Doeg!quote:
mijn carnavalsopneing heeft een nare nasmaak gekregen , sommige mensen begrijpen kennelijk niet wat feestvieren is...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:29 schreef Ang3l het volgende:
De opening van Carnaval was echt BRILJANT!
Vooral het sneeuwballengevecht na afloopWie verwacht dat nou?!
Ik heb echt zo enorm gelachen (en een stel hetero's ingepeperd).
Ik kreeg trouwens enorm commentaar op mij outfit.... een echte pilotenoverall met rits tot aan het kruis (en niets er onder behalve een boxershort)Viel best wel in de smaak
Mja, onzin.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:04 schreef hierissieweer het volgende:
Ik herken mij er niet echt helemaal in... (wat ik overigens niet snel heb met horoscopen...)
What bollocksquote:WOOD TIGER Horoscope
Jan 26, 1914 to Feb 13, 1915
Jan 23, 1974 to Feb 10, 1975
Tiger people are sympathetic, kind, emotional, and sensitive. At movies, they can cry their eyes out! Despite their kindness, they can be extremely short-tempered. The rage of Tigers is terrible to behold but it also gives them the adrenaline needed for the sublimest of bravery. The Tiger is also a deep thinker and can make the most astonishing intellectual connections, with great mental agility. On the negative side, they tend to be suspicious and a bit self-centered, OK selfish, and indecisive. Above everything, however, the Tiger stands as a supreme emblem of protection over human life, admirable always.
Look no further than the Wood Tiger for true friendship. This compassionate human being is always ready to lend his or her shoulder for friends to lean on. Friends show a reciprocal spirit. When the Wood Tiger needs it, friendship and support are always there and indirectly help the Tiger's successful ascent up the career ladder. Once there, this Tiger experiences such prosperity, it's almost like winning the lottery, except it's earned good fortune. Wood Tigers are very creative in finding ways to make life exciting, never lacking inspiration to change what can be changed and to forge ahead with native wit and charm. When it comes to Love, the male Wood Tiger has to fight his fantasy of becoming a playboy. When he experiences that familiar lust-in-his-heart tickle, he has to give in instead to his ingrained gentility. When it's time for a Wood Tiger to marry, he nearly always attracts a very beautiful wife. Also gentle, the female Wood Tiger is very generous with love and kisses and is always good to her husband. Wood Tigers in general have a very fulfilling and happy family life, with no regrets.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
FOTO!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg trouwens enorm commentaar op mij outfit.... een echte pilotenoverall met rits tot aan het kruis (en niets er onder behalve een boxershort)Viel best wel in de smaak
sneeuwquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:29 schreef Ang3l het volgende:
Baggeren doe je maar in bagger topicsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mijn carnavalsopneing heeft een nare nasmaak gekregen , sommige mensen begrijpen kennelijk niet wat feestvieren is...
Gisterenavond nadat de muziek was gestopt en de gewone lampen al aan sta ik met een vriend (laat ik hem even X noemen)
nog te hossen op het podium, en nog wat na te lallen.
Nee we waren niet dronken, hooguit aangeschoten.
Toen er uit de zaal van iemand die onder aan het podium staat, PEDO wordt geroepen naar mij.
ik ben intussen al gewent dat ik geregeld HOMO naar mijn kop geslingerd krijg, ook als ik gewoon door het dorp fiets, ach het is zo, en het zij zo.
Pedo vind ik dan minder prettig, maar ik maak me er niet druk om op dat moment.
X wel, hij loopt op het groepje af en gaat de dialoog aan, ik roep nog een aantal keer dat de sop de kool niet waard is, maar kennelijk zijn voor hem de rapen wel gaar om in de groentensfeer te blijven.
Ik zie vanaf het podium het gesprek steeds verhitter worden .
Ik er naar toe en het blijkt dat X het echt niet pikt dat men mij voor pedo uitmaakt, X komt als een van de jongeren in mijn jongerengroep al zeker 6 jaar bij mij en hij staat mijn reputatie vurig te verdediggen.
Vol vuur verkondigt hij dat ik in al die jaren al die jongeren die bij me komen met geen vinger heb aangeraakt, nou zou ik natuurlijk gecharmeerd kunnen zijn voor zo een stoere verdedigger, maar ik zie de zaak escaleren en wil X weg uit deze hoek, die jongens zijn kennelijk uit op ruzie.
X is echter niet te kalmeren en ik krijg hem daar niet weg, ik snel zijn broer er bij gehaalt omdat ik bang ben dat er anders echt gevochten gaat worden.
In eerste instantie weet X te kalmeren door zijn broer, maar de jongens weten van geen ophouden en blijven opmerkingen roepen in de aard van "dan laten jullie, zich zeker ook naaien door die pedo". nu zijn echt beide jongens link.
En hoewel BRANDX het zo opneemt voor boxers en dat ze zo vredelievend zijn, heb ik het er niet op in deze situatie, X en zijn broer lijken nu beiden ieder moment op de vuist te gaan.
Gelukkig is tegen deze tijd de security aanwezig, de jongens worden naar buiten afgevoerd.
Langzaam aan loopt de feestzaal leeg en 15 minuten later staan wij ook buiten in de sneeuw.
X en nog een groep anderen gaan nog mee wat drinken bij mij thuis, zijn broer fiets alvast naar huis.
Vannochtend om 6 uur word ik gebeld door de broer van X, op zijn terugweg naar huis is X kennelijk op gewacht door die jongens, die hem van zijn fiets hebben afgetrapt, X is zoals ik al zei een boxer dus hij was zo weer op de been en klaar om zich te verdediggen, maar niet tegen een mes!!!
Nadat ze X hebben neergestoken trappen ze hem helemaal in elkaar.
Ik kom net van het ziekenhuis af, X heeft een gebroken kaak 3 gekneusde ribben, een rib door zijn rechterlong, die dus geperforeerd was, een steekwond in de rug waarbij de milt geraakt is, verder ziet ie bont en blauw, maar dat zal de komende dagen nog wel erger worden.
Verder is hij buiten levensgevaar, maar hij moet nog wel een tijd in het ziekenhuis blijven.
Conclusie einde Carnaval voor hem.
En dat allemaal omdat hij opkwam voor mijn eer, ik weet dat ik me niet schuldig hoef te voelen maar doe dat toch, vooral ook omdat ik het ook zo te doen heb met zijn ouders, die ken ik na al die jaren heel goed en die moeder was zo geschrokken....logisch ook natuurlijk.
Vol vuur betoogde ze ook tegen mij dat zij haar zoons zo heeft opgevoed dat zij op komen voor hun vrienden, niet met de vuist maar altijd met het woord.
Nu willen die vrienden vanavond dus wraak en daar ben ik het dus niet mee eens dus als een soort vredesonderhandelaar, letterlijke buffer ( heb er genoeg massa voor) zal ik mij tussen de strijdende partijen werpen.
Ook al willen zij opkomen voor vrienden, ik wil niet nog meer slachtoffers, en zeker niet in mijn naam.
Lekker begin van zo'n feest, maar ik hoop dat we ondanks alles het toch gezellig kunnen houden en het feestelijk af kunnen sluiten.
En nu ga ik dus wel naar bed, weltrusten.
Alaaf
Kut man, sommige mensen zijn ook gewoon niet slimmer dan het achtereinde van een ezel!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
HUH!? Yvonne praat niet al een viswijf, of is ze nagesynchroniseerd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kijk dan: http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762.
Ze rookt shagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
HUH!? Yvonne praat niet al een viswijf, of is ze nagesynchroniseerd?
os ik heb gewoon de verkeerde gezien...quote:
Ze komt nog een keertje voor verderopquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
os ik heb gewoon de verkeerde gezien...
Geen idee, ik vind het een raar idee, dat er mensen anoniem meelezen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
hoeveel zouden er nou mee lurken?
Maar vraag me nou af he. Op fok komt Yvonne over als een olifant in een porseleinkast, terwijl je in die docu nog enigszins geciviliceerd over, vanwaar die discrepantie?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ze komt nog een keertje voor verderop, en daar zit ze gewoon shag te roken tijdens een interview
.
Who gives a fuck. Het gaat er toch gewoon om dat je een centraal topic hebt waar je met z'n allen kan praten over nutteloze dingen. Of dat nou in GC, ONZ of fucking GAM is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:45 schreef Cairon het volgende:
het is gewoon stom, de potten en turken mogen wel in GC staan, maar wij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |