Wellicht moet je dat ook met eigen ogen zienquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke interessant en spannend, maar om nou te zeggen dat ik er bang voor ben, nee. Ik geloof geen snars van al die verhalen die de ronde doen.
de zeemeerman ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:35 schreef Zakje het volgende:
Nu we het over vis hebben, ik zag laatst op youtube een filmpje van een vreemd soort mensachtig-viswezen , het zag er heel echt en doodeng uit! Ik zal het even opzoeken.
vind ik ver gezochtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:37 schreef Zakje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6tfTMjYsS-U
Dit dus. Dat 'gezicht' !
ik mis nog de brandende kruizenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:37 schreef Zakje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6tfTMjYsS-U
Dit dus. Dat 'gezicht' !
moet dat niet goreng zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
dit krijgen wij maandag op school:
Babi Pangang
Nasi kuning
Kroepoek
Atjar tjampoer
Wat is in de naam van onze lieve heer Nasi kuning??
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis nog de brandende kruizen
het lijkt wel een aanhanger van KKK die vis
hier in ede is het relatief goed weer hoor, het waait wat maar niet substantieelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet weer helemaal waarom ik carnaval zo leuk vind
alleen als het morgen nog zo sneeuwt ga ik dus niet naar de optocht
Ang3l ik hoop dat je begrijpt waarom ik niet naar Eindhoven ben gekomen met dit weer
Ik ga lekker slapenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]:S
Trouwens, volgens mij is zakje dood neergevallen door een geest die hij heeft gezien?
weltrusten en als je ooit je bord met z'n 2 wil gebruiken dan wil ik wel mee doen. (als je dan maar niet te gay doet!!)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen, ben eraan toe
.
wat een onzin gay doen kan heel sexy zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
weltrusten en als je ooit je bord met z'n 2 wil gebruiken dan wil ik wel mee doen. (als je dan maar niet te gay doet!!)
mits tattoo's borsthaar en mannelijk overkomt wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een onzin gay doen kan heel sexy zijn
ik schuif nu pas het gordijn opzij en zie dat het buiten wit isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet weer helemaal waarom ik carnaval zo leuk vind
alleen als het morgen nog zo sneeuwt ga ik dus niet naar de optocht
Ang3l ik hoop dat je begrijpt waarom ik niet naar Eindhoven ben gekomen met dit weer
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen, ben eraan toe
.
ik dacht ik ga ook eens kijken, maar heb geen uitzicht meer. Mijn dakraam is dichtgesneeuwd...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schuif nu pas het gordijn opzij en zie dat het buiten wit is
toen ik om 20.00 uur thuis kwam was er nog niets aan de hand![]()
![]()
je neemt gewoon zo'n marker mee, teken je gewoon borstharen bij Zakje op z'n voorkantquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mits tattoo's borsthaar en mannelijk overkomt wel ja
Nou zakje, dat word dus lekkere zeg!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je neemt gewoon zo'n marker mee, teken je gewoon borstharen bij Zakje op z'n voorkant
Succesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga slapen, poging om morgen toch nog naar de optocht te kunnen
good luckquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga slapen, poging om morgen toch nog naar de optocht te kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |