RSG wat? Je hebt zoveel RSG-gevallen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was op de sociëteit van RSG (één van mijn vriendinnen is lid, en ik mocht mee) , en het was ontzettend leuk, na een tijdje lukte het niet meer mijn aandacht erbij te houden en ben ik maar gewoon wat bij elkaar gaan gooien, maar ik kan wel een gewone mojito maken !
RSG de studentenvereningingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
RSG wat? Je hebt zoveel RSG-gevallen.
Mja, de mojito is ook niet de moeilijkste. Sowieso zijn cocktails niet zo moeilijk, het gaat er gewoon om dat je de juiste maten aanhoudt. Dus niet 2,5 oz witte rum in een Mojitoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was op de sociëteit van RSG (één van mijn vriendinnen is lid, en ik mocht mee) , en het was ontzettend leuk, na een tijdje lukte het niet meer mijn aandacht erbij te houden en ben ik maar gewoon wat bij elkaar gaan gooien, maar ik kan wel een gewone mojito maken !
Skaterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
*kijkt in FOBO voor woonplaats*
*ziet skater-foto's*
wtf?
dat hadden we laatst, dat was zelfs voor Annalies niet te drinken. (terwijl zij gewoon bestaat uit pure alcohol volgens mij...)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, de mojito is ook niet de moeilijkste. Sowieso zijn cocktails niet zo moeilijk, het gaat er gewoon om dat je de juiste maten aanhoudt. Dus niet 2,5 oz witte rum in een Mojito
Fashionistoquote:
emoquote:
quote:
thanx mam!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:41 schreef yvonne het volgende:
Tip van Mamma bij dit koude weer:
Tracteer je op een fles Amaretto, stook het heet, klop wat slagroom en knip een rietje in 2
Warme amaretto in glaasje, slagroom erop, kort rietje erin en drinken maar
WTF? Nou moet ik helemaal gaan zoeken waar [HOMO] staat..quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
WTF? Nou moet ik helemaal gaan zoeken waar [HOMO] staat..
Yvonne, je bent leuk en aardig maar dit was toch wel even te overleggen met de users?
Volgens mij wil heel hetero-FOK! jou stiekem wel eens serieus nemen maar krijgen ze de kans er niet toe door je rode voorkomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:46 schreef yvonne het volgende:
Net alsof ik in ONZ-FB serieus genomen wordt
*opraapt, afstoft, brilletje opzet*quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Niet meer centraal?!
*klimt op de barricade*
Oeh, glad. *bots*
quote:
Hoe zie jij dat ik nu mijn bril opheb en niet mijn lenzen in?!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
*opraapt, afstoft, brilletje opzet*
Allang weer centraal joh
Ik zag de foto ja...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik ben heul stoer hoor (zie foto van gisteravond). Ik kan best vallen en opstaan!
Aww, alle sneeuw is al weer weg. Gisteravond was echt alles wit. ENORM wit! En heerlijke plaksneeuw. We hebben buiten op straat sneeuwballengevecht gehouden. Eerst met een stel homo's, daarna tegen de hetero'sSuper leuk!
iedere kans op geile sex voor mij is nu afgedaan. \door deze opmerking ben ik de komende 3 weken niet meer is staat geil te worden. Bedankt!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij wil heel hetero-FOK! jou stiekem wel eens serieus nemen maar krijgen ze de kans er niet toe door je rode voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |