quote:
Schande, ik kan mn openingspost niet eens meer wijzigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:20 schreef MisterO het volgende:
Ik protesteer, er komt geen openingspost
Ohquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:20 schreef MisterO het volgende:
Ik protesteer, er komt geen openingspost
Ze zal ooit toch wel opgeven?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ze fokt sneller dan haar eigen schaduw..
Neequote:
na de sex wanneer zij het mannetje op heeft. Daarna doet ze een dutje. Maar Yvonne is maar 1x per jaar geil dus...quote:
En alleen uit op 19-jarigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
na de sex wanneer zij het mannetje op heeft. Daarna doet ze een dutje. Maar Yvonne is maar 1x per jaar geil dus...
Er zit genoeg mannelijk schoon in dit topic, kunnen we niet iemand opofferen om haar af te leidenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
na de sex wanneer zij het mannetje op heeft. Daarna doet ze een dutje. Maar Yvonne is maar 1x per jaar geil dus...
Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:27 schreef MisterO het volgende:
Dankje Yvonne dat je mijn avond toch nog een beetje vermakelijk hebt kunnen maken![]()
but ill be back
trusten![]()
ha, gelukkig ben ik al 22. Zakje jij moet dus oppassen!quote:
Was jij niet al onwijs 32?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ha, gelukkig ben ik al 22. Zakje jij moet dus oppassen!
Volgens mij heb ik die mevrouw nog niet zo lang geleden gezien........in Dordrechtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ha, gelukkig ben ik al 22. Zakje jij moet dus oppassen!
jij dus!, maar als jij nou haar lokt en gewoon jezelf bent, dus met al je gayheid. Misschien dat ze daar niet tegen kan en haar kop ontploft?? proberen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Er zit genoeg mannelijk schoon in dit topic, kunnen we niet iemand opofferen om haar af te leiden?
nee ben nog niet doodquote:
wat heb je gedaan? weggerend of heb je in een atoomschuilkelder gescholen. Ik zou voor het laatste kiezenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die mevrouw nog niet zo lang geleden gezien........in Dordrecht!!
Hee jij ook al bijna jarig, ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee ben nog niet dood23-02-1985 geboren
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee jij ook al bijna jarig, ik ook
whahahahahahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee ben nog niet dood23-02-1985 geboren
Ha, nog even wachtenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef Nuvole het volgende:
Ik dacht: yvonne slaapt: GC [HOMO] 2027 - De Zinnige Versie. .
Maar ik had buiten Von Smallhausen gerekend:
GC [HOMO] 2027 - De Zinnige Versie. .
.
Ik de 26equote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
(wanneer jij?)
he maar zit ff te denken. Zowel tha-Erik als Brandx kunnen ons weer terug naar GC zetten toch?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:33 schreef Nuvole het volgende:
Maar ik had buiten Von Smallhausen gerekend:
GC [HOMO] 2027 - De Zinnige Versie. .
Ben je een vis net zoals ik!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik de 26e21 word ik!
BrandX to the rescue!
Wij vissen zijn creatief en hebben veel leuke ideeen in ons hoofdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben je een vis net zoals ik!
ik vergeef het je. Maar hoe kwam je aan 32 dan?quote:
psst check je pmquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik vergeef het je. Maar hoe kwam je aan 32 dan?
ben meteen voor je aan de slag gegaanquote:
!Het is Gay vs Homo!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
[gay] #01 homotopic inidentiteitscrisis
welke game???quote:
wel 4 meer posts dan de vorige gesloten deel, er zit een progressie inquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:44 schreef hierissieweer het volgende:
we hielden het niet vol...
Von Smallhausen steekte z'n stokje er weer voorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:44 schreef hierissieweer het volgende:
we hielden het niet vol...
quote:[Positive Traits] Ambitious, charismatic, vibrant, magnanimous, expansive, powerful, confident, flamboyant, good-hearted, active, nice, fun, straight-forward, happy, spontaneous, fun-loving, free-spirit, protective, versatile, eloquent, social, assertive, dramatic, independent, freedom-loving, loyal, fiery
[Negative Traits] Ruthless, imperious, hot-headed, judgmental, arrogant, dogmatic, pompous, despotic, intolerant, demanding, egotistical, boastful, quick-tempered, dissatisfied, blunt, mean, over-protective, violent, aggressive, superficial, over-bearing, careless, insensitive, rash
irriteer-de-mods-spelquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Von Smallhausen stak... z'n stokje er weer voor
Nu begint het gewoon irritant te worden...quote:
thanx jij ook welterusten, ik ga ook maar. Het word er niet leuker op denk vannacht!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
irriteer-de-mods-spel![]()
Nu ga ik echt slapen, trusten hierissie
een vriend van hem was het, maar wat had ie gezegt dan? Volgens mij niets schokkenders dan wat voor een toon yvonne zelf aansloegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:49 schreef Bartjebart het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
En hij is nog wel bekeerd tot de heteroseksualiteit...
Hij heeft het er zelf ook over gehad... een blauwe maandag...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
een vriend van hem was het, maar wat had ie gezegt dan? Volgens mij niets schokkenders dan wat voor een toon yvonne zelf aansloeg
ik os volgens mijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:46 schreef Zakje het volgende:
Ik ben geboren in het jaar van de Draak, en daar ben ik heel blij mee![]()
[..]
ditquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf ook over gehad... een blauwe maandag...
euh wat hij heeft gezegt weet ik niet, maakt me ook niet uit..
quote:
Machtsmisbruik!quote:
ik had nog niks in de gatenquote:
Had ik dus ook al. Toen wist ik wel weer genoeg dat er een kansloze, doch leuke rel was en heb ik de helft maar overgeslagenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had nog niks in de gaten![]()
alleen maar gezien dat er gisteravond nadat ik was gaan pitten als een gek is doorgepost
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah ze zagen ook wel dat jullie niks anders te melden hadden dan onzin?
normaal lees ik altijd wel terug, maar dit was wel heel veel, dat heb ik maar even vooruit geschoven het weekend inquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Had ik dus ook al. Toen wist ik wel weer genoeg dat er een kansloze, doch leuke rel was en heb ik de helft maar overgeslagen
Voel je je zo eenzaam dat je tegen jezelf moet praten?quote:
voor het carnaval?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
<- trainen
Precies Cairon, wij gaan de baricaden opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:01 schreef Cairon het volgende:
waarom staan we weer in onzin
de potten staan ook in GC.
volgens mij werkt die kleefkracht van het pluche magisch voor elke politicusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:05 schreef Cairon het volgende:
die zijn te gehecht aan het pluche, net als een PvdA'er
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:05 schreef Cairon het volgende:
ik zei toch dat fok homofoob was!
Je mag niks over moslims zeggen, maar homo's worden hier nooit goed behandelt, en aan homo-mods heb je ook niets, want die hebben toch geen eigen mening, en komen nooit op, die zijn te gehecht aan het pluche, net als een PvdA'er
Krijgen we dit weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:05 schreef Cairon het volgende:
ik zei toch dat fok homofoob was!
Je mag niks over moslims zeggen, maar homo's worden hier nooit goed behandelt, en aan homo-mods heb je ook niets, want die hebben toch geen eigen mening, en komen nooit op, die zijn te gehecht aan het pluche, net als een PvdA'er
zonder verwijt te geven, maar waarom schop je ons niet terug?quote:
zak eens lekker in de kont van een rugridder met je uitrekselquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Fieldtrip. Ik verwacht van iedereen een verslag van 800 woorden wat we allemaal geleerd hebben in GC.
moguh J!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:08 schreef Jerruh het volgende:
precies cybart! we're back in ONZ!
mogge!.
Omdat dit niet mijn jurisdictie is. en omdat men niet zo dol is op het gastmodden als het niet zo nodig is. En omdat Yvonne toch gewoon binnen komt walsen en ons aan de haren terugsleurt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zonder verwijt te geven, maar waarom schop je ons niet terug?
en omdat ONZ altijd de thuisbasis is geweest van wonderschone homo-topics. Wat maakt het uit dat het in ONZ staat? het is in geen jaren verknald door bageraars die de rest van ONZ wel te pakken nemen, er is ook plaats voor serieuze ONZin of diepe gesprekken en deze reeks heeft jarenlang aangetoond dat onzin vergezeld kan gaan van mooie gesprekken versus hilarische conversaties. wij hebben geen GC nodig om onszelf te bewijzen als een groep op FOK die serieus genomen wil worden omdat we serieus genomen worden in ONZ. en yvonnen en de mods vinden het gewoon reuze gezellig dat dit kan in ONZ, waar ze al jaren zitten en vrolijk meekijken en, zoals je gemerkt hebt, lekker bitchy kunnen doen om ons bezig te houdenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat dit niet mijn jurisdictie is. en omdat men niet zo dol is op het gastmodden als het niet zo nodig is. En omdat Yvonne toch gewoon binnen komt walsen en ons aan de haren terugsleurt.
Ja, dat lag op het puntje van mijn tong.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en omdat ONZ altijd de thuisbasis is geweest van wonderschone homo-topics. Wat maakt het uit dat het in ONZ staat? het is in geen jaren verknald door bageraars die de rest van ONZ wel te pakken nemen, er is ook plaats voor serieuze ONZin of diepe gesprekken en deze reeks heeft jarenlang aangetoond dat onzin vergezeld kan gaan van mooie gesprekken versus hilarische conversaties. wij hebben geen GC nodig om onszelf te bewijzen als een groep op FOK die serieus genomen wil worden omdat we serieus genomen worden in ONZ. en yvonnen en de mods vinden het gewoon reuze gezellig dat dit kan in ONZ, waar ze al jaren zitten en vrolijk meekijken en, zoals je gemerkt hebt, lekker bitchy kunnen doen om ons bezig te houden.
Ik til er iig niet zwaar aan, vind het prima zo!
Nou dan stel ik voor dat jij in gesprek gaar met Yvonne en de ONZ-mods...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat dit niet mijn jurisdictie is. en omdat men niet zo dol is op het gastmodden als het niet zo nodig is. En omdat Yvonne toch gewoon binnen komt walsen en ons aan de haren terugsleurt.
hier zou een frontpage bericht op zn plaats zijn, op zn minst...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef DennisMoore het volgende:
Traditie! Cultureel ONZ-erfgoed!
EN omdat het hier al jaaaaaaaaaaaren staatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik liet net een rumboerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Cybart het volgende:
dat dit nog ontaard in een serieuze discussie verbaasd mij tenzeerste.....
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou dan stel ik voor dat jij in gesprek gaar met Yvonne en de ONZ-mods...
En op Open Monumenten dag mag iedereen hier eens komen kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef DennisMoore het volgende:
Traditie! Cultureel ONZ-erfgoed!
er lopen hier nog mensen van boven de 30 rond....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
En op Open Monumenten dag mag iedereen hier eens komen kijken
tuurlijk raak je ook opgewonden van een pik... anders zou je toch niet 3 keer per dag jezelf rukken...?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef Kreator het volgende:
Hallo homo's.
Ik heb een vraag. Ik heb sinds kort een 94cm (37") Sharp breedbeeld LCD tv. Nu heb ik daar ook digitale tv bij met een proefabbo op alle zenders. Ik zat natuurlijk gelijk te zoeken naar de pr0n. Dat lukte. Ik zag echter dat áchter de saaie hetero kanalen ook XMO zit en dat is een hele leuke gay zender.
Tot mijn verbazing werd ik wel een beetje opgewonden toen ik 2 mannen zag neuken. (De een lag op bed te rukken terwijl de ander hem anaal nam (dat is wel handig als je met 2 mannen bent)). Zegt dit iets over mijn sexuele voorkeur, of wat? ik ben in elk geval een beetje in de war....
Mijn commentaar waarom ik wegwilis tweeledig:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en omdat ONZ altijd de thuisbasis is geweest van wonderschone homo-topics. Wat maakt het uit dat het in ONZ staat? het is in geen jaren verknald door bageraars die de rest van ONZ wel te pakken nemen, er is ook plaats voor serieuze ONZin of diepe gesprekken en deze reeks heeft jarenlang aangetoond dat onzin vergezeld kan gaan van mooie gesprekken versus hilarische conversaties. wij hebben geen GC nodig om onszelf te bewijzen als een groep op FOK die serieus genomen wil worden omdat we serieus genomen worden in ONZ. en yvonnen en de mods vinden het gewoon reuze gezellig dat dit kan in ONZ, waar ze al jaren zitten en vrolijk meekijken en, zoals je gemerkt hebt, lekker bitchy kunnen doen om ons bezig te houden.
Ik til er iig niet zwaar aan, vind het prima zo!
Da's behoorlijk gay.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb sinds kort een 94cm (37") Sharp breedbeeld LCD tv. Zegt dit iets over mijn sexuele voorkeur, of wat? ik ben in elk geval een beetje in de war....
na deze opmerking is mijn lust meteen vertrokkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:36 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ]
(vrouwen mogen trouwens hun gleuf wel even met hun vingers bewerken)
en toen zijn we dus gepromoveerd en nu weer gedegradeerd, en daar protesteer ik tegen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:37 schreef Kreator het volgende:
HOMOS horen in onzin, hierissieweer-kut-n00b. daar staat het al 2000 topics, hoer van een man.
Heb jij ook XMO?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
Da's behoorlijk gay.
1) waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en toen zijn we dus gepromoveerd en nu weer gedegradeerd, en daar protesteer ik tegen!
ga naar het bolke en zoek de ruimte achter de gordijntjes uit, waar het lijkt alsof de electriciteit het niet doet en ze allemaal ballonnen hebben die nog opgeblazen moeten worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
Wil jij je graag serieus genomen voelen worden geweest, Jerruh?
Man, ze komen als stroop op mijn pannenkoek af, als ik daar een tosti zit te eten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef Jerruh het volgende:
ga naar het bolke en zoek de ruimte achter de gordijntjes uit, waar het lijkt alsof de electriciteit het niet doet en ze allemaal ballonnen hebben die nog opgeblazen moeten worden.
Duidelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Cybart het volgende:
@hierissieweer
hier stonden we vroeger ook
dus bakkes...
we hebben een andere mening ben nu douchen daag!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1) waar maak je je druk om?
2) ik zie geen egradatie
3) we zijn altijd serieus genomen in ONZ, zowel letterlijk als figuurlijk. we hebben zelfs die uitzonderingspositie dat we als enige clubje in ONZ staan, juist omdat wij het voor elkaar krijgen humor met serieuze zaken te mixen en daar een nog steeds goedlopend topic over te maken.
4) wat zou het verschil zijn als homo dus echt in GC stond? wat is de meerwaarde van dat subforum? in feite geen ene reet... ik voel me niet serieuzer genomen in dat subforum dan hier.
Zolang ze niet voor mijn neus onder het eten gaan staan harige anuslikken heb ik er niets op tegen, DM.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef DennisMoore het volgende:
spray.
#.. Het zijn de kleeeiiine dingen die het doen, die het doen ..#quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Krea in [HOMO] DennisMoore's wens is uitgekomen
Blergh. Homo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:54 schreef hierissieweer het volgende:
ben nu douchen!
Mja, dat was wel handig ja... dat je daar ook dingen kon eten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:53 schreef Kreator het volgende:
Man, ze komen als stroop op mijn pannenkoek af, als ik daar een tosti zit te eten.
Subtiel, DM. Subtiel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ben er nu al jaaaaaren niet geweest eigenlijk.
dan kunnen we beter naar Lenny Kuhr verhuizen, die heeft tenminste een heel huis vol visitequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef Jerruh het volgende:
[..].
straks komt dit topic daar nog terecht ook...
in een gesticht werk ik al dus...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef Cybart het volgende:
Poll: Waar horen homos thuis?Onzin General Chat Een Gesticht Een Iraanse Cel De Bijkeuken van Willike Alberti
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik keek net ff in je fotoboek, maar ik krijg hem niet omhoog van jou. Sorrie --> NEXT!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef Kreator het volgende:
Ik moet geen homo's op de bank die zo opgewonden zijn als ze me zien, dat ze spontaan hun kwakje droppen, DM.
Ík kop hem niet in...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in een gesticht werk ik al dus...
is het nu de bedoeling dat je bitchy overkomt en een rel ontketent?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik keek net ff in je fotoboek, maar ik krijg hem niet omhoog van jou. Sorrie --> NEXT!
daar! *wijst*quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Rellen...waar?
Hierin geef ik je volkomen gelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik keek net ff in je fotoboek, maar ik krijg hem niet omhoog van jou. Sorrie --> NEXT!
Ik vind het altijd wel opwindend als iemand sorry met ie schrijft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:20 schreef hierissieweer het volgende:
Sorrie
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zullen ook weer niet de brabo's zijn.
Mensen uit twente dienen geen kritiek te hebben op fashionisto's uit de randstadquote:
Heb je die in Dordt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mensen uit twente dienen geen kritiek te hebben op fashionisto's uit de randstad,dat is onfatsoenlijk.
quote:
Alleen als je 19 bent en leffe drinkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een selecte groep, maar we zijn er ! Zullen we een keertje gaan shoppen
?
Één pot nat toch? Lokale specialiteiten 'brommers kieken' en 'schuurfeesten' ?quote:
Ik ben 19, en bier kan ik wel drinkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als je 19 bent en leffe drinkt.
fashionista bedoel je.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mensen uit twente dienen geen kritiek te hebben op fashionisto's uit de randstad,dat is onfatsoenlijk.
Ahem! Dat shirt komt uit de Soho early adaptors in Dordrecht, de broek en de bril komen uit de funkie house, de riem is van men@work, alleen de bitching gloves en accessoires zijn van de black widowquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier in Twente hebben we ook wel emo-winkels hoor, ouwe krasser.
..is dit een doodverwensing?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:16 schreef Jerruh het volgende:
huidkanker
fashionisto!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
fashionista bedoel je.
en er is niks fashionables aan iemand die liever huidkanker krijgt van de zonnebank omdat hij geen slipperstreepje op zijn voet wil en 365 dagen per jaar bruin wil zijn... of iemand die zo hopeloos achter mode probeert te lopen omdat dat het enige in zijn leven is wat telt...
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fashionistoquote:. fashionisto
the male version of a fashionista, some what of a metrosexual, alot of lables, alot of time spent in the hair studio, the "look" is everything.
...en gecombineerd zie je eruit als een krassende emo zonder smaak. Wat is je punt, nephomo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ahem! Dat shirt komt uit de Soho early adaptors in Dordrecht, de broek en de bril komen uit de funkie house, de riem is van men@work, alleen de bitching gloves en accessoires zijn van de black widow.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en gecombineerd zie je eruit als een krassende emo zonder smaak. Wat is je punt, nephomo?
inderdaad... male version... vandaar dus fashionistA in jouw verhaaltjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
fashionisto!
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fashionisto
Sorry schat, ik shop in Londenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een selecte groep, maar we zijn er ! Zullen we een keertje gaan shoppen
?
Werkelijk? Dan had u vast iets van een klusdag ofzo toen ik u in de stad zag lopenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Werkelijk? Dan had u vast iets van een klusdag ofzo toen ik u in de stad zag lopen? U praat trouwens erg hard en schel, de halve stad kon meegenieten.
Vast, ware het niet dat ik werkelijk nooit in Dordt ( de stadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Werkelijk? Dan had u vast iets van een klusdag ofzo toen ik u in de stad zag lopen? U praat trouwens erg hard en schel, de halve stad kon meegenieten.
Misschien heb ik me dan vergistquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast, ware het niet dat ik werkelijk nooit in Dordt ( de stad) kom
Plus dat ik me uiteraard alleen bezig houdt met echte homo's, niet met fashionista's
Dirk pwnde zelfs in een HEMAtasjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:23 schreef Kreator het volgende:
Ik wou dat ik een foto van Dirks Evisu broek had. Die Pwnt jullie allemaal, n00bs.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:33 schreef Kreator het volgende:
Het verhaal is echter niet compleet zonder ban voor die fashionfag. Gewoon omdat het kan.
Ik zou het niet weten, ik heb geen bipshaar, en nog nooit platjes gehadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraagje voor (bijvoorbeeld, ik noem maar wat) Zakje.
Waar ik al een tijdje over loop te dubben is het volgende. Stel nou hè, hypothetisch gezien, dat je platjes hebt. Van die beestjes in je schaamhaar. Is het dan zo, dat als je ze *daar* hebt, dat je ze dan ook automatisch in je bipshaar krijgt en dat je dan de hele dag je scheur loopt te krabben? Dat lijkt me echt een heel raar gezicht! (:D!) Ik vroeg het me af. Bedankt alvast.
Groetjes,
Krea.
Dus toch fashionistAquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien heb ik me dan vergist, maar een paar weken terug moesten mijn vriendinnen en ik dan heimelijk lachen om iemand die erg op u lijkt
.
Onbeleefd hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus toch fashionistA
Oh, en ik lach nooit "heimelijk"ik lach hard, midden in je gezicht als ik je zie
Ik ben mild geworden DM, erg hèquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:42 schreef DennisMoore het volgende:
yvonne is de zachtaardigheid zelve.
dat harsen zn vriendinnetjes op de sleep overs....wanneer ze chick flicks gaan kijkenquote:
Waar zijn de echte homo's uit deze reeks gebleven?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat harsen zn vriendinnetjes op de sleep overs....wanneer ze chick flicks gaan kijken
en gaan roddellen en jongens bellen, en popcorn eten, en nagels lakken enzo
gewoon naakt door een alpenweide, alle plantjes en struikjes je op plaatsen laten kietelen waar je niet van wist dat je daar gekittelaa...euhm gekieteld kon worden?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als ik zo zacht was als Yvonne, zou ik de hele dag mijn lichaam strelen.
die zijn al bij Willeke !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zijn de echte homo's uit deze reeks gebleven?
Hoezo 'als'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als ik zo zacht was als Yvonne, zou ik de hele dag mijn lichaam strelen.
Vanmiddag even naar de sportschool, eerst maar ff wat doen voor schoolquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij?
Ik wens je er veel plezier mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanmiddag even naar de sportschool, eerst maar ff wat doen voor school![]()
En trouwens: wat een gezeik GC of ONZ!
toch ben ik liever in GC
zelfde rhythm als ik vandaagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vanmiddag even naar de sportschool, eerst maar ff wat doen voor school![]()
En trouwens: wat een gezeik GC of ONZ!
toch ben ik liever in GC
Mn motivatiepeil moet echt omhoog, ik ben de laatste tijd zo slecht gemotiveerd, bah! wat kan ik eraan doen....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zelfde rhythm als ik vandaag.
en dan moet ook straks ook nog naar mijn ouders enzo...
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:46 schreef MrBrightside het volgende:
Ik zou zeggen geen van beide, maar dat is vast geen optie.
Die zwartequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
De zwarte is gaaf he? Ik vond de roze op de foto mooier dan in t echt, dus ga strax ff de zwarte passen i/d winkel. Want het is het damesmodel (wil geen capuchon maar zo'n gave kraag) en heb GEEN idee hoe die maten zijn. En dan thuis online bestellenquote:
Waarom reken je hem niet gewoon gelijk af? Of je kunt toch een vriendin meenemen en die hem voor je afrekent als je het erg vind?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De zwarte is gaaf he? Ik vond de roze op de foto mooier dan in t echt, dus ga strax ff de zwarte passen i/d winkel. Want het is het damesmodel (wil geen capuchon maar zo'n gave kraag) en heb GEEN idee hoe die maten zijn. En dan thuis online bestellen
Ben blut en heb nog een online kortingscode.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:05 schreef Zakje het volgende:
Waarom reken je hem niet gewoon gelijk af? Of je kunt toch een vriendin meenemen en die hem voor je afrekent als je het erg vind?
Blutquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben blut en heb nog een online kortingscode.
Heb m'n Madonna tracksuit toen ook gewoon afgerekend. Dat boeit me weinig als ik eenmaal genoeg moed verzamelt heb.
Volgende week weer geldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:09 schreef Zakje het volgende:
Blut? Het is pas de 1e ! Dat word een zware maand
.
Ik kom daar om de één of andere reden niet voor in aanmerkingquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week weer gelden heb nog wel wat maar dat geef ik liever later uit.
online bestellen betekent dat ik pas eind feb hoef te betalen als m'n halfwezen uitkering weer binnen is
Ik heb m nu nog een jaar. Zal daarna wel ff wennen worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:16 schreef Zakje het volgende:
Ik kom daar om de één of andere reden niet voor in aanmerking, terwijl ik ook een zielig halfweesje ben
.
Welkom thuis jongenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:14 schreef wonderer het volgende:
*teruglees*
Yep, we zijn hier op onze plek...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee andyvie!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:59 schreef Andyvie het volgende:
Voor het eerst sinds tijden heb ik me rot gelachen toen ik zat terug te lezen.
Yvonne? Kan dit niet vaker worden gedaan? Ik weet ook nog wel eens keertje toen Jerruh nog mod was, dat we compleet fok zijn doorverhuisd met dit topic
ik zal vast een oldbee zijn, maar ik vind dat we gewoon in ONZ thuis horen, ook vind ik dat BX hier moet blijven posten
Hey Yvonne!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee andyvie!!!
Ik heb me vannacht ook kostelijk geamuseerd
Zekerheden behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN omdat het hier al jaaaaaaaaaaaren staat
Maar is het bij fashionisto's dan wel nog uiteindelijk vereist dat het er ook fashionable uitziet, en mooi? Of hoef je echt alleen maar lables te dragen en veel aan je haar te doen maar maakt het eindresultaat verder niet uit? Want als dat wel wat uitmaakt.... dan snap ik niet waarom jij een fashionisto bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:21 schreef Zakje het volgende:
. fashionisto
the male version of a fashionista, some what of a metrosexual, alot of lables, alot of time spent in the hair studio, the "look" is everything.
Ik was jullie kwijt door dat centrale gedoequote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hey Yvonne!Tijd niet gesproken! Waar was je gebleven?
Moet je je wel ff legitimeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mij horen we eigenlijk in KPD thuis. Kunnen we meteen een 18+ barriere opwerpen..
Je bent echt maanden afwezig, komt binnenstormen en neemt gelijk leiding over het topicquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef Cybart het volgende:
kan die "H" niet afgeschafd worden,
of vervangen door iets anders?
mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent echt maanden afwezig, komt binnenstormen en neemt gelijk leiding over het topic?
(no offence maar zo komt t nu over)
Waar is jouw oude naamquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mij horen we eigenlijk in KPD thuis. Kunnen we meteen een 18+ barriere opwerpen..
.
Solliciteer maar officieel naar voor het leiderschap.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
mooi
dan komt het precies zo over als bedoeld
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Solliciteer maar officieel naar voor het leiderschap.
Kleine mannetjes zoals jij dwingen het nl niet op natuurlijke wijze af
Nou ja, je hebt ons weer gevondenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was jullie kwijt door dat centrale gedoe
Ja, 'tis dan misschien een schande, maar toch echt waarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:37 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kleine mensen worden sneller over het hoofd gezien he....
En dan jij helemaal haastig zo FOK! wegklikken met het schaamrood op je wangenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, 'tis dan misschien een schande, maar toch echt waar
( onze nieuwe baas is hobbitachtig klein en die stata ook INEENS naast je beeldscherm)
en dan heel snel wat vensters wegklikken???quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, 'tis dan misschien een schande, maar toch echt waar
( onze nieuwe baas is hobbitachtig klein en die stata ook INEENS naast je beeldscherm)
Fok.nl is niet geblokkeerd, maar forum.fok.nl wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan jij helemaal haastig zo FOK! wegklikken met het schaamrood op je wangen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef Cybart het volgende:
kan die "H" niet afgeschafd worden,
of vervangen door iets anders?
(with all due respect @ Vlarp, but.....)
It Gets Old
[ afbeelding ]
(AQ-humor)
"The internet is for porn"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
.
Hey die ken ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist kleine mensen hebben grootheidswaan. Als je naar de geschiedenis kijkt en dan naar grote leiders dan waren oa Napoleon, Alexander de Grote, Caesar & Hitler ook vrij klein.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:37 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kleine mensen worden sneller over het hoofd gezien he....
gebuktquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook niet groot. Dus als jullie over een paar jaar onder mijn ijzeren vuist gebukt moeten gaan dan zijn jullie vast gewaarschuwd.
Ja iedereen kan het zo opvatten zoals ie leuk vindtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
gebukt
Heerlijke woordkeus weer, Erik
Ze zien er niet slecht uit hoor, het zijn geen gevalletjes Brunhilde. Netjes in proportie en geen overmatige haargroei...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:28 schreef Cybart het volgende:
@ Cai....
loop je nu duitse schaamhaarmeisjes te pompen????
Kijk, die vind ik wel vet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook maar besteld.
CDP is 2 meter 7 en Tomasso schijnt 3 meter 38 te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Namen! Namen willen we weten!
Alleen mentaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
DM, jij bent toch ook niet kort? Je oogt lang.
Issie ookquote:
2 meter en 4 centimeter present.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Tsjee, ik wist niet dat het hier allemaal van die kleine mannetjes waren..
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
CDP is 2 meter 7 en Tomasso schijnt 3 meter 38 te zijn.
Ik ben weer terugquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ons weer gevondenGa je nu ook weer vaker posten hier?
En dat maakt het leven zo leukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij wel, maar niet niet alle opponenten zijn al over de shock heen
en die arme Sam zit nu met een ban te kijkenquote:
Best.Post.Ever.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:44 schreef yvonne het volgende:
samjustme mag z' hekel aan vrouwen even elders botvieren.
Gelet op het tijdstip, jaquote:
1.83mquote:
Wiens naam staat erbij?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Kun je gebanned worden omdat je een hekel hebt aan vrouwen? Wat een debiliteit zeg. Zeker een ban van een vrouwelijke mod geweest
De jouwe. What's your point?quote:
Mag je ook al niet schelden?! Jeumig!quote:Moettie maar niet schelden, pech.
Jezus, als hij 17 is dan ben ik echt 3.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En 17 jaar jong, zo bleek na klikken.
Da's zelfs te jong voor yvonne.
Dat het een vrouwelijke admin is, geen mod, die bannen nietquote:
volgens mij probeer jij dus te zeggen dat je dat een nare toestand vind ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De jouwe. What's your point?
[..]
Mag je ook al niet schelden?! Jeumig!
Wat een ku...vervelende zooi!
Ja, kan dat niet ingevoerd wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat het een vrouwelijke admin is, geen mod, die bannen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |