. Heb genoeg meegemaakt/gehoord om het met argusogen te bekijken
volgens mij de meerderheid wel, maar ja ik ben dan weer niet volgens de standaard normquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:24 schreef hierissieweer het volgende:
Stelling:
Vis dat lusten homo's niet, waar of niet waar?
oesers nooit op. Van mosselen word ik misseleijk qua geur. Garnalen vind ik oke zolang ik maar nit hoef te pellen, idem bij kreeft. Haringen, kibbeling(hoewel ik daarvan aan de race raak) lekkerbekjes tonijn, zalm!!!, allelijk witte vis paling vind ik lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben dol op oesters en mosselen lust ik ook, kreeft en krab......mwa...maar een haring happen o.i.d. zul je me niet snel zien doen. En andere soorten vis......met tegenzin, maar ik eet het wel op.
Wellicht moet je dat ook met eigen ogen zienquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke interessant en spannend, maar om nou te zeggen dat ik er bang voor ben, nee. Ik geloof geen snars van al die verhalen die de ronde doen.
de zeemeerman ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:35 schreef Zakje het volgende:
Nu we het over vis hebben, ik zag laatst op youtube een filmpje van een vreemd soort mensachtig-viswezen , het zag er heel echt en doodeng uit! Ik zal het even opzoeken.
vind ik ver gezochtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:37 schreef Zakje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6tfTMjYsS-U
Dit dus. Dat 'gezicht' !
ik mis nog de brandende kruizenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:37 schreef Zakje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6tfTMjYsS-U
Dit dus. Dat 'gezicht' !
moet dat niet goreng zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
dit krijgen wij maandag op school:
Babi Pangang
Nasi kuning
Kroepoek
Atjar tjampoer
Wat is in de naam van onze lieve heer Nasi kuning??
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis nog de brandende kruizen
het lijkt wel een aanhanger van KKK die vis
hier in ede is het relatief goed weer hoor, het waait wat maar niet substantieelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet weer helemaal waarom ik carnaval zo leuk vind
alleen als het morgen nog zo sneeuwt ga ik dus niet naar de optocht
Ang3l ik hoop dat je begrijpt waarom ik niet naar Eindhoven ben gekomen met dit weer
Ik ga lekker slapenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]:S
Trouwens, volgens mij is zakje dood neergevallen door een geest die hij heeft gezien?
weltrusten en als je ooit je bord met z'n 2 wil gebruiken dan wil ik wel mee doen. (als je dan maar niet te gay doet!!)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen, ben eraan toe
.
wat een onzin gay doen kan heel sexy zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
weltrusten en als je ooit je bord met z'n 2 wil gebruiken dan wil ik wel mee doen. (als je dan maar niet te gay doet!!)
mits tattoo's borsthaar en mannelijk overkomt wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een onzin gay doen kan heel sexy zijn
ik schuif nu pas het gordijn opzij en zie dat het buiten wit isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet weer helemaal waarom ik carnaval zo leuk vind
alleen als het morgen nog zo sneeuwt ga ik dus niet naar de optocht
Ang3l ik hoop dat je begrijpt waarom ik niet naar Eindhoven ben gekomen met dit weer
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen, ben eraan toe
.
ik dacht ik ga ook eens kijken, maar heb geen uitzicht meer. Mijn dakraam is dichtgesneeuwd...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schuif nu pas het gordijn opzij en zie dat het buiten wit is
toen ik om 20.00 uur thuis kwam was er nog niets aan de hand![]()
![]()
je neemt gewoon zo'n marker mee, teken je gewoon borstharen bij Zakje op z'n voorkantquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mits tattoo's borsthaar en mannelijk overkomt wel ja
Nou zakje, dat word dus lekkere zeg!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je neemt gewoon zo'n marker mee, teken je gewoon borstharen bij Zakje op z'n voorkant
Succesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga slapen, poging om morgen toch nog naar de optocht te kunnen
good luckquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga slapen, poging om morgen toch nog naar de optocht te kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |