Jealousy! Turning Saints into the seaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:35 schreef MrBrightside het volgende:
Ach, dat probleem schuift nu toch nog 3 weken op, dus je hebt nog even om er over na te denken.
graag gedaan!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:29 schreef hierissieweer het volgende:
iedere kans op geile sex voor mij is nu afgedaan. \door deze opmerking ben ik de komende 3 weken niet meer is staat geil te worden. Bedankt!
quote:
Zien!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ben heul stoer hoor (zie foto van gisteravond). Ik kan best vallen en opstaan!
Een of twee pagina's terugquote:
Beetje jammer van t shirtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Een of twee pagina's terug
Nou ja, oke dan:
Was een strak shirt zonder mouwen en de overall stond ver genoeg open om nog wa skin te zien hoorquote:
Maar voor mijn genot wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Was een strak shirt zonder mouwen en de overall stond ver genoeg open om nog wa skin te zien hoorIk ken mijn lijf en da's echt niet goed genoeg om er geen shirt onder aan te doen
Ja, da's het punt toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een of twee pagina's terug
Nou ja, oke dan:
[ afbeelding ]
EN wonderer... was maar goed dta ik er een boxer onderaan had hoor! Di's een echte piloten overall met een rits tot onder je kruis. En er waren er zat die het wel noig vonden om die rits open te trekken om te kijken wat er onder zat.
Gekocht in een winkel in Eindhoven waar ze bedrijfskleding en zo hebben. Is voor de danschool geweest (staat ook Tra-Nox op het linkerbeen geprint, onze groep)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's het punt toch?
Waar had je die overall vandaan?
Awesome huh?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:30 schreef Cybart het volgende:
@CDP: Fucking Matt Damon is chill....
i want it on single !!!
Ah, iemand met een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jealousy! Turning Saints into the sea
Turning to sick lullabies, choking on your allibies
But it's just the eprice I pay, destiny is calling me
Open up my eager eyes... I'm mister Brightside!
quote:
Ugh.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:38 schreef Cybart het volgende:
ik ga zo niet origineel zijn, en het net als jij in mn nick gebruiken
Ik denk dat ik dit allemaal even goed ga onthouden...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gekocht in een winkel in Eindhoven waar ze bedrijfskleding en zo hebben. Is voor de danschool geweest (staat ook Tra-Nox op het linkerbeen geprint, onze groep)
Nee. Het zijn special effects. Allemaal CGI.quote:
Nee...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Het zijn special effects. Allemaal CGI.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zat vaak meegemaakt dat meerdere mensen dezelfde post van mij omhoog halenEn laat staan dat maar 10% van de lurkers erop ingaat ofzo. Dus 2 personen = 20 personen die lurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |