Was die foto echt nodig?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
- knip -
ik ben nog nooit gebanned geweest
Newbie?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:08 schreef Coastertommm het volgende:
Hoooi.
Zo, morgen naar voorpremiere van The Mist! Zo'n gezellig horrorfilm naar een boek van Stephen King. Horrorfilms...
Ik hou je in de gatenquote:
nu je het zegt inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij doet me aan die kerel van Six Feet Under denken, David...
Yvonne?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een dame ver in de 80 incl rollator die zich uitkleed en je zelfs een shot van haar voorgevel EN flamoes krijgt.
Gat-verre-damme. En het is nog een SP spotje ook.
Euhm, daarom?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Cahir het volgende:
Yvonne, waarom heb je eigenlijk die zwartwitte douche foto gemaakt
Die foto is uit 2004 en persoonlijk hè, maar dat is persoonlijk, heb ik toch wat m'n twijfels over kleine jongetjes die foto's bewaren van 52-jarigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Meestal ben jij degene die mensen een preek geeft over foto's en nu doe je het zelf
Van dat accent word ik dan wel weer geil. Kea, talk dirty (maar dan in z'n achterhoeks he!quote:
tja...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als academicus pur sang voel ik me te verheven om hierop in te gaan
.
Zakje is denk geheel onthaardquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje voor (bijvoorbeeld, ik noem maar wat) Zakje.
Waar ik al een tijdje over loop te dubben is het volgende. Stel nou hè, hypothetisch gezien, dat je platjes hebt. Van die beestjes in je schaamhaar. Is het dan zo, dat als je ze *daar* hebt, dat je ze dan ook automatisch in je bipshaar krijgt en dat je dan de hele dag je scheur loopt te krabben? Dat lijkt me echt een heel raar gezicht! (:D!) Ik vroeg het me af. Bedankt alvast.
Groetjes,
Krea.
Nee hoor, ik heb nog haartjes op mijn benen, armen, ik heb mijn wenkbrauwen nog, en natuurlijk mijn hoofdhaarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zakje is denk geheel onthaard
sinds wanneer lieg jij?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:42 schreef DennisMoore het volgende:
yvonne is de zachtaardigheid zelve.
Soms moet je je verlies gewoon toegevenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:25 schreef Stroekie het volgende:
zo de opponenten zijn er ook weer
wel jammer dat dit topic nog lang niet bij 300 is
en als we nu eens geld inzamelen en je dan met een krat Leffe naar een zekere mevrouw toesturen ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Soms moet je je verlies gewoon toegeven, ik doe het dan wel niet graag en zeker niet vaak, maar het ziet ernaar uit dat er niets meer aan te doen is
.
Mijn nichtje heet brunhilde, tis wel zielig voor het kind. (durf haar ook nooit mee uit te nemen, bang dat ze dr naam zegt... Zit er ook in therapie voor!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ze zien er niet slecht uit hoor, het zijn geen gevalletjes Brunhilde. Netjes in proportie en geen overmatige haargroei...
de pakistani meisjes daarentegen... sommige hebben gewoon een snor.
Volgens mij moet ze niet veel van mij hebben, maar ik zou het gerust doen, lijkt me lolligquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als we nu eens geld inzamelen en je dan met een krat Leffe naar een zekere mevrouw toesturen ?
kan je wellicht ook eens kijken of er eventueel een toekomst is als mediator
IK HOU VAN BORSTHAAR, bij de gedachte eraan word ik al geil...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog haartjes op mijn benen, armen, ik heb mijn wenkbrauwen nog, en natuurlijk mijn hoofdhaar![]()
.
Ik heb een zichtbaar sternum , dan ziet borsthaar er niet goed uitquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
IK HOU VAN BORSTHAAR, bij de gedachte eraan word ik al geil...
Nee hij is gebanned omdat hij commentaar had op het dicatatuurschap van een fokkerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
Och, was niet een van samjustme's voornemens om minder op fok te gaan posten?
Leuke homo, met tatto's en beharing gezocht, graag ouder als 25!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer gaat dating.fok.nl nou 's geïmplementeerd worden?
je hebt me in Utrecht gezien, dus je weet dat ik fysiek niet zo veel indruk maakquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze niet veel van mij hebben, maar ik zou het gerust doen, lijkt me lollig, ga jij dan wel mee om me te beschermen tegen fysiek geweld
?
CAHIR BACK!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:40 schreef Cahir het volgende:
Jap, iederen die wat post over de huidige gang van zaken cq onderdrukking gaat in een banquote:
Ik weet het niet, Yvonne leek me nogal een opvliegend type, daarbij schat ik mijn kansen in een 1 vs 1 anything-goes gevecht tegen Yvonne erg laag inquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt me in Utrecht gezien, dus je weet dat ik fysiek niet zo veel indruk maak
ik ben niet het Sint Bernard type![]()
bovendien heb ik de gangen van Yvonne op Fok nooit zo gevolg, dus heb je ook niets aan mijn olifantengeheugen![]()
En daarnaast ben je best mans genoeg om zelfstandig te gaan en hoef ik je handje toch niet vast te houden
dat vind ik dan weer niet zo mooi, maar eerlijk gezegt ben je niet zo mijn typ, Maar dat wist je denk alquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een zichtbaar sternum , dan ziet borsthaar er niet goed uit.
en de rest danquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
CAHIR BACK!mijn steun en toevelaat in bange dagen!
ik wil wat dzeggen, maar krijg dan denk zeker een banquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Yvonne leek me nogal een opvliegend type, daarbij schat ik mijn kansen in een 1 vs 1 anything-goes gevecht tegen Yvonne erg laag in.
Jij bent dan ook een Os , we horen elkaar af te stotenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer niet zo mooi, maar eerlijk gezegt ben je niet zo mijn typ, Maar dat wist je denk al
wat is er in ene met die portie zelfvertrouwen van je gebeurt, die normaal gesproken volop aanwezig is?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Yvonne leek me nogal een opvliegend type, daarbij schat ik mijn kansen in een 1 vs 1 anything-goes gevecht tegen Yvonne erg laag in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |