quote:
Schande, ik kan mn openingspost niet eens meer wijzigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:20 schreef MisterO het volgende:
Ik protesteer, er komt geen openingspost
Ohquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:20 schreef MisterO het volgende:
Ik protesteer, er komt geen openingspost
Ze zal ooit toch wel opgeven?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ze fokt sneller dan haar eigen schaduw..
Neequote:
na de sex wanneer zij het mannetje op heeft. Daarna doet ze een dutje. Maar Yvonne is maar 1x per jaar geil dus...quote:
En alleen uit op 19-jarigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
na de sex wanneer zij het mannetje op heeft. Daarna doet ze een dutje. Maar Yvonne is maar 1x per jaar geil dus...
Er zit genoeg mannelijk schoon in dit topic, kunnen we niet iemand opofferen om haar af te leidenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
na de sex wanneer zij het mannetje op heeft. Daarna doet ze een dutje. Maar Yvonne is maar 1x per jaar geil dus...
Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:27 schreef MisterO het volgende:
Dankje Yvonne dat je mijn avond toch nog een beetje vermakelijk hebt kunnen maken![]()
but ill be back
trusten![]()
ha, gelukkig ben ik al 22. Zakje jij moet dus oppassen!quote:
Was jij niet al onwijs 32?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ha, gelukkig ben ik al 22. Zakje jij moet dus oppassen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |