Wat heeft het Iraanse cultuur hiermee te maken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:27 schreef ruud_fr het volgende:
achterlijke cultuur
zo, hebben we die vast gehad
Neem maar van mij aan dat het geen verkrachters zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:29 schreef schatje het volgende:
Wat als ze nou wel verkrachters zijn? Daar ga ik echt niet voor tekenen.
enquote:Officieel luidt de beschuldiging tegen de twee verkrachting.
Dit zijn pas effectieve straffen!quote:De executie van de jongens zou niet gebeuren door de gebruikelijke ophanging. Men zou de slachtoffers een zak over het hoofd trekken en ze dan van een hoge klif in een ravijn gooien. Mocht het slachtoffer het toch overleven, dan wordt hij alsnog opgehangen.
Tuurlijk!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat het geen verkrachters zijn.
Moeilijk hé..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:34 schreef Revolution-NL het volgende:
Hitler was er niks bij.
We are a religion of peace...
de islam heb ik het overquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat heeft het Iraanse cultuur hiermee te maken?
Verder is dit natuurlijk gewoon afschuwelijk.
Waar heeft het wel mee te maken?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat heeft het Iraanse cultuur hiermee te maken?
Verder is dit natuurlijk gewoon afschuwelijk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat het geen verkrachters zijn.
Of je legt even uit wat jij wel weet en wij niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:39 schreef AryaMehr het volgende:
Gooi dit topic maar dicht. Ik geen zin om te discussiëren met infantiele mensen die een gebrek aan wereldkennis bezitten.
Nee, als je ze allemaal executeert, dan zijn ze er (daarna) niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:49 schreef popolon het volgende:
No gays in Iran, says Ahmadinejad
Als ze er niet zijn hoef je ze ook niet te straffen !!
Voor 100 man ga je geen speciale regels makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:49 schreef popolon het volgende:
De beschuldiging is dan ook, handig genoeg, verkrachting.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:49 schreef popolon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |